• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

    شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    به گزارش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

    پرونده بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام چهار دیدار بسته می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها پرسپولیس به مصاف ذوب آهن می‌رود.

    پرسپولیس- ذوب آهن/ ورزشگاه آزادی ساعت ۱۵

    شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    سرخپوشان پایتخت در بازی حساس و مهم روز جمعه در ورزشگاه آزادی پذیرای شاگردان امیر قلعه نویی هستند. آن‌ها هفته گذشته توانستند در بازی فینال گونه از سد پارس جنوبی عبور کنند و با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر از رقیب جنوبی خود در صدر جدول قرار بگیرند.

    شاگردان برانکو با روحیه مضاعف به مصاف تیم ذوب آهن می‌روند و قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود سه امتیاز این بازی را بگیرند تا صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

    البته پرسپولیسی‌ها کار سختی برابر شاگردان قلعه نویی دارند و آن‌ها در ۵ بازی آخر خود برابر ذوب آهن با مربیگری برانکو سه باخت و دو مساوی بدست آوردند و این نشان می‌دهد که ذوب آهن به نوعی گربه سیاه سرخپوشان پایتخت است.

    البته آنچه که پرسپولیسی‌ها را به امتیاز گیری برابر ذوب آهن امیدوار می‌کند این است که برانکو تاکنون برابر قلعه نویی شکست نخورده است و در ۵ جدال با قلعه نویی سه برد و دو تساوی به دست آورده است.

    هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

    تیم پرسپولیس در روز‌های گذشته با مسائل حاشیه‌ای مواجه بوده است و بعد از جدایی طاهری از این تیم، ترکاشوند معاون اقتصادی کلوب پرسپولیس هم از سمتش استعفا کرد.

    همچنین حسین هدایتی مالک کلوب استیل آذین این روز‌ها نامش در پرسپولیس زیاد شنیده می‌شود و بازیکنان پرسپولیس دوباره به دیدار او رفتند. البته گفته می‌شود هدایتی قرار است جایگزین طاهری در هیئت مدیره پرسپولیس شود، ولی گرشاسبی این عنوان را رد کرد.

    موضوع تمدید قرارداد برانکو هم جدی‌تر از گذشته شده است است و گرشاسبی قول داده است که تا چند روز آینده قرارداد برانکو را تمدید می‌کند.

    بشار رسن بازیکن مصدوم پرسپولیس بود که به احتمال زیاد به بازی با ذوب آهن می‌رسد. در حالی که گفته می‌شد که بیرانوند به علت محرومیت غایب بزرگ پرسپولیس برابر ذوب آهن هست، ولی فتاحی مدیر کمیته مسابقه های اعلام کرد بیرانوند دو اخطاره است و مشکلی جهت همراهی پرسپولیس در هفته چهاردهم ندارد.

    در آن سوی میدان، شاگردان قلعه نویی هفته گذشته برابر فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و با ۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفتند.

    آن‌ها قصد دارند شکست هفته قبل را برابر پرسپولیس جبران کنند، ولی کار سختی در ورزشگاه آزادی پیش رو دارند.

    شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    جدال دو مربی پرسپولیسی و استقلالی در این بازی جالب و دیدنی خواهد بود.

    به هر حال باید پرسپولیس می‌تواند طلسم ناکامی‌های خود را برابر ذوب آهن بشکند یا نه!

    نفت تهران- پارس جنوبی جم/ ساعت ۱۵

    شاگردان حمید درخشان سه هفته متوالی برابر حریفان خود شکست خوردند و رنگ برد را ندیدند. آن‌ها قصد دارند از میزبانی خود استفاده کنند و با برتری برابر پارس جنوبی جم نوار باخت‌های خود را قطع کنند، ولی با حریف قدرتمندی مواجه هستند.

    هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود.

    تیم نفت تهران هنوز هم با مسئله مالی و مالکیتی مواجه است و اوضاع این تیم هنوز مشخص نیست.

    در آن سوی میدان، تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته بازی ۶ امتیازی را برابر پرسپولیس در منزل اش از دست داد و با شکست برابر سرخپوشان پایتخت صدر جدول را تقدیم شاگردان برانکو کرد.

    محسن فروزان دروازه بان پارس جنوبی که تاکنون در موفقیت این تیم در لیگ برتر نقش اساسی داشت در بازی با پرسپولیس یکی از عوامل ناکامی تیمش بود. او در این بازی نتوانست پنالتی تیمش را گل کند و از آن طرف هم در دقیقه ۹۶ گل خورد تا در ناکامی تیمش نقش اساسی را داشته باشد.

    به هر حال باید دید فروزان باز هم حاضر می‌شود که جهت تیمش پنالتی بزند یا نه!

    شاگردان تارتار در انتظار لغزش پرسپولیس ، برانکو به دنبال تثبیت صدرنشینی

    اگر پارس جنوبی بتواند سه امتیاز این بازی را کسب کند به صدر جدول باز می‌گردد به شرطی که پرسپولیس برابر ذوب آهن پیروز نشود.

    تقابل ۲ مربی پرسپولیسی در این بازی جالب و دیدنی است.

    مشکی پوشان دیار خراسان – پدیده/ ساعت ۱۵:۴۵

    دربی مشهد میان دو تیم فوتبال مشکی پوشان دیار خراسان و پدیده روز جمعه برگزار می‌شود.

    شاگردان عنایتی هفته گذشته در یک بازی جنجالی با نتیجه یک بر صفر برابر نارنجی پوشان سایپا شکست خوردند. آن‌ها قصد دارند در دربی مشهد شکست هفته قبل را جبران کنند، ولی کار سختی برابر همشهری خود دارند.

    در آن سوی میدان، تیم پدیده مشهد هفته گذشته برابر نفت پایتخت کشور عزیزمان ایران برد پرگلی را به دست آورد. آن‌ها با روحیه بالا در دربی مشهد ظاهر می‌شوند.

    شاگردان مهاجری با برتری در دربی مشهد می‌توانند چند پله در جدول رده بندی بالا می‌آیند و همچنان در کورس مسابقه با صدرنشینان باشند.

    به هر حال باید دید کدام یک از تیم‌های پدیده و مشکی پوشان دیار خراسان می‌توانند سه امتیاز دربی مشهد را به دست آورند و دل هواداران خود را شاد کنند.

    صنعت نفت آبادان- تراکتورسازی/ ساعت ۱۶:۴۵

    تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۱۷ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارد. برزیل کشور عزیزمان ایران قصد دارد با حمایت هواداران پرشور خود برابر تراکتورسازان به برتری دست یابد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا ببخشد.

    در آن سوی میدان، شاگردان یحیی گل محمدی هفته گذشته توانستند سه امتیاز حساس بازی برابر سپیدرود رشت را به دست آورند و با ۱۵ امتیاز در جایگاه دهم قرار بگیرند.

    آن‌ها با برد هفته گذشته با روحیه بالا پا به زمین مسابقه می‌گذارند، ولی کار سختی در آبادان پیش رو دارند.

    مهدی کیانی و مهدی شریفی به علت محرومیت قادر به همراهی تراکتورسازی در این بازی نیستند. همچنین نصر آزادانی بازیکن تراکتورسازی رباط صلیبی پاره کرده است و پایش را باید به تیغ جراحان بسپارد.

    جاسم کرار بازیکن صنعت نفت آبادان صورت خاص این بازی است به چه دلیل که برابر تیم سابقش بازی می‌کند. به هر حال کرار می‌خواهد توانایی‌های خود را به یحیی گل محمدی سرمربی تراکتورسازی نشان بدهد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: تراکتورسازی | پرسپولیس | پرسپولیس | مسابقه | فوتبال | آبادان | برانکو | آبادان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی الکترودینامیک
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • خرید کتاب های اختر فیزیک از آمازون
  • خرید کتاب های دیابت از آمازون
  • خرید کتاب های لفاظی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع داروشناسی و سم شناسی
  • دانلود منابع مرجع سیبرنتیک
  • کتب جراحی عمومی زبان اصلی
  • کتب بافت شناسی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>