• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

    درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا فردا پیگیری می شود و سرخابی ها به مصاف حریفان آسیایی خود می روند. پرسپولیس در دوحه قطر مهمان السد قطر است و استقلال هم در زمین بی طرف به مصاف الهلال عربستان می رود.
    تیم های پرسپولیس و استقلال در بازی های پیش رو یک خواسته یکسان دارند و آن هم کسب امتیاز برابر حریفان آسیایی خودشان است.

    السد قطر- پرسپولیس / ورزشگاه جاسم بن حمد ساعت ۱۹

    سرخپوشان پایتخت در دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف تیم السد قطر می‌روند.

    درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    شاگردان برانکو با پیروزی برابر نسف قارشی ازبکستان در ورزشگاه آزادی نخستین گام خود را در لیگ قهرمانان آسیا محکم برداشتند. آن‌ها قصد دارند روند رو به رشد خود را برابر السد قطر هم ادامه بدهند، ولی کار سختی در قطر پیش رو دارند.

    تیم پرسپولیس در لیگ برتر با ۱۶ امتیاز اختلاف با ذوب آهن تیم دوم جدول رده بندی صدرنشین است و در صورت کسب ۶ امتیاز دیگر قهرمان لیگ هفدهم می‌شود. براین اساس این تیم با خیالی راحت پا به مسابقه های لیگ قهرمانان آسیا می‌گذارد، ولی سرخپوشان پایتخت به خوبی می‌دانند که سطح لیگ برتر با لیگ قهرمانان تفاوت دارد و نباید حریفان آسیایی خود را دستکم بگیرند.

    برانکو در بازی با السد قطر هفدهمین حضورش بر روی نیمکت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تجربه می‌کند. پروفسور در ۱۶ بازی قبلی خود به ۶ برد،۶ تساوی و ۴ باخت دست یافته است.

    در آن سوی میدان، تیم السد قطر همانند تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا توانست از سد الوصل امارات عبور کند.

    تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

    این تیم قطری قصد دارد از میزبانی خود استفاده کند و دومین برد خود را در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس بدست آورد، ولی کار سختی برابر صدرنشین لیگ برتر کشور عزیزمان ایران پیش رو دارد.

    اسوالدو پریرای پرتغالی هدایت این تیم قطری را برعهده دارد. ژاوی هرناندز و مرتضی پورعلی گنجی ستاره‌های این تیم هستند.

    بغداد بونجاح مهاجم السد قطر با زدن ۲ گل برابرالوصل امارات در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در کنار علیپور قرار گرفته هست. این بازیکن یک تمام کننده قهار است که به سختی موقعیت از دست می‌دهد. او از پشت محوطه جریمه هم توانایی شوتزنی دارد و باید مدافعان پرسپولیس مراقب این بازیکن باشند تا دروازه تیمشان باز نشود.

    شجاع خلیل زاده که در بازی با نسف قارشی دچار مصدومیت شده است بود مشکلی جهت بازی برابر السد قطر ندارد.

    یوغرطه حمرون هافبک طراح السد قطر در بازی با الوصل امارات از ناحیه عضله پا دچار مصدومیت جزیی شد و در بازی با العربی هم به زمین مسابقه نرفت. این احتمال وجود دارد حمرون برابر پرسپولیس هم بازی نکند تا مصدومیتش افزایش نشود.

    تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر تاکنون در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم نرفتند و این نخستین بازی دو تیم در این رقابت‌ها است.

    درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    البته سرخپوشان پایتخت تاکنون ۱۰ بار برابر تیم‌های قطری بازی کردند که ۴ پیروزی، ۳ شکست و ۳ تساوی بدست آوردند. سنگین‌ترین شکست پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برابر یک تیم قطری بوده است که این تیم در فصل ۲۰۰۹ در بازی رفت برابر الغرافه قطر با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافت، ولی در بازی برگشت ۵ بر یک مغلوب شد.

    نکته قابل توجه این است که تقابل پرسپولیس برابر تیم‌های قطری در کشور قطر هیچ گاه با نتیجه تساوی به آخر نرسیده است و این تیم در ۵ بازی که در قطر به مصاف نمایندگان این کشور رفته ۲ برد و ۳ شکست کسب کرده است.

    تقابل ژاوی هافبک سابق بارسلونا با سرخپوشان پایتخت جالب و دیدنی خواهد بود. همچنین پور علی گنجی بازیکن ایرانی السد قطرهم برابر هموطن‌های خود قرار می‌گیرد.

    هر کدام از ۲ تیم که در این بازی پیروز شوند با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه C. قرار می‌گیرند.

    تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال فردا در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان آسیایی خود می روند.

    الهلال عربستان – استقلال ایران/ سه شنبه ساعت ۱۹

    عبارات مهم : لیگ قهرمانان آسیا – پرسپولیس
    تیم فوتبال استقلال در دومین دیدار آسیایی خود در حالی به مصاف الهلال عربستان می‌رود که وینفرد شفر بعضی از بازیکنان تیمش را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

    آبی پوشان در نخستین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برابر الریان قطر به تساوی ۲ – ۲ رضایت دادند و در حال حاضر در صدر جدول گروه D. قرار دارند. بدون شک شاگردان شفر جهت تصاحب رده اول گروه نیاز مبرمی به برد برابر الهلال عربستان دارند.

    آبی پوشان تهرانی تاکنون در هفت دوره با تیم‌های عربستانی همگروه بوده و ۱۴ دیدار برابر آن‌ها برگزار کرده اند. از این تعداد بازی استقلال ۱۳ بار در مرحله گروهی با نمایندگان کشور عربستان مصاف داشته و تنها یک بار در مرحله یک هشتم با الشباب عربستان بازی کرد و شکست خورد.

    استقلال در تمامی دیدار‌هایی که در منزل حریفان عربستانی به میدان رفته در باز کردن دروازه میزبان موفق بوده و هیچ گاه بدون گل زده میدان را ترک نکرده است.۷ شکست، ۶ پیروزی و یک مساوی حاصل کار استقلال در مصاف با تیم‌های عربستانی بوده است.

    درخواست یکسان پرسپولیس و استقلال از عر ب ها ، خیز سرخابی های کشور عزیزمان ایران جهت موفقیت در آسیا

    در آن سوی میدان تیم الهلال عربستان در نخستین دیدار آسیایی خود به مصاف العین امارات رفت که این بازی با تساوی صفر – صفر به آخر رسید و به طور حتم شاگردان دیاز به دنبال این هستند تا در دومین دیدار آسیایی خود با برد زمین مسابقه را ترک کنند.

    دیاز، سرمربی الهلال تصمیم گرفته تا بدون استراحت دادن به بازیکنان تمرینات تیمش را از سربگیرد تا جهت دیدار حساس پیش رویشان برابر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا آماده شوند.

    همچنین شفر نیز با ترک قطر و رفتن به عمان برنامه تمرینی بازیکنان را در دستور کار آن‌ها قرار داده و از طرفی این مربی به همراه دستیارانش تمامی بازی‌های الهلال عربستان را آنالیز کرده تا بدون مسئله تیمش را روانه دیدار برابر الهلال کند.

    ادواردو برزیلی، عمر خریبین، نواف العابد، عبدالله عطیف، سلمان الفرج به علت مصدومیت و شهرانی نیز به علت محرومیت بازیکنانی هستند که در دیدار برابر استقلال کشور عزیزمان ایران نمی‌توانند الهلالی‌ها را همراهی کنند و در آن طرف نیز آبی پوشان با بازیکنان مصدوم مواجه هستند.

    پژمان منتظری، بویان و میلاد زکی پور بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت نمی‌توانند در ترکیب شفر برابر الهلال به میدان بروند.شفر با نبود منتظری به دنبال جایگزینی چشمی به جای اوست.

    در حال حاضر تیم استقلال کشور عزیزمان ایران در رده اول، الریان قطر دوم، العین امارات سوم و الهلال عربستان رده چهرم گروه d. رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارند.

    دیدار ۲ تیم فوتبال استقلال و الهلال عربستان روز سه شنبه ساعت ۱۹ در ورزشگاه السیب عمان برگزار می‌شود.

    استقلال در هفت دیدار قبلی اش برابر الهلال ۲ برد، ۲ تساوی و ۳ شکست را کسب کرده است و اکنون به دنبال سومین پیروزی برابر رئیس‌ها است.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: لیگ قهرمانان آسیا | پرسپولیس | عربستان | استقلال | قهرمانان | عربستانی | پیروزی | ایرانی | امارات | مصدومیت | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • خرید کتاب شطرنج زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • خرید کتاب ایمونولوژی زبان اصلی
  • کتاب های لینوکس اورجینال
  • خرید کتاب های زبان اصلی تمدن امریکا
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • خرید کتاب های زبان اصلی باطنی، رمز و راز
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>