• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبود

    ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبود

    رئیس شرکت اوقاف ریشه انقلاب اسلامی را خون امام حسین (ع) و شهداء دانست و گفت: باید از فتنه ۸۸ درس عبرت بگیریم و جهت آینده، فتنه‌گران را بشناسیم لیکن این نخستین و آخرین فتنه نبود.

    ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه 88 نخستین و آخرین فتنه نبود

    به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛به نقل از روابط عمومی شرکت اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ نماینده ولی فقیه و مدیر شرکت اوقاف و امور خیریه پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی که در شرکت اوقاف برگزار شد، راجع به حوادث بعد از انتخابات سال ۸۸ اظهار کرد: فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبوده و نباید فراموش شود.

    وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ کشور هست، تصریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی از عزت، شرف و استقلال خودشان دفاع کردند؛ باید از فتنه ۸۸ درس عبرت بگیریم و جهت آینده فتنه و فتنه‌گران را بشناسیم.

    ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبود

    عبارات مهم : مقام معظم رهبری – انتخابات
    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه با تبریک یوم‌الله ۹ دی گفت: امیدوارم خداوند متعال هر لحظه ما را راهنمایی کند تا وظیفه خود را بشناسیم و به موقع به آن عمل کنیم.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی در تشریح فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: بعضی کاندیداها سال ۸۸ قبل، حین و بعد از انتخابات از تقلب صحبت کردند.

    وی افزود: این کاندیداها بعد از انتخابات و قبل از شمارش آراء با وجود داشتن نماینده در پای صندوق و شورای نگهبان، اظهار نظر کردند و رسما گفتند طبق اطلاعاتی که دارند، برنده قطعی انتخابات هستند و بعد از اینکه به‌صورت قطعی نتیجه های انتخابات اعلام شد، دو عنوان را مطرح کردند؛ نخست تقلب در انتخابات و دوم ابطال انتخابات.

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: شورای نگهبان به دستور مقام معظم رهبری آراء را بازشماری کرد و بعد از اطمینان از صحیح بودن نتیجه های اولیه باز هم کاندیداها شعار تقلب و ابطال انتخابات را سر دادند.

    رئیس شرکت اوقاف ریشه انقلاب اسلامی را خون امام حسین (ع) و شهداء دانست و گفت: باید از فتنه ۸۸ درس عبرت بگیریم و جهت آینده، فتنه‌گران را بشناسیم لیکن این نخستین و آخرین فتنه نبود.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه عده‌ای از مردم با مکر و حیله سران فتنه به خیابان‌ها آمدند و شعارهایی مبنی بر بعد دادن آرای خود داشتند، خاطرنشان کرد: بعضی افراد سودجو و فتنه‌گر در میان مردم بعضی از مساجد و پایگاه‌های بسیج را به آتش کشیدند.

    وی گفت: این قصه هشت ماه با شکل‌های متفاوت به طول انجامید ولی تمام اینها بهانه بود و پشت صحنه فتنه‌ای به سرکردگی امریکا و اسراییل جهت اصل نظام تدارک دیده شده است بود.

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه فتنه‌گران فکر نمی‌کردند در آتش همان فتنه خود ساخته بسوزند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به‌صورت شخصی به فتنه‌گران تذکر داد که شروع کار با شما ولی انتهای آن دست شما نخواهد بود ولی آنها این نصیحت و خیرخواهی را نپذیرفتند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با اشاره به اینکه امام علی (ع) فرمودند کسی که فتنه‌ای به‌پا کند، خودش هیزم آن می‌شود، تاکید کرد: سران فتنه به کارهای فتنه‌انگیزانه خود تا جایی که مدیر جمهور امریکا و نخست وزیر اسراییل از آنها حمایت کردند، ادامه دادند و جالب است که بعد از این عنوان هم به کار خود ادامه دادند.

    وی ادامه داد: مردم در ابتدا فکر می‌کردند که این یک دعوای انتخاباتی است ولی این داستان ادامه داشت تا روز عاشورای سال ۸۸؛ فتنه‌گران داخلی با همراهی دشمن های خارجی نظام در میدان انقلاب به ساحت امام حسین (ع) جسارت کردند.

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه گفت: در روزی که حتی غیر مسلمانان هم حرمت نگه می‌دارند، فتنه‌گران رقص و پایکوبی کردند و عزاداران سیدالشهدا (ع) را مورد ضرب و شتم قرار دادند و اموال بیت‌المال مسلمانان را با افتخار تخریب کردند.

    ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبود

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی یادآور شد: بعد از این حرمت‌شکنی بود که مردم فهمیدند که این دعوای انتخاباتی نیست و این بهانه است و مسئله مهم فتنه‌گران با دین، قرآن، اهل‌بیت (ع) و امام حسین (ع) است.

    وی با اشاره به اینکه مردم دریافتند این یک بازی سیاسی با هدایت امریکا، انگلیس هست، تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد با این جریان سازی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از بین می‌رود ولی انقلاب اسلامی ریشه عمیق و مستحکمی دارد و آن خون اهل‌بیت (ع)، امام حسین (ع) و شهداء است.

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه خاطرنشان کرد: روز نُهم دی مردم انقلابی به‌صورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند به‌طوریکه در مقایسه با راه‌پیمایی‌هایی که از ابتدای انقلاب برگزار شد، بی سابقه بود و طومار فتنه و فتنه‌گران را برچیدند.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی ادامه داد: ‌تعدادی از مسئولان در سال ۸۸ امتحان خوبی بعد ندادند و با وجود شناخت فتنه‌گران در آتش آنها افتادند و ما باید از این قضایا درس بصیرت و آگاهی بگیریم.

    رئیس شرکت اوقاف ریشه انقلاب اسلامی را خون امام حسین (ع) و شهداء دانست و گفت: باید از فتنه ۸۸ درس عبرت بگیریم و جهت آینده، فتنه‌گران را بشناسیم لیکن این نخستین و آخرین فتنه نبود.

    وی افزود: دشمن های اسلام آرام ننشستند و باید آگاه باشیم و از این حوادث تلخ عبرت بگیریم تا وظیفه خود را شناخته و به موقع عمل کنیم.

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: اینکه وظیفه خود را چگونه بشناسیم سوالی است که جوابش توجه و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیرشان فرمودند که دشمن در حال برنامه‌ریزی هست، گفت: دشمن در اینترنت با برنامه بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران فعالیت می‌کند و هدفش مایوس کردن مردم و از بین بردن اعتماد به نفس آنان است.

    وی با اشاره به اینکه کسی که مسئولیتی دارد حق فرافکنی ندارد و باید هر لحظه پاسخگو باشد، تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری به گفتمان عمومی تبدیل شود.

    ریشه انقلاب اسلامی خون امام حسین (ع) و شهداء است ، فتنه ۸۸ نخستین و آخرین فتنه نبود

    رئیس شرکت اوقاف و امور خیریه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه حل مسائل کشور امید و توکل به خدا، همت، تلاش و توجه به ظرفیت داخلی هست، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند با دنیا تعامل داشته باشید ولی به آنها امید نداشته باشید و این امکان‌پذیر نیست مگر با روحیه انقلابی.

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با بیان اینکه در بُعد نظامی با امید و توکل به خدا، همت، تلاش و توجه به ظرفیت داخلی جزو قدرت‌های جهانی هستیم، متذکر شد: در بحث اقتصادی هم مشکلاتمان حل می‌شود به شرطی که امیدمان به خدا و توجه به ظرفیت داخلی باشد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: مقام معظم رهبری | انتخابات | انقلاب | انقلابی | خیریه | حماسه | اسلامی | اوقاف

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • کتب ماهیگیری زبان اصلی
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • کتاب های کتابهای دانشگاهی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های خانه داری
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>