• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    حجازی فر با حضور در برنامه «سینما دو»، راجع به علاقه مندی خود به فیلم هایش گفت.

    کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ شب گذشته، «سینما دو» با اجرا و سردبیری حامد عنقا به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان مشهور سینمای کشور عزیزمان ایران تقدیم شد و عنقا در این قسمت میزبان هادی حجازی فر بود.

    حجازی فر بعد از پخش آیتمی شامل گفتگو با فرید سجادی حسینی، اظهار کرد: من شانس این را داشتم که با ایشان یک فیلم کوتاه کردم و نقش پسرشان را داشتم. این تجربه خیلی لذت بخش بود. فیلم «شاهکش» را هم با هم داشتیم، خود عمو فرید تایید خواهند کرد که من راجع به کوچکترین چیزها از ایشان پرسش می کنم و نظرشان به شدت برایم مهم هست. ما یک نزدیکی عاطفی به هم داریم.

    عنقا خطاب به او گفت: شما جزو بازیگرهای تازه آمده به سینما هستید، ولی نسل جوان سینما نیستید. از این بابت احساس خطر نمی کنید و قبل از اینکه دوره و سن نقش های خوبتان تمام شود، قصد درخشش ندارید؟

    کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    بازیگر «به وقت شام» در این خصوص گفت: من به عنوان یک بازیگر اکنون بی محابا در حال تجربه هستم و اصلا به نتیجه فکر نمی کنم. به خاطر اینکه اکنون وقت تجربه کردن را دارم و می توانم. من دلواپس این نیستم آیا اعتباری که به دست آورده ام و شرایطم به خطر می افتد یا نمی افتد، اگر این فیلم را بازی کنم به کدام جریان فکری شبیه تر یا نزدیک تر می شوم و…

    وی در پاسخ به اینکه چه نظری راجع به جمله “نقش خوب مهم است اندازه آن مهم نیست” دارد، اظهار کرد: جمله ای را جواد عزتی گفت که من هر لحظه تکرار می کنم، چون شاید خودم نمیتوانستم اینجوری تعریف بسازم. او می گفت: نقش خوب مهم نیست فیلم خوب مهم است! یعنی نقش کوتاه و بلند مهم نیست فیلم خوب مهم است.

    نقش کوتاه بازی کردن برایم مهم نیست

    حجازی فر راجع به بازی در یک یا دو سکانس در فیلم ها گفت: من اگر بتوانم ارزش افزوده داشته باشم، یک سکانس هم بازی می کنم. به عنوان نمونه راجع به فیلم های «دارکوب» و «آستیگمات» خیلی از دوستان صمیمی بازیگرم به من گفتند، تو کوتاه بازی کردی و از این به بعد همه جهت نقش کوتاه به سراغت خواهند آمد. بعد از آن باز هم نقش کوتاه بازی کردم ولی به نظر من خیلی خوب است که به عنوان نمونه جهت سه روز بروم و با یک گروه کار کنم و بعد از سه روز هم خداحافظی کنم. حتی اگر هم خوب نباشند، مهم این است که سریع از آنها جدا می شوی!

    بهروز شعیبی یکی از نقش های مهم کارش را پیشنهاد داد و من یک نقش سه سکانسی گزینش کردم

    حجازی فر با حضور در برنامه «سینما دو»، راجع به علاقه مندی خود به فیلم هایش گفت.

    وی راجع به فیلم «دارکوب» توضیح داد: من به شدت بهروز شعیبی را دوست دارم. او یکی از نقش های مهم کارش را به من پیشنهاد داد؛ همزمان با جشنواره سال گذشته بود، من فیلمنامه را خواندم و احساس کردم از من بهتر جهت این نقش هست. خودشان هم می توانند شهادت بدهند که من گفتم که کسی است که از من بهتر هست. جالب اینجاست که هنگامی با بهروز حرف می زدم به من گفت که هادی در «ماجرای نیمروز» با احترام به همگی تان عالی ترین بازیگر آن پسری است که یک نقش کوتاه بازی کرده و من گفتم که اتفاقا من همان شخص را جهت همین نقش می گفتم!

    بازیگر «لاتاری» ادامه داد: من احساس کردم در فیلمنامه نمی توانم کمک آن چنانی کنم و گفتم که من این یکی نقش را بازی می کنم. بهروز پرسید واقعا این نقش را بازی می کنی و من گفتم بله! سه تا سکانس هم بود، رفتم و یاد گرفتم و کلی هم غر زدم. چون بهروز خیلی برداشت می گیرد و فقط باید نقش های کوتاه با ایشان بازی کرد. خیلی شرح حال برایش مهم است و خودش هم می داند که چقدر دوستش دارم.

    عنقا در این خصوص گفت: من با بهروز در شرایطی کار کردم که بازیگر بوده ولی این را بگویم که هنگامی بازیگر است کلا خودش را به کارگردان می سپارد. وقت هایی بود که او ایده های خوبی داشت ولی هنگامی که حسین لطیفی به عنوان کارگردان پشت دوربین بود، کاملا در اختیار او بود.

    سارا بهرامی در «دارکوب» می درخشد

    حجازی فر نیز راجع به «دارکوب» توضیح داد: این فیلم از موضوعی که شاید جهت ما تکراری باشد، آشنایی زدایی می کند؛ یکی از معضلات اجتماعی که بارها راجع به اش فیلم دیده ایم و داستان شنیده ایم؛ ولی یک نگاه متفاوتی دارد و دو معضل اجتماعی بزرگ را در یک مرز که بسیار قشنگ طراحی شده است به یکدیگر می رساند.

    وی افزود: نمی دانم واقعا چطور بگویم ولی به بحث اعتیاد در این فیلم کاملا پرداخت متفاوتی شده است هست. به نظرم سارا بهرامی خیلی در این اثر درخشیده است و همچنین امین حیایی عزیز. مهم تر از همه اینکه تو در یک اتاق بنشینی و دورخوانی کنی در حالی که کنار تو آقای جمشید هاشم پور عزیز باشد و تو در آن هوا نفس بکشی. تجربه بازی در فیلم دارکوب فوق العاده بود.

    از بین سه فیلمی که در جشنواره دارم «لاتاری» را زیاد از همه دوست دارم

    کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    این بازیگر در پاسخ به اینکه از بین سه فیلمی که در جشنواره دارد، به کدام زیاد علاقه مند هست، گفت: لاتاری مهدویان را از همه زیاد دوست دارم؛ چون خودم را یکی از خالقانش می دانم. از اول که ایده فیلم به ذهن مهدویان رسید با من تماس گرفت و من از همان اول با فرزند ها بودم.

    پارسال کت و شلوار خریدم تا بروم و سیمرغم را بگیرم!

    حجازی فر راجع به اینکه آیا دوست داشته سال گذشته برنده جایزه شود، اظهار کرد: دو سال پیش ما خیلی خوشحال بودیم که فیلممان به جشنواره آمده، یعنی انتظارها خیلی پایین بود. ولی در اختتامیه زن نیکی کریمی گفتند که به نظر من، گروه تحریریه سایت حق تو بود. ایشان و آقای فرخ نژاد داور بودند و همه گفتند که جایزه حق من بود و من خیلی خوشحال شدم .پارسال هم قضیه را دیگران جهت من جدی کردند و واقعیت این است که شواهد تا حتی یک روز قبل از اختتامیه طوری بود که من تقریبا مطمئن شدم که جایزه را می گیرم و کت شلوارم هم که اصلا به من نمی آمد خریدم و منتظر بودم که جایزه بگیرم. ولی فردای آن روز در اختتامیه ماجرا را فهمیدم و صادقانه بگویم که اگر گروه تحریریه سایت می گرفتم، آنقدر به نفع من نمی شد، یک جورهایی مظلوم واقع شدم.

    وی در پاسخ به اینکه آیا امسال می خواهید افکار عمومی را تحت تاثیر قرار بدهید تا جایزه بگیرید، تصریح کرد: نه من امسال هیچ شانسی جهت خودم متصور نیستم.کارهای دیگر را هم ندیدم.

    عنقا نیز گفت: اگر به طور اتفاقی به شما گفتند که گروه تحریریه سایت جهت فیلم «لاتاری» یا «به وقت شام» به شما تعلق می گیرد، شما می گویید که این گروه تحریریه سایت حقتان نیست؟

    حجازی فر با حضور در برنامه «سینما دو»، راجع به علاقه مندی خود به فیلم هایش گفت.

    حجازی فر پاسخ داد: بستگی به فیلم های دیگر دارد. به عنوان نمونه پارسال یک بحثی پیش آمد و من گفتم من آن فیلم را ندیدم و اگر احساس می کردم بهتر هستم می گفتم که من بهترم.

    وی در آخر در پاسخ به اینکه شاید خیلی ها ندانند که تو چه دوران سختی را گذرانده ای، گفت: دوستانم مرا می شناسند و خیلی ها میدانند که من سالها بدون کوچکترین حمایتی کار کردم و هیچ پارتی نداشتم. به نظر من هنردوستان، اگر کار کنند و امیدشان را از دست ندهند معجزه بالاخره اتفاق می افتد.

    انتهای پیام/

    کت و شلوار خریدم که بروم و گروه تحریریه سایت بگیرم! ، «لاتاری» را زیاد از فیلم های دیگرم دوست دارم

    واژه های کلیدی: فیلم کوتاه | جشنواره | دارکوب | بازیگر | جایزه | احساس | دارکوب | اخبار هنرمندان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های خون شناسی و سرطان از آمازون
  • منابع اورجینال تجهیزات صنعتی و فن آوری
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های واترمارک در ساختمان داده
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فن آوری سوخت
  • کتب کاراگاه زبان اصلی
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • کتب نانو زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>