• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین کلوب شود ، پیروانی

    برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین کلوب شود ، پیروانی

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست به چه دلیل که او دوست ندارد در تیم بماند.

    برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین کلوب شود ، پیروانی

    به گزارش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ افشین پیروانی راجع به وضعیت مهدی طارمی اظهار کرد: به هر حال بعضی از افراد می گفتند که باید طارمی را محروم کنیم ولی کلوب راجع به این بازیکن تصمیم می گیرد. به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست به چه دلیل که او دوست ندارد در تیم بماند.امیدوارم این بازیکن به هر تیمی می رود موفق باشد.

    پیروانی ‌تصریح کرد: به نظرم طارمی از ته دل قصد جدایی از پرسپولیس را داشت. چند ماه از قرارداد این بازیکن باقی‌ مانده ولی او حتی به تمرین هم نمی‌آید. فکر می‌کنم ماندن او به نفع خودش و کلوب نیست.

    او ادامه داد: طارمی به صورت مکتوب اعلام کرده است که شرایط ماندن در کشور عزیزمان ایران را ندارد. من هم شنیدم که قرار است این بازیکن امروز یا فردا به قطر برود تا در آزمون پزشکی کلوب الغرافه شرکت کند.

    برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین کلوب شود ، پیروانی

    طارمی تصمیم گرفته از تیم پرسپولیس جدا شود

    او ادامه داد: از طارمی تقدیر می کنم به چه دلیل که او زحمات زیادی جهت کلوب کشیده هست. کلوب پیشنهاد ماندن تا آخر فصل، بستن قرارداد یک ساله یا دو ساله به طارمی داد ولی او تصمیم گرفته که از تیم جدا شود. این بازیکن دوست دارد در سال منتهی به جام جهانی به خارج از کشور برود. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان دوست داشتند که طارمی در پرسپولیس بماند ولی خودش میل به جدایی دارد.

    اتفاقات رخ داده میان احمد زاده و منشا اختلاف درون خانوادگی بود

    مدیر تیم پرسپولیس راجع به حضور منشا و احمدزاده و غیبت مهدی طارمی، در تمرین اظهار کرد: اتفاق رخ داده بین منشا و احمدزاده اختلاف درون خانوادگی بود که در همه جای دنیا رخ می‌دهد. اختلاف این دو بازیکن با روبوسی و عذرخواهی حل شد و آنها حل اختلافشان را به صورت مکتوب اعلام کردند. همچنین در کمیته‌ انضباطی هم ابراز پیشمانی کردند. آنها اشتباهشان را قبول کردند و کمیته‌ انضباطی کلوب هم رای خودش را صادر کرد. این دو بازیکن امروز هم به تمرین آمدند. قرار نبود که با یک اشتباه این دو بازیکن را کنار بگذاریم.

    او ادامه داد: اختلاف درون خانوادگی در همه جا وجود دارد ولی جهت پرسپولیس زیاد منعکس می‌شود. علت آن هم این است که پرسپولیس یک تیم پر طرفدار هست. امیدوارم دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد و دوستی حاکم بر تیم می‌شود.

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست به چه دلیل که او دوست ندارد در تیم بماند.

    از بیانات مسئولان تیم استقلال دلگیر نمی شوم

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس راجع به صحبت‌های چند روز اخیر مبنی بر اعمال فشار از سوی پرسپولیس جهت محروم کردن جپارف، اظهار کرد: همه این جا اعلام می‌کنم که در چند روز اخیر دوستان تیم رقیب در صفحه اجتماعی الفاظی را به کار برده‌اند که من ندیده بودم و از آنها به دل نمی‌گیرم. وظیفه خودم می‌دانم که از تیمم دفاع کنم. من می‌توانم سکوت کنم و حاشیه امنیت بالایی داشته باشم ولی این کار را نمی‌کنم. هر چه که ببینم می‌گویم و از تیم دفاع خواهم کرد. تلاش من این است که اگر حقی از پرسپولیس می‌خواهد ضایع شود، از آن جلوگیری کنم.اسم تیم رقیب را نمی‌آورم و جهت آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

    کمیته انضباطی باید آرا را سریعتر صادر می کرد

    او ادامه داد: برانکو در مصاحبه‌اش گفت‌ که به چه دلیل دو تیم استراحت داشته باشند، باید چهار تیم استراحت داشته باشند. “اشلی یانگ” در یک دیدار به دروازه‌بان حریف ضربه‌ای وارد کرد و کمیته‌ انضباطی بدون این که از او توضیح بخواهد، او را سه جلسه محروم کرد. کمیته‌ انضباطی جپارف را بخواهد که چه چیزی را توضیح بدهد؟ مگر می‌شود کسی در کمیته‌ انضباطی بگوید که من به صورت عمدی ضربه‌ام را وارد کرده‌ام. فکر می‌کنم که کمیته‌ انضباطی خیلی سریعتر باید به این عنوان ورود می‌کرد. توقع من این است که خیلی با قدرت‌تر ورود کند. باید آرا خیلی سریع‌تر اعلام شوند. خدا را شکر ما در صدر جدول رده‌بندی هستیم و وضعیتمان خوب است و امیدوارم قهرمان لیگ برتر ‌شویم. دلیلی ندارد که به رقبا کنایه بزنیم ولی دوستان از این عنوان سوءاستفاده می‌کنند و حرف‌هایی می‌زنند که روح فوتبال آسیب می‌بیند. اگر جپارف را محروم نکردند جهت ما مهم نیست. اگر بازیکن حریف محروم شود چه فرقی جهت ما می‌کند.

    پیروانی بیان کرد: هواداران پرسپولیس، بزرگ هستند و اگر اذیت‌شان نکنند واکنشی نشان نمی‌دهند. به طور حتم اگر دو بازی قبل ما دچار مسئله شدیم، به علت مسائل قبل از آن بوده هست. بازی گذشته با تساوی از زمین بازی خارج شدیم، حضور هواداران در پیروز نشدن تیم ما تاثیرگذار بود. من به عنوان یک برادر از هواداران خواهش می‌کنم که نسبت به تشویق تیم‌مان یک‌دل باشیم چون ما قهرمان هستیم و اکثر تیم‌ها تلاش می‌کنند ما را از بالا به پایین بکشند.

    پیروانی راجع به داوری بازی‌های لیگ برتر تصریح کرد: من هنوز متوجه نشدم قانون هند، برخورد توپ به دست است یا دست به توپ؟ من اعتقاد دارم که در بازی با نفت، مدافع نفت، خطای هند کرد و داور باید جهت ما پنالتی‌ می‌گرفت. اکنون اگر ما حرفی زده‌ایم از کمیته‌ داوران جوابیه صادر می‌کنند. با هم با احترام صحبت کنیم نه این که به یکدیگر بی‌احترامی کنیم. این که تشخیص من این است و بقیه مسائل جهت من مهم نیست که جواب نمی‌شود.

    کمیته انضباطی باید جواب منطقی به ما بدهد

    اوادامه داد: نظرم را به عنوان مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گویم. ما اعتقاد داشتیم در این بازی باید پنالتی‌ به نفع ما می‌گرفتند و از کمیته‌ انضباطی پرسش کردیم. آنها هم باید یک جواب منطقی به ما می‌دادند ولی عکس‌العمل‌های آنها قشنگ نبود. باید یک مقدار ادب و اخلاق در تیم‌ها حاکم باشد. بازیکن در سرما و گرما زحمت می‌کشد بعد می‌خواهد حقش را بگیرد. شاید یک بازی را هم باختیم ولی اگر آن بازی را که شکست خوردیم به علت اشتباه‌های داوری باشد به تیم فشار خواهد آمد.

    سکوت مدیر رسانه سیاست کلوب پرسپولیس است

    مدیر پرسپولیس راجع به اینکه سیاست مسئولان پرسپولیس سکوت در برابر اتفاقات رخ داده است؟ گفت‌: مسائل فنی مربوط به برانکو ایوانکوویچ و مسائل خارج از زمین بر عهده من هست. کارهای مدیریتی هم به گرشاسبی و هیئت مدیره کلوب برمی‌گردد. طبق برنامه قرار است من راجع به بحث‌های جاری راجع به محرومیت، کمیته‌ انضباطی و مسائل دیگرتیم صحبت کنم. اگر هم سکوت کردیم به علت سیاست کلوب هست. اگر محدودیتی هم راجع به روابط عمومی کلوب ایجاد شده است به علت درخواست ما بوده هست. هواداران این را بدانند که ما تمام وقت از تیم حمایت می‌کنیم. خیلی از هواداران می‌گویند که به چه دلیل به کمیته‌ انضباطی اعتراض کردید و پرسپولیس را نبخشیدند. ما تنها اسناد و مدارک می‌فرستیم و در ادامه‌ تصمیم گیری آن با کمیته‌ انضباطی هست. کمیته‌ انضباطی یک کمیته‌ مستقل است و قرار است که نظم و انضباط را حاکم کند. هیچ کس نباید به خودش اجازه دهد که در حکم کمیته‌ انضباطی دخالت کند.

    برخورد با طارمی کار درستی نیست / طارمی می توانست فردین کلوب شود ، پیروانی

    ما نجیب ترین هواداران را داریم

    مدیر پرسپولیس راجع به دیدار استقلال و تراکتورسازی، تصریح کرد: صحبت من این است که باید در فوتبال بحث جوانمردی پر رنگ‌تر شود. بازیکنان ما توجیه هستند که باید نظم و انضباط را رعایت کنند ولی راجع به اتفاقاتی که در سکوها رخ می‌دهد کمیته‌ انضباطی باید ورود کند. من به طرفداری از هواداران گفتم که ما نجیب‌ترین هواداران را داریم. خواهش من این است که اجازه ندهند یکسری تماشاگرنما به فوتبال ما آسیب بزنند. مطمئن باشید که کمیته‌ انضباطی به این ماجرا ورود می‌کند.

    پیروانی ادامه داد: همه بازیکنان به نظم و انضباط توجیه هستند ولی اتفاقاتی که در سکوها می‌افتد دست ما نیست. البته از هواداران می‌خواهم اجازه ندهند یک سری تماشاگرنما مسئله ایجاد کنند. به طور حتم کمیته انضباطی نیز با قدرت ورود خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد اتفاقاتی که هفته گذشته افتاد دوباره در فوتبال ما تکرار شود.

    طارمی گم نشده است تا آگهی جهت پیدا شدنش بدهیم

    سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس راجع به در جریان نبودن کلوب پرسپولیس از جدایی مهدی طارمی بیان کرد: ما نگفتیم مهدی فرار کرده و نیامده هست. او عضو تیم پرسپولیس است و به ما نامه کتبی داده و گفته نمی‌توانم در کشور عزیزمان ایران بازی کنم. به زور هم نمی‌توانیم بازیکن را نگه داریم. طارمی باید جهت بازی کردن ابتدا تمرین کند تا آماده شود بنابراین نمی‌توانیم او را تحت هر شرایطی حفظ کنیم. این طور نیست که بخواهیم اعلامیه دهیم و گم شده است را پیدا کنیم. طارمی ابتدا گفته بود می‌خواهد به اروپا برود ولی به یک‌باره بحث قطر مطرح شده است هست. البته چند روزی است که از او اطلاعی نداریم و باید جهت گرفتن ITC به کلوب مراجعه کند. با این حال مهدی حداقل دو سال جهت این کلوب زحمت کشیده و من دلم می‌خواست در پرسپولیس بماند. حداقل به علت ۴ ماهی که محروم بود، به مدت یک سال در پرسپولیس می‌ماند تا تبدیل به فردین مجموعه شود ولی اکنون که تصمیم به رفتن گرفته است نمی‌توانیم او را با زور نگه داریم. در مجموع مهدی باید جوابگوی همه اتفاقات باشد و درباره‌اش توضیح دهد.

    مشکل نوراللهی چند روز آینده حل می شود

    او راجع به وضعیت نوراللهی نیز تصریح کرد: مسئولان قول‌هایی جهت حل مسئله این بازیکن دادند و به نظرم مسئله او در روزهای آینده حل می شود.

    مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم برخورد انضباطی با مهدی طارمی کار درستی نیست به چه دلیل که او دوست ندارد در تیم بماند.

    پیروانی راجع به جریمه احمدزاده و منشا گفت: اختلافات درون خانوادگی همه جا وجود دارد. در پرسپولیس اصحاب رسانه اخبار را پوشش می‌دهند ولی در بعضی تیم‌ها ممکن است این مباحث رسانه ای نشود. دوستی و رفاقت رمز موفقیت است و همه باید دست به دست هم بدهیم. امیدوارم احترام‌ها رعایت شود. این که سرمربی ما راجع به تیم حریف صحبت کرد هدفش تخریب نبود. هر کسی به خودش اجازه ندهد در مورد هر تیمی صحبت کند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: کمیته انضباطی | افشین پیروانی | مهدی طارمی | پرسپولیس | هواداران | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | اعلامیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی باستان شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی بدنسازی
  • خرید کتاب زبان اصلی روماتولوژی
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی جراحی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>