• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » اعتصاب ورزشکاران بوکس برابر وزارت ورزش فرزند گانه بود

    اعتصاب ورزشکاران بوکس برابر وزارت ورزش فرزند گانه بود

    افشین داوری گفت: اعتصاب و حضور ورزشکاران و مربیان بوکس برابر وزارت ورزش و جوانان فرزند گانه و اشتباه بود.

    اعتصاب ورزشکاران بوکس برابر وزارت ورزش فرزند گانه بود

    افشین داوری در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ درباره اعتصاب بعضی از ورزشکاران اهالی بوکس در برابر وزارت ورزش و جوانان و اعتراض آن‌ها به عملکرد سرپرست فدراسیون بوکس اظهار داشت: ۹۹ درصد اهالی بوکس از این اقدام ناراحت هستند و افرادی که در برابر وزارت ورزش اعتصاب کردند جزء خانواده بوکس نیستند.

    او ادامه داد: پیشکسوتان، روسای هیئت ها، سرپرست‌ها و مربیان تیم ملی به دلایل متفاوت از این اعتصاب ناراحت هستند. نخستین علت آن‌ها این است که آیا بوکس بزرگ‌تر ندارد که بدون مشورت با آن‌ها چنین اقداماتی صورت می‌گیرد. البته همه‌ی افرادی که به برابر وزارت ورزش رفتند را می‌شناسم به صورتی که ۲ نفر از‌ آن‌ها در رده بزرگسالان درگذشته و ۲ نفر هم در رده جوانان مربیگری می‌کردند و سایر افراد هم رزومه خاصی در مربی گیری ندارند.

    اعتصاب ورزشکاران بوکس برابر وزارت ورزش فرزند گانه بود

    تغذیه بوکسور‌های کشورمان پیش از ورود من خوب نبود

    سرپرست فدراسیون بوکس راجع به بیانات این افراد مبنی بر اینکه با وجود حکم از ریاست سابق فدراسیون، ولی افشین داوری آن ها را از تیم ملی برکنار کرده هست، گفت:ب حث برکناری مطرح نیست، این افراد در دوره‌ای که ناطق نوری بود فعالیت می‌کردند و از‌ آن‌ها دعوت کردم تا در شورای فنی حاضر شوند تا کمیته فنی را تشکیل بدهیم به چه دلیل که تا پیش از ورود من به فدراسیون اصلا کمیته‌ای وجود نداشت و در نهایت از این نفرات کمیته فنی را گزینش کنیم. البته باید بگویم اوضاع تغذیه بوکسور‌های کشورمان پیش از ورود من خوب نبود و آن‌ها کیفیت غذایی پایینی را تجربه می‌کردند. همچنین مکان اسکان ملی پوشان بوکس به هیچ وجه در ارزش آنان نبود و حتی تیشرتی را تن نمی‌کردند که مشخص شود آن‌ها ملی پوش بوکس هستند.

    اعضای کمیته فنی قبول کردند که اردو‌های تیم ملی بوکس تعطیل بشود تا شرایط اصلاح یابد

    او در ادامه عنوان کرد: در جلسات ابتدایی کمیته فنی اعلام کردم که در وقت جنگ که من عضو تیم ملی دوومیدانی بودم اوضاع اردو‌ها و امکانات ما بسیار بهتر از امکانات فعلی ملی پوشان بوکس بود و به هیچ وجه نمی‌توانستم این اوضاع را درک کنم. اعضای کمیته فنی هم قبول کردند که اردو‌های تیم ملی بوکس تعطیل بشود تا شرایط اصلاح یابد.

    داوری افزود: خیمنز مربی کوبایی تیم ملی جهت پیگیری به اوضاع پدر بیمارش ۲۳ روز مرخصی گرفته و به کشورش سفر کرده هست. ما از او درخواست کردیم اعضای کادر فنی و ملی پوشان تیم ملی بوکس را به فدراسیون معرفی کند، ولی از آنجایی که هر ۲ هفته یک بار اعضاء عوض کردن می‌کنند اعلام کرد نفرات ثابت ندارم. علت خیمنز هم این است که مسابقه های انتخابی تیم ملی برگزار نشده بود، ولی در حال حاضر ۳۳ نفر در اردو تیم ملی شرکت می‌کنند و تمریناتشان را در سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی‌آزادی پیگیری می‌کنند. ولی در گذشته خیمنز مجبور بود مسابقه های درون اردویی برگزار کند و دائما نفرات ملی پوش را عوض کردن بدهد. قرار شد خیمنز به استان‌های همچون کردستان، اردبیل و کرمانشاه برود و به مربیان پایه آموزش دهد تا از این طریق دانش و تجربه خود را در اختیار‌آنان قرار دهد؛ بنابراین اردوی تیم ملی را تعطیل کردیم.

    سرپرست فدراسیون بوکس تصریح کرد: زمانی که اردو‌های تیم ملی ساماندهی نشده است باید کمیته فنی مستحکمی را با حضور چهره‌های مطرحی مانند هویت دوست، نهرودی، شیری، مظاهری، نوروزی و جباری که جزو افراد استخوان خرد کرده و با دانش بوکس هستند تشکیل می‌دادیم و علاقه مندیم افرادی هم که جهت تیم ملی جوانان هم زحمت کشیده اند را در گوشه‌ای از کار قرار دهیم. به هر حال اعتصاب در برابر وزارت ورزش امری فرزند گانه است و باید با حفظ آبروی جامعه بوکس به بزرگ تر‌های این رشته احترام بگذاریم. با توجه به ظرفیت بالای بوکس و افراد محدود که در این رشته حضور دارند جا جهت فعالیت همه هست. ولی نباید افراد عجله کنند به چه دلیل که گزینش مربیان تیم ملی جوانان از ۲۵ آبان به بعد انجام می‌شود. در رده بزرگسالان علی مظاهری و اکبر احدی گزینش شده است اند که افراد قابلی هستند. در بخش جوانان هم قصد داشتیم کمیته جوانان تشکیل بدهیم، ولی دوستان عجله کردند و نباید عزت و بزرگی جامعه بوکس را زیر پرسش ببرند. جهت تشکیل اردو‌های تیم ملی بوکس حامی مالی جذب کردیم که این امر بی سابقه بوده است.

    افشین داوری گفت: اعتصاب و حضور ورزشکاران و مربیان بوکس برابر وزارت ورزش و جوانان فرزند گانه و اشتباه بود.

    او ادامه داد: هیچ کسی برکنار نشده، ولی مربیان جدیدی را روی کار‌آورده ایم حتی به بعضی از این افرادی هم که اعتصاب کرده اند پیشنهاد ادامه همکاری دادیم که قبول نکردند. تاکنون هیچ اتفاقی راجع به گزینش مربیان جوانان رخ نداده و راجع به این امر باید جلسه کمیته فنی تشکیل شود. از طرفی من به هیچ کسی حکم نداده ام، ولی از آنجایی که آن‌ها پیش از حضور من در فدراسیون بوکس در رده جوانان فعالیت می‌کردند به این مربیان احترام گذاشتم و علاقه‌مند بودم تا در این رده به ما کمک کنند. حال باید دید جامعه بوکس نسبت به واکنش‌ امروز آن‌ها چه واکنشی نشان می‌هد.

    درخواست می‌کنم بعضی افراد منافع خود را به منافع بوکس ترجیح ندهند

    داوری راجع به امکانات تیم ملی بوکس گفت: هم اکنون ماساژرور، پزشک، فیزیوتراپ و مربیان برجسته‌ای در تیم ملی حضور دارند. همچنین با حمایت حامیان مالی اردو‌های این تیم‌ها در حال برگزاری است و در واقع فدراسیون نقشی در عقد قرارداد با هتل محل اقامت ملی پوشان نداشته هست. از افرادی که خود را محق می‌دانند درخواست می‌کنم منافع خود را به منافع بوکس ترجیح ندهند و کاری نکنند تا حامیان مالی دلسرد شوند. باید جامعه یک پارچه باشیم و از‌ آن‌ها می‌خواهم در بوکس باقی بمانند با نظر خواهی از اهالی بوکس اقدام‌های ارزش را انجام دهند و به صورت انفرادی عمل نکنند من هم به عنوان سرپرست فدراسیون می‌خواهم در کنار تمام اهالی بوکس امور این رشته را پیش ببرم.

    سرپرست فدراسیون بوکس راجع به ابهام‌هایی که نسبت به گزینش بعضی از روسای هیئت‌های استانی جهت حضور در مجمع فدراسیون بوکس وجود دارد، هم اظهار داشت: نام نویسی و احراز صلاحیت این افراد پیش از حضور من در فدراسیون انجام شده است بود و در معرفی‌آن‌ها هیچ نقشی نداشته ام و تنها باید دبیر مجمع فدراسیون بوکس به همراه نماینده وزارت ورزش این انتخابات را برگزار کنند. تمام انتخابات زیر نظر وزارت ورزش و با رعایت معیار‌های قانونی انجام می‌گیرد.۳۱ مدیر هیئت‌های استانی و نماینده هفت ارگان جهت شرکت در مجمع مشخص شدند و نمی‌توان در اسامی آن‌ها دست برد و تنها هفت ورزشکار، مربی وداور از طریق آئین نامه مدون وزارت ورزش معرفی می‌شوند و‌آن هم دست من نیست بلکه دبیر مجمع در این میان نقش دارد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: جوانان | اعتصاب | افشین داوری | سرپرست فدراسیون بوکس | فدراسیون بوکس | وزارت ورزش و جوانان |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • هاردکپی کتاب های تئوری بازی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • خرید کتاب فرهنگی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی بیماری های قلب و عروق
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>