• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    شنبه در چارچوب رقابت‌های معتبر اروپایی مسابقه های مهمی برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار تیم‌های لوانته و رئال‌مادرید به مصاف هم می‌روند.

    منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،شنبه بازی‌های مهمی در لیگ انگلستان، لالیگا، سری آ. ایتالیا و بوندسلیگا به انجام برسد که برنامه این بازی‌ها به شرح زیر است:

    هفته بیست و ششم لیگ جزیره

    برنلی – منچسترسیتی ۱۶:۰۰

    بورنموث – استوک‌سیتی ۱۸:۳۰

    منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    برایتون – وستهام ۱۸:۳۰

    لسترسیتی – سوانسی ۱۸:۳۰

    منچستریونایتد – هادرسفیلد ۱۸:۳۰

    وست برومویچ – ساوتهمپتون ۱۸:۳۰

    شنبه در چارچوب رقابت‌های معتبر اروپایی مسابقه های مهمی برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار تیم‌های لوانته و رئال‌مادرید به مصاف هم می‌روند.

    آرسنال – اورتون ۲۱:۰۰

    شاگردان گواردیولا با ۶۸ امتیاز صدرجدول هستند و با تیم دوم جدول اختلافی ۱۵ امتیازی دارند و از الان به نوعی قهرمانی خودشان قطعی کرده اند. سیتزن‌ها این روز‌ها یکی بعد از دیگری تیم ها را با شکست بدرقه می‌کنند. سیتیزن‌ها در ۷ بازی اخیر، ۵ پیروزی، یک تساوی و یک شکست به ثبت رسانده اند. تقابل با تیم هفتم جدول مطمئنا کار دشواری جهت آن‌ها نخواهد بود. بنجامین مندی، فیل فودن، گابریل خسوس، فابیان دلف و لروی سانه لیست بلند بالای مصدومان سیتی را در این بازی تشکیل می‌دهند. حضور جان استونز و دیوید سیلوا هم مشخص نیست.

    برنلی فصل خوبی را پشت سر گذاشته و با ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته هست. با این حال در هفته‌های اخیر آن‌ها روند نزولی را در پیش گرفته اند و در ۷ دیدار اخیرشان نتوانسته اند بردی را در کارنامه ثبت کنند و از اوضاع چندان خوبی برخوردار نیستند. با این وجود به دنبال این هستند تا در منزل با شکست سیتی صدرنشین نتیجه های گذشته را به فراموشی بسپارند. برنلی در صورت شکست در دیدار امروز ممکن است با یک پله سقوط مواجه شود. رابی بردی، جاناتان والترز، دین مارنی، استیون دفور و استیون وارد در این بازی قادر به همراهی تیمشان نیستند. تام هیتون، کریس وود و جیمز تارکوفسکی هم فعلا حضورشان قطعی نیست.

    در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، چهار پیروزی نصیب سیتزن‌ها شده، یک دیدار به تساوی انجامیده و یک بازی با پیروزی برنلی خاتمه یافته است.

    ترکیب احتمالی:

    برنلی:پاپ، تیلور، می، لانگ، باردزلی، لئون، وست وود، کورک، گوموندسون، هندریک، بارنز

    منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    منچسترسیتی:ادرسون، زینچنکو، اوتامندی، کمپانی، واکر، گوندوگان، فرنانیدینیو، دی بروین، استرلینگ، آگوئرو و سیلوا

    شنبه در چارچوب رقابت‌های معتبر اروپایی مسابقه های مهمی برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار تیم‌های لوانته و رئال‌مادرید به مصاف هم می‌روند.

    نتیجه‌ی ناامید کننده برابر تاتنهام در ورزشگاه ومبلی، به روند شکست ناپذیری یونایتد‌ها در هشت بازی پشت سر هم آخر داد و چهارمین شکست یونایتد در تمامی رقابت‌ها را رقم زد. بعد از پشت سر گذاشتن سه بازی غیر خانگی پشت سر هم، مردان مورینیو بار دیگر به اولدترافورد باز می‌گردند تا در برابر تیم هادرسفیلد قرار بگیرند. این بازی، نزدیک‌ترین بازی خانگی یونایتد به وقت سالگرد فاجعه‌ی مونیخ است و کلوب برنامه‌هایی را جهت گرامیداشت یاد ستاره‌های خود در نظر گرفته هست. این، شصت امین سالگرد این اتفاق تلخ است.

    احتمالا مروان فلینی در این بازی غایب خاهد بود، لیکن در بازی برابر تاتنهام تنها هفت دقیقه بعد از ورود به زمین دچار مصدومیت از ناحیه‌ی لیگامنت شد و جای خود را به هررا داد. به جز فلینی، اریک بایی و زلاتان غایبان یونایتد در این بازی خواهند بود. الکسیس سانچز در این بازی نخستین بازی خانگی اش را جهت منچستریونایتد انجام خواهد داد و داوید دخیا نیز جهت ۳۰۰ امین بار درون دروازه‌ی شیاطین سرخ خواهد ایستاد.

    هادرسفیلد بعد از یک شروع بسیار خوب در لیگ برتر، آن‌ها در این مقطع از فصل به مسئله خورده اند و در هفت بازی پشت سر هم در لیگ برتر نتوانسته اند پیروزی کسب نمایند. آخرین پیروزی آن‌ها به نتیجه‌ی ۴-۱ برابر واتفورد در ماه دسامبر باز می‌گردد. در بازی قبلی نیز این تیم با نتیجه‌ی ۳-صفر مغلوب لیورپول شد. آن‌ها تنها با یک امتیاز اختلاف، بالاتر از سه تیم نهایی جدول قرار گرفته اند. جهت هادرسفیلد نیز الیاس کاچونگا مهاجم کنگویی این تیم، تنها غایب این بازی خواهد بود.

    منچسترسیتی به دنبال طوفان پیروزی در برنلی ، لوانته میزبان رئال‌مادرید

    منچستریونایتد و هادرسفیلد در مجموع ۴۶ بار با هم بازی کرده اند که منچستریونایتد در ۲۰ بازی پیروز شده،۱۵ بار ۲ تیم به تساوی رسیده اند و ۱۱ بازی نیز با پیروزی هادرسفیلد به آخر رسیده هست. در بازی رفت این ۲ تیم، منچستریونایتد با نتیجه‌ی ۲-۱ مغلوب شد که این بازی نخستین رویارویی ۲ تیم بعد از ۴۵ سال بود.

    هفته بیست و یکم بوندسلیگا:

    هرتابرلین – هافن هایم ۱۸:۰۰

    فرایبورگ – بایرلورکوزن ۱۸:۰۰

    شالکه – وردربرمن ۱۸:۰۰

    وولفسبورگ – اشتوتگارت ۱۸:۰۰

    ماینتس – بایرن مونیخ ۱۸:۰۰

    مونشن گلادباخ – لایپزیش ۲۱:۰۰

    شاگردان هاینکس با ۵۰ امتیاز صدرنشین هستند و عملکرد بسیار خوبی داشته اند. اختلاف آن‌ها با تیم‌های دوم و سوم جدول ۱۶ امتیاز است و از حاشیه امن مناسبی برخوردارند و در صورتی که اتفاقات غیر متعارفی در ادامه فصل جهت این تیم رخ ندهد باواریایی‌ها را باید از الان قهرمان بوندسلیگا بدانیم. بایرن در این فصل ۱۶ پیروزی، ۲ تساوی و ۲ شکست در بوندس لیگا کسب کرده که نشان از آمادگی بسیار بالای آن‌ها دارد. همچنین آن‌ها در ۷ بازی اخیرشان پیروز بوده اند و در فرم بسیار خوبی قرار دارند و با تمام این اوصاف باید در دیداری سخت خارج از منزل به مصاف ماینتس انتهای جدولی بروند که به هر کاری دست می‌زند تا به لیگ دسته اول سقوط نکند و همین عنوان کار باوارایایی‌ها را کسب هشتمین پیروزی متوالی سخت می‌کند. مانوئل نویر و تیاگو آلکانترا به علت مصدومیت مدت هاست که از ترکیب بایرن دور هستند. ضمن اینکه مت هوملس مصدومیت را بعد از مدت‌ها پشت سر گذاشته است و می‌تواند در دیدار امروز تیمش را همراهی کند.

    ماینتس، تنها ۳ امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد و هر گونه لغزش در ادامه می‌تواند منجر به خطرناک شدن وضع آن‌ها شود. در ۶ بازی اخیر، در ۳ بازی شکست خورده اند، البته ۲ برد و یک تساوی هم کسب کرده اند.حضور رنه آدلر دروازه بان این تیم هنوز مشخص نیست.

    در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، سهم بایرن چهار پیروزی، یک دیدار با تساوی و یک پیروزی هم نصیب ماینتس شده است است.

    ترکیب احتمالی:

    ماینتس:زنتنر، دیالو، هاک، گبامن، دوناتی، یانگ، لاتزا، ماکسیم، هولتمن، میوتو و کوایسون

    بایرن مونیخ:اولریش، کیمیش، بوآتنگ، هوملس، آلابا، مارتینز، ریبری، رودریگز، مولر، روبن و واگنر

    هفته بیست و سوم سری آ. ایتالیا:

    سامپدوریا – تورینو ۲۰:۳۰

    اینتر – کروتونه ۲۳:۱۵

    اینتر با کسب ۴۴ امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد و در ۷ بازی است که موفق به پیروزی نشده اند. با توجه به اختلاف ایجاد شده است میان آن‌ها و تیم‌های ناپولی و یووه در صدر جدول امید آن‌ها جهت این فصل کاسته شده است و عملا شانسی جهت قهرمانی در لیگ ندارند. به همین علت هدف مهم اینتر در این فصل، کسب سهمیه چمپیونزلیگ است که بتواند بعد از چند دوره دوری از رقابت‌ها بار دیگر به لیگ قهرمانان اروپا باز گردد. اینتری‌ها در بازی قبلی برابر اسپال نتوانستند کاری از پیش ببرند. اینتر باید در منزل رودرروی کروتونه رده هفتمی قرار بگیرد و این بازی می‌تواند یک وقت طلایی جهت اینتر باشد تا بعد از مدت‌ها طعم پیروزی را حس کند و به امتیازات زیادی که در این هفته‌های اخیر از دست داده است اضافه کند.آن‌ها امیدوارند با کسب سه امتیاز جهت ۴۸ ساعت جای لاتزیو را در رده سوم اشغال کنند. اینتر بدون هیچ محروم و مصدومی برابر کروتونه قرار می‌گیرد.

    کروتونه با ۱۹ امتیاز در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است و جزء تیم‌های فانوس به دست محسوب می‌شود، ولی با این اوصاف آن‌ها به دنبال این هستند تا با پیروزی برابر اینتر بحران زده شرایطشان را در جدول ارتقا دهند ولی آن‌ها به خوبی می‌دانند که کار بسیار دشواری برابر نراتزوری پیش رویشان خواهد بود.

    در ۳ دیدار اخیر ۲ تیم، یک پیروزی جهت کروتونه کسب شده است و ۲ بازی هم با پیروزی اینتری‌ها آخر یافته است.

    بیشتر بدانیم:

    • اینتر ۴ بازی اخیرش در سری آ. را با تساوی به آخر رسانده است.
    • اگر اینتری‌ها با هر نتیجه‌ای به غیر از برد از این بازی خارج شوند؛ جهت هشتمین بازی پیاپی در سری آ. رنگ برد را ندیده اند و در این زمینه با بدترین رکورد تاریخ خود برابری می‌کنند.
    • *زنگا در ۴ تقابلی که با اینتر داشته هرگز این تیم را شکست نداده هست. (۳ شکست و ۱ تساوی)

    ترکیب احتمالی:

    هفته بیست و دوم لالیگا:

    ایبار – سویا ۱۵:۳۰

    بتیس – ویارئال ۱۸:۴۵

    آلاوس – سلتاویگو ۲۱:۰۰

    لوانته – رئال‌مادرید ۲۳:۱۵

    رئال مادرید روز‌های بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. شاگردان زیدان با کسب ۳۸ امتیاز و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، در رده چهارم قرار گرفته اند و ۱۹ امتیاز با صدرنشین فاصله دارند و از شانس چندانی جهت قهرمانی در لالیگا برخوردار نیستند. از سوی دیگر آن‌ها بالاخره بعد از مدت‌ها توانستند طعم پیروزی را بچشند آن هم با نتیجه پر گل چهار بر یک. در دیدار حساس امشب هم به دنبال این هستند تا با شکست لوانته به روند خوبشان که در ابتدای سال ۲۰۱۷ در پیش گرفته بودند برسند. لوکا زیدان و خسوس وایخو در دیدار همانند چند دیدار گذشته به علت مصدومیت حضور ندارند. دنی سبایوس و سرخیو راموس هم حضورشان فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

    لوانته با ۱۹ امتیاز در رده شانزدهم واقع شده است است و در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد. آن‌ها در ۶ بازی اخیرشان تنها یک بار پیروز شده است اند و در چهار دیدار هم با شکست زمین را ترک کرده اند.ایوان لوپز، الکس آلگریا، رائول فرناندز، چما رودریگز و خوزه کامپانا لیست غایبین لوانته را در این بازی تشکیل می‌دهند.

    در ۶ تقابل اخیر ۲ تیم، پنج برد سهم کهکشانی‌ها بوده و یک دیدار هم با تساوی خاتمه یافته است.

    بیشتر بدانیم:

    *رئال مادرید در تمام رقابت‌ها در چهار بازی اخیر خارج از منزل اش برابر لوانته پیروز بوده است.

    *رئال مادرید در سه بازی اخیر خارج از منزل خود برابر لوانته حداقل ۳ گل به ثمر رسانده است.

    *رئال مادرید از ۱۸ بازی اخیر خارج از منزل خود در لالیگا در ۱۷ بازی شکست نخورده است.

    *لوانته در ۹ بازی اخیرش در لالیگا پیروز نشده است.

    ترکیب احتمالی:

    لوانته:اویر، لونا، کوکه، کاباکو، پوستیگو، دوکوره، لرما، لوکیچ، مورالس، لوپز و جیسون

    رئال مادرید:ناواس، واران، کارواخال، فرناندز، مارسلو، مودریچ، کاسمیرو، کروس، بیل، بنزما و رونالدو

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: رئال مادرید | بایرن مونیخ | پیروزی | پیروزی | لوانته | لالیگا | دنیای ورزش | اخبار ورزشی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع بوم شناسی
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • منابع اورجینال انالیز عددی
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های انسان شناسی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های ادبیات نظارتی
  • خرید کتاب های بازار یابی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی روابط بین الملل
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>