• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان ۹۶ پخش می‌شود؟

    کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان ۹۶ پخش می‌شود؟

    تلویزیون با آخر ماه صفر سریال‌های متنوعی را جهت مخاطبان خود تدارک دیده است.

    کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان 96 پخش می‌شود؟

    به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛مجموعه‌های تلویزیونی هر لحظه خوراک خوبی جهت بینندگان رسانه ملی هست. خوراکی که با قلم فیلمنامه‌نویسان به نگارش در می‌آید و با نگاه موشکافانه کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان جهت پخش از شبکه‌های تلویزیونی آماده می‌شود.

    امسال در سیمای جمهوری اسلامی ایران، تولیدات نمایشی زیاد کردن پیدا کرده است و زیاد کارگردانان مشغول ساخت سریال هستند که قرار است با آخر ماه محرم و صفر شاهد سریال های متنوعی باشیم که در ادامه میتوانید با آنها آشنا شوید:

    کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان ۹۶ پخش می‌شود؟

    سریال «لیسانسه‌ها»

    فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و کارگردانی سروش صحت از ۴ آذرماه ساعت ۲۰:۴۵ به روی آنتن می رود، این روزها مراحل صداگذاری و موسیقی خود را می‌گذراند.

    فصل اول این مجموعه سال گذشته روی آنتن رفت و تصویربرداری فصل دوم سریال «لیسانسه‌ها» در لوکیشن‌های مختلفی انجام شده است است.

    در خلاصه داستان سریال «لیسانسه‌ها» آمده است:حبیب وضع مالی مناسبی دارد؛ ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری گزینش کند. مسعود در آستانه ازدواج هست؛ ولی مسائل زیادی او را از شروع زندگی یکسان دور می‌کند. مازیار فرزند خانواده‌ای پرتنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد؛ حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

    تلویزیون با آخر ماه صفر سریال‌های متنوعی را جهت مخاطبان خود تدارک دیده است.

    بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» عبارتند از:

    امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی‌پور، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی‌زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی‌آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، آتنه فقیه نصیری، سوگل قلاتیان.

    سریال «سایه بان»

    قصه سریال «سایه بان» برادران محمودی با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم ها و امیدهای آنها طراحی شده است است.

    هستی مهدوی و محمدرضا غفاری بعد از چند سال غیبت در تلویزیون با سریال «سایه بان» برادران محمودی به تلویزیون می آیند. گروه سازنده سریال «سایه بان» کار تصویر برداری خود را در پایتخت کشور عزیزمان ایران و در یک کارگاه تولید مبل شروع کرده اند از ابتدای امسال پیش تولید رسمی این سریال شروع شده است است.

    کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان ۹۶ پخش می‌شود؟

    محسن چاوشی قطعه «مریض حالی» را جهت سریال «سایه‌بان» برادران محمودی خوانده هست. این سریال قرار است از چهارم آذرماه ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه دو سیما برود.

    بازیگران: امین تارخ، هستی مهدوی، محمدرضا غفاری، مجتبی پیرزاده، محمد ولی زادگان، رویا جاویدنیا، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، علیرضا جعفری، سینا مهراد، افشین اخلاقی، زهرا بهروزمنش با حضور پریوش نظریه، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی و علی اوسیوند با هنرمندی کامران تفتی و با حضور آناهیتا افشار.

    در خلاصه داستان آمده است «سایه بان» قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه ای کارگر نشین بزرگ شده است اند، تا پای جان تلاش می کنند تا با امید چراغ منزل هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده اند در برابر آینده سرکش. علاقه و ایمان، خون می شود در رگهایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر ولی زخمی در راه است زخمی که سنگ محکیست جهت رفاقت دیرینه شان…

    تلویزیون با آخر ماه صفر سریال‌های متنوعی را جهت مخاطبان خود تدارک دیده است.

    سریال «روزهای بهتر»

    ۱۵ آبان ماه تصویربرداری اپیزود نهایی مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» با نام «شاهد» به کارگردانی محمد کرمانشاهی به اتمام رسید. قرار است در روزهای آینده ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک روی آنتن برود.

    در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: شاهد تصویری حقیقی از زندگیست، تصویری از ثمره اعتماد یا بی اعتمادی به وعده خداوند…

    سیاوش طهمورث، سید مهرداد ضیایی، مرتضی کاظمی، افشین سنگ چاپ، ایمان صفا، کریم امینی، حشمت آرمیده، شیوا طاهری، ایلیا کیوان، سهند جاهدی، فرحناز منافی ظاهر، بهروز پیروزیان، آنا کیهانی، کشور عزیزمان ایران مسعودی، سارا عابدی و ندا خلیق از بازیگران این اپیزود هستند.

    کدام سریال‌ها در پاییز و زمستان ۹۶ پخش می‌شود؟

    مجموعه تلویزیونی «روزهای بهتر» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما که از جمعه تا چهارشنبه هر شب حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از این شبکه پخش می شود.

    سریال «محکومین»

    با توجه به مدت وقت طولانی تصویربرداری، گروه کارگردانی را به دو بخش با سرپرستی حسین قناعت و سید جمال سید حاتمی تقسیم شده است است و تصویربرداری قسمت های نهایی باقی مانده است.

    همزمان با تصویربرداری، موسیقی، تدوین و مراحل صداگذاری در حال انجام است و روند تولید تا آخر آذرماه وقت خواهد برد.مجموعه تلویزیونی «محکومین» با شروع فصل زمستان به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود .

    سریال «محکومین» درخصوص مجازات جایگزین و یا بحث احکام تعلیقی است که هر بدهکاری، بدهکار حرفه‌ای نیست و یا برحسب اتفاق درگیر مسائل قضایی شده است است.این سریال تلاش می‌کند با پرداختن به قصه‌های متفاوت این افراد، فرهنگ مجازات جایگزین را مطرح کند؛ به چه دلیل که خیلی از قُضات و ارگان‌ها، میل نشان نمی‌دهند.

    مجموعه تلویزیونی «محکومین» به تهیه‌کنندگی بهروز بافایده که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است .

    سریال در جستجوی آرامش

    این روزها سریال در جستجوی آرامش به کارگردانی سعید سلطانی از شبکه پنج سیما پخش می شود.

    داریوش فرهنگ، جمشید مشایخی، پژمان بازغی، فرشته سرابندی، حدیث میرامینی، کمند امیرسلیمانی، محمد متوسلانی و عطا ا… عمرانی از بازیگران این سریال هستند.

    البته قرار است در شبکه پنج سریال های «بچه مهندس» با تهیه‌کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، «هیات مدیره» با تهیه‌کنندگی مهران رسام و کارگردانی مازیار میری، «زندگی از نو» با تهیه‌کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی‌محمد قاسمی، «گرانباری» با تهیه‌کنندگی هومن کبیری و کارگردانی احسان عبدی‌پور و «سارقین روح» با تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی ساخته شود.

    همچنین سریال های «بازگشت»، «پاییز تنهایی»، «روزهای خوش»، “چهره به چهره”، «حکم»، «لاک قرمز» و «شبگرد» را نیز در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه «کارگاه شماره ۴۸»، «سپیده» از این دست آثار هستند که متن‌هایش تمام شده است است.

    دو مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» با تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان و «پاهای بی‌قرار» با تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی در مرحله تولید و تصویربرداری است.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: مازیار میری | حسام محمودی | کارگردانی | بازیگران | سریال | زندگی | ایران | مجموعه

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • دانلود فایل های زبان اصلی جمع آوری
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی آزمون های آمریکا
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • خرید کتاب زبان اصلی طب اطفال
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>