• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    برخی از ستاره‌های سینما هستند که با دلیری تمام، نه تنها بر بیماری خود غلبه کردند بلکه تجربه‌های تلخ خود را با طرفدارانشان نیز به اشتراک گذاشتند.

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ بسیاری از ستاره‌ها دوست ندارند که مسائل جسمی و بیماری های خود را با هوادارانشان در میان بگذارند، شاید به این علت که فکر می کنند این مسائل آینده شغلی آنها را تحت تاثیر قرار می دهند یا این که از تعداد هوادارنشان می کاهد. ولی بعضی از ستاره هستند که با دلیری تمام، نه تنها بر بیماری خود غلبه کردند بلکه تجربه های تلخ خود را با طرفدارانشان نیز به اشتراک گذاشتند. اگر شما هم دوست دارید بدانید که ستاره ها با چه بیماری های مرگباری دست و پنجه نرم می کنند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    پیوند کلیه سلنا گومز

    عبارات مهم : عمل پیوند کلیه – کیم کارداشیان

    هیچ خبری از سلنا گومز در طول تابستان ۲۰۱۷ نبود، تا این که او عکسی از خود و دوست صمیمی اش، در حالی که روی تخت بیمارستان دست در دست هم دراز کشیده بودند، را انتشار و به هوادارانش اعلام کرد که به علت پیوند کلیه زیر تیغ جراحی بوده هست. او در صفحه ۱۲۷ میلیونی اینستاگرامش نوشت: «من می دانم که شما از غیبت من در طول تابستان ناراحت و دلواپس بوده اید و برایتان پرسش بود که به چه دلیل موزیک جدیدم را انتشار نکرده ام، دلیلش این بود که من به علت بیماری لوپوس مجبور به بستری و عمل پیوند کلیه شدم.»

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    او همچنین تصویر هایی از چربی سوزی اش در این دوره و روز عمل جراحی اش، در حالی که لباس بیمارستان به تن کرده بود، را در اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … انتشار کرد.

    سلنا گومز سال گذشته نیز به علت بیماری لوپوس از افسردگی و ناراحتی های عصبی زحمت می برد. او می گوید: «بیماری لوتوس تمامی ندارد و کاملا غیر قابل آینده نگری است ولی من تلاش دارم که با آن مبارزه کنم.»

    عمل زانو کلویی کارداشیان

    برخی از ستاره‌های سینما هستند که با دلیری تمام، نه تنها بر بیماری خود غلبه کردند بلکه تجربه‌های تلخ خود را با طرفدارانشان نیز به اشتراک گذاشتند.

    چندین سال قبل، کلویی کارداشیان در جواب کامنت های مردم به مدل زانوهایش گفت: «اگر به نظر شما زانوی من بامزه هست، باید بگویم که من ۳ عمل جراحی زانو داشته ام که به خاطر تصادفم در ۱۶ سالگی رخ داد. درست است که فرم زانوی من جهت شما بامزه است ولی خداروشکر من اکنون سالمم و همین جهت من کافی ست.»

    زمانی که او ۱۶ سال داشت، در یک تصادف، از شیشه جلویی ماشین به بیرون پرتاب شد. علاوه بر شکستگی زانو، او بخشی از حافظه بلند مدت خود را نیز از یاد برد. او در این مورد می گوید: «این اتفاق مرا شوکه کرد. من از این که نمی توانم بسیاری از خاطرات بچگی ام خود را به یاد بیاورم، واقعا ناراحتم. من حتی نام مدیر جمهورهای گذشته را نیز از یاد برده ام.»

    سرطان سینه آنجلینا جولی

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    زمانی که آنجلینا جولی، بعد از چربی سوزی شدیدش، روی فرش قرمز قدم گذاشت، چشمان زیادی را دلواپس خود کرد. او که مادر ۶ فرزند است تا مدت ها بیماری خود را پنهان کرده بود ولی در نهایت مجبور شد که در مصاحبه ای به بیماری خود اعتراف کند. مادر، خاله و مادر بزرگ او بر اثر سرطان سینه جان خود را از دست دادند و حال این بیماری گریبان این ستاره محبوب را نیز گرفت.

    او در این باره می گوید: «من هم مانند زنان دیگرم. در این دوران به خودم دلداری می دادم و می گفتم که باید آرام، صبور و نیرومند باشم. من نمی خواستم بدون این که بزرگ شدن فرزندان و نوه هایم را ببینم، از دنیا بروم. به علت یائسگی، من دیگر نمی توانم باردار شوم ولی اصلا از این عنوان ناراحت نیستم لیکن هر چی پیش آید، بخشی از زندگی است و من هیچ ترسی از آن ندارم.»

    جراحی ستون فقرات اورلاندو بلوم

    برخی از ستاره‌های سینما هستند که با دلیری تمام، نه تنها بر بیماری خود غلبه کردند بلکه تجربه‌های تلخ خود را با طرفدارانشان نیز به اشتراک گذاشتند.

    اورلاندو بلوم در سن ۲۱ سالگی از یک ساختمان ۳ طبقه سقوط کرد و ستون فقرات اش آسیب دید. آسیب وارده به او آنقدر زیاد بود که دکتر اش از راه رفتن دوباره او قطع امید کرد. ولی خوشبختانه او بعد از عمل جراحی توانست به زندگی عادی خود باز گردد.

    اورلاندو می گوید: «آسیبی که به ستون فقراتم وارد شده، نتوانست مرا از ادامه زندگی منع کند. وحشت دوست من نیست، بلکه تنها زندگی و خلاقیت را از من می گیرد، در واقع وحشت مرا از آنچه هستم، دور می کند.»

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    عمل قشنگی رودریگو آلوز

    رودریگو آلوز ۳۰ ساله، بعد از عمل های جراحی قشنگی به مرد عروسکی لقب گرفت. از سال ۲۰۰۴ تاکنون او ۴۲ عمل قشنگی از جمله ۶ عمل بینی، لیپوساکشن، سیکس پک، عمل عضلات پا، ایمپلنت چانه و… انجام داد. در واقع او بیش از ۵۰۰۰۰۰ دلار را صرف قشنگی ظاهرش کرد.

    سال گذشته او ناگهان به علت تنگی نفس به بیمارستان انتقال شد. به گفته او: «من به سختی نفس می کشیدم، به همین علت مجبور شدم که بار دیگر بینی ام را عمل کنم. عمل بسیار دردناک و سختی بود ولی چاره ای جز این نداشتم.»

    سوختگی تراویس بارکر

    در سال ۲۰۰۸ ، هنگامی که بارکر با هواپیمای Learjet ۶۰ به همراه ۴ نفر از همکارنش از یک اجرا باز می‌گشت، هواپیمای آنها دچار نقص فنی شده است و در کلمبیا سقوط کرد. تمامی همراهان بارکر از جمله مدیر برنامه‌هایش در این اتفاق جان خود را از دست دادند ولی او بعد از درمان، دوباره اصلاح یافته و به کارش ادامه داد.

    او در این اتفاق ۶۰% از اندامش دچار سوختگی شد: «من در را باز کردم و تلاش کردم که از هواپیما خارج شوم ولی ناگهان آتش گرفتم.در آن لحظه فقط می دویدم، به هیچ چیزی جز این که بار دیگر خانواده ام را ببینم، فکر نمی کردم.»

    او بعد از این ماجرا مجبور به ۲۷ عمل جراحی شد. آنقدر در اوضاع بدی به سر می برد که به دوستان اش پیشنهاد داد در ازای گرفتن پول، او را بکشند.

    پیوند کلیه سارا هایلند

    زمانی که پدر سارا هایلند یکی از کلیه های خود را به دخترش هدیه داد، او تازه به علاقه پدرانه اش پی برد. سارا از بیماری دیسپلازی کلیه زحمت می برد، بدین معنی که کلیه های او زمانی که در رحم مادرش بود، به خوبی رشد نکرد. او جزییاتی در مورد عمل اش انتشار نکرد، تنها بعد از عمل موفقیت آمیزش گفت: «خانواده هیچگاه ترکت نمی کنند. مهم نیست که چه مشکلی داری، آنها هر لحظه در کنارت خواهند بود. پدر من یکی از کلیه هایش را به من هدیه داد و این شکفت آور بود. این اتفاق چشمان مرا به روی واقعیت باز کرد، این که اطرافیانم چه افرادی هستند و چقدر دوستم دارند.»

    عمل صورت کانیه وست

    در سال ۲۰۰۲، کانیه وست تصادف وحشتناکی با ماشین اش داشت که در نهایت منجر به جراحی کل صورت او شد. او هفته ها در بیمارستان بستری بود و به علت نداشتن بیمه، مجبور بود که تمام مخارج بیمارستان و عمل را خودش بدهد. او در مصاحبه ای گفت: «در آن وقت من در حال ضبط موزیک بودم. آن موزیک عالی ترین کار هنری من نشد ولی از آن وقت به بعد هنگام ضبط موزیک هایم تصور می کنم که شاید این آخرین کار من باشد.»

    بارداری کیم کارداشیان

    کیم کارداشیان در مورد بارداری خطرناکش و حتی جزییات آن با هوادارانش صحبت کرده بود. او در سال ۲۰۱۵ نخستین فرزند خود را به دنیا آورد که به قول خودش دردناک ترین تجربه همه عمرش بود. او که از بیماری جفت سر راهی در دوران بارداری اش زحمت می برد، دچار خونریزی شدیدی در بارداری شد که گاهی به فوت مادر می انجامد، ولی در نهایت او توانست عمل خود را با موفقیت پشت سر بگذارد.

    او می گوید: «پزشک مجبور شد که با زحمت بسیار جفت را با دست هایش جدا کند.»

    بیماری لوپوس تونی برکستون

    تونی برکستون از بیماری لوپوس زحمت می برد. این بیماری کلیه، مفاصل، پوست، سلول های خونی، قلب و ریه های او را نیز تحت تاثیر قرار داد. نه تنها او بلکه برادر او نیز دچار چنین بیماری است و عمویش نیز به علت همین بیماری جان خود را از دست داد.

    او می گوید: «برخی روزها نمی توانم تعادل خود را حفظ کنم و تنها مجبورم که در تختم دراز بکشم. این بیماری شبیه آنفولانزاست ولی من نمی گذارم که این بیماری زندگی ام را تحت تاثیر قرار دهد. روزهایی که حال خوشی ندارم به کودکانم می گویم که دوست دارم امروز را در تختم استراحت کنم.»

    منبع: برترین ها

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: عمل پیوند کلیه | کیم کارداشیان | عمل جراحی | بیمارستان | بارداری | بیماری | بارداری | موزیک | ستاره | زندگی | جراحی

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    ستاره‌هایی که از عمل جراحی جان سالم به در بردند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی جراحی پلاستیک
  • کتاب های تجارت اورجینال
  • خرید کتاب زبان اصلی نوسازی و طراحی داخلی
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • دانلود منابع مرجع بهینه سازی پژوهش عملیاتی
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • خرید کتاب های انرژی های تجدید پذیر از آمازون
  • خرید کتاب تهویه و تهویه مطبوع زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>