• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر شهر عصر امروز در سالن مهم پردیس تئاتر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

    هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ مراسم نهایی ششمین جشنواره تئاتر شهر با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، محمود صلاحی معاون فرهنگی هنری شهرداری تهران، علی مرادخانی، مرضیه برومند، اصغر همت، جهانگیر الماسی، ایرج راد، حمیدرضا الماسی، مریم معترف، مجید قناد، امیرنصیر بیگی، شهرام کرمی، گوهر خیراندیش، داریوش اسدزاده، اردشیر صالح پور‌، حسین باستانی و جمعی از اهالی تئاتر روز پنج شنبه ۷دی ماه در پردیس تئاتر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

    این مراسم با قرائت قرآن و سرود ملی شروع شد.

    در ابتدا، فرزاد حسنی مجری ششمین جشنواره تئاتر شهر ازداوران دعوت کرد تا جایزه بخش موسیقی را اهدا کنند.

    هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    برگزیدگان ششمین جشنواره تئاتر شهر به شرح زیر هستند:

    برگزیده های طراحی لباس بخش خیابانی تقدیر: زهره قاسمی جهت نمایش دگردیسی، رضا بیات جهت نمایش یونیسف.

    برگزیده طراحی فضا (خیابانی ): مسعود براهیمی جهت نمایش معافیت پزشکی و آخرالزمان

    طراحی لباس بخش کودک و نوجوان تقدیر: سهیلا جوادی جهت نمایش سفر به آینده / برگزیده: فاطمه نمازی جهت نمایش جادوگر بیکار

    مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر شهر عصر امروز در سالن مهم پردیس تئاتر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

    طراحی صحنه کودک و نوجوان تقدیر: پگاه ترکی جهت نمایش خنکای ختم خاطره، سینا ییلاق بیگی جهت نمایش سفر به آینده / برگزیده: مجتبی مهدی جهت نمایش ردپای نی نی نو، طراحی صحنه بخش صحنه ای / برگزیده: روح االله امامی جهت نمایش رابطه

    بخش تصویر تئاتر تهران: امین اشتری فاطمه الله یار نزاد مرجه پورحسین ساینا قادری و تینا دلنوازی زن سبزیوند بدون ترتیب رتبه فقط تقدیر شدند. جایزه تصویر برگزیده تئاترشهر به فاطمه الله یار نژاد رسید.

    بخش بازیگر زن در تئاتر خیابانی تقدیر: مهسا افرهی جهت نمایش کراوات، دلارام ترکی جهت نمایش آخرالزمان، مارال ایزدبخش جهت نمایش یونیسف/ بخش برگزیده: حسنا قبادی جهت نمایش شهروند،

    بازیگر زن بخش کودک و نوجوان تقدیر: مینا مقامی نمایش بزک زنگوله پا، ماندانا افخمی نمایش شاهزاده و خرس/ برگزیده: سبا سلیمانی جهت نمایش سفر به آینده

    بازیگر زن تئاتر صحنه ای تقدیر : نیلوفر وهاب زادگان جهت فالش خوانی چهارراه فخرآباد،مونا سهراب حقیقت و مرضیه موسوی جهت خنکای ختم خاطره/ برگزیده: تکتم رسول زاده جهت نمایش زمستان

    بازیگری مرد بخش خیابانی تقدیر: پیمان صفر زاده معافیت پزشکی، محسن مهری معافیت پزشکی، حسن همتی تلخ مثل شیرین، میثم سرآبادانی جهت کراوات، جمشید عسگری جهت زور الکی، مالک آبسالان جهت نمایش تلخ مثل شیرین / برگزیده: رسول قادری جهت نمایش موفقیت

    هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    بازیگر مرد بخش کودک و نوجوان تقدیر:بهمن داداشی و امیرمحمد انصافی / برگزیده: محمد عبدی جهت نمایش سفر به آینده.

    بازیگر مرد بخش صحنه ای تقدیر: محمدرضا ایمانیان، محمد نژاد، هادی احمدی/ برگزیده:عطا عمرانی جهت نمایش شرم و دغدغه

    نمایش نامه نویسی خیابانی: محمد مهدی پازوکی جهت نمایش موفقیت، داوود براهیمی معافیت پژشکی، مسعود براهیمی آخرالزمان، زهرامریدی دگردیسی، حسنا قبادی جهت شهروند دات کام/ برگزیده: علیرضا ترامشلو جهت نمایش درمانگران شهر

    نمایش نامه نویسی بخش کودک و نوجوان تقدیر: قشنگ فلاح جهت ردپای نی نی نو،محمود براهیمی جهت بز زنگوله پا / برگزیده: سبا سلیمانی که جایزه اش را به وسیله علی سلیمانی پدرش دریافت کرد.

    مراسم اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر شهر عصر امروز در سالن مهم پردیس تئاتر پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار شد.

    نمایش نامه نویسی صحنه ای تقدیر: حسین پیرعلمی و کیوان میر محمدی / برگزیده:مرتضی شاه کرم جهت سانتی متر

    هنرمندان رابطه خوبی با شهرداری دارند

    محمدعلی نجفی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در ادامه این مراسم اظهار داشت: از همه همکاران که در برگزاری جشنواره تئاتر شهر تلاش کردند و همینطور از همه صورت های معروف که در این جشنواره شرکت داشتند تقدیر می کنم و برگزیدگان این جشنواره تبریک می گویم.

    وی ادامه داد: ما اصرار داریم که شهروندان آگاه مسئولیت شناس و همکاری پذیر در شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران داشته باشیم. هنر نمایش می تواند ما را به عنوان نهاد اجتماعی جهت رسیدن به هدف کمک کند. به هر حال یک ابزار پرقدرت و تاثیر گذار در خدمت صورت های معروف است که می توانند با استفاده از این ابزار شهروندان را تحت تاثیر قرار بدهد و روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمند.

    وی عنوان کرد: خوشحال هستم که صورت های معروف رابطه خوبی با شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران داشتند و امیدوارم این رابطه مستقیم و عمیق تر شود چراکه ما همه یک هدف را دنبال می کنیم وآن ایجاد حداکثر آرامش جهت شهرواندان هست. مسئولیت پذیری جزئی از این هدف است که ما باید به عنوان توصیه به شهروندان مدنظر قرار دهیم و قطعا هنر نمایش می تواند در این راه یاری کند .

    هنر نمایش می تواند روح مسئولیت پذیری را در شهر بدمد

    وی افزود: یکی از مزیت های نمایش این است که می تواند به عمق روح و ناخودآگاه به طورغیر مستقیم نفوذ پیدا کند و این نفوذ بیسار معنوی و تاثیر گذار خواهد بود. در صحبتی که جمع صورت های معروف در منزل صورت های معروف داشتم راجع به مباحث اخلاقی و توصیه به پایبندی ارزش های اخلاقی این عنوان موردقبول و شناخته شده است هست. اصولا اخلاق یک موضوغ غیر زبانی هست؛ نمی توان از طریق زبان و بیان به کارهای اخلاقی وادار کرد بلکه آن چیزی که اخلاق جامعه را عوض کردن دهد ابزاری است که به صورت ناخودآگاه در ذهن و روح نفوذ پیدا کند و تعالی خود را به صورت ناخودآگاه القا کند. قطعا هنر تئاتر یکی از مهمترین ابزار هاست که امیدوارم صورت های معروف ما را به هدف خود برسانند .

    شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران اظهار داشت: برگزاری این جشنواره که امروز ششمین دوره خود را به آخر می رسد، اقدام بسیار شایسته ای بوده است که در ارتباط با مسئولیت شهری جهت دستیابی به شهری جهت زندگی قابل تعریف هست. امیدوارم در سال های آینده با ابعداد بزگتر و نتیجه های عمیق تر برگزار شود.

    شهرداری ها از هنر حمایت می کنند

    در این مراسم محمود صلاحی معاون فرهنگی هنری شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران نیز گفت: این شش دوره جشنواره تئاتر شهر به یک برند بسیار مهم در کشور تبدیل شده است است.

    وی ادامه داد: ششمین جشنواره تئاتر شهر در هشت بخش تخصصی،۶۲ نمایش ،۱۴۵ اجرا با حضور ۱۲۵۰ هنرمند از ۲۸ آذر تا ۷ دی برگزار کرده ایم.

    صلاحی عنوان کرد: در جلسه های روز چهارشنبه هنر که افتخار دارم در کنار صورت های معروف حضور پیدا می کنم و از آنها یاد می گیرم. همه آنها از شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست دارند. در همه شهرها شهرداری ها کسانی هستند که هنر و هنرمند را پشتیبانی می کنند. در این میان هنر نمایش تئاتر جلوه بیشتری دارد، چراکه مادر هنرهاست و خوشبختانه در این شش دوره صمیمانه همه صورت های معروف حضور داشتند و این جشنواره رونق بسیاری پیدا کرد.

    وی اظهار داشت : همه این کارها تولیدی هست. ان شاء الله بعد از اختتامیه جشنواره با حمایت شما آقای نجفی و سایر بخش های شهرداری و سالن های فرهنگسراها، نمایش ها اجرایی شود و مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران و سایر استان ها از این نمایش ها استفاده کنند. ۵۰ هنرمند برجسته این جشنواره را داوری داشتند و این دوره رابه داریوش مودبیان نام گذاری کرده ایم. البته ما در موزه امام علی (ع) مراسم تولد ماه برگزار می کنیم تا جوانان با این صورت های معروف زیاد آشنا شوند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: شهرداری | جشنواره | بازیگری | نوجوان | بازیگر | خیابانی | نمایش | طراحی | تئاتر | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های تشخیص پزشکی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب های هومیوپاتی از آمازون
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • کتب جراحی عمومی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>