• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون داخلی | لوازم بهداشتی | دکوراسیون | چیدن وسایل | دکوراسیون | نشستن | طراحی

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای 

    امروز به شما شیک ترین مدلهای طراحی دکوراسیون داخلی را نمایش می دهیم, می توانید از آنها در کارهای خود ایده بگیرید. احتمالاً جهت شما هم پیش آمده است که بخواهید در فضای دکوراسیون اتاق خواب خود تغییرات اساسی ایجاد کنید, جهت این منظور از کجا شروع می کنید؟ چه لوازم و وسایلی را عوض کردن می دهید

    و چه وسایلی را نگه می دارید؟ آیا قوانین یک عوض کردن دکوراسیون ایده آل را می دانید؟ در جواب به سوالات اینچنینی تصمیم گرفتیم شما را با ۷ گام موثر جهت عوض کردن دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم تا بتوانید در کوتاه ترین وقت ممکن تغییرات اساسی در فضای اتاق خواب خود ایجاد کنید, بعد در کنار ما بمانید.

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    برای عوض کردن دکوراسیون اتاق خواب ایده جمع کن!

    مطمئنم که گمان می زدید برترین نقطه شروع کار, جمع کردن ایده جهت فهمیدن سلیقه خودتان هست. با اینکه گام اول جمع کردن ایده هست, ولی ممکن است تا آخر راه مشغول ایده گرفتن باشید.

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون داخلی | لوازم بهداشتی | دکوراسیون | چیدن وسایل | دکوراسیون | نشستن | طراحی

    در روند عوض کردن دکوراسیون اتاق خواب اینکار میتواند اندکی سخت باشد به چه دلیل که احتمالاً ساعت ها در مجله ها, سایت ها و کانال هاي گوناگون جست و جو کنید, ولی هیچ چیزی به ذهنتان نرسد, مثل زمانی که می خواهید یک اتمام نامه بنویسید و مطلب هاي گوناگون را میخوانید ولی چیزی جهت نوشتن به ذهنتان نمیرسد.

    با اینکه این مرحله در طراحی اتاق خواب نسبت به باقی مراحل یک قدم بلند نیست ولی غیر قابل حذف بوده و می تواند ذهن شما را جهت جوشش خلاقیت حاضر کند. بعد شما در این مرحله همۀ ي اطلاعات گردآوری شده است را بطوری که بتوانید هر عکسی که خواستید را پیدا کنید, مرتب کنید. توصیه میکنم

    که فقط عکسهای مربوط به اتاق خواب را ذخیره کنید, هر قدر هم که عکسهای دیگر وسوسه انگیز و خوشگل باشند از ذخیره کردن انها بپرهیزید, به چه دلیل که سلیقه ي شما جهت قسمت هاي دیگر منزل متفاوت از اتاق خواب هست.

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    تهیه فهرستی از لوازم و وسایل مورد نیاز در اتاق خواب

    در مرحله ي بعد یک فهرست از وسایلی که دارید حاضر کنید. ابتدا یک فهرست از وسایلی که یک اتاق خواب مورد نیاز دارد را از نظر خودتان بنویسید بعد لوازمی که دارید را مشخص کرده و سپس متوجه می شوید که چه وسایلی باید تهیه کنید و چه لوازمی را باید بدهید یا بفروشید. حتما شما از اثاثیه مورد نیاز در دکوراسیون اتاق خواب با خبر هستید ولی اگر موافق باشید یک فهرست کوتاه بابت ساده تر شدن فرآیند ذکر میکنیم:

    تخت خواب
    روتختی
    بالشت و کوسن
    میز عسلی
    نورپردازی «سقفی و رومیزی»
    میز دستشویی و کمد
    یک مکان جهت نشستن به جز تخت خواب
    جزییات دکوری مثل تابلو عکس, کارهای هنری و یا دکورهای دیواری
    و در آخر یک قالیچه

    دکوراسیون داخلی | دکوراسیون داخلی | لوازم بهداشتی | دکوراسیون | چیدن وسایل | دکوراسیون | نشستن | طراحی

    بررسی محدودیت ها و موقعیت هاي فضای اتاق خواب

    زمان : در نظر بگیرید که جهت چه مدت می خواهید از فضای اتاق خواب خود بهره گیری کنید. مطمئناً اینکه منزل شما اجاره باشد و یا مالک آن باشید در طراحی شما تأثیر گذار است ولی این بدین معنا نیست که اگر مستأجر باشید, اتاق خود را دکور نکنید!

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    تغییر در جابه جایی وسایل: اگر فکر می کنید اندازه و ابعاد اتاقتان شما را مجبور به تهیه لوازم خاصی می کند, مشکلی وجود ندارد, به چه دلیل که با تهیه وسیله اي که آن را دوست دارید حتی در صورت جابه جایی سایر لوازم می توانید آن وسیله را در جای دیگری از دکوراسیون اتاق خواب تان بهره گیری کنید و اگر هم قرار است مدت طولانی در این اتاق باشد بعد با گمان ساده وسایل تان را خریداری کنید.

    کف پوش: اینکه کف اتاق شما موکت است یا پارکت تأثیر زیادی در گزینش قالیچه دارد, کما اینکه این آیتم را میتوان در آخرین مرحله عوض کردن داد, به چه دلیل که من اعتقاد دارم این به شما بستگی دارد که میخواهید دکور اتاقتان بر زمینه مدل قالیچه باشد یا یک قالیچه اي را باتوجه به دکور اتاقتان خریداری کنید.

    بودجه: جهت عوض کردن دکوراسیون اتاق خواب یک مقدار مشخصی پول در نظر بگیرید, ولی نیازی نداریم که خیلی محدودتان کند. خیلی مهم است که بدانیم جهت ما چه چیزی از همه ي مهم تر است و ایده آل هایمان در طراحی چیست, بر این زمینه میتوانید در مقدار خرج ساده تر تصمیم بگیرید.

    زمانی که بدانید بااهمیت ترین قسمت طراحی اتاق شما چیست و چه نوع وسیله اي را می خواهید جهت آن جا بهره گیری کنید, بسیار ساده تر خرید کرده و حتی میتوانید بر زمینه چیزی که در ذهن شماست از وسایل دست دوم هم خریداری کنید.

    فضا و چیدمان: در چیدمان اتاق خواب تان باید حتما موارد زیر را در نظر بگیرید:

    شما حالا لباس, کفش ها و لوازم شخصیتان را کجا نگه داری میکنید؟
    آیا کمد دارید یا خیر؟
    آیا از فضای خود نهایت بهره گیری را دارید؟

    تعبیه ي فضای حاضر شدن: یکی از بااهمیت ترین مواردی که در طراحی اتاق خواب باید به دقت خاص داشته باشید فضایی جهت حاضر شدن هست.

    آیا فضای خواصی دارید که در آن جا جهت بیرون رفتن حاضر شوید؟
    یا از آن دسته افرادی هستید که در حمام لباسهای خود را عوض می کنند؟

    باید بدانید که داشتن فضایی که در آن حاضر بشوید با دسترسی مناسب به محل نگه داری لباس ها و لوازم بهداشتی مورد نیاز هست.فضای میز مطالعه و تحریر: آیا در دکوراسیون اتاق خواب خود قسمتی دارید که رایانه یا لپ تاپتان را در آن نگهدارید؟ حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که همه ي وقت در تخت خواب از لپ‎تاپ بهره گیری می کنند خیلی بافایده می شود اگر گزینش نشستن پشت میز را هم داشته باشید.

    فضای کنار تخت: جهت مشخص کردن شرح حال این قسمت بهتر است تمام چیزهایی راکه فکر می کنید هنگامی که دراز کشیده اید لازمتان می شود را در نظر بگیرید و طبق آن طراحی عسلی هاي کنار تختتان را مشخص کنید.

    فضای نشستن: حتما فضایی را با دقت به ابعاد اتاقتان جهت نشستن در نظر بگیرید حتی اگر به نظرتان اتاق کوچک است بازهم تلاش کنید این فضا را داشته باشید حتی اگر میزان بهره گیری شما از این فضای نشستن به اندازه یک جوراب به پا کردن باشد.
    تعین مدل دکوراسیون اتاق خواب مورد علاقه

    وقت صرف کردن جهت یافتن مدل دکوراسیون اتاق خواب شخصیتان کمک می کند که سریع تر و با خودباوری بیشتری تصمیم گیری کنید. اگر شمار متعددی مدل در ذهن شماست, توصیه می کنم عکسهای بیشتری را نگاه کنید که به همان دسته اکثر وارد بشوید تا الهام بیشتری دریافت کنید.

    این قدم در واقع یکی از بیشترین کمک ها در دیزاین دکوراسیون اتاق خواب شخصی شماست. در طول چند هفته اول این پروژه, شما سخت ترین وقت را جهت گرفتن تصمیم در مورد هرچیزی دارید. نمی توانید یک تصمیم قطعی جهت خرید بگیرید چون میترسید که از آن وسیله خوشتان نیاید. تصور اینکه چگونه به نظر خواهد رسید

    را ندارید یا اینکه آیا این ها را در اتاقتان دوست خواهید داشت یا خیر؟ علی رغم ست کردن لباس, شما نمیتوانید انها را جهت آزمایش کردن دکور در اتاقتان بچینید.

    صرف اندکی وقت جهت تشخیص اینکه کدام مدل دکوراسیون را ترجیح میدهید به شما جهت تسریع فرآیند کمک میکند. زمانی که ایده بهتری جهت اینکه بفهمید چه چیزی را دوست دارید به دست آوردید, گزینش وسایل و اینکه بخواهید یک تصمیم قطعی جهت خرید بگیرید جهت شما ساده تر می شود. می فهمید که هرچیزی چگونه در کنار هم هماهنگ می شود. یه جورایی به هم می آید.

    برای دکوراسیون اتاق خواب یک تم رنگی گزینش کنید.

    در طراحی اتاق خواب شما میتوانید با یک گزینش مطمئن رنگ هاي طبیعی و آرام را کار کنید و یا ریسک کنید و رنگ هاي تند را گزینش کنید. اگر شما به رنگ و طراحی هاي خاص علاقه مند باشید می توانید با گزینش یک رنگ رمانتیک طراحی اتاق خود را شروع کنید و همۀ چیز را حول آن قرار دهید. و اگر فردی هستید که نظر خود را اغلب عوض کردن می دهید می توانید مثل تصویر زیر از ترکیب رنگ ها بهره گیری کنید.

    اینکه ندانید رنگ هاي آرام و یکنواخت را گزینش کنید و یا رنگ هاي پر انرژی و نورانی, طبیعی است که بعد از گشتی در همانند تصویر هایي که فقط از اتاق خواب ها جمع کردید می توانید کم کم تصمیم خود را بگیرید.اما توصیه ي مهم این است که در هر مدل اتاق خوابی با هر نوع رنگ بندی بهره گیری اکثر از یک یا دو رنگ باعث از بین رفتن حس آرامش فضا می شود, کاملاً برعکس پذیرایی که بهره گیری از چندین رنگ را طلب میکند.

    دکوراسیون اتاق خواب باید از سایر فضاهای منزل راحت تر باشد. اگر رنگ هاي زیادی دارید که بخواهید در اتاق بهره گیری کنید, بدست آوردن یک فضای آرام بخش سخت می شود.در کل یک تخت خواب با رنگ مهم سفید با ترکیب هاي رنگی ملایم می تواند ایده آل باشد و حس ریلکسی بی نظیر اي را القا کند,

    چرا که این مدل شما را به یاد اتاق خواب هتل ها می اندازد. در کل اگر رنگ دیوار و تخت خوابتان یک رنگ ملایم باشد, ریسک کمتری را پذیرا شده است اید به چه دلیل که می توانید بعدا با افزودن وسایل دکوری رنگبندی اتاق را عوض کردن دهید و نیاز به رنگ کردن مجدد دیوار ندارید.

    در طراحی اتاق خواب فهرستی از باید ها و نباید ها تهیه کنید.

    چیزهایی که در اتاقتان ذهن شما را به هم می ریزد و وسایلی راکه باید دور بریزید مشخص کنید. حتما وسایلی راکه به نظرتان حس خوبی به شما نمی دهد را عوض کردن دهید و آنها را در کارهای خود یادداشت کنید, گاهی اوقات بعضی وسایل انرژی منفی به ما می دهد و یا حتی برعکس حس مثبتی می دهد بعد باید آن شیء را به صورت پر رنگ تر در طراحی بهره گیری کرد.

    در دیزاین دکوراسیون اتاق خواب یک فهرست از وسایلی که باید داشته باشید و یا دوست دارید داشته باشید هم تهیه کنید. اتاق خواب ایده آل خودتان را تصور کنید و مشاهده نمایید که این اتاق ایده آل چه چیزهایی باید و چه چیزهایی نباید داشته باشد که اتاق رویایی شما باشد و آنها را یادداشت کنید. اگر نمیدانید از کجا باید شروع به خرید کنید و چه چیزهایی را اول تهیه کنید, توصیه میکنم که از وسایلی که دوست دارید شروع کنید.

    اگر فکر می کنید که در دکوراسیون اتاق خواب تان دوست دارید یک کمد خاص و یا مبلمان خاصی را در اتاق خود داشته باشید این ریسک را بپذیرید و اینکار را انجام دهید و بنابر علاقه خود حتما از آن مبل به درستی بهره گیری می کنید و آن را در طراحی خود حل می کنید. عنوان مهم این جاست که شما آن وسیله را دوست دارید و از آن بهره گیری می کنید حتی اگر در آخر در اتاق دیگری از آن بهره گیری کنید.

    پس هنگامی که فهرست نبایدهای خود را تهیه کردید نوبت به فهرست بایدها میرسد که خیلی راحت تر است به عنوان نمونه باید یک تخت خواب بخرید اندازه و بلندی تخت خود را حتما با دقت به ابعاد اتاق و بلندی سقف اتاق خود گزینش کنید و گذشته از خرید این نکات را در نظر بگیرید. اینکه تخت خواب شما دارای پشتی بلند باشه و یا مثل تصویر زیر طراحی سقف هم جزو تخت باشد

    و از پرده بهره گیری شود تماماً به شما بستگی دارد و باید حس و سلیقه خود را در نظر بگیرید. بهره گیری از طرح هاي این چنینی و پرده هاي طرح دار حس خوبی به دکوراسیون اتاق به خاص دکوراسیون اتاق خواب ایرانی میدهد و توصیه مثبت آن این است که می توان هر چند وقت یک بار با عوض کردن این پرده هاي پارچه اي رنگ و حس اتاق را عوض کردن داد.

    انتخاب جزییات مناسب جهت دکوراسیون اتاق خواب

    در نهایت با تعویض وسایل قبلی با وسایل اخیر و ایجاد تغییرات مد نظر شمار زیادی تصویر از زوایایی گوناگون دکوراسیون اتاق خواب خود بگیرید و در انها نقاط منفی و مثبت را مشخص کنید. «قابل دقت است که در عکسهایی که از فضا گرفته می شود, ساده تر می توان فضا را بررسی نمود» سپس جزییات نهایی را اضافه و کم کنید

    و عکسهای نهایی را از اتاق خود بگیرید. مطمئناً این گام نتیجه بخش ترین قسمت طراحی شما خواهد بود به چه دلیل که نتیجه نهایی زحمات شما نمایان می شود. با کنار هم چیدن وسایل و رنگ ها و طرح هایي که دوست داشتید, یک فضای گرم و دعوت کننده مناسب به وجود آورده اید که فقط جهت شما طراحی شده است هست.

    شیک ترین مدل های طراحی دکوراسیون،دکوراسیون داخلی

    مدل های طراحی دکوراسیون،بهترین مدل های طراحی دکوراسیون،

    واژه های کلیدی: دکوراسیون داخلی | دکوراسیون داخلی | لوازم بهداشتی | دکوراسیون | چیدن وسایل | دکوراسیون | نشستن | طراحی

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    بهترین مدل های طراحی دکوراسیون داخلی حرفه ای

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی بیوفیزیک
  • کتب بافت شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب های زبان اصلی دوچرخه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>