• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » آمریکا در توطئه علیه ملت کشور عزیزمان ایران تنهاتر از هر لحظه است

    آمریکا در توطئه علیه ملت کشور عزیزمان ایران تنهاتر از هر لحظه است

    رئیس‌جمهور با بیان اینکه در صحبت‌های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت، گفت: به برجام نه ماده‌ای اضافه می‌شود و نه تبصره‌ای.

    آمریکا در توطئه علیه ملت کشور عزیزمان ایران تنهاتر از هر لحظه است

    آمریکا در توطئه علیه ملت کشور عزیزمان ایران تنهاتر از هر لحظه است

    مدیر جمهور با بیان اینکه در صحبت های ترامپ جز فحاشی و اتهامات واهی حرف دیگری وجود نداشت، گفت: به برجام نه ماده ای اضافه می شود و نه تبصره ای.

    به گزارش تبیان به نقل از گروه تحریریه سایت، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در تصویر العمل به سخنان ضد ایرانی ترامپ رییس جمهور آمریکا اظهار کرد: مورد نیاز دانستم که بعد از صحبت هایی که از رییس جمهور آمریکا شنیده شد، نکاتی را به عرض مردم کشور عزیزمان ایران برسانم.اولا در صحبت های ترامپ که در آن سیاست های آمریکا راجع به آن تبیین شد، جز فحاشی و مشتی از اتهامات واهی علیه ملت کشور عزیزمان ایران حرف دیگری وجود نداشت.
    رئیس جمهور افزود: رییس جمهور آمریکا را دعوت می کنم که هم تاریخ را بهتر بخواند و هم جغرافیا را و هم نسبت به تعهدات بین المللی و هم راجع به ادب و اخلاق و عرف جهانی و بین المللی؛ ظاهرا او خبر ندارند که دولت آمریکا دولت کودتا در شصت و چند سال پیش در این کشور روی کار آورد و قدرتی بود که با پول و اعمال نفوذ و استفاده از مزدوران خود حکومت قانونی این سرزمین را سرنگون کرد.

    عبارات مهم : حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی – صحبت های ترامپ
    وی ادامه داد: ظاهرا ترامپ فراموش کرده که در طول مبارزات ملت کشور عزیزمان ایران علیه دیکتاتوری و تلاش این ملت جهت کسب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، در این سرزمین کشوری که بیشترین حمایت را از دیکتاتوری وقت می کرد، آمریکا بود. ظاهرا او فراموش کرده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا چه اقداماتی را علیه کشور عزیزمان ایران انجام دادند و تلاش داشتند علیه انقلاب کشور عزیزمان ایران در سال ۵۹ کودتای پیشین خود را تکرار کند.
    رئیس جمهور کشورمان عنوان کرد: آمریکا در ۸ سال دفاع مقدس از متجاوز حمایت کرد و بیانیه ای که مورد نیاز بود در زمینه موشکباران و بمباران شیمیایی سردشت و حلبچه صادر کند و در برابر متجاوزان بایستد از مظلومان حمایت کند، درست برعکس عمل کرد.
    وی با بیان این که ما باید تاریخ را دقیق تر و بهتر بخوانیم، تصریح کرد: گویی آن ها فراموش کرده اند که در ۶۰ سال گذشته با ملت کشور عزیزمان ایران چه کرده اند. در طول ۴۰ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی کشور عزیزمان ایران می گذرد، با ملت کشور عزیزمان ایران چگونه واکنش‌ کرده اند.
    روحانی ادامه داد: جغرافیا را نیز باید مطالعه کنید. چطور رییس جمهوری اسم خلیج معروف، تاریخی و جهانی را یاد نگرفته هست، همان خلیج فارسی را که متاسفانه ناوگان های آمریکایی بی جهت و مداوم در این منطقه رفت و آمد می کنند. لااقل از نظامیان خود می پرسید که در نقشه هایی که در دست آن ها هست، اسم این منطقه چگونه نوشته شده است هست؛ بنابراین مورد نیاز است که جغرافیا را نیز زیاد مطالعه کنند.
    رئیس قوه مجریه با بیان این که ظاهرا ترامپ حقوق بین الملل را نیز دقیق نخوانده ، گفت: برجام یک معاهده چندجانبه هست، یک سند بین المللی است و مورد تایید شرکت ملل قرار گرفته است و مگر یک رییس جمهور می تواند به تنهایی این سند را لغو کند. او ظاهرا نمی داند که یک سند دوجانبه بین کشور عزیزمان ایران و آمریکا نیست که هرطور خواست بتواند واکنش‌ کند.
    وی افزود: ادب و اخلاق هم بسیار اهمیت دارد. حرف هایی ناصحیح، ناروا، دروغ و اتهامات بی اساسی را نسبت به ملت بزرگ کشور عزیزمان ایران وارد کردند. ملت بزرگی که آن ایام که گوینده سخنان امشب به منطقه جنوب خلیج فارس آمده بود، در انتخابات شکوهمند و کم نظیری حضور پیدا کرد و دموکراسی توام با فرهنگ و ایمانش را در معرض جهانیان قرار داد.
    روحانی با بیان این که کشور عزیزمان ایران همواره به تمام معاهدات و تعهدات بین المللی خود احترام گذاشته هست، تصریح کرد: آیا این دولت و ملت یاغی است یا دولتی که همواره در پی تجاوز و کودتا در منطقه و دنیا بوده است.
    رییس جمهور اظهار کرد: آمریکا صدها هزار نفر را در مناطق متفاوت دنیا از ویتنام گرفته تا آمریکای لاتین و کشورهای دیگر با بمب ها مورد کشتار قرار داده هست؛ کسی که ادعا می کند می خواهد در برابر سلاح هسته ای ایستادگی کند که تنها کشوری در تاریخ دنیا است که نه تنها یک بار بلکه دو بار از سلاح هسته ای علیه یک ملت استفاده کرده و امروز نیز کشور دیگری را در همان منطقه به استفاده از سلاح هسته ای ترساندن می کند.
    وی گفت: کشوری که هم دارای سلاح هسته ای است و هم از سلاح هسته ای استفاده کرده و هم از سلاح هسته ای کشورهایی که با او رابطه نزدیک دارند مانند رژیم غاصب صهیونیستی کمک و حمایت کرده هست، آیا می خواهد در برابر اشاعه سلاح هسته آی کارهای جهانی انجام دهد؟
    روحانی خاطرنشان کرد: به نظر من امشب یک بار دیگر جهت مردم ما روشن شد که دولت آمریکا دولتی علیه مردم منطقه، ملت کشور عزیزمان ایران وملت های مظلوم است و همواره می خواهد خط قبلی خود را ادامه دهد. با این وجود ملت کشور عزیزمان ایران ملتی نیست که با حرف های ناروا و سخنان تنفرانگیز بخواهد در برابر یک دیکتاتور سر فرو برد.
    رییس جمهور کشورمان با تاکید بر این که ملت کشور عزیزمان ایران در برابر هیچ قدرتی سر تسلیم فرو نیاورده و نخواهد آورد، به اجماع جهانی علیه کشور عزیزمان ایران در وقت ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: بسیاری از کشورها در جنگ از صدام حمایت کردند و دیدند که نتوانستند ملت ما را بشکنند. همچنین بسیاری از کشورها بودند که به تحریم علیه کشور عزیزمان ایران پیوستند و جهت ارزش ثابت شد که نمی توانند ملت کشور عزیزمان ایران را به زانو درآورند.
    وی تاکید کرد: امروز جهت ملت کشور عزیزمان ایران روشن تر و واضح تر شد که باید بیش از گذشته در کنار هم و متحد باشیم. سخنان امشب ترامپ نشان داد که برجام مستحکم تر از آن چیزی است که این آقا در دوران مسابقه های انتخاباتی فکر آن را می کرد. امروز ماه ها از حکومت تازه آمریکا گذشته است و او مداوم علیه برجام شعار می دهد. حال که می خواست تصمیمی علیه برجام بگیرد، می گوید می خواهم با همکاری کنگره به برجام تبصره بزنم؛ این در حالی است که او نمی داند که به برجام نه ماده و تبصره ای و نه تبصره ای استفاده می شود.
    وی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ کشور عزیزمان ایران دیدند که جهت نخستین بار آمریکا در برابر یک تعهد چندجانبه یین المللی موضع گیری کرد و بلافاصله کشورهای بزرگ دنیا و اتحادیه اروپا در برابر آمریکا موضع گرفتند؛ آمریکا امروز تنهاتر از هر لحظه در برابر برجام و توطئه های خود علیه ملت کشور عزیزمان ایران قرار دارد.
    روحانی گفت: با صراحت می گوییم که در برابر تروریسم در منطقه ایستاده ایم و خواهیم ایستاد همان تروریست هایی که این آقا در مبارزات انتخاباتی پارسال خود راجع به آن اعلام کرد که بوجود آورنده داعش دولت آمریکا بوده است.
    وی با بیان این که سپاه پاسداران از ملت ایران، عراق، سوریه، یمن و مردم منطقه حمایت می کند و در برابر گروه های تروریستی ساخته شده است به وسیله آمریکا به اعتراف ترامپ می ایستد و تا نابودی آن ها از پای نمی نشیند، تصریح کرد: سپاه پاسداران به عنوان نیروی قدرتمندی که همواره در کنار مردم بوده و مردم نیز در کنار آن هستند، از کشور خود پیش از جنگ تحمیلی در برابر گروهک هایی که آمریکایی ها آن ها را علیه ملت کشور عزیزمان ایران تحریک کردند، مقابله کرد و در دوران جنگ تحمیلی نیز در برابر متجاوزان ایستاد و امروز به ندای مظلومیت مردم مظلوم منطقه پاسخ مثبت داده و خواهد داد.
    وی در ادامه با اشاره به کارهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه گفت: آیا سپاه فاسد است یا دولت و نیروهای مسلحی که همواره در منطقه علیه استقلال ملت ها مداخله و تلاش کردند؟ آیا دولت کشور عزیزمان ایران که تمام ارکانش با انتخابات و کمک مردم گزینش می شود درست است یا دولت هایی که مورد حمایت آمریکا هستند و هنوز به صورت قبیله ای اداره می شوند و یک بار نیز رنگ انتخابات را در کشور خود ندیده اند؟
    رییس جمهور افزود: آمریکا حامی رژیمی است که در منطقه علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان و دیگر کشورهای منطقه ظلم کرده و ظلم می کند، ولی نسبت به نیرویی که با تروریسم در منطقه مبارزه می کند و هیچ گاه با هیچ کشوری تجاوز نکرده، لحن بی ادبانه ای به کار می گیرد.
    روحانی خاطرنشان کرد: یادتان رفته است که شما مردم مظلوم هواپیمای مسافربری را در خلیج فارس مورد حمله موشکی قرار دادید و سپس به متجاوزان و جنایتکاران این اتفاق دلخراش مدال و جایزه دادید؟ شما یادتان رفته است که جنگ های این منطقه را بوجود آورده اید و با مردم افغانستان، عراق و سوریه چه کار کرده اید؟ حال شما نسبت به موشک های کشور عزیزمان ایران دلواپس هستید؟
    وی ادامه داد: چطور شما به سلاح هایی که به کشورهای متجاوز می دهید و تجاوزهایی که با هواپیماها و بمب های ساخت شما مردم مظلوم یمن را مورد هدف قرار می دهند، اعتراضی ندارید؟ شما سکوهای نفتی کشور عزیزمان ایران را مورد تجاوز قرار دادید و همواره در این منطقه تجاوز کرده اید.
    رییس جمهور گفت: فعالیت های دفاعی و موشکی ما جهت دفاع از این عنوان یعنی دفاع جهت ما هر لحظه مهم بوده است و امروز مهم تر هست. ما هر لحظه جهت ساخت سلاح هایی که مورد نیازمان است تلاش کرده ایم و از این به بعد تلاش مضاعف تری انجام می دهیم. این سلاح ها جهت دفاع از ماست و ما به فعالیت خود جهت دفاع و تقویت دفاعی خود ادامه می دهیم.
    وی به عنوان برجام اشاره کرد و افزود: ما نسبت به برجام به عنوان یک معاهده چندجانبه و بین المللی تا زمانی که حقوق ما تامین شود و منافع ما اقتضا می کند و تا زمانی که از منافع برجام برخوردار می شویم، در چارچوب منافع و مصالح ملی کشورمان به برجام احترام می گذاریم. ما تاکنون با آژانس همکاری کرده ایم و در چارچوب معاهدات بین المللی و برجام با آژانس همکاری خواهیم کرد، ولی اگر روزی منافع ملی ما تامین نشود و طرف های برابر ما بخواهند تعهدات ارزش را زیر پا بگذارند آن ها باید بدانند که کشور عزیزمان ایران لحظه ای درنگ نمی کند و به آن ها پاسخ می دهد.
    وی خاطرنشان کرد: آن چه که امروز و امشب از زبان مقامات آمریکایی شنیده شد، جز تکرار حرف های نادرست و اتهامات واهی که در طول سال های گذشته تکرار می کردند، چیز جدیدی را مشاهده نکردیم. ما غافلگیر نشدیم چون ۴۰ سال است که به حرف های شما عادت داریم. ملت ما غافلگیر نشد چون از شما توقعی بیش از این نداشته و ندارد.
    روحانی شما بدانید با این حرف های نادرست خود ملت کشور عزیزمان ایران را متحد می کنید. شما نمی توانید بین ملت و حکومت فاصله بیندازید. شما نمی توانید بین ملت و رهبری عظیم الشان و محبوب کشور عزیزمان ایران فاصله بیندازید. اساس انقلاب ما براساس پیوند دین و سیاست است و حلقه وصل دین و سیاست مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است.
    رئیس قوه مجریه تاکید کرد: ملت کشور عزیزمان ایران به رهبری خود طبق شرع و قانون اساسی احترام گذاشته و فرامین ایشان، فرامین مطاع هست. ملت کشور عزیزمان ایران یکپارچه است و همه اقوام و جناح ها در کشور عزیزمان ایران در برابر دشمن ملت کشور عزیزمان ایران ایستادگی می کنند.
    وی افزود: اگر شما از شعار ملت کشور عزیزمان ایران ناراحت هستید دست از سیاست های خصمانه خود بردارید. ملت کشور عزیزمان ایران به ملت آمریکا و مردم این کشور همواره احترام گذاشته و می گذارد و شعار ملت کشور عزیزمان ایران در برابر ملت و کشور آمریکا نیست بلکه در برابر سیاست های غلط، توسعه طلبانه و متجاوزانه دولت آمریکاست. این دست شماست که سیاست های خود را اصلاح کنید و راه درست احترام به ملت ها را یاد بگیرید و اگر این کار را کردید در آن وقت ملت کشور عزیزمان ایران می داند که با شما چگونه برخورد کند.
    روحانی با بیان اینکه ملت کشور عزیزمان ایران در برابر توطئه گران ایستادگی می کند، خاطرنشان کرد: هدف آن ها این است که کشور عزیزمان ایران را از رشد اقتصادی بازدارد. کشور عزیزمان ایران و دنیا را نسبت به برجام متزلزل کند و جلوی سرمایه گذاری و رشد اقتصادی کشور عزیزمان ایران را بگیرد. علی رغم حرف های ترامپ و سیاست های خصمانه دولت آمریکا ملت کشور عزیزمان ایران جهت رشد و رونق اقتصادی کشور بیش از پیش تلاش می کند و در جهت اجرای فرمان رهبری جهت اجرای اقتصاد مقاومتی تلاش و تلاش خواهد کرد.


    منبع: گروه تحریریه سایت

    واژه های کلیدی: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی | صحبت های ترامپ | مقامات آمریکا | رییس جمهور | رئیس جمهور | دولت آمریکا | رئیس جمهور | استفاده | آمریکایی | ایرانی | آمریکا

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال کتاب خوداموز
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی تربیت
  • خرید کتاب زبان اصلی روانپزشکی
  • خرید کتاب های ابتدایی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • خرید کتاب های مهندسی پزشکی از آمازون
  • کتاب های ارتدکسی اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی خواب هیپنوتیزم
  • کتب جراحی عمومی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>