• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    برای بازی در فیلم های هالیوود، تنها قشنگ بودن کافی نیست، بلکه بعضی نقش‌ها هستند که به مهارت‌های دیگری نیز نیاز دارند.

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ جهت بازی در فیلم های هالیوود، تنها قشنگ بودن کافی نیست، بلکه بعضی نقش ها هستند که به مهارت های دیگری نیز نیاز دارند. ستاره هایی که در اینجا نام ارزش را آورده ایم جهت بازی در فیلم های مورد علاقه شان، سخت ترین آموزش ها را دیده اند. بنابراین بار دیگر که به این فیلم ها نگاه می کنید، تلاش های ماه ها و سال های آنها را نیز از یاد نبرید.

    ۱٫اسکارلت جوهانسون

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    اسکارلت جوهانسون جهت بازی در فیلم هایی چون «مرد آهنی» و «انتقام‌جویان» باید از قدرت بدنی بالایی برخوردار می بود ولی پذیرفتن نقش آفرینی در فیلم اکشن «شبح درون پوسته» علاوه بر قدرت بدنی، نیاز به مهارت های خاص دیگری نیز داشت.

    او جهت بازی در این فیلم مجبور بود آموزش های تاکتیکی ببینید. خودش در این باره می گوید: «من مجبور شدم کارهایی را انجام دهم که هیچگاه به سمت ارزش هم نرفته بودم. من در آن دوران نه تنها ساعت های طولانی آموزش می دیدم و تمرین می کردم، بلکه رژیم غذایی سختی هم دنبال می کردم تا به اندامی متناسب جهت فیلم برسم.»

    برای بازی در فیلم های هالیوود، تنها قشنگ بودن کافی نیست، بلکه بعضی نقش‌ها هستند که به مهارت‌های دیگری نیز نیاز دارند.

    ۲٫ جنیفر لارنس
    فیلم علمی- تخیلی «عطش مبارزه» در مورد مسابقه‌ای است که به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شود. شرکت کنندگان این مسابقه باید با یکدیگر مبارزه کنند. در واقع شرایط مسابقه به این شکل است که تمام شرکت کنندگان کودک و نوجوان باید یکدیگر را بکشند و هر کس که در آخر باقی بماند، برنده مهم خواهد بود.

    بازی در این فیلم قدرت بدنی بالایی می طلبید. بنابراین او باید مهارت های مورد نیاز را به عالی ترین شکل ممکن می آموخت. جنیفر به مدت ۶ هفته رژیم غذایی سختی را دنبال کرد و ساعت های زیادی را در کلوب به آموزش مهارت هایی چون دفاع شخصی و کمان به دست گرفتن، می پرداخت.

    شاید از نظر شما یادگیری این مهارت ها راحت باشد ولی او مجبور بود کارهای دیگری مانند بالا رفتن از درخت و تخته سنگ، جنگیدن، پریدن از مانع ها و غیره… را نیز بیاموزد. او حتی باید گاهی شب ها را در سخت ترین شرایط ممکن، به عنوان مثال روی تخت سنگ، می خوابید تا بتواند خودش را با شرایط وفق دهد.

    ۳٫ هیلاری سوانک

    عبارات مهم : فیلم های هالیوود – هیلاری سوانک
    هر کسی مانند هیلاری سوانک جرات پذیرفتن نقش هایی که به تغییرات بدنی زیادی نیاز دارد را ندارد. ولی این ستاره جهت بازی در فیلم «دختر میلیون‌دلاری» این جسارت را به خرج داد.

    هیلاری سوانک در این فیلم یکی از بوکسورهای موفق را متقاعد می‌کند تا به او شیوه مسابقه را بیاموزد و او را تبدیل به یک قهرمان کند. او آنقدر سخت تمرین می‌کند که راهی مسابقه قهرمانی دنیا می‌شود و در نهایت رقیب خود را شکست می دهد. واضح است که جهت بازی در این فیلم باید بازی بوکس را به حرفه ای ترین شکل ممکن آموزش می دید. او جهت ایفای نقش در این فیلم سبک زندگی خود را، از ساعت خواب گرفته تا رژیم غذایی و فعالیت بدنی، عوض کردن داد.

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    او می گوید: «من به مدت ۶ هفته، روزی ۲:۳۰ ساعت آموزش بوکس می دیدم و تقریبا ۲ ساعت هم جهت چربی سوزی ام ورزش های سخت می کردم. کارگردان به من گفته بود که باید اندامی ماهیچه ای بسازم، به همین علت مجبور بودم که هر روز ۲۱۰ گرم پروتئین بخورم که تقریبا معادل ۱۰ عدد سفیده تخم مرغ در روز بود. از آنجا که خوردن این مقدار در طول روز ممکن نبود، من نیمه های شب با زنگ ساعت از خواب بیدار می شدم و تخم مرغ هایم را تمام می کردم.

    ۴٫ دمی مور

    برای بازی در فیلم های هالیوود، تنها قشنگ بودن کافی نیست، بلکه بعضی نقش‌ها هستند که به مهارت‌های دیگری نیز نیاز دارند.

    دمی مور جهت بازی در نقش یک سرباز در فیلم «جی.آی. جین» آموزش های نظامی زیادی دید. جهت این کار او در یک ارتش دریایی واقعی عضویت و حتی خشن ترین وحشیانه ترین آموزش ها را نیز دنبال کرد. او می گوید: «من می توانستم از سخت ترین آموزش هایشان کنار بکشم ولی دوست نداشتم که این تجربه دست اول را از دست بدهم. من واقعا مشتاق بودم بدانم که آنها چگونه آموزش می بینند.»

    ۵٫ آنجلینا جولی

    آنجلینا جولی نه تنها به دنبال نقش های اکشن و هیجان انگیز هست، بلکه دوست دارد تا مهارت های خود را به چالش بیاندازد. جهت بازی در فیلم اکشن «لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات»، کارگردان فهرستی از مهارت هایی را که او باید آموزش می دید، از جمله تکنیک های جنگی یا سوارکاری، در اختیارش قرار داد. او نیز تمامی آنها را به عالی ترین شکل ممکن فرا گرفت. ۷ سال بعد، او نقش چالش برانگیز دیگری را در فیلم اکشن مهیج «سالت» پذیرفت. بازی در آن نیز نیاز به آموزش مهارت های جنگی داشت که هفته ای ۳ تا ۴ جلسه در ماه و هر کدام حدود ۲ ساعت برگزار می شد.

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    ۶٫ ناتالی پورتمن
    حتما هنرنمایی ناتالی پورتمن در فیلم «قوی سیاه» شما را نیز تحت تاثیر قرار دارد، ولی آیا می دانید که او جهت این نقش آفرینی چه تمرینات سختی را مجبور شد؟ او حتی می گوید: «من بعضی شب ها از فرط خستگی احساس می کردم که زندگی ام به آخر رسیده است.»

    او جهت بازی در نقش یک بالرین، ۱ سال تمام و هر روز به مدت ۵ ساعت مهارت های مورد نیاز را آموخت. علاوه بر آن، او مجبور بود که رژیم غذایی خاصی را جهت چربی سوزی اش، دنبال کند. خوشبختانه او در این مراحل سخت تنها نبود و دوست و همکارش، میلا کونیس، نیز او را همراهی می کرد.

    ۷٫ ان هتوی

    ان هتوی جهت بازی در فیلم «بینوایان» 11 کیلوگرم وزن کم کرد تا توانست نقش یک زن فقیر و گرسنه را به خوبی بازی کند. در واقع او با این تغییرات ناآشنا نیست. به همین علت بازی در فیلم «زن گربه‌ای» را با تمام سختی هایش پذیرفت.

    او در مصاحبه هایش از سختی هایی که مربی اش به او می داد، می گوید: «او تمام حرکات من را زیر نظر داشت، طوری که مجبور بودم مدل راه رفتن و ایستادن خودم را نیز عوض کردن دهم. در واقع او به من جنگیدن را آموخت. شاید این ورزش از دور جالب به نظر رسد ولی هنگامی خودت وارد میدان می شوی، ناگهان چشم باز می کنی و می بینی که طرف برابر ات را زخمی کرده ای و این واقعا وحشتناک است.» او به جز تمرینات سخت، باید رژیم غذایی خاصی را نیز دنبال می کرد. او مجبور بود که هر ۲ ساعت یک بار گوشت یا پروتئین بخورد تا اندامی ماهیچه ای بسازد.

    ۸٫ گل گدوت
    قبل از آن که گل گدوت در «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» ایفای نقش کند، تمرینات سختی را در کلوب های ورزشی پشت سر گذاشت. او به مدت ۹ ماه جهت این نقش تمرین کرد. او با عوض کردن وزن خود توانست اندامی ماهیچه ای بسازد که جهت بازی در آن نقش مورد نیاز بود.

    گل گدوت در این باره می گوید: «پس از تمرینات سخت، که نتیجه آن اندامی متناسب و ماهیچه ای بود، من حس بهتری نسبت به خودم پیدا کردم. در واقع نه تنها نحوه فکرم بلکه شیوه راه رفتن و نشستن ام هم عوض کردن کرد. هنگامی به تصویر های ۵ سال پیشم نگاه می کنم، از اندامی که داشتم متعجب می شوم.» او جهت بازی در این فیلم مهارت هایی چون سوارکاری و شمشیر بازی را نیز آموخت.

    منبع: برترین‌ها

    انتهای پیام/

    قدرت بدنی و سبک زندگی ستاره ها در سینمای هالیوود

    واژه های کلیدی: فیلم های هالیوود | هیلاری سوانک | رژیم غذایی | هالیوود | مسابقه | ستاره | زندگی | آموزش | مسابقه

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    سختی‌هایی که ستاره‌های زن سینما در هالیوود کشیدند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع تعمیر ونگهداری هواپیما
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • هاردکپی کتاب های تجارت الکترونیک
  • دانلود فایل های زبان اصلی متغیر مختلط
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • خرید کتاب سینما زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • کتب تحلیل زبان اصلی
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>