• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت دوم)

    تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت دوم)

    یک سایت آرژانتینی ستاره های احتمالی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را معرفی کرد.

    تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی 2018 روسیه(قسمت دوم)

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، سایت آرژانتینی «ورسکی اسپورت» به معرفی ستاره های احتمالی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پرداخت. در قسمت نخست این گزارش ۱۶ ستاره تیم هایی که در گروه های D،C،B،A این مسابقه ها حضور دارند را معرفی کردیم و حالا به معرفی ستاره های تیم های حاضر در گروه های H،G،F،E می پردازیم.

    ۱۷-نیمار

    نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور که با نام نیمار شناخته می شود در نقل و انقالات تابستانی با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی به پاری سن ژرمن فرانسه پیوست تا گران ترین بازیکن فوتبال دنیا لقب بگیرد. او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده که آرزو دارد ابتدا با پی اس جی لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند و سپس با برزیل قهرمان جام جهانی شود. باید منتظر ماند و دید که آیا ستاره برزیلی ها می تواند در روسیه به آرزویش برسد یا خیر؟

    تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت دوم)

    ۱۸-کیلور ناواس

    کیلور آنتونیو ناواس دروازه بان ۳۰ ساله رئال مادرید سابقه بازی در لوانته را هم دارد. او در سال ۲۰۱۴ و بعد از صعود کاستاریکا به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی مورد توجه رئالی ها قرار داده شد و به جمع کهکشانی ها پیوست. کاستاریکا در جام جهانی برزیل شگفتی ساز شد و ناواس و یارانش می خواهند در روسیه هم شگفتی دیگری را رقم بزنند.

    یک سایت آرژانتینی ستاره های احتمالی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را معرفی کرد.

    ۱۹-ماتیچ

    نمانیا ماتیچ هافبک دفاعی تیم منچستر یونایتد که سابقه بازی در چلسی و بنفیکا را هم دارد مطرح ترین صورت تیم ملی صربستان هست. صربستان و مونته نگرو در جام جهانی ۲۰۰۶ حضور داشت ولی در جام جهانی ۲۰۱۸، صربستان به عنوان کشوری مستقل در این مسابقه ها حضور پیدا می کند و یاران نمانیا ماتیچ به صعود از گروه E می اندیشند.

    ۲۰-شقیری

    ژردان شقیری هافبک آلبانیایی تبار استوک سیتی و تیم ملی سوییس هست. او که در تیم های بازل، بایرن مونیخ و اینترمیلان ایتالیا را هم حضور داشته است با لقب هایی مثل «مسی آلپ» و «کوتوله جادوگر» در بین سوئیسی ها شناخته می شود. قرمزها در جام جهانی قبلی تا مرحله یک هشتم صعود کردند ولی با شکست برابر آرژانتین حذف شدند.

    تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت دوم)

    ۲۱-مانوئل نویر

    کاپیتان و دروازه بان ۳۱ ساله تیم بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ که ژرمن ها قهرمان شدند به عنوان عالی ترین دروازه بان جام گزینش شد. او و هم تیمی هایش در روسیه به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی خود هستند. نویر بعد از قرعه کشی در تصویر العمل به رقبای تیم ملی آلمان گفت: ما رقبایی داریم که جهت ما ناشناخته نیستند. مکزیک هر لحظه تیمی هجومی است و اگرچه ما می توانیم خودمان را با سوئد تطبیق دهیم ولی از آنجایی که آنها بر ایتالیا غلبه کرده اند، رقیب آسانی نیستند. کره جنوبی نیز هر لحظه با یک سبک بازی خوب شناخته شده است است و ما در گروه جالبی با سه رقیب از سه قاره متفاوت حضور داریم.

    ۲۲-خاویر هرناندس

    یک سایت آرژانتینی ستاره های احتمالی تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را معرفی کرد.

    خاویر هرناندس بالکاسار که زیاد او را با لقب چیچاریتو به معنی نخود فرنگی کوچک می شناسند در تیم های منچستریونایتد، رئال مادرید و بایر لورکوزن سابقه بازی دارد. او در تابستان امسال با قراردادی ۱۶ میلیون پوندی به مدت ۳ سال به وستهام پیوست. مکزیکی ها به درخشش چیچاریتو در جام جهانی ۲۰۱۸ امید زیادی دارند.

    ۲۳-سون هیونگ مین

    ستاره ۲۵ ساله تیم تاتنهام تاکنون ۲ بار به عنوان عالی ترین لژیونر فوتبال آسیا گزینش شده است هست. سون که در فینال جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ علی رغم گلزنی نتوانست مانع شکست کره جنوبی برابر استرالیا شود، این بار می خواهد در روسیه نقش تاثیرگذارتری جهت کره ای ها ایفا کند.

    تصویرهای + آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت دوم)

    ۲۴-لیندلوف

    ویکتور لیندلوف مدافع ۲۳ ساله تیم منچستریونایتد و تیم ملی سوئد تاکنون ۱۸ بازی ملی داشته است و نخستین جام جهانی اش را تجربه می کند. سوئد که با حذف ایتالیا در بازی پلی آف به جام جهانی رسیده، نمی خواهد در مرحله گروهی به کار خود آخر دهد و لیندلوف می تواند آبی و زردها را در راهیابی به دور دوم یاری کند.

    ۲۵-ادن هازارد

    ستاره تیم چلسی از سال ۲۰۰۸ به تیم ملی بلژیک دعوت شد و تاکنون ۸۲ بازی ملی را در کارنامه اش ثبت کرده هست. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ در لیل فرانسه توپ می زد و بعد از آن با مبلغ ۳۲ میلیون پوند به جمع آبی های لندن پیوست. بلژیک بعد از روسیه میزبان نخستین تیم اروپایی بود که راهی جام جهانی شد و هازارد و یارانش باید به مصاف انگلیس، پاناما و تونس بروند.

    ۲۶-هری کین

    هری ادوارد کین مهاجم ۲۴ ساله تیم تاتنهام که در بازی با اسلوونی گل صعود تیم ملی انگلیس به جام جهانی را زد به احتمال زیاد ستاره سه شیرها در روسیه خواهد بود.

    ۲۷-بلاس پرز

    بلاس آنتونیو میگوئل پرز اورتگا که زیاد با نام بلاس پرز شناخته می شود مهاجم ۳۶ ساله تیم ملی پاناما است و در حال حاضر در تیم مونیسیپال گواتمالا بازی می کند.تیم ملی پاناما و پرز نخستین حضورشان در جام جهانی را تجربه می کنند، البته شماره ۷ پانامایی ها به احتمال زیاد بعد از جام جهانی از بازی های ملی خداحافظی خواهد کرد لیکن از سال ۲۰۰۱ تاکنون در تیم ملی کشورش حضور دارد.

    ۲۸-مساکنی

    یوسف مساکنی هافبک ۲۷ ساله تیم الدحیل قطر است که سابقه بازی در تیم های المعب و اسپرانس تونس را نیز دارد. او که در سال ۲۰۱۳ مورد توجه تیم های نیوکاسل، آرسنال، اورتون و تاتنهام قرار گرفته بود ترجیح داد در قطر به فوتبالش ادامه دهد. مساکنی و هم تیمی هایش کار بسیار دشواری جهت صعود از گروه G دارند.

    ۲۹-رادامل فالکائو

    رادامل گارسیا فالکائو زاراته ستاره ۳۱ ساله تیم موناکو فرانسه هست. او پیش از این با پیراهن تیم های ریور پلاته، پورتو، اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد و چلسی نیز به میدان رفته هست. فالکائو رکورددار بیشترین گلزنی جهت تیم ملی کلمبیا است و هواداران این تیم امیدوار به درخشش او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه هستند.

    ۳۰-لواندوفسکی

    رابرت لواندوفسکی مهاجم ۲۹ ساله تیم بایرن مونیخ که سابقه بازی در تیم های لخ پوزنان و دورتموند را نیز دارد بدون شک مشهور ترین بازیکن تیم ملی لهستان هست. او در سال ۲۰۱۵ به عنوان ورزشکار سال لهستان گزینش شد. عقاب ها با درخشش لواندوفسکی راهی جام جهانی شدند و می خواهند دست کم از مرحله گروهی صعود کنند.

    ۳۱-سادیو مانه

    ستاره ۲۵ ساله تیم لیورپول پیش از این پیراهن تیم های متز،زالتسبورگ و ساوتهمپتون را بر تن کرده هست. مانه فصل قبل به وسیله هم تیمی هایش به عنوان عالی ترین بازیکن فصل لیورپول گزینش شد. او که در بازی های باشگاهی عملکرد مناسبی داشته می خواهد در جام جهانی هم توانایی های خود را در تیم ملی سنگال اثبات کند.

    ۳۲-کاگاوا

    شینجی کاگاوا بازیکن ۲۸ ساله ژاپنی که در حال حاضر در تیم دورتموند بازی می کند سابقه بازی در تیم های سرزو اوزاکا و منچستریونایتد را هم دارد. او یکی از معروف ترین بازیکنان قاره آسیا است و ژاپنی ها می توانند به درخشش او در جام جهانی امیدوار باشند.

    آشنایی با ستاره های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه(قسمت اول)+ تصاویر

    انتهای پیام/

    با ستاره های احتمالی جام جهانی آشنا شوید

    واژه های کلیدی: دروازه بان | رئال مادرید | جام جهانی | بازیکنان | پاناما | مسابقه | بازیکن | ستاره | روسیه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی مترولوژی
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان شناسی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>