• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور عزیزمان ایران در حالی فردا پیگیری خواهد شد که تیم صدرنشین از کاله آمل میزبانی خواهد کرد.

    شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، فردا (چهارشنبه) با برگزاری ۶ دیدار وارد هفته هشتم خود خواهد شد. در این هفته از رقابت‌ها تیم والیبال بانك سرمایه كه با هفت پیروزی از هفت هفته نخست در صدر جدول مسابقه های قرار دارد، این هفته در منزل میزبان كاله خواهد بود. كاله‌ای كه در هفته‌های اخیر به سه پیروزی پیاپی رسید و خود را به رده چهارم جدول رسانده است.

    این مسابقه از ساعت ۱۷ و ۳۰ به میزبانی منزل والیبال برگزار می‌شود و شاگردان مصطفی كارخانه كار آسانی برابر جوانان با انگیزه آملی نخواهند داشت. حمید راهجردیان قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

    بانک سرمایه که تا کنون شکست در این رقابت‌ها نداشته است با هفت برد و ۲۱ امتیاز در صدر جدول واقع شده است است و کاله مازندران با چهار برد، ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رتبه چهارم هست. دو تیم در هفته هفتم سه بر یک حریفان خود را شکست دادند.

    شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    در دیگر دیداری كه خانه والیبال تهران میزبانی آن را برعهده خواهد داشت، تیم سایپا باید از دیگر تیم استان مازندران ، یعنی سارویه ساری میزبانی كند. سارویه هفته گذشته برابر پیكان تن به شكست سه بر صفر داد و در شرایطی كه در بحران شدید مالی به سر می‌برد، این هفته باید دیدار برابر سایپا را تجربه‌ كند. سایپایی‌ها در شرایطی برابر میهمان خود به میدان خواهند رفت، كه میرسلاو ژیگو ، سرمربی خود را به علت استعفا از دست داده‌اند و در تلاش خواهند بود این هفته با پیروزی برابر سارویه به اوضاع بد نتیجه‌گیری خود خاتمه دهند.

    نارنجی‌پوشان سایپا در حال حاضر با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه هشتم واقع شده است است و سارویه با دو برد و هفت امتیاز در جایگاه دهم هست. فاتح دیدار سایپا و نماینده ساری جایگاه بهتر جدول را در آخر هفته هشتم از آن خود خواهد کرد.

    تیم والیبال شهرداری تبریز كه یكی از دو تیم بدون شكست هفته هشتم به شمار می‌رود، در این هفته از مسابقه های باید در ارومیه به مصاف هم‌نام ارومیه‌ای خود برود. سالن غدیر شهر ارومیه از ساعت ۱۶ میزبان دربی آذری‌زبان‌های لیگ خواهد بود. ارومیه در هفته‌های اخیر شرایط مناسبی از لحاظ نتیجه‌گیری نداشت و هفته قبل در دیداری تماشایی و خارج از منزل مغلوب كاله آمل شده است بود. این تیم در تلاش خواهد بود كه شهرداری تبریز را با شكست بدرقه كند، ولی یاران خداپرست به خوبی می‌دانند كه در برابر تیمی شكست ناپذیر و قدرتمند مانند شهرداری تبریز كار آسانی نخواهند داشت.

    شهرداری تبریز که با هفت برد و ۱۹ امتیاز همانند بانک سرمایه تیم بدون شکست این رقابت‌هاست و در جایگاه دوم جدول قرار دارد، این هفته باید همنام ارومیه‌ای خود را نیز شکست دهد تا همچنان تیم بدون رقیب بماند. شهرداری ارومیه نیز با سه برد و ۹ امتیاز در رتبه ششم جدول واقع شده است است و برابر شهرداری تبریز از امتیاز میزبانی برخوردار خواهد بود و این عنوان کار شاگردان عادل بناکار را در این مسابقه سخت خواهد کرد.

    هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور عزیزمان ایران در حالی فردا پیگیری خواهد شد که تیم صدرنشین از کاله آمل میزبانی خواهد کرد.

    در دیگر مسابقه این هفته تیم والیبال شمس پایتخت کشور عزیزمان ایران که بازیکنان نوجوان تیم ملی را در اختیارد دارد راهی گنبد می‌شود تا برابر تیم هاوش این شهر بازی کند. هاوشی‌ها بعد از عوض کردن و تحولات زیاد هنوز به آرامش نرسیده اند و شرایط خوبی ندارند. شمس ولی هفته هفتم و با پیروزی شیرین سه بر صفر برابر سایپا از روحیه خوبی برخوردار است و به دنبال همه امتیازهای این دیدار خارج از منزل هست. مسابقه‌ای كه در سالن المپیك شهر گنبد برگزار می‌شود. تیم شمس هم اکنون با ۹ امتیاز و سه برد در رتبه هفتم جدول است و هاوش با سه امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد. شاگردان محمد وکیلی که ملی‌پوشان نوجوان والیبال کشور عزیزمان ایران هستند، این هفته تجربه جدیدی در گنبد خواهند داشت لیکن بازیکنان با تجربه این رشته ورزشی نیز از بازی در سالن المپیک و در میان هواداران انبوه گنبدی، استرس دارند.

    شهرداری ورامین در هفته هشتم به مصاف تیم خاتم اردكان می‌رود. شاگردان نفرزاده روند خوبی در مسابقه های تا این هفته داشتند و حالا در هشتمین هفته راهی اردكان خواهند شد و بازی خارج از خانه‌ای را تجربه می‌كنند. تیم‌های خاتم اردکان و شهرداری ورامین از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر می‌روند. خاتم در حال حاضر با سه برد و هشت امتیاز در رتبه نهم جدول است و شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم شهرداری ورامین با چهار برد و ۱۴ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

    شهرداری ورامین که هفته پیش نیز نماینده کاشان را از پیش‌رو برداشت، امید زیادی جهت کسب یک پیروزی دیگر در این هفته دارد تا خود را به عنوان یکی از مدعیان این رقابت‌ها مطرح کند، ولی شکست خاتم در منزل کار آسانی نیست.

    تیم رعد پدافند كاشان كه یكی از تیم‌های انتهای جدول رده بندی هست، در هفته هشتم باید برابر شاگردان پیمان اكبری صف آرایی كند. پیكانی‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ نتیجه های خوبی نگرفتند ولی در دو سه هفته اخیر به جمع مدعیان بازگشتند. سالن هفت مهر كاشان از ساععت ۱۶ میزبانی دیدار پیكان و رعد پدافند را بر عهده خواهد داشت. دیداری كه به نظر می‌رسد جهت پیكانی‌ها چالشی سخت نباشد.

    تیم والیبال پیكان تا آخر هفته هفتم با چهار برد و ۱۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارند و از نظر تعداد برد با تیم‌های کاله و شهرداری ورامین برابر هستند، بنابر این با توجه به دیدار کاله – بانک سرمایه و شهرداری ورامین – خاتم اردکان، امکان صعود یک یا دو پله‌ای پیکان با شکست رعد پدافند وجود دارد.

    با برگزاری این ۶ مسابقه هفته هشتم لیگ برتر سپری خواهد شد و ۱۲ تیم حاضر در مسابقه های به دنبال كسب پیروزی و ارتقا جایگاه خود در جدول مسابقه های خواهند بود. رقابت‌های لیگ برتر والیبال رفته رفته به روزهای نفس‌گیر خود نزدیك خواهد شد و هر هفته حساسیت مسابقه های زیاد می‌شود.

    شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    **برنامه هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان (گرامیداشت شهید حججی) به شرح زیر است:

    تهران، منزل والیبال، ساعت ۱۵

    سایپا پایتخت کشور عزیزمان ایران – سارویه ساری

    تهران، منزل والیبال، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

    هفته هشتم لیگ برتر والیبال کشور عزیزمان ایران در حالی فردا پیگیری خواهد شد که تیم صدرنشین از کاله آمل میزبانی خواهد کرد.

    بانک سرمایه – کاله مازندران

    گنبد، سالن المپیک، ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه

    هاوش گنبد – شمس

    ارومیه، سالن غدیر، ساعت ۱۶

    شهرداری تبریز به دنبال استمرار پیروزی ، کار سخت آملی‌ها برابر شکست‌ناپذیر‌ها

    شهرداری ارومیه – شهرداری تبریز

    اردکان، سالن آیت الله خاتمی، ساعت ۱۵

    خاتم اردکان – شهرداری ورامین

    کاشان، سالن هفت مهر، ساعت ۱۶

    رعد پدافند کاشان – پیکان تهران

    در حال حاضر و تا آخر هفته هفتم این رقابت‌ها تیم بانك سرمایه در صدر جدول واقع شده است است و تیم‌های شهرداری تبریز و شهرداری ورامین به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

    انتهای پیام/

    در هفته هشتم لیگ برتر والیبال چه خواهد گذشت؟

    واژه های کلیدی: والیبال ایران | تیم والیبال | شهرداری | پیروزی | ورامین | مسابقه | ارومیه | والیبال | تبریز | مسابقه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • کتب بافت شناسی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • خرید کتاب زبان اصلی کلیه و اورولوژی
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی پردازش سیگنال
  • خرید کتاب های زبان اصلی کامپیوتر
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>