• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شاهد اتفاقات عجیب و غریب زیادی بود که باعث شد این دوره از رقابت‌ها با هر لحظه متفاوت باشد.

    مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با صعود پرو به این مسابقه ها به آخر رسید تا وظیفه ۳۲ تیم نهایی این مسابقه ها مشخص شود. مسابقه های انتخابی جام جهانی فوتبال در این دوره شاهد اتفاقات جالب توجهی در سراسر دنیا بود که در گزارش زیر به اختصار به ان ها اشاره می کنیم.

    قاره اروپا

    رقابت های انتخابی جام جهانی روسیه در حالی در قاره سبز پیگیری شد که کمتر کسی تصور می کرد که تیم هایی مانند ایتالیا و هلند از رسیدن به این مسابقه ها بازبمانند. این در حالی بود تیمی مانند ایسلند که تا چندی پیش از تیم های ضعیف اروپا محسوب می شد توانست به عنوان صدرنشین گروه خود راهی این مسابقه ها شود و تیم هایی مانند لهستان ، صربستان ، کرواسی ، سوئد ، دانمارک و سوئیس هم هر کدام چه به صورت مستقیم و چه به صورت برد در مرحله پلی آف راهی این مسابقه ها شوند.

    ایتالیایی ها در حالی به جام جهانی فوتبال نرسیدند که کمتر کسی تصور می کرد این تیم نتواند چنین کاری انجام دهد. لاجوردی پوشان ۶۰ سال بود که به صورت پی در پی راهی جام جهانی می شدند و در ۲۱ دوره گذشته آن تنها ۲ دوره غیبت داشتند . همچنین آن ها بعد از برزیل پر افتخار ترین تیم این مسابقه ها بودند.

    مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    آتزوری ها با نرسیدن به جام جهانی باعث شدند تا هواداران فوتبال از حضور بازیکنانی چون بوفون ، کیه لینی ، بارتزالی ، ده روسی و وراتی در جام جهانی فوتبال محروم شوند.

    تیم ملی فوتبال هلند بر خلاف ایتالیا که در مرحله پلی آف حذف شد از همان ابتدا نتوانست حتی جواز حضور در این مرحله را کسب کند . آن ها با نمایش ضعیف خود در گروهی که تیم هایی چون فرانسه و سوئد حضور داشتند به عنوان سومی این گروه رسیدند تا نتوانند جواز حضور در مسابقه های جام جهانی فوتبال را کسب کنند.

    لاله های نارنجی هم با ده تجربه حضور در جام جهانی فوتبال ، ۳ عنوان نایب قهرمانی ، یک عنوان سومی و یک عنوان چهارمی این مسابقه ها از جمله تیم های پر افتخار این مسابقه ها محسوب می شدند. هلندی ها در دو جام جهانی گذشته به ترتیب به عنوان های نایب قهرمانی و سومی جام جهانی فوتبال رسیده بودند.

    رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شاهد اتفاقات عجیب و غریب زیادی بود که باعث شد این دوره از رقابت‌ها با هر لحظه متفاوت باشد.

    آمریکای جنوبی

    آمریکای جنوبی هم شاهد بازی ها و اتفاقات جالبی بود . تیم فوتبال برزیل که ناکام ترین تیم جام جهانی ۲۰۱۴ بود توانست بدون مسئله و با قاطعیت به عنوان تیم نخست راهی جام جهانی شود. بعد از برزیلی ها هم اروگوئه ای ها توانستند نسبتا صعود بی دردسری به جام جهانی روسیه داشته باشند. ولی تیم های کلمبیا ، آرژانتین ، شیلی و پرو تا هفته نهایی این مسابقه ها مسابقه نزدیکی با یکدیگر داشتند. آرژانتینی ها ممکن بود تا آخرین لحظه به جام جهانی صعود نکنند. ولی تساوی کلمبیامقابل پرو در هفته نهایی و مسجل شدن صعودش به جام جهانی روسیه ، شکست شیلی برابر برزیل و پیروزی آرژانتین با درخشش مسی برابر اکوادور باعث شد تا آرژانتین همراه با کلمبیا ، اروگوئه و برزیل مسافران آمریکای جنوبی به روسیه شود و پرو هم به مرحله پلی آف برود.

    شاید سومین تیم ناکام بزرگ مسابقه های جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی شیلی باشد. تیمی که توانسته به ۲ قهرمانی پیاپی در جام ملت های آمریکای جنوبی دست یابد.

    تیم فوتبال پرو هم موفق شد در آخرین دیدار خود موفق شد از سد نیوزلند بگذرد و سی و دومین تیم راه یافته به جام جهانی لقب بگیرد.

    قاره آسیا

    رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال در قاره آسیا امسال متفاوت تر از گذشته برگزار شد و در مرحله نهایی انتخابی رقابت های جام جهانی روسیه بر خلاف گذشته که با حضور ۱۰ تیم برگزار می شد ۱۲ تیم در آن حاضر شدند.

    تیم ملی فوتبال کشورمان جهت نخستین بار توانست بدون شکست و به عنوان نخستین تیم قاره کهن جواز روسیه را دریافت کند تا دیگر تیم های آسیایی را شوکه کند . تیم فوتبال ژاپن هم دومین تیمی بود که از آسیا راهی این مسابقه ها شد و در عوض تیم های استرالیا ، عربستان سعودی و کره جنوبی شرایط سختی جهت صعود را تجربه کردند.

    مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    کره ای ها تا بازی اخر ممکن بود نتوانند راهی جام جهانی شوند با این حال آن ها در تاشکند، ازبکستان را شکست دادند تا به جام جهانی برسند. تیم ملی فوتبال عربستان هم در آخرین بازی خود و با غلبه بر ژاپن توانست بعد از دو دوره غیبت به این مسابقه ها برسد.

    استرالیایی ها ولی جهت صعود به پلی آف رفتند آن ها در این مرحله برابر سوریه شگفتی ساز قرار گرفتند و با نتیجه ای نزدیک موفق شدند این تیم را شکست دهند و در ادامه با غلبه بر هندوراس ( نماینده آمریکای شمالی ) به عنوان سی و یکمین تیم راهی جام جهام جهانی شدند.

    آفریقا

    قاره سیاه در این دوره شاهد حذف و صعود تیم هایی بود که قابل آینده نگری نبود. تیم قوتبال کامرون قهرمان جام ملت های آفریقا و تیم ملی فوتبال ساحل عاج که تجربه های زیادی در جام جهانی دارند از جمله تیم هایی بودند که نتوانستند به این مسابقه ها برسند. در عوض تیم هایی مانند مصر ( بعد از ۲۷ سال غیبت ) ، مراکش ( بعد از ۱۹ سال غیبت ) ، سنگال ( تنها تجربه یک حضور در جام جهانی فوتبال و ۱۵ سال غیبت ) و تونس ( بعد از دو دوره غیبت ) توانستند به مسابقه های جام جهانی فوتبال برسند. همچنین تیم هایی مانند غنا و گابن هم از جمله تیم های خوبی بودند که در این مسابقه ها غایب بودند.

    رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شاهد اتفاقات عجیب و غریب زیادی بود که باعث شد این دوره از رقابت‌ها با هر لحظه متفاوت باشد.

    آمریکا شمالی

    تیم فوتبال مکزیک نخستین تیمی بود که توانست با خیالی آسوده از این قاره جواز حضور در مسابقه های جام جهانی فوتبال را کسب کند. ولی سایر تیم ها شرایط حساس و پر استرسی را جهت رسیدن به جام جهانی تجربه کردند.

    کاستاریکا ، هندوراس ، آمریکا و پاناما چهار تیمی بودند که تا دو هفته نهایی شانس مساوی جهت صعود به جام جهانی داشتند. ولی نتیجه های بازی ها بسیار عجیب غریب بود به طور مثال تیم فوتبال آمریکا توانست پاناما را با ۴ گل شکست دهد و پیش از هفته نهایی مسابقه های انتخابی با این تیم اختلافی ۳ امتیازی بگیرد ولی در بازی نهایی برابر تیم انتهای جدولی شکست خورد و در عوض پاناما موفق به یک پیروزی خارج از منزل شد تا به جام جهانی برسد.

    تیم های مکزیک ، کاستاریکا و پاناما به صورت مستقیم راهی جام جهانی شدند که در این میان پاناما جهت نخستین بار چنین چیزی را تجربه می کند و جهت حریفان خود تیم ناشناسی هست. تیم فوتبال هندوراس هم در مرحله پلی آف به مصاف استرالیا رفت و با شکست برابر این تیم از رسیدن به جام جهانی بازماند.

    مسافران غیر منتظره و جا مانده‌های بهت زده ، جام جهانی ۲۰۱۸ به سرمای سیبری

    تیم فوتبال امریکا قهرمان جام ملت های این قاره هم ناکام ترین تیم مسابقه های انتخابی در امریکای شمالی لقب گرفت .. این در حالی بود که پاناما توانست جهت نخستین بار به جام جهانی برود.

    بسیاری از هواداران معتقدند مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حال و هوای همیشگی خود را نخواهند داشت. لیکن با نبود تیم هایی چون هلند ، شیلی و ایتالیا و غیبت بازیکنانی چون بوفون ، ویدال ، اوبامیانگ و بیل این جام متفاوت خواهد بود. با این حال حضور تیم هایی چون پاناما ، ایسلند و مصر می توانند با حضور و درخشش احتمالی خود قشنگی های جام را زیاد کنند.

    انتهای خبر /

    نگاهی به تیم ها راه یافته به جام جهانی

    واژه های کلیدی: کره جنوبی | جام جهانی | پاناما | مسابقه | فوتبال | روسیه | برزیل | جام جهانی فوتبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های موسیقی
  • دانلود منابع مرجع معادلات دیفرانسیل
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی سکوریتی
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • کتاب های فنی و مهندسی اورجینال
  • کتاب های فقه اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی ترکیبیات
  • خرید کتاب کشاورزی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>