• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت ،رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی، امروز (یکشنبه) پیگیری می شود که در مهمترین این مسابقه های تیم های تورینو و یوونتوس به مصاف هم می روند.

    رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی، امروز (یکشنبه) پیگیری می شود که در مهمترین این مسابقه های تیم های تورینو و یوونتوس به مصاف هم می روند.

    سری آ ایتالیا

    تورینو – یوونتوس (ساعت ۱۵)

    حساس ترین دیدار هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا، امروز بین ۲ تیم همشهری تورینو و یوونتوس در ورزشگاه المپیکوی شهر تورین برگزار می شود. مسابقه ای که به دربی دلاموله معروف است و یک طرفه ترین دربی ایتالیا حداقل در سالهای اخیر محسوب می شود. پیروزی در دربی جهت هواداران تورینو در سالهای اخیر تقریبا به یک رویا تبدیل شده است است.از ۲۳ دربی قبل ، تورینو فقط در یک مسابقه (آوریل ۲۰۱۵) پیروز شده است هست. ۱۷ پیروزی هم یووه به دست آورده و پنج مسابقه هم مساوی شده است است.

    رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    در پنج مسابقه ای که والتر ماتزاری هدایت تورینو را بر عهده گرفته ، این تیم سه پیروزی به دست آورده است( به اندازه ۱۶ مسابقه قبلی خود در سری آ) . در سوی برابر یوونتوس هفته گذشته در لیگ قهرمانان اروپا برابر تاتنهام بازی ضعیفی را انجام داد و در منزل با نتیجه دو بر دو متوقف شد. البته عملکرد آنها در سری آ متفاوت بوده است و یووه تیم بسیار قدرتمندی در لیگ داخلی نشان داده است.

    ناپولی – اسپال (۱۷ و ۳۰ دقیقه)

    رقیب مهم یووه در راه قهرمانی امشب در سن پائولو برابر حریف هجدهم جدولی خودقرار می گیرد. ناپولی که با یک امتیاز زیاد نسبت به بانوی پیر در صدرجدول سری آ واقع شده است است ، می خواهد امسال رویای هوادارانش را برآورده کند و عالی ترین بخت جهت کسب اسکودتو را از دست ندهد. این میل به قهرمانی در سری آ باعث شد تا ، مائوریتسیو ساری سرمربی آبی ها ، در دیدار پنجشنبه شب در لیگ اروپا برابر لایپزیش به بعضی از بازیکنان مهم خود استراحت دهد و در نهایت نیز با نتیجه سه بر یک در منزل شکست خورد تا شانس کمی جهت صعود داشته باشد.

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت ،رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی، امروز (یکشنبه) پیگیری می شود که در مهمترین این مسابقه های تیم های تورینو و یوونتوس به مصاف هم می روند.

    ناپلی ها هشت دیدار اخیر خود را در سری آ برابر اسپال برده اند. البته به جز بازی رفتشان در لیگ امسال ، هفت دیدار قبلی این تیم بین سالهای ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۸ برمیگشت و بعد از این مدت اسپال در سری آ حضور نداشت و امسال دوباره به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگشت. دو تیم در کل ۱۴ بار در سری آ برابر هم به میدان رفتند که ناپولی ۹ بار پیروز شده است ، دو بازی مساوی و سه برد هم نصیب اسپال شده است است.

    اگر شاگردان ساری این بازی را پیروز شوند، آنها رکورد بیشترین برد متوالی باشگاهشان را با ۹ پیروزی پیاپی در یک فصل سری آ میشکنند. در سوی برابر اسپال در هفته های اخیر اوضاع خوبی نداشته و از ۱۰ دیدار گذشتشان فقط هفت امتیاز به دست آورده اند که فقط کیوو آمار بدتری نسبت به این تیم داشته است و باید این تیم را از شانس ها مهم سقوط قلمداد کنیم.

    میلان – سمپدوریا (۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    روسونری نیز امشب دیدار بسیار حساسی برابر تیم شهر جنوا در ورزشگاه سن سیروی میلان خواهد داشت. این دو تیم در جدول همسایه یکدیگر هستند و سمپدوریا با ۴۱ امتیاز در رتبه ششم و میلان با سه امتیاز کمتر در رتبه هفتم قرار دارد.شاگردان گتوزو اگر می خواهند اندک شانس خود را جهت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده حفظ کنند باید این دیدار حساس را با پیروزی پشت سر بگذارند.

    میلان دو دیدار اخیر خود را برابر سمپدوریا باخته و گلی نیز نتوانسته به ثمر برساند. آنها همچنین در شش دیدار اخیر خود در سری آ شکستی را مجبور نشدند.

    آتالانتا – فیورنتینا (۲۰ و ۳۰ دقیقه)

    رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    بولونیا – ساسولو ( ۱۷ و ۳۰ دقیقه)

    بنونتو – کروتونه ( ۱۷ و ۳۰ دقیقه)

    لالیگای اسپانیا

    رئال بتیس – رئال مادرید (۲۳ و ۱۵ دقیقه)

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت ،رقابت های فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی، امروز (یکشنبه) پیگیری می شود که در مهمترین این مسابقه های تیم های تورینو و یوونتوس به مصاف هم می روند.

    شاگردان زیدان بعد از پیروزی روحیه بخش در لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن ، امشب در هفته بیست و چهارم لالیگا مهمان بتیس خواهند بود. بتیس دیدار رفت را در سانتیاگو برنابئو یک بر صفر پیروز شده است است و اگر امشب نیز موفق شود کهکشانی ها را شکست دهند، جهت نخستین بار از ۹۹-۱۹۹۸ است که رفت و برگشت رئال را شکست می دهند. در طرف برابر رئال شش مسابقه از ۹ دیدار اخیرش را در زمین بتیس پیروز شده است است.

    بتیس همچنین دو دیدار از هفت مسابقه اخیرش را در منزل پیروز شده است است و در هیچکدام از این هفت مسابقه، موفق به ثبت کلین شیت نشده هست. آماری که عملکرد ضعیف خط دفاع این تیم را نشان می دهد. ولی رئال فقط یک دیدار از ۱۹ دیدار اخیر خارج از منزل اش را شکست خورده هست. البته چهار دیدار از پنج دیدار اخیر خارج از منزل را مساوی کرده اند.

    ۱۵ تن از شاگردان زیدان در این فصل لالیگا گلزنی کرده اند که بیشترین تنوع گلزنان را در فصل جاری لالیگا در اختیار دارند. از همه زیاد بنزما راه دروازه بتیس را می داند زیر این بازیکن در شش مسابقه از هفت دیدار اخیر رئال برابر این تیم گلزنی کرده است.

    رئالی ها که امسال دیگر شانسی جهت قهرمان شدن در لالیگا جهت خود متصور نیستند جهت جدا شدن از رتبه چهارم و رسیدن به رتبه سوم نیاز به پیروزی در این دیدار خارج از منزل برابر بتیس رده نهمی دارند.

    رئال و دورتموند به دنبال کم کردن اختلاف با صدر ، هیجان در تورین با دربی تاریخی دلاموله

    اتلتیکو مادرید – اتلتیک بیلبائو (۱۸ و ۴۵ دقیقه)

    شاگردان سیمئونه نزدیکترین تعقیب کننده بارسلونای صدرنشین(با هشت امتیاز اختلاف) هستند و اگر می خواهند کورسوی امیدشان جهت قهرمانی را حفظ کنند باید این دیدار خانگی برابر بیلبائو را پیروز شوند. کاری که طی سالهای اخیر به خوبی انجا دادند و از ۹ دیدار اخیرشان برابر بیلبائو ، هفت پیروزی و دو تساوی کسب کرده اند. سیمئونه همچنین از زمانی که هدایت روخی بلانکوس را عهده دار شده است است ، تاکنون در منزل مغلوب بیلبائو نشده و پنج پیروزی و یک تساوی به دست آورده است.

    آخرین دیدار آنها در مادرید ، آخرین مسابقه ای بود که در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار شد که شاگردان سیمئونه سه بر یک بردند . از آن بعد اتلتیکو دیدارهای خانگی اش را در ورزشگاه واندامتروپولیتانو برگزار می کند. در آن دیدار فرناندو تورس دو گل به ثمر رساند. اتفاقی که تاکنون در ورزشگاه تازه نیفتاده است و هیچ بازیکنی موفق به بریس ( زدن ۲ گل در یک مسابقه) در متروپولیتانو نشده است.

    اتلتیکو مادرید نخستین تیمی بود که اتلتیک بیلبائو را در ورزشگاه تازه سن مامس شکست داد و حالا بیلبائو می تواند این اتفاق را جبران کند و به نخستین تیمی تبدیل شود که روخی بلانکوس را در متروپولیتانو شکست می هند.

    رئال سوسیه داد – لوانته ( ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه)

    اسپانیول – ویارئال (ساعت ۲۱ )

    بوندس لیگای آلمان

    بوروسیا مونشن گلادباخ – بوروسیا دورتموند ( ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه)

    شاگردان توخل که با چند تیم دیگر از جمله لایپزیش رده دومی مسابقه تنگاتنگی جهت نایب قهرمانی دارند، امشب در هفته بیست و سوم بوندس لیگا، در بوروسیا پارک مهمان مونشن گلادباخ هستند. زنبورها هفته گذشته در لیگ اروپا دیداری سختی برابر آتالانتای ایتالیا برگزار کردند و در نهایت سه بر دو پیروز شدند و با روحیه مناسب به استقبال این دیدار می روند. امید اول دورتموند در خط حمله به باتشوایی مهاجم جدیدشان است که به تازگی از چلسی به این تیم پیوسته و به خوبی جایگزین اوبامیانگ شده است است.این مهاجم ۲۴ ساله بلژیکی از سه دیداری که جهت زنبورها به میدان رفته ، پنج گل به ثمر رسانده است .

    آگزبورگ – اشتوتگارت ( ساعت ۱۸)

    جام حذفی انگلیس

    روچدیل – تاتنهام (ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه)

    تیم تاتنهام در دور پنجم رقابتهای FA Cup انگلستان، مهمان تیم لیگ یکی روچدیل هست. مصافی که نخستین رویارویی دو تیم در تاریخشان محسوب می شود. روچدیل شش دیدار آخرش در جام حذفی را که برابر یک تیم لیگ برتری بازی کرده ، مغلوب شده است است.در برابر اسپرز ، ۱۶ دیدار از ۱۷ مسابقه قبلی اش در برابر یک تیم از لیگ پایین تر را پیروز شده است هست. آنها می خواهند جهت نخستین بار طی ۱۵ سال اخیر ، دو بار پیاپی به یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس برسند ولی روچدیل می خواهد جهت نخستین بار در تاریخش تا چنین مرحله ای بالا بیاید.

    لوشامپیونه فرانسه

    نیس – نانت ( ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه)

    لیل – لیون (ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه)

    مارسی – بوردو (ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه)

    لژیونرهای اروپایی

    لیگ یونان

    المپیاکوس ( انصاری فرد و حاج صفی) – پانیونیوس

    آئک آتن ( شجاعی) – ژانتی

    لیگ بلژیک

    شارلوا ( کاوه رضائی) – استاندارد لیژ

    انتهای پیام/

    پیش بازی لیگ های اروپایی

    واژه های کلیدی: سری آ ایتالیا | رئال مادرید | ورزشگاه | بیلبائو | ایتالیا | پیروزی | مسابقه | اروپا | مسابقه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • خرید کتاب های خون شناسی و سرطان از آمازون
  • خرید کتاب های داستان از آمازون
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • منابع اورجینال بیماری های عفونی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>