• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار گوناگون » چه خبر از پایتخت ۴ و دردسرهای عظیم ۲

    چه خبر از پایتخت ۴ و دردسرهای عظیم ۲

    آخرین وضعیت «پایتخت۴» و «دردسرهای عظیم۲»

    چه خبر از پایتخت 4 و دردسرهای عظیم 2

    سرعت ساخت سریال‌های ماه رمضان بالا رفته است. بعد از سریال‌های نوروز ، ظاهراً داغ‌ترین رقابت سریال‌های تلویزیونی قرار است تا یک ماه دیگر کلید بخورد.

    با نزدیک شدن به ماه رمضان دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان سریال‌های مناسبتی با سرعتی بالاتر کار خود را ادامه می‌دهند تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان کار خود را به پایان برسانند اما با توجه به این روال احتمال ادامه کار برای عوامل سریال‌ساز در ماه رمضان وجود دارد.

    الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» درباره آخرین جزییات این سریال گفت: تیم «پایتخت» همچنان در منطقه شیرگاه حضور دارند و کار تصویربرداری را در این منطقه ادامه می‌دهند.

    وی افزود: اکثر بازیگران این سریال مقابل دوربین رفته‌اند و ایفای نقش کرده‌اند و به‌ضرورت فیلمنامه هنرمندان دیگر به گروه اضافه می‌شوند.

    غفوری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۰ درصد کار تصویربرداری انجام شده است، گفت: کار ضبط سکانس‌ها با سرعت، شدت و حساسیت دنبال می‌شود تا ان‌شاءالله قبل از ماه رمضان به پایان برسد.

    تهیه‌کننده «پایتخت» اضافه کرد: داستان سریال توسط محسن تنابنده و گروه نویسندگان آن در حال نگارش است و براساس قصه در چند روز آینده چند بازیگر دیگر به مجموعه و قصه «پایتخت» اضافه می‌شوند.

    سری چهارم «پایتخت» در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود و عوامل مرحله پیش‌تولید آن را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند. این روزها نیز پس از انجام مرحله تست گریم، گروه تولید تصویربرداری سریال را از شنبه ۱۵ فروردین آغاز کردند.

    مجموعه تلویزیونی «پایتخت۴» به‌تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در ۲۶ قسمت قرار است در ایام ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

    نویسندگی این مجموعه به‌عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو کنار محسن تنابنده، ریما رامین‌فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.
    بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می‌دهد.

    نگاهی به پشت سر نگاه کن» در مراحل نهایی فنی
    تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به‌کارگردانی مازیار میری به پایان رسیده و گروه مشغول انجام مراحل فنی نهایی آن برای پخش در رمضان ۹۴ هستند. این سریال تنها سریال آماده سیما است که برای پخش از شبکه آماده شده است.

    «گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

    فیلمنامه این سریال به‌قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

    هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

    این سریال به‌سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، سعید توانا، فرهاد عسگری، محمد محمدی دستیاران صحنه، آگرین صالحی و هانیه لطفی دستیاران لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، بهنود یخچالی آهنگساز، منصور غضنفری مدیر تولید، علی نیک‌رفتار عکاس و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

    مهدی هاشمی از هفته آینده مقابل دوربین «دردسرهای عظیم۲» می‌رود
    مهران مهام تهیه‌کننده «دردسرهای عظیم» نیز با بیان اینکه حدود ۴۰ درصد تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است، گفت: عوامل در لوکیشن سوهانک در حال ضبط تصویربرداری هستند و شخصیت‌های ارسلان، بهار، فیروزه، لطیف و … مقابل دوربین رفته‌اند.

    ادامه کار تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های خارجی دنبال می‌شود، بیمارستان، آسایشگاه سالمندان، هتل و … از لوکیشن‌های بعدی این سریال است که در هفته‌های آینده به این لوکیشن‌ها می‌روند.

    تیتراژ این سریال همان تیتراژ سری اول است که با ملودی قبلی پخش می‌شود و تنها تصاویر آن تغییر می‌‌کند. تدوین و آهنگسازی آن به‌طور همزمان در حال انجام است.

    تهیه ‌کننده «دردسرهای عظیم» تصریح کرد: تا به امروز همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند و ایفای نقش کرده‌اند و از هفته آینده بازی مهدی هاشمی در لوکیشن سوهانک این سریال آغاز می‌شود.

    مجموعه «دردسرهای عظیم۲» به‌کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.

    در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی به‌عنوان ایفاگر نقش لطیف نقشهای اصلی را بازی می‌کنند.

    علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه‌لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

    در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم ۲» آمده است: با پیدا شدن بچه‌ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می‌آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می‌شوند. فرحان که خود را مدیون کمکهای لطیف و بهار می‌داند سعی می‌کند مشکلات پیش‌آمده برای آنها را حل و فصل کند اما… .

    علیرضا کاظمی و امیر عربی به‌عنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را به‌عهده دارند.

    تسنیم

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیبر نوری
  • هاردکپی کتاب های زیست شناسی
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • دانلود منابع مرجع تقارن و گروه
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • کتاب های زیباشناسی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>