• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » گردشگری » پل عابر پیاده ترسناک در این کشور ها / عکس

    پل عابر پیاده ترسناک در این کشور ها / عکس

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    یکی از رایج ترین ترس های موجود بین انسان ها، ترس از ارتفاع یا آکروفوبیا (با رتبه ۵) است. اما افرادی هستند که از هیجان لذت می برند و می توانند بر ترس خود غلبه کنند. ما برای این دسته از افراد، ترسناک ترین پل های هوایی جهان را آورده ایم. ممکن است هنگام عبور از آنها، دست و پایتان از ترس بلرزد، اما مطمئن باشید که یکی از بهترین تجربه های زندگی تان خواهد بود.
    ۱٫ برج ویلیس، شیکاگو

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    برج ویلیس که قبلا به «برج سیرز» معروف بود، بلندترین ساختمان آمریکا و سومین برج بلند جهان است. بالکن شناور آن در سال ۱۸۷۴ افتتاح شد. این بالکن که ۱٫۳۰ متر از سطح ساختمان جلوتر آمده، این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد که از طبقه ۱۰۳ این برج، شهر را زیر پای خود مشاهده کنند. هر ساله بیش از یک میلیون توریست از این مکان ترسناک بازدید می کنند.


    ۲٫ درخت های خورشیدی سنگاپور

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    این درخت های غول پیکر که ۲۵ تا ۵۰ متر ارتفاع دارند، با انرژی خورشیدی برق خود را تامین می کنند و یکی از بهترین جذابیت های موجود در کشور سنگاپور است. آنها در طول روز سایبانی برای توریست ها هستند و در شب چراغ های رنگی بی نظیری را برای عموم به نمایش می گذارند. بازدیدکنندگان می توانند تا ارتفاع ۲۲ متر از این درختان بالا روند. این پل عابر پیاده جزو یکی از ترسناک ترین پل های جهان است.

    ۳٫ کوه تیانمن چین

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    این پل ۸۰۰ مایل از شانگهای فاصله دارد و حدود ۱٫۴۳  کیلومتر بالاتر از سطح زمین است. بازدید کنندگان هنگام عبور از این مکان باید جوراب های مخصوص به پا کنند. هنگام پیاده روی بر فراز این پل، هم از مناظر طبیعی و بسیار زیبای آن لذت می برید و هم قدم زدن میان ابرها را تجربه می کنید. واقعا نفس گیر است!

    ۴٫ تیرول- اتریش

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    کوههای اتریش از قدیم مکانی جذاب و دیدنی برای توریست ها بوده است، اما پلی که به تازگی در این مکان ساخته شد، این امکان را به افراد می دهد تا منظره زیبای کوهستانی، حتی ایتالیا را از ارتفاع ۳ کیلومتری مشاهده کنند. شما می توانید روی این پل معلق، که به ندرت در زمستان باز است، افراد زیادی را در ماههای تابستان در حال یوگا و مراقبه ببینید. اگر چه این مکان بیشتر شبیه یک سکو است تا پل هوایی، اما بسیار ترسناک به نظر می رسد.

    ۵٫ گرند کنیون، آریزونا

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    این پل یک جاذبه توریستی است که در سال ۲۰۰۷ کار آن به اتمام رسید. این مکان که به شکل نعل اسب است، ۱۲۰۰ متر از سطح زمین فاصله دارد،‌ ارتفاعی که بلندترین آسمان‌خراش‌های دنیا را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. شما می توانید بر فراز این مکان منظره زیبایی از رودخانه کلرادو را مقابل چشم تان ببینید.

    ۶٫ گلد کوست، استرالیا

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    شاید به ذهن تان هم خطور نکند اما این مکان دارای پل های هوایی بسیار ترسناکی است. در گلد کوست شما می توانید منظره زیبایی از موج های سوار بر ساحل و کوهستان های گرمسیری را مشاهده کنید. این پل بلندترین پل هوایی موجود در استرالیا است.

    ۷٫ آوکلند، نیوزیلند

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    بر فراز مشهورترین برج نیوزیلند، فضای بازی است که  بازدیدکنندگان می توانند روی آن پیاده روی کنند. این پل هوایی که در ارتفاع ۱۹۲ متر از سطح زمین واقع شده، بسیار ترسناک است. اما اگر می خواهید ترس بیشتری را تجربه کنید، می توانید پرش بانجی را امتحان کنید. برای آنها که می خواهند این کار هیجان انگیز را انجام دهند باید بگوییم که سرعت سقوط شما، ۸۵ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

    ۸٫ کوههای راکی، آلبرتا

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    یکی از جاذبه های جدید کوههای راکی، پل هوایی است که در نزدیکی مرز زیبای پارکهای ملی بنف و جاسپر واقع شده است. این پل ۲۲۰ متر بالاتر از دره قرار دارد و منظره آن چشمگیر و به یاد ماندنی است. شما در طول ۱ ساعت پیاده بر فراز این پل، ارتباط خوبی با جهان طبیعی برقرار خواهید کرد.

    ۹٫ برج ماکائو، چین

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    این برج که حدود ۲۳۳ متر بالاتر از سطح زمین قرار دارد، راه باریکی را به پیاده روی توریست ها اختصاص داده و هیجان آن در این است که هیچ حفاظ یا نرده ای به عنوان تکیه گاه وجود ندارد. افراد شجاع می توانند لبه این برج بنشینند یا دراز بکشند. شب ها منظره ای که از بالا مشاهده می کنید، فوق العاده است.

    ۱۰٫ برج سی‌ان، تورنتو

    ترسناک ترین پل های عابر پیاده در جهان
    اولین کف پوش شیشه ای را می توان در این مکان مشاهده کرد، اما این تمام ماجرا نیست. این پل هوایی با ارتفاع ۴۴۷ متر، بلندترین پل هوایی است که هیچ محافظ و نرده ای به عنوان تکیه گاه ندارد.
    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب پایگاه های داده زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جغرافیا
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • خرید کتاب های ادبی از آمازون
  • کتاب های پزشکی ورزشی اورجینال
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>