خانه » دنیای مد » بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی
 

 

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

کفش زنانه | پیاده روی | حرکات کششی | پیاده رو | کفش زنانه | مجلسی | زنانه | جوراب

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه 2018+ مدل کفش مجلسی

مدل کفش مجلسی + جدیدترینمدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸

جدیدترین و شیک ترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸

انواع مجموعه مدل کفش دخترانه و زنانه شیک و جدید

پیشنهاد مدل کفش های تازه و شیک جهت سال ۲۰۱۸ می باشد

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

همراه با مدل های تازه مقالات قشنگی در ضمینه سلامت , سبک زندگی و… قرار میدهیم

یک پیاده‌روی سالم

عبارات مهم : کفش زنانه – پیاده روی
در اینجا به چند توصیه که شما را در مسیر پیاده‌روی صحیح قرار می ‌دهد، اشاره می‌ کنیم:

۱) از یک جفت کفش راحت و کاملا اندازه شروع می‌ کنیم. می ‌توانید از یک فروشگاه مطمئن کفش ورزشی مناسب تهیه کنید. توجه کنید که کفش، کف طبی متناسب با گودی کف پا و کناره‌هایی محکم داشته باشد. از آنجایی که اغلب، یک پا کمی بزرگ تر از پای دیگر هست، کفش خود را متناسب با اندازه پای بزرگ تر خود گزینش کنید.

کفش زنانه | پیاده روی | حرکات کششی | پیاده رو | کفش زنانه | مجلسی | زنانه | جوراب

۲) جوراب‌هایی را گزینش کنید که زیاد می‌ پسندید. ممکن است شما جوراب هایی با بافت متراکم و ضخیم گزینش کنید که چسبان هستند و از میزان اصطکاک پا و کفش کم می ‌کنند و یا نوع نازک که جاذب رطوبت هستند و یا نوع نخی را ترجیح دهید.
۳) لباس‌های آزاد و راحت بپوشید و اگر هوا سرد هست، به جای یک پوشش ضخیم، از چند پوشش نازک و سبک استفاده کنید تا بتوانید بعد از گرم شدن از تعداد آنها کم کنید.

● ۸ توصیه جهت شروع حرکت
۱) با یک میزان متناسب و نسبتا کوتاه، پیاده روی را شروع کنید، جهت مثال ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با سرعت میانگین راه بروید.
۲) پیاده‌روی شما باید شامل سه بخش باشد: گرم کردن، طی کردن مسافت مورد نظر و خنک کردن بدن.

۳) جهت گرم شدن، پنج دقیقه اول را با سرعت کم، در حدود نصف سرعت عادی خودتان راه بروید. سپس مکث کنید و مقداری حرکات کششی انجام دهید. تمرکز حرکات‌تان روی مچ پا، ران‌ها و پشت ساق پا باشد. این کار موجب نرمی و انعطاف‌پذیری ماهیچه‌هایتان می ‌شود. ولی توجه کنید که این کار تنها در صورتی بافایده است که بدن‌تان را گرم کرده باشید. کشش‌ها باید آرام و با مکث باشد و فشار بیش از حد بر ماهیچه‌ها وارد نکند.
۴) بعد از حرکات کششی، با سرعت عادی شروع به راه رفتن کنید. سرعت و مسافت پیاده‌روی باید متناسب با سن و شرایط عمومی بدن‌تان باشد. هرگز از حد تعادل خارج نشوید. زمانی که قادر باشید بدون تنگی نفس هنگام راه رفتن گفتگو کنید، یعنی سرعت مناسبی دارید.

۵) شانه‌های خود را عقب نگه دارید و عضلات خود را آزاد کنید. بگذارید دست‌هایتان آزادانه در کنارتان تاب بخورند.
۶) قدم‌های خود را به صورت پاشنه – پنجه بردارید. کف پا را بر زمین نکوبید.
۷) گام‌های منظم بردارید تا سرعت‌تان یکنواخت باشد.

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

۸) در پنج دقیقه آخر پیاده‌روی، به تدریج گام‌هایتان را کوتاه و سرعت‌تان را کم کنید تا به سرعت اولیه وقت گرم کردن برسید. پیاده‌روی خود را با انجام تعدادی حرکت کششی تمام کنید. این کار ماهیچه‌ها را از انقباض خارج کرده و ضربان قلب را به حالت طبیعی برمی‌ گرداند.

یک پیاده‌روی سالم
در اینجا به چند توصیه که شما را در مسیر پیاده‌روی صحیح قرار می ‌دهد، اشاره می‌ کنیم:

کفش زنانه | پیاده روی | حرکات کششی | پیاده رو | کفش زنانه | مجلسی | زنانه | جوراب

۱) از یک جفت کفش راحت و کاملا اندازه شروع می‌ کنیم. می ‌توانید از یک فروشگاه مطمئن کفش ورزشی مناسب تهیه کنید. توجه کنید که کفش، کف طبی متناسب با گودی کف پا و کناره‌هایی محکم داشته باشد. از آنجایی که اغلب، یک پا کمی بزرگ تر از پای دیگر هست، کفش خود را متناسب با اندازه پای بزرگ تر خود گزینش کنید.

۲) جوراب‌هایی را گزینش کنید که زیاد می‌ پسندید. ممکن است شما جوراب هایی با بافت متراکم و ضخیم گزینش کنید که چسبان هستند و از میزان اصطکاک پا و کفش کم می ‌کنند و یا نوع نازک که جاذب رطوبت هستند و یا نوع نخی را ترجیح دهید.
۳) لباس‌های آزاد و راحت بپوشید و اگر هوا سرد هست، به جای یک پوشش ضخیم، از چند پوشش نازک و سبک استفاده کنید تا بتوانید بعد از گرم شدن از تعداد آنها کم کنید.

● ۸ توصیه جهت شروع حرکت
۱) با یک میزان متناسب و نسبتا کوتاه، پیاده روی را شروع کنید، جهت مثال ۱۵ تا ۲۰ دقیقه با سرعت میانگین راه بروید.
۲) پیاده‌روی شما باید شامل سه بخش باشد: گرم کردن، طی کردن مسافت مورد نظر و خنک کردن بدن.

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

۳) جهت گرم شدن، پنج دقیقه اول را با سرعت کم، در حدود نصف سرعت عادی خودتان راه بروید. سپس مکث کنید و مقداری حرکات کششی انجام دهید. تمرکز حرکات‌تان روی مچ پا، ران‌ها و پشت ساق پا باشد. این کار موجب نرمی و انعطاف‌پذیری ماهیچه‌هایتان می ‌شود. ولی توجه کنید که این کار تنها در صورتی بافایده است که بدن‌تان را گرم کرده باشید. کشش‌ها باید آرام و با مکث باشد و فشار بیش از حد بر ماهیچه‌ها وارد نکند.
۴) بعد از حرکات کششی، با سرعت عادی شروع به راه رفتن کنید. سرعت و مسافت پیاده‌روی باید متناسب با سن و شرایط عمومی بدن‌تان باشد. هرگز از حد تعادل خارج نشوید. زمانی که قادر باشید بدون تنگی نفس هنگام راه رفتن گفتگو کنید، یعنی سرعت مناسبی دارید.

۵) شانه‌های خود را عقب نگه دارید و عضلات خود را آزاد کنید. بگذارید دست‌هایتان آزادانه در کنارتان تاب بخورند.
۶) قدم‌های خود را به صورت پاشنه – پنجه بردارید. کف پا را بر زمین نکوبید.
۷) گام‌های منظم بردارید تا سرعت‌تان یکنواخت باشد.

۸) در پنج دقیقه آخر پیاده‌روی، به تدریج گام‌هایتان را کوتاه و سرعت‌تان را کم کنید تا به سرعت اولیه وقت گرم کردن برسید. پیاده‌روی خود را با انجام تعدادی حرکت کششی تمام کنید. این کار ماهیچه‌ها را از انقباض خارج کرده و ضربان قلب را به حالت طبیعی برمی‌ گرداند

مدل کفش مجلسی، خرید کفش مجلسی ۲۰۱۸ ، انواع کفش زنانه، مدل کفش مجلسی ۹۷

مدل کفش مجلسی، خرید کفش مجلسی ۲۰۱۸ ، انواع کفش زنانه، مدل کفش مجلسی ۹۷

مدل کفش مجلسی، خرید کفش مجلسی ۲۰۱۸ ، انواع کفش زنانه، مدل کفش مجلسی ۹۷

مدل کفش مجلسی

واژه های کلیدی: کفش زنانه | پیاده روی | حرکات کششی | پیاده رو | کفش زنانه | مجلسی | زنانه | جوراب

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه 2018+ مدل کفش مجلسی

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه 2018+ مدل کفش مجلسی

بروزترین مدل کفش مجلسی زنانه ۲۰۱۸+ مدل کفش مجلسی

برای حمایت از ما لطفا کلیک کنید

دانلود

اشتراک گذاری مطلب

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
?>