• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    رقابت‌های فوتبال جام حذفی روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های استقلال و ایرانجوان به مصاف هم می‌رود.

    برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، رقابت‌های فوتبال جام حذفی در حالی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هفته جاری برگزار می‌شود که در مهم‌ترین این دیدار‌ها تیم فوتبال استقلال به مصاف ایرانجوان بوشهر می‌رود.

    ۲ دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی روز دوشنبه برگزار می‌شود که استقلال حریف کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر و گسترش فولاد به مصاف تیم خونه به خونه می‌رود.

    استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران – کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر ساعت ۱۶:۲۰

    در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد تیم فوتبال استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران در این مرحله از رقابت‌ها میزبان ایران‌جوان بوشهر است و باید در ورزشگاه آزادی پذیرای این تیم باشد.

    برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی سال ۶۷، تیم استقلال حریف ایران‌جوان بوشهر شد و در نهایت آبی‌پوشان بازی رفت را در پایتخت کشور عزیزمان ایران با نتیجه ۲-۱ بردند و در بوشهر با باخت ۳ بر صفر یکی از سنگین‌ترین شکست‌های تاریخ خود را در جام حذفی مجبور شدند.

    گل‌های کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر را سعید درویشی به ثمر رساد و بدین ترتیب استقلال از دور مسابقه های حذف شد. ولی با توجه به استفاده غیر قانونی تیم کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر از یک بازیکن در نهایت با شکایت کلوب استقلال به کمیته انضباطی نتیجه به نفع آبی پوشان برگشت.

    تیم فوتبال استقلال با هدایت شفر در دیدار‌های لیگ برتر توانسته ۵ برد،۵ تساوی،۵ باخت،۱۱ گل زده،۹ گل خورده را با کسب ۲۰ امتیاز در کارنامه خ.د ثبت کند.

    استقلالی ها همچنین در دیدار‌های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق به شکست تیم گل گهر سیرجان با نتیجه ۲ بر یک شدند و در مرحله یک هشتم نهایی تیم نساجی را ۲ بر یک شکست دهند.

    رقابت‌های فوتبال جام حذفی روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های استقلال و ایرانجوان به مصاف هم می‌رود.

    در طرف مقابل تیم کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر با سرمربیگری دلگرم توانسته در رقابت‌های لیگ دسته یک ۴ برد،۶ مساوی،۷ باخت،۱۸ گل زده و ۲۳ گل خورده را همراه با ۱۸ امتیاز به ثبت برساند.

    شاگردان دلگرم همچنین در دیدار‌های جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست دهند و با این برد به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و حریف تیم گل ابریشم شوند. بوشهری‌ها تیم گل ابریشم را نیز با نتیجه ۲ بر یک شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی برابر استقلال قرار گیرند.

    تقابل استقلال و ایرانجوان بوشهر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی جهت بوشهری مهم تلقی می‌شود و آن هم به این علت که در این دیدار مهدی قائدی برابر تیم سابقش به میدان می‌رود. باشوی استقلالی‌ها که در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوست و همچنان ۲ باشگاه استقلال و کشور عزیزمان ایران جوان بوشهر نسبت به پرداخت حق رشد این بازیکن اختلاف دارند. با وجود این مهدی قائدی جهت بازی برابر تیم سابقش انگیزه زیادی دارد.

    ایرانجوان بوشهر تیم سابق مهدی قائدی است و این بازیکن ریز نقش استقلال که این روز‌ها در تمرینات آبی‌ها از آمادگی بالایی برخوردار است شانس زیادی دارد تا از ابتدا برابر تیم سابق خود به میدان برود و با همبازیان سابق خود چالش جدیدی را تجربه کند.

    قائدی هنوز جهت استقلال گلزنی نکرده و این احتمال وجود دارد که در تقابل با بازیکنانی که شناخت خوبی از آن‌ها دارد بتواند نخستین گلش جهت استقلال را به ثمر برساند.

    گسترش فولاد _خونه به خونه ساعت ۱۶:۲۰

    تیم فوتبال گسترش فولاد با هدایت فیروز کریمی در رقابت‌های لیگ برتر موفق شده است با ۶ برد،۲ مساوی،۷ باخت،۱۳ گل زده،۱۹ گل خورده و ۲۰ امتیاز رده هشتم قرار گیرد.

    برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    بازیکنان تبریزی در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند نفت مسجد سلیمان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند و در نهایت در مرحله یک هشتم به مصاف اکسین البرز بروند. شاگردان کریمی در نهایت در ضربات پنالتی موفق شدند اکسین البرز را از دور مسابقه های حذف کنند و در مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم خونه به خونه قرار بگیرند.

    در طرف برابر تیم خونه به خونه با هدایت جواد نکونام توانسته تا مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و برابر تیم گسترش فولاد قرار گیرد.

    این تیم با هدایت نکونام موفق شده است در رقابت‌های لیگ دسته یک با ۸ برد،۶ تساوی،۳ باخت،۱۷ گل زده،۱۱ گل خورده و کشب ۳۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار گیرد.

    بازیکنان تیم خونه به خونه در مرحله یک شانزدهم نهایی موفق شدند ۲ بر یک تیم راه آهن را شکست دهند و با صعود به مرحله یک هشتم نیز برابر سیاه جامگان به برد ۳ بر ۲ برسند. شاگردان نکونانم همچنین بعد از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید برابر شاگردان فیروز کریمی به میدان بروند.

    رقابت‌های فوتبال جام حذفی روز‌های دوشنبه و سه شنبه پیگیری می‌شود که در مهم‌ترین مسابقه تیم‌های استقلال و ایرانجوان به مصاف هم می‌رود.

    پرسپولیس- صنعت نفت آبادان/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۶:۲۰

    تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند.

    شاگردان برانکو جمعه هفته قبل برابر بادران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی بازی کردند و با نتیجه ۲ بر یک توانستند این تیم لیگ دسته یکی را شکست بدهند. گل اول پرسپولیس از نقطه پنالتی به ثمر رسید که به اعتقاد کارشناسان داوری، خطایی بر روی بازیکن پرسپولیس رخ نداد و داور به اشتباه یک پنالتی به نفع پرسپولیس گرفت.

    گل سوم پرسپولیسی‌ها در این بازی هم آفساید اعلام شد تا غلط های داوری در نتیجه بازی تاثیر گذار باشد.

    پرسپولیسی‌ها با پیروزی برابر بادران به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کردند و در این مرحله باید به مصاف صنعت نفت آبادان بروند.

    برانکو بدنبال ششمین پیروزی برابر کمالوند ، انتقام گیری استقلالی‌ها بعد از ۲۹ سال

    تیم های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان چند روز پیش در دیدار معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که پرسپولیس توانست با نتیجه ۲ بر یک برزیل کشور عزیزمان ایران را شکست بدهد.

    البته بازی جام حذفی متفاوت از بازی لیگ برتر است و تیم صنعت نفت آبادان می‌داند که در صورت تکرار اشتباهاتش از گردونه این رقابت‌ها حذف می شود. این تیم جهت جبران شکست هفته قبل به مصاف پرسپولیس می‌رود، ولی کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارد.

    برانکو در بازی برابر بادران به سید جلال حسینی و حسین ماهینی استراحت داد، ولی نبود کاپیتان پرسپولیس در خط دفاع باعث شد که دروازه این تیم بعد از مدت‌ها باز شود. به نظر نمی‌رسد که برانکو بار دیگر ریسک کرده و به بازیکنان مهم خود برابر صنعت نفت آبادان استراحت بدهد.

    وحید امیری در بازی با بادران دچار مصدومیت شد و شاید به بازی با صنعت نفت آبادان نرسد.

    گرشاسبی سرپرست کلوب هم در سفر به ترکیه توافقات خوبی با مسئولان کلوب ریز اسپور ترکیه داشته است و روز دوشنبه قرار است نتیجه سفرش را به اطلاع اصحاب رسانه برساند.

    سرتن چوک مربی کروات پرسپولیس به علت عهده دار شدن مسئولیت فنی تیم‌های پایه کرواسی از جمع سرخپوشان پایتخت جدا شد و گفته می‌شود برادر برانکو قرار است جایگزین چوک در کادر فنی پرسپولیس شود.

    مسیر راه یابی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان به مرحله یک چهارم جام حذفی

    تیم پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست با نتیجه ۲ بر صفر از سد نفت تهران عبور کند. این تیم در مرحله یک هشتم نهایی هم با برد ۲ بر یک برابر بادران توانست به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند.

    در آن سوی میدان، تیم صنعت نفت آبادان در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان عبور کرد. این تیم در مرحله یک چهارم نهایی توانست با نتیجه ۲ بر یک داماش گیلان را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند.

    به هر حال باید دید پرسپولیس می‌تواند دوباره تیم صنعت نفت آبادان را این بار در جام حذفی شکست بدهد یا شاگردان کمالوند با پیروزی در این بازی ناکامی خود را جبران می‌کنند؟

    استقلال خوزستان- تراکتورسازی/ ۱۴:۳۰

    تیم فوتبال استقلال خوزستان روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه خانگی خود پذیرای تیم تراکتورسازی هست.

    شاگردان ویسی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی توانستند با نتیجه ۵ بر صفر برابر میعاد مغان اردبیل پیروز شوند و آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی هم توانستند از سد ملوان عبور کنند و به مرحله بعد راه یابند.

    آبی پوشان اهوازی در لیگ برتر نتیجه های خوبی نگرفتند، براین اساس آن‌ها قصد دارند در جام حذفی جبران مافات کنند تا دل هواداران خود را شاد کنند.

    کولی بالی و علایی مدافعان استقلال خوزستان هنوز به اهواز بازنگشتند و خواستار مطالبات خود شدند. شاید این ۲ بازیکن به بازی با تراکتورسازی نرسند.

    در آن سوی میدان، تیم تراکتورسازی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از سد پدیده مشهد عبور کرد و در مرحله یک هشتم نهایی هم توانست با برد برابر فجر شهید سپاسی به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه یابد.

    این تیم بعد از آخر محرومیت نقل و انتقالاتی خود، این روز‌ها فعالیت چشمگیری در جذب بازیکن داشته است و تاکنون ۶ بازیکن را به خدمت گرفته هست. مارتینز آلمیدا دروازه بان برزیلی ۲۴ ساله تیم واسکودگاما به تراکتورسازی پیوسته هست، ولی به نظر نمی‌رسد کارت بازی اش به دیدار با استقلال خوزستان برسد.

    تراکتورسازی قصد دارد با برتری برابر آبی پوشان اهوازی به مرحله بعدی جام حذفی راه یابد، ولی کار سختی در اهواز پیش رو دارد.

    تیم های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی تاکنون ۹ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۴ برد سهم تراکتورسازی،۱ برد سهم استقلال خوزستان و ۴ بازی هم مساوی شده است هست. تراکتور سازی ۱۴ گل زده و ۷ گل خورده هست.

    انتهای خبر/

    واژه های کلیدی: تراکتورسازی | پرسپولیس | استقلال | پرسپولیس | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | آبادان | خوزستان | استقلال | بوشهر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • خرید کتاب های زبان اصلی گردشگری
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم طبیعی
  • خرید کتاب های رادیولوژی از آمازون
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • دانلود منابع مرجع طیف بینی
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>