• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    کوتاه کردن مو | خودتان باشید | استفاده | نوجوان | ایرانی | شلوار | ایرانی | مدل پسر

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    جذاب ترین مدل پسر نوجوان ، به همراه گالری تصویر پسران خوشگل و قشنگ و خوشتیپ ایرانی. از پسران خوشگل کردی بندری اهوازی بوشهری تهرانی و ایلامی خرمشهری تبریزی کردی لر قشم و یاسوج کهگیلویه و بویراحمد سمنانی بیرجندی بجنوردی ساری گرگانی سنندجی خرم ابادی زنجانی اردبیلی اراکی همدانی ارومیه … گرفته تا بقیه پسران زیبای سرزمینمان ایران. به همین منظور تصویر های جالب ترین مدل پسرهای جوان و نوجوان را جهت شما در این مقاله از سایت روزگار قرار میدهیم.

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    آقایان خوش ظاهر بخوانید

    لباس‌ هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک‌‌طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مسئله کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از گزینش کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا توصیه تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم جهت دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

    کوتاه کردن مو | خودتان باشید | استفاده | نوجوان | ایرانی | شلوار | ایرانی | مدل پسر

    به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

    پوشش روزانه خیلی مهم هست. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزانه به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس هست؛ روزانه یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. بعد جهت گزینش لباس‌های‌تان وقت بگذارید. جهت ایجاد یک عوض کردن خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی هست، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری واکنش‌ کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

    نوجوان ساده؛ نوجوان خوش‌ پوش

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش ظاهر به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش ظاهر باشید ولی در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها تلاش می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید‌، جهت متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.اگر قرار است خیلی عوض کردن بکنند نهایتا از ۳رنگ متفاوت در پوشش ارزش استفاده کنند و نه بیشتر. توصیه دیگر راجع به ساعت‌ آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی زیاد از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

    کوتاه کردن مو | خودتان باشید | استفاده | نوجوان | ایرانی | شلوار | ایرانی | مدل پسر

    جذب واکنش‌ های واقعی

    دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع‌ به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم جهت خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند. از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. بعد به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید ظاهر کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر هست. بعد همان طوری لباس بپوشید.

    عکس های جالب ترین مدل پسر نوجوان خوش ظاهر و معروف ایرانی

    تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

    وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید‌ یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روزها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های قشنگ و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به ظاهر شما ببخشند.

    لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

    بهترین پیشرفتی که می‌توانید جهت ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک گزینش هوشمندانه و با دقت هست، گزینش لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

    به فروشنده‌ها اعتماد نکنید

    هیچ وقت تنها به خرید نروید لیکن به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. زیاد آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.در نهایت باید بگویم دلواپس نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از منزل بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش ظاهر ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید ولی دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش ظاهر کرده جهت گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

    یا تمام رسمی یا تمام اسپرت

    لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید تلاش کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است‌، یک ظاهر رسمی را گزینش کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

    کفش تمیز و براق

    برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق ظاهر شما هستند! بله، آن‌ها به آسانی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا نخستین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. بعد تلاش کنید کفش‌های‌تان هر لحظه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر عالی ترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به آسانی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که جهت یک واکس ۵ ‌دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر پرسش ببرید‌، بعد حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

    حتما بخوانید : عکس تازه شادمهر عقیلی و دختر زورگویش

    صندل‌ و‌ جوراب نپوشید

    آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند ولی مورد نیاز است یک توصیه را هر لحظه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیباترین و ‌آراسته‌‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده است سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل‌تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

    لباس‌هایی بخرید که دوست‌شان دارید

    به حراج‌ های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد هنگامی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی نیاز داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برندها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این علت که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به منزل پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این توصیه شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

    کیفیت به جای مارک

    برند بازها موقع خرید یک پرسش راحت را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برندها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند ولی خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت‌‌تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

    برای ظاهرتان وقت بگذارید

    برای ظاهرتان وقت و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با دنیا خارج هست. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و نحوه فکرتان هستند. بعد هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر هست. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و قشنگ می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، بعد هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

    خوش تیپ‌تر از رئیس؛ هرگز!

    یک پله عقب‌تر باشید؛ هر لحظه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی هست. اگر هر لحظه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید عالی ترین لباس‌ها را جهت پوشیدن در آن موقعیت گزینش کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، به عنوان نمونه از یک کت راحت روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک توصیه را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ هر لحظه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. به عنوان نمونه اگر جهت مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

    جزئیات راحت ولی تاثیر‌گذار

    هیچ‌وقت قدرت شرح حال را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، شرح حال هم به همان اندازه مهم هستند. شرح حال می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن قشنگ یا یک دکمه سر دست قشنگ می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد شرح حال از نخستین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، بعد نخستین کسی باشید که به آنها خوب توجه می‌کند.

    موهای هر لحظه کوتاه

    موها بیشترین تاثیر را روی صورت افراد می‌گذارند. تلاش کنید هر لحظه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ موهای کوتاه به صورت شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که تلاش کنید هر لحظه موهای پشت گردن‌تان را اصلاح کنید چون تصویر ناخوشایندی را جهت بیننده ایجاد می کنند. جهت گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که است قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

    شلوارهای مناسب

    شلوارهای پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی جهت تیپ‌های مردانه هستند‌ ولی حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوارها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهرهای ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این توصیه در مورد شلوارهای جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا قشنگ نیست.

    شال‌گردن رسمی

    برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. جهت آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون گردن‌شان را زیاد از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

    خوش‌بو باشید

    هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند ظاهر یک مرد را کامل کند. عطرها معمولا جهت شخصیت‌های متفاوت ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان سراغ عطرها بروید. جهت عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطرها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند. عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده است بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را بعد داده‌اند.

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    مدل پسر , جالب ترین مدل پسر خوش ظاهر ایرانی

    جذاب ترین مدل پسر معروف ایرانی

    واژه های کلیدی: کوتاه کردن مو | خودتان باشید | استفاده | نوجوان | ایرانی | شلوار | ایرانی | مدل پسر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب کمیک زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • هاردکپی کتاب های طب اورژانس
  • خرید کتاب های بیماری های عفونی از آمازون
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • منابع اورجینال پیراپزشکی
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>