• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عمومی » آموزش های جالب » ایده های عاشقانه کادو کردن هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    ایده های عاشقانه کادو کردن هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    ایده های عاشقانه کادو کردن هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    ایده ولنتاین بسیار شیک و زیبا برای کادوی ولنتاین

    ایده ولنتاین بسیار شیک و زیبا برای کادوی ولنتاین

    هدیه خریدن برای مردها کار خیلی سختی است چون چیزهایی که لازم دارند محدود است و خرید یک هدیه هیجان‌انگیز به فکر زیادی نیاز دارد. ما هدیه‌های کوچکی که شما می‌توانید بخرید را نوشته‌ایم تا بتوانید از میان آن‌ها راحت‌تر انتخاب کنید…

    این هدیه‌ها عمومی هستند و اگر کسی که می‌خواهید برای او هدیه بخرید سلیقه خاصی دارد می‌توانید با توجه به آن کادو بخرید؛ هدیه‌هایی مثل وسایل ماهیگیری یا سازدهنی از این دست هدیه‌ها هستند.

    هدیه‌های پوشیدنی

    لباس: بیشتر مردها از خرید کردن خوش‌شان نمی‌آید و اگر زحمت خرید را از سر آن‌ها کم کنید، خوشحال خواهند شد. اگر به سلیقه خودتان مطمئن هستید، با توجه به لباس‌هایی که می‌پوشد یک بلوز مناسب برای او بخرید.

    با فروشنده قرار بگذارید و اگر لباس اندازه یا مورد پسند نبود، بتوانید آن را تعویض کنید. خرید شلوار یا کفش عاقلانه به‌نظر نمی‌رسد چون حتما قبل از خرید باید امتحان شوند.

    کمربند: از آن هدیه‌هایی است که مردها همیشه به آن نیاز دارند. یک کمربند چرمی همیشه آن‌ها را خوشحال می‌کند. پس می‌توانید از کمربندهایی که با کیف پول و لوازم دیگر در یک جعبه فروخته می‌شوند، استفاده کنید.

    کیف: کیف پول یا کیف دستی. بسته به هزینه‌ای که درنظر گرفته‌اید، می‌توانید کیف‌هایی با کیفیت متفاوت بخرید.

    کلاه: خیلی از مردها اهل کلاه هستند و از داشتن مدل‌های مختلف کلاه لذت می‌برند. شما با پیدا کردن یک مدل زیبا می‌توانید او را خوشحال کنید.

    همراه‌های محبوب

    ساعت: همه مردها از زیورآلات خوش‌شان نمی‌آید اما ساعت یکی از آن چیزهایی است که همیشه استفاده می‌کنند. ساعت یک همراه خوب است و اگر دنبال هدیه‌ای با قیمت نسبتا زیاد هستید می‌توانید آن را انتخاب کنید.

    جاسوئیچی: این یک هدیه کوچک و به‌یاد‌ماندنی است و به یاد داشته باشید انتخاب درست آن سلیقه شما را نشان می‌دهد.

    دستمال گردن یا شال: یک هدیه لوکس که همیشه به یاد خواهد ماند. برای خرید آن باید لباس‌هایی که دارد را به یاد بیاورید و با توجه به آن‌ها رنگ مناسب را انتخاب کنید.

    ست اصلاح: ادکلن، افتر شیو، خمیر ریش و حتی ماشین ریش‌تراش، از پرطرفدارترین وسایل بهداشتی مردانه هستند که می‌توانید خریداری کنید. این محصولات به‌صورت یک مجموعه در بسته‌بندی‌های زیبا فروخته می‌شوند.

    هدیه ولنتاین
    سمبلهای ولنتاین شامل موارد زیر میباشد:.
    ۱- شکل یک قلب ساده و یا تیر خورده: از آنجـایـی کـه قـلب مرکز احساسات عمیق،اصیل و پر شور است. قلب تیر خورده آسیب پذیری عشق را نشان میدهد. هنگامی که شما از سوی معشوق خود طرد میشود. قلب تیر خورده نشانه پیوند و اتحاد زن و مرد نیز می باشد.

    ۲- کیوپید(CUPID): کـه به شـکل یک کودک برهنه، فربه و بالدار ترسیم میگردد. این کودک شیطان با لبخندی موذیانه تـیـر و کمان نیز با خود حمل میکند. چنانچه یکی از تیرهای این کودک به قلب فردی اصابت کند وی فورا عاشق می شود. کـیوپید در واقع پسر ونوس الهه عشق و زیبایی در افسانه های روم باستان می بـاشد. معنی لغوی آن «آرزو » است. کیوپید برخی اوقات آمور(AMOR) نیز نامیده میگردد. همتای کیوپید در افسانه های یونانی اروس (EROS) نام دارد.

    ۳- کبوتر،قمری و مرغ عشق: این پرندگان نماد وفاداری، پاکی و معصومیت هستند.

    ۴- گل رز: گل سرخ شهبانوی گلهاست. نماد جنگ و صلح، عشق و گذشت.

    ۵- تور: جنـس دستـمال خانم هـا را در گـذشـته تشـکـیـل میـداده است. در زمــانهای دیرین رسم برآن بوده که هرگاه دسـتـمال خـانمـی به زمیــن می افتاد مردی که متوجه آن میشده بلافاصله آن را از زمین برداشته و به زن می داد.

    ۶- گره های عشق: از یک سری حلقه های در هم تنیده و بافته شـده تشکـیـل یـــافته اند. این حلقه ها آغاز و پایانی ندارند و نماد عشق جاودانی و پایدار است.

    ۷- روبان قرمز: این رسم به زمانهای قدیم بازمیگردد که شوالیه ها هنـگـامیکه عـازم جنـگ بودند نوار یا روسری از معشوقه خود دریافت کرده و آن را به یادگار با خود میبردند.

    تزیین هدیه ولنتاین 2016

    تزیین هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    تعدادی از هدیه های ولنتاین:
    * هدیه های ولنتاین- سالیانه بیش از یک میلیارد کارت تبریک ولنتاین به عنوان هدیه روز ولنتاین در سراسر جهان رد و بدل میگردد که ۸۵ درصد آنها توسط زنان خریداری میشود.

    ابتدا کارتهای تبریک ولنتاین را هر کس خودش تهیه میکرد اما از سال ۱۸۰۰ کارتهای تبریک ولنتاین تجاری به بازار عرضه گشت. البته این کارتها نیز دست نوشته و دارای نمادهای ولنتاین نقاشی شده بودند. سپس کارتهای تبریک چاپی جایگزین آنها گردید.

    *سالیانه ۵۰ میلیون گل رز و میلیونها جعبه شکلات در سالروز ولنتاین هدیه داده میشود که اغلب آنها را مردان خریداری میکنند.

    * هدایای روز ولنتاین شامل: گل رز و یا دسته گل کوچک، شکلات، کارت تبریک ولنتاین، عطر های ویژه ولنتاین , عروسک، شمع، یک نامه عاشقانه، یک قطعه شعر عاشقانه و یا هدیه کوچک.

    *برای جشن گرفتن این روز و هدیه روز ولنتاین به یک کافی شاپ و یا برای صرف شام به یک رستوران دنج بروید.

    * در گذشته دور در ایتالیا و انگلیس رسم بر آن بود که زنان مجرد پیش از طلوع آفتاب روز ولنتاین از خواب برخاسته و لب پنجره اتاق خود می ایستادند تا مردی از مقابل پنجره آنان عبور کند. اعتقاد بر آن بود که با اولین مردی که در آن روز ببینند، ظرف یکسال ازدواج خواهند کرد. شکسپیر نیز در نمایشنامه هملت به این باور اشاره کرده است.

    مدل کادوی ولنتاین 2016

    مدل کادوی ولنتاین ۲۰۱۶

    تزیین هدیه ولنتاین 2016

    تزیین هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    تزیین هدیه ولنتاین 2016

    تزیین هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    تزیین هدیه ولنتاین 94

    تزیین هدیه ولنتاین ۹۴

    تزیین هدیه ولنتاین 2016

    تزیین هدیه ولنتاین ۲۰۱۶

    جدیدترین ایده ولنتاین

    جدیدترین ایده ولنتاین

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • خرید کتاب فلسفه زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی سکوریتی
  • کتب صنعت سیمان زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>