• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » کودکان می‌توانند سفیر خوبی جهت تبلیغات «فیلشاه» باشند

    کودکان می‌توانند سفیر خوبی جهت تبلیغات «فیلشاه» باشند

    کارگردان انیمیشن «فیلشاه» گفت: ما می‌توانیم در اکران‌های جشنواره فجر کودکان را به سینما بکشانیم تا سفیر ما در مدارس باشند.

    کودکان می‌توانند سفیر خوبی جهت تبلیغات «فیلشاه» باشند

    هادی محمدیان، کارگردان فیلم انیمیشن «فیلشاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ درخصوص این انیمیشن سینمایی گفت: «فیلشاه» حاصل شبانه روزی ۲۶۰ از افرادی است که با تمام علاقه و انگیزه و همچنین با تجربه‌ای در «شاهزاده روم» کسب کردند، توانستیم وقت بیشتری را جهت رفع مسائل ساختار انیمیشنی بگذاریم و با کمترین مسئله با «فیلشاه» بتوانیم فضای سینمای ایران را متحول کنیم. در واقع امید دارم تا «فیلشاه» یک نقطه قبل و بعد خودش در سینمای کشور عزیزمان ایران بگذارد.

    عبارات مهم : جشنواره فیلم – سینمایی
    وی در ادامه بیان کرد: سینمای رئال کشور عزیزمان ایران حدود صد سال است که کار سینمایی می‌سازد، هر فیلم در هر جشنواره داخلی و خارجی جایزه‌های بسیاری را کسب کرده‌اند و اکران‌های زیادی را در سراسر دنیا دارند و تجربه و پشتوانه‌ای نیرومند آن‌ها را حمایت می‌کند. ولی حالا اگر فیلم انیمیشن با فیلم‌های رئال مسابقه کند راه‌های بسیاری را جهت طی کردن دارد؛ و البته باید کیفیت مورد نیاز را هم جهت مسابقه در چرخه فیلم‌های سینمایی رئال داشته باشد.

    کارگردان فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» فضای حاکم بر سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را فضایی مثبت دانست و در این خصوص ادامه داد: در جشنواره پارسال براساس کیفیت آثار و کیفیت جشنواره از فضای بهتری برخوردار بود؛ و حالا اگر همین فضا را بتوانیم با نگاهی عادلانه و مثبت پیش ببریم، «فیلشاه» می‌تواند در بین ۲۲ فیلم دیگر گلیم خود را از آب بکشد.

    محمدیان با بیان اینکه عالی ترین داوران جهت جشنواره فجر و فیلم انیمیشن «فیلشاه»، مخاطبان هستند، اظهار کرد: به عقیده من موجی که در جشنواره فجر در خصوص حمایت از مخاطبان ایجاد شده است اتفاق خوبی هست. ما می‌توانیم در اکران‌های جشنواره فجر هم کودکان را به سینما بکشانیم، تا آن‌ها بعد از این سفیر ما در منزل و مدارس باشند.

    وی افزود: در «فیلشاه» با توجه به بازخورد‌ها و مشکلاتی که در «شاهزاده روم» داشتیم، تصمیم گرفتیم تا وظیفه خودمان را با مخاطب زیاد روشن کنیم. اولویت اول «فیلشاه» مخاطبان کودک و نوجوان هست، چراکه تمام ساختار فیلم از فیلمنامه گرفته تا جنس تصویرسازی و شخصیت‌پردازی‌ها در زمینه کودک و نوجوان اعمال شده است هست. ولی فیلم انیمیشن «فیلشاه» می‌تواند مخاطبان بزرگسال را هم جذب کند. ما اگر بتوانیم مخاطب کودک و نوجوان را جذب کنیم و بچه‌ها از کار لذت ببرند، قطعا بزرگسالان که روزی خودشان هم کودک بودند، می‌توانند با «فیلشاه» ارتباط برقرار کنند.

    محمدیان درخصوص حضور «فیلشاه» به عنوان تنها فیلم انیمیشن جشنواره فجر، خاطرنشان کرد: ما جهت ساخت انیمیش کار‌های پیچیده‌ای انجام نمی‌دهیم؛ ما کنار هم هستیم تا ایده‌هایمان را در دنیای خیالی به تصویر بکشیم. ولی اتفاقی که هم جهت «فیلشاه» و هم «شاهزاده روم» رقم خورد، این بود که هر دو فیلم در بخش شخصی تولید شد و اگر «فیلشاه» به فروش نرسد قطعا موسسه «هنر پویا» ورشکست می‌شود و همه سازندگان هم باید از صفر شروع کنیم.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: جشنواره فیلم | سینمایی | جشنواره | انیمیشن | کودکان | نوجوان | مسابقه | سینمای | انیمیشن | مخاطب | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی مصالح
  • دانلود فایل های زبان اصلی کنترل بهینه
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • هاردکپی کتاب های شغل یابی
  • منابع اورجینال سبک شناسی
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>