• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    مراسم عزاداری | شومیز دخترانه | ترکیب رنگ | استفاده | مراسم ها | زیورآلات | پارچه | همراه | مجلسی | شلوار | زنانه

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه 2018

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    جدیدترین و شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    انواع مجموعه مدل لباس زنانه شیک و جدید

    پیشنهاد مدل لباس زنانه های تازه و شیک جهت سال ۲۰۱۸ و ۹۷ می باشد

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    همراه با مدل های تازه مقالات قشنگی در ضمینه سلامت , سبک زندگی , روانشناسی و… قرار میدهیم

    روانشناسی رنگ ها

    مراسم عزاداری | شومیز دخترانه | ترکیب رنگ | استفاده | مراسم ها | زیورآلات | پارچه | همراه | مجلسی | شلوار | زنانه

    مشکی رنگ محبوب خیلی از آدم های دنیا به خصوص ایرانی هاست. دلیلش هم شاید در دسترس بودن این رنگ به نسبت رنگ های دیگر در بازار باشد. از طرف دیگر مشکی رنگی است که به آسانی با بقیه لباس ها هماهنگ می شود؛ بعد می تواند گزینش خوبی باشد.بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید.روان شناسی مشکیسیاه رنگ اقتدار و قدرت است و معمولا آدم هایی که سیاه می پوشند از نوعی ابهت برخوردارند. این رنگ در دنیای مد به یک علت عمده محبوبیت دارد؛ با پوشیدن مشکی لاغرتر به نظر می رسید. بنابر این در صورت داشتن اضافه وزن از این رنگ استفاده کنید و اگر لاغر اندام هستید سراغ رنگ های روشن بروید. افرادی که لباس های مشکی می پوشند به نظر مرموز و پیچیده می آیند و ذهن به صورت ناخودآگاه وقار خاصی را به آن ها نسبت می دهد.مشکی در عین حال رنگ افرادی است که دوست ندارند خیلی به چشم بیایند؛ آدم هایی که ناشناخته ماندن را به توی چشم بودن ترجیح می دهند و اغلب شخصیت های آرامی دارند.

    زیورآلات
    به جز مراسم عزاداری در سایر موارد مجاز هستید که از زیورآلات در کنار لباس مشکی تان استفاده کنید. جهت این کار به سراغ زیورآلاتی که به اصطلاح متالیک هستند بروید. یعنی رنگ ارزش هر چه براق تر باشد بهتر هست. معمولا ترکیب طلایی به عنوان یک قطعه از زیورآلات در کنار مشکی قشنگ می شود ولی این طلایی بهتر است روشن باشد و به زردی نزند. از طرف دیگر همانطور که گفتیم، مشکی باعث ایجاد سایه روی پوست می شود. تلاش کنید از زیورآلات براق و روشن، ترجیحا آن هایی که سنگ هایی مثل کریستال یا برلیان دارند، استفاده کنید. این سنگ ها باعث بازتاب نور روی سطح پوست شما خواهند شد و تا حدود زیادی سایه ها را از بین خواهند برد.مروارید یکی از زیورآلاتی است که اگر به همراه لباس مشکی تان استفاده شود لباس تان آراسته تر خواهد شد. بعد اگر یک ست دستبند و به خصوص گردنبند مروارید دارید به همراه لباس مشکی تان استفاده کنید.

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    بور نپوشید
    این روزها اگر جهت خرید لباس های پاییزه و زمستانه مشکی بیرون می روید احتمالا یک جمله خیلی بامزه را از بعضی فروشندگان خواهید شنید؛ این مشکی کمی به بوری می زند ولی اشکالی ندارد چون مشکی فلان کشور این طوری است! تمام قشنگ بودن رنگ مشکی به پر رنگ بودن آن است بعد گول فروشنده ها را نخورید. اگر قرار است لباس مشکی بپوشید باید از پررنگ ترین تناژ آن استفاده کنید. جهت این کار، به خصوص در این فصل می توانید از پارچه های پشمی استفاده کنید چون این پارچه ها مشکی ترین حالت ممکن را دارند. پارچه های کتان اغلب به میزان کمتری مشکی به نظر می رسند که علت آن هم راحت هست؛ روی هم افتادن لایه های متعدد پشم و نگه داشتن رنگ بین تار و پودهای این پارچه بهتر از کتان هست، در حقیقت پشم رنگ را در خودش نگه می دارد. اگر قرار است به هر دلیلی از لباسی با پارچه کتان مشکی استفاده کنید پارچه ای را با رگه هایی از جنس لاکرا تهیه کنید. لیکن لاکرا به حفظ و ثبات رنگ کمک می کند.

    مراسم عزاداری | شومیز دخترانه | ترکیب رنگ | استفاده | مراسم ها | زیورآلات | پارچه | همراه | مجلسی | شلوار | زنانه

    زیاد عرق می کنید؟
    یکی از مشکلاتی که در رابطه با لباس های مشکی پیش می آید رد شوره روی لباس است که در عرض یک ثانیه می تواند کل تصور شخص بیننده را راجع به شما عوض کند. عرق بدن شامل مقداری نمک است که به صورت شوره روی رنگی مثل مشکی خودش را نشان می دهد. دور یقه (به خصوص در پیراهن های مردانه) پشت کتف ها و زیر بغل ها این رد را زیاد از هرجایی نشان می دهند. جهت جلوگیری از این کار چاره ای جز استفاده از دئودورانت های ضد لک سفید ندارید. این دئودورانت ها ضمن این که مانع بدبو شدن بدن می شوند از ایجاد شوره هم جلوگیری می کنند.برای جلوگیری از شوره زدن دور یقه و پشت کتف ها می توانید ۲ کار انجام دهید. اول این که قبل از پوشیدن لباس های مشکی حتما دوش بگیرید. مردها حتما از زیرپیراهنی استفاده کنند و درصورت عرق کردن دور گردن را سریعا خشک کنند. عالی ترین و راحت ترین راه هم قرار نگرفتن در معرض گرما و فعالیت هست. تلاش کنید لباس های مشکی تان را تا دقیقه ۹۰ نپوشید لیکن این کار به هرچه تمیزتر ماندن شما کمک می کند. در نهایت اگر باز هم خیلی عرق می کنید مشکی نپوشید!

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    مشکی با تناژ متفاوت ممنوع
    اگر از یک کارشناس مد راجع به پوشیدن تیپی سراسر مشکی پرسش کنید به شما یک راهنمایی خیلی خوب خواهد کرد که می تواند ظاهرتان را بسیار منظم و آراسته کند. او به شما خواهد گفت که از پوشیدن لباس های مشکی که سیر و روشن هستند خودداری کنید. به عنوان نمونه این طور نباشد که پیراهن تان مشکی بور باشد و کت تان مشکی سیر. این کار باعث می شود ظاهرتان نامرتب به نظر بیاید و آدمی دمدمی و شلخته جلوه کنید.

    شست وشوی لباس های مشکی
    باید تمام تلاش تان را بکنید تا لباس مشکی تان بور نشود. جهت این کار در نخستین شست وشوی لباس تان، از یک فنجان سرکه به همراه آبی که لباس را با آن می شویید استفاده کنید، این کار باعث می شود تا حدی رنگ لباس ثابت شود. هر لحظه از آب سرد جهت شستن این لباس ها استفاده کنید و هیچ وقت لباس های مشکی تان را در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید، چه زمانی که قرار است خشک شوند و چه زمانی که آن ها را بیرون از منزل پوشیده اید، سایه گزینه ای مناسب جهت پارچه های مشکی هست.

    هماهنگ کردن
    از آنجایی که هر زن و آقایی حد اقل یک لباس مشکی در کمدش دارد بد نیست بدانیم مشکی معمولا با چه رنگ هایی هماهنگ می شود:

    ۱ – آبی سیر :
    امسال ترکیب آبی سیر با مشکی یکی از ترکیب های مورد علاقه طراحان لباس هست. این ترکیب حالتی با شکوه را جهت فرد خلق می کند و تداعی کننده ثروت و آراسته بودن هست.

    ۲ – قهوه ای :
    یکی از زیباترین ترکیب رنگ های دنیا روی پوست پلنگ ها دیده می شود. خال های مشکی و زمینه قهوه ای یک ترکیب قشنگ را به وجود می آورد. دقت داشته باشید که رنگ غالب باید قهوه ای باشد و مشکی به عنوان رنگ مغلوب به کار برود.

    ۳ – سفید :
    ترکیب سفید و سیاه یکی از عالی ترین ترکیب رنگ های دنیاست. افرادی که در هماهنگ کردن لباس های ارزش از این ۲ رنگ استفاده می کنند جزو خوش پوش ترین آدم ها به حساب می آیند. ترکیب یک پیراهن سفید با یک ژیله مشکی یکی از ست های پرطرفدار است که هیچ وقت هم قدیمی و از مد افتاده نمی شود، همه جا پوش هم است بعد تا می توانید این ترکیب را مد نظر داشته باشید.

    ۴ – نقره ای :
    مشکی و نقره ای یک ست کاملا رسمی را ارائه خواهد داد. شاید بتوان گفت بیش از حد رسمی! هر دوی این رنگ ها به تنهایی تداعی کننده مراسم مهم هستند و هنگامی با هم ترکیب شوند دیگر خیلی مهم می شوند! تلاش کنید اگر واقعا نیازی به خیلی رسمی بودن ندارید طرف این ترکیب نروید.

    ۵ – طوسی :
    شاید بعد از سفید عالی ترین رنگی که می تواند در کنار مشکی بنشیند طوسی باشد. طوسی ابهت مشکی را تا حد زیادی کم و به آراسته شدنش کمک می کند، به شرطی که رنگ غالب باشد. به عنوان نمونه یک دامن طوسی با کمربند و حاشیه مشکی می تواند یک لباس قشنگ را درست کند.

    نکته : سرتاسر مشکی
    جالب است بدانید سال های خیلی دور نوشیدنی عزای ایرانیان قهوه بود، آن هم به خاطر رنگش؛ مشکی. مشکی در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران رنگ عزاداری است و این سنت باعث شده است که خیلی وقت ها این رنگ تداعی کننده احساس خوبی نباشد. بنابر این تلاش کنید به جز مراسم عزاداری _ که پوشیدن این رنگ به عنوان ادای احترام بسیار پسندیده است_ در شرایط دیگر سر تا پا مشکی نپوشید.

    ● نکات جالب راجع به رنگ مشکی
    در بسیاری از فرهنگ ها مشکی به عنوان رنگ بد شانسی درنظر گرفته می شود. به عنوان نمونه اگر یک گربه سیاه از خیابان رد شود بد شانسی می آورد. البته به جز انگلستان! در انگلیس گربه سیاه نماد خوش شانسی است.
    به عقیده مردم یک جعبه مشکی کم وزن تر از یک جعبه سفید با همان وزن به نظر می رسد. در مد هم از همین توصیه جهت طراحی لباس استفاده می کنند.در اجرای ارکسترهای مختلف، نوازندگان به این علت تمام مشکی می پوشند که توجه بینندگان به جایی خارج از صحنه معطوف نشود. تمام مشکی می تواند توجه را معطوف به خود کند.در دنیای مد، مشکی به عنوان یک رنگ سوفسطایی در نظر گرفته می شود و با احترام زیادی با آن برخورد می شود. حتی اصطلاحی هم جهت برندهایی که مشکی ارائه می دهند ساخته شده؛ « سیاه تازه ». این عبارت نشان دهنده شایستگی طراح لباس هست.

    جین مشکی
    بعضی ها هنوز هم به پوشیدن شلوارهای جین مشکی علاقه دارند. اگر دوست دارید ظاهرتان روی اصول باشد و حسن سلیقه شما را نشان بدهد باید پوشیدن شلوار جین های مشکی را کنار بگذارید. این شلوارها متعلق به گذشته هستند و با دوره تازه هیچ سنخیتی ندارند. اگر به پوشیدن شلوار مشکی علاقه دارید، می توانید به جای جین از جنسی مثل لاکرا استفاده کنید. مطمئن باشید تاثیر بهتری روی ظاهرتان خواهد داشت.

    رنگی که سن را بالا می برد
    درست است که زن ها عاشق مشکی هستند چون لاغرتر نشان ارزش می دهد ولی شاید خیلی های ارزش ندانند که این رنگ سن ارزش را بالا می برد. استفاده از مقنعه، روسری و حتی بلوزهای یقه اسکی مشکی رنگ، باعث ایجاد خطوطی زیر چانه و چشم ها می شود که همین مسئله سن افراد را بالاتر از آنچه است نشان می دهد.مشکی رنگ طبیعی و نشانه های سلامت و شادابی پوست را از بین می برد. به خصوص افرادی که پوست ارزش خیلی روشن است باید استفاده از این رنگ را جهت خودشان ممنوع کنند. البته استفاده از مواد آرایشی با تناژهای برنزه می تواند تا حدود زیادی این مسئله را حل کند.

    ترکیب جین روشن و مشکی
    شاید زیباترین و همه جا پوش ترین ترکیبی که می شود با مشکی خلق کرد ترکیب شلوارهای جین و بلوز یا شومیزهای مشکی باشد. فرقی نمی کند شلوار جین تان برفی باشد یا آبی نسبتا تیره، هر دوی این رنگ ها هنگامی با یک شومیز یا پیراهن مشکی همراه شوند یک ترکیب قشنگ را می سازند. ترکیبی که نیمه رسمی است و به درد اغلب مراسم ها می خورد.یادتان باشد از مشکی جهت فصل های سرد سال استفاده کنید. پوشیدن این رنگ در تابستان جز گرما و دردسر چیزی جهت تان نخواهد داشت.

    کیف و کفش
    حتی اگر رنگ مشکی را جهت لباس های تان دوست نداشته باشید قطعا از داشتن یک ست کیف و کفش مشکی ضرر نخواهید کرد. به خصوص در فصلی که بارندگی و گل و لای می تواند ظاهر هر رنگی به جز مشکی را خراب کند.برای لباس های مشکی باید کیف و کفش مشکی داشته باشید تا ست شما تکمیل شود. استثنائا می توانید از تناژهای متفاوت مشکی در کیف تان استفاده کنید ولی به خاطر داشته باشید اگر کیف شما از جنس جیر تهیه شده است کفش تان هم باید از همین جنس باشد و اگر کیف تان از جنس ورنی است کیف تان هم باید همین طور باشد. در غیر این صورت همان خطر شلخته به نظر آمدن تهدیدتان خواهد کرد.

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    شیک ترین مدل بلوز , مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه

    مدل بلوز

    واژه های کلیدی: مراسم عزاداری | شومیز دخترانه | ترکیب رنگ | استفاده | مراسم ها | زیورآلات | پارچه | همراه | مجلسی | شلوار | زنانه

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه 2018

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه 2018

    شیک ترین مدل بلوز مجلسی و شومیز زنانه دخترانه ۲۰۱۸

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی اینترنت
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • منابع اورجینال تئوری نسبیت و گرانش
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مالی و بازار سرمایه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>