• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ستاره‌هایی که با عمل بینی دگرگون شدند

    ستاره‌هایی که با عمل بینی دگرگون شدند

    مطمئنا بعضی از عمل های قشنگی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام می دهند غیر قابل تشخیص است ولی هستند ستاره هایی که با عمل های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند.

    ستاره‌هایی که با عمل بینی دگرگون شدند

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هیچکس کامل نیست! حتی ستاره هایی که به نظر شما بی عیب و نقص می آیند نیز هزینه های زیادی بابت قشنگی ارزش پرداخته اند. تنها تفاوت ما با ستاره ها این است که اگر آنها اراده کنند می توانند هر تغییری به ظاهر خود بدهند ولی خب پرداخت هزینه های این عمل جهت بسیاری از افراد عادی غیر ممکن است.

    مطمئنا بعضی از عمل های قشنگی که ستاره ها روی ظاهر خود انجام می دهند غیر قابل تشخیص است ولی هستند ستاره هایی که با عمل های جراحی تغییرات اساسی به ظاهر خود دادند. به عنوان مثال ما در اینجا ستاره هایی را که عمل قشنگی بینی تغییرات زیادی در صورت ارزش ایجاد کرد را برایتان آورده ایم.

    اشلی تیزدیل

    اشلی تیزدیل، بازیگر و خواننده آمریکایی، از وقت کودکی در سینما فعالیت داشت ولی اگر صورت سالها قبل او را با وقت حالش مقایسه کنید، او را نخواهید شناخت. اشلی عوض کردن صورت خود را مدیون عمل قشنگی بینی اش است.

    ما او را از زمانی که فیلم «High School Musical» را در سال ۲۰۰۵ بازی کرد، به یاد داریم، دختری با موهایی بلوند و بینی بزرگ. ولی در سال ۲۰۰۷ او در مصاحبه ای با مجله «People» گفت که او دچار سپتوم بینی یا همان انحراف بینی ست و باید آن را عمل کند.

    او با عمل بینی، نه تنها بیماری اش را برطرف کرد، بلکه عوض کردن اساسی در صورت اش نیز ایجاد کرد. او بار دیگر در مصاحبه ای تایید کرد که هدف از عمل بینی، تنها سلامتی اش بوده: «من به عمل جراحی اعتقادی ندارم و از هوادارانم می خواهم که حرفم را باور کنند. من دوست ندارم که با جراحی های قشنگی از خودم فرد دیگری بسازم و به تمام سوابقم پشت پا بزنم. من با هوادارانم صادقم لیکن آنها تمام زندگی من هستند.»

    هایدی مانتگ
    هایدی مانتگ بازیگر سابق تلویزیون واقع‌نما، خواننده، طراح مد و لباس و نویسنده آمریکایی هست. زمانی که ما او را در سریال تلویزیونی «The Hills» شناختیم، او صورت شیرین و دلنشینی داشت. ولی از سال ۲۰۰۷ به بعد بود که ناگهان تصمیم گرفت تغییراتی را در ظاهر خود ایجاد کند. یکی از عمل های او، عمل قشنگی بینی بود. هایدی در این باره می گوید: «من از ظاهرم راضی نبودم، در واقع اعتماد به نفس نداشتم. بینی بزرگم را از پدرم به ارث بردم و دوست داشتم تغییرش دهم.»

    اما او به این عمل ها قانع نشد. در سال ۲۰۱۶ در مصاحبه ای اعتراف کرد که حدود ۱۲ عمل قشنگی انجام داده طوری که به طور کامل از ظاهر قبلی اش فاصله گرفته هست. او از این کار احساس پشیمانی نمی کند ولی معتقد است: «دیگر هیچگاه تن به چنین کارهایی نمی دهم. حتی عمل های قشنگی را به دیگران هم پیشنهاد نمی کنم.»

    جنیفر گری

    جنیفر گری، بازیگر امریکایی، زیاد به خاطر نقش فرنسس بی بی هوسمن در فیلم «رقص کثیف» مشهور هست. او در سال ۱۹۸۹ خودش را به دست تیغ جراحی داد و بینی خود را عمل کرد. از آن وقت بود که این عوض کردن حرفه بازیگری او را نیز تحت تاثیر قرار داد.

    او در مصاحبه ای اعتراف کرد: «این عمل، یکی از احمقانه ترین کارهایی بود که من با زندگی خودم کردم. من به عنوان یک ستاره به اتاق جراحی رفتم و زمانی که از آنجا بیرون آمدم یک انسان معمولی و ناشناخته ای بیش نبودم. به علت تغییرات صورت ام دیگر هیچ کس به من پیشنهاد کار نداد و این عنوان زندگی ام را به بدترین شکل ممکن دگرگون کرد.»

    اشلی سمپسون

    در سال ۲۰۰۰، اشلی سمپسون، بازیگر و خواننده آمریکایی، فعالیت حرفه ای خود را شروع کرد. او نه تنها در شوی تلویزیونی ایفای نقش می کرد بلکه آلبوم موسیقی خود را نیز روانه بازار کرد، ولی خیلی سریع از اوج خود فاصله گرفت.

    در سال ۲۰۰۴ او ابتدا لب هایش را با ژل حجیم تر کرد، بعد از آن، در سال ۲۰۰۶ به سراغ عمل قشنگی بینی رفت. البته عمل قشنگی بینی اش چنان طبیعی بود که شایعات بسیاری را در مورد اینکه آیا واقعا او دست به این کار زده یا نه، به راه انداخت.

    او هیچگاه نه به طور مستقیم عمل بینی اش را تایید و نه آن را رد کرد و در نهایت در مصاحبه ای گفت: «همه در مورد عمل قشنگی من حرف می زنند ولی من دلم نمی خواهد که در این مورد سخنی بگویم. اصلا هر چه که شما فکر می کنید درست، دیگر حرف هایتان برایم اهمیتی ندارد.»

    مایکل جکسون

    چهره مایکل جکسون هر لحظه جزو داغ ترین اخبار روزنامه ها و مجلات بود. او کاملا از خودش فرد دیگری ساخت و بیشترین عوض کردن عمل بینی اش بود که چندین بار آن را به دست تیغ جراحی سپرد.

    در سال ۲۰۰۲ مایکل جکسون در مصاحبه ای گفت: «از هنگامی عمل بینی ام را انجام دادم، بهتر می توانم نفس بکشم.» البته شایعات حاکی از آن بود که او بعد از آنهمه عمل های قشنگی دیگر بینی ندارد، به همین علت مجبور به گذاشتن پروتز به جای بینی اش شد.

    فرح آبراهام

    فرح آبراهام، مادر نوجوان، هیچگاه از بیان واقعیت خجالت نمی کشد. اگر به صورت او طی سالهای فعالیت اش نگاه کنید، تغییراتی که به ظاهرش داده را درک خواهید کرد.

    در سال ۲۰۱۴ او در مصاحبه ای گفت: «زمانی که ۲۱ سال داشتم، ۲۱۰۰۰ دلار را صرف جراحی های قشنگی کردم که جراحی بینی نیز یکی از آنها بود. من از ۱۳ سالگی از بینی ام متنفر بودم، به همین علت از پرداخت چنین هزینه هایی اصلا پشیمان نیستم.»

    لیل کیم

    در سال ۲۰۱۶ لیلی کیم یک سلفی از خودش را در اینستاگرام انتشار کرد که در واقع هیچ شباهتی به خودش نداشت. از همان وقت بود که فالوورهای او به سمت اش هجوم بردند و او را مورد انتقاد منفی شدید قرار دادند. او بعدها اعتراف کرد که عوض کردن صورت اش به علت عمل قشنگی بینی اش بوده هست. در واقع نامزدش بینی او را حین دعوا شکست و او مجبور به این کار شد.

    جنیفر آنیستون

    فرم واقعی بینی ستاره سریال پر طرفدار «Friends»، جنیفر آنیستون، را به یاد نمی آوریم لیکن او از زمانی که یک دختر فرزند دبیرستانی بود، بینی اش را عمل کرد. البته چند سال بعد از آن مجبور شد بار دیگر تغییراتی به بینی اش بدهد لیکن از نتیجه آن راضی نبود. البته او در نقدهای منفی که هوادارانش به عمل قشنگی او کردند گفت: «من هنگام خواب نمی توانستم به خوبی نفس بکشم. اکسیژن به درستی از بینی ام رد نمی شد. به همین علت مجبور شدن خودم را به دست تیغ جراحی بدهم.» جنیفر از این که در مورد عمل بینی اش صحبت کند، شرمی ندارد. نه تنها خودش بلکه اکثر هوادارانش نیز از این عوض کردن راضی هستند و معتقدند که او صورت جالب تری پیدا کرد.

    بلیک لایولی

    یکی از ستاره هایی که با عمل بینی، تغییرات زیادی به صورت اش داده، بلیک لایولی هست. البته او هیچ گاه در مورد این جراحی صحبت نکرد، نه آن را رد و نه تاییدش می کند، ولی با مقایسه تصویر های سالهای قبل او با حال، خودمان تفاوت را احساس می کنیم.

    جنت جکسون

    جنت جکسون هم مانند برادرش به عمل های قشنگی علاقه زیادی دارد. او تلاش دارد که با عمل های متعدد رد گذر وقت و پیری را از خود دور کند. یکی از این عمل ها، عمل قشنگی بینی است که صورت او را از این رو به آن رو کرد. اگر تصویر های وقت حال او را با تصویر های ۱۰ و ۲۰ سال پیش مقایسه کنید، شما هم تفاوت را به وضوح احساس خواهید کرد.
    منبع: برترین ها
    انتهای پیام/

    ستاره‌هایی که با عمل بینی، از این رو به آن رو شدند

    واژه های کلیدی: عمل جراحی | بازیگری | بازیگر | ستاره | زندگی | جکسون | جراحی | احساس | فعالیت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی نظریه گراف
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی ریاضیات کاربردی
  • منابع اورجینال پیراپزشکی
  • منابع اورجینال فیزیک پلاسما
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>