• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس استقلال مهمان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ است.

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، 90 دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، دیدار های هفته ۶ لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود که در بااهمیت ترین این مسابقه ها استقلال مهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم است.

    پدیده- سایپا؛ ساعت ۱۷

    تیم فوتبال سایپا با هدایت علی دایی تا هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر توانسته با کسب ۱۰ امتیاز رده سوم جدول را بدست آورد .

    سایپا با شکست برابر اکسین البرز از دور مسابقه های جام حذفی کنار رفت ولی این تیم با ۷ گل زده در دیدار های لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی قرار دارد.

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    از طرفی تیم فوتبال پدیده هم با ۸ امتیاز در رده چهارم و سایه به سایه شاگردان دایی حرکت می کند.این تیم با سرمربیگری مهاجری رده چهارم جدول را کسب کرده و در کارنامه خود ۹ گل زده را نیز رقم زده است .

    به هر ترتیب ۲ تیم فوتبال سایپا و پدیده در دور مسابقه های حذفی نتوانستند نتیجه های خوبی را کسب کنند و اکنون هر ۲ تیم باید در شرایطی درمشهد به مصاف یکدیگر بروند که تیم برنده جایگاه سوم را کسب می کند

    تراکتورسازی – سیاه جامگان؛ ساعت ۱۹

    تیم فوتبال تراکتورسازی با هدایت گل محمدی در سه بازی ابتدای فصل نتوانست نتیجه های قابل قبولی را جهت این تیم تبریزی رقم بزند ولی رفته رفته شاگردان گل محمدی از هفته چهارم مسابقه ها با نتیجه های کسب شده است توانستند تیم را در رده نهم جدول قرار دهند .

    بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس استقلال مهمان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ است.

    تیم فوتبال تراکتورسازی هم اکنون تا هفته پنجم مسابقه های لیگ برتر با کسب ۶ امتیاز ،۵ گل زده را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است .

    از طرفی شاگردان گل محمدی در مسابقه های جام حذفی با شکست تیم پدیده توانستند به دور بعدی صعود کنند و این تیم در هفته ۶ مسابقه ها نیز باید به مصاف دیگر تیم مشهدی یعنی سیاه جامگان برود .

    تیم فوتبال سیاه جامگان با هدایت اکبر میثاقیان با کسب ۶ امتیاز رده هشتم جدول را کسب کرده است .شاگردان میثاقیان توانستند ۷ گل زده را در کارنامه مسابقه های لیگ برتری ثبت کنند.این تیم همچنین در مسابقه های جام حذفی موفق شد تیم برق تازه شیراز را از سد راه خود بر دارد و به مرحله بعد صعود کند .با این حساب هر ۲ سرمربی تراکتورسازی و سیاه جامگان با روحیه بالا به مصاف یکدیگر در ورزشگاه تبریز می روند.

    ذوب آهن – استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۹/۴۵

    تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگری قلعه نویی تا به اینجای مسابقه های لیگ برتر توانسته ۷ گل زده را در کارنامه به ثبت برساند و این تیم اکنون تا هفته پنجم مسابقه های با ۶ امتیاز رده هفتم جدول را نیز کسب کرده .

    شاگردان قلعه نویی با توجه به روند مناسبی که در مسابقه های لیگ برتر دارند ولی در بازی جام حذفی نتیجه را به فجر سپاسی واگذار کردند تا شکست تلخی را در این فصل با هدایت قلعه نویی رقم بزنند .

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    بدون شک قلعه نویی در ادامه مسابقه های لیگ برتر کار سختی را در پیش رو دارد به چه دلیل که این مربی در همان ابتدا از دور مسابقه های جام حذفی کنار رفت.

    تیم فوتبال استقلال خوزستان هم با هدایت عبدالله ویسی تا به اینجای مسابقه ها تنها ۵ امتیاز را کسب کرده و در رده یازدهم جدول واقع شده است است .

    شاگردان ویسی در کارنامه خود ۴ گل زده را ثبت کردند و آنها در دیدار جام حذفی نیز توانستند تیم میعاد مغان اردبیل را با تعدا گل بالا شگست دهند تا با روحیه بالا به مصاف تیم زخم خورده سبز پوشان اصفهانی بروند .

    بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال با انجام ۴ دیدار در روز جمعه برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌های حساس استقلال مهمان تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ است.

    بدون شک ویسی جهت گرفتن امتیاز به اصفهان می رود و در طرف برابر سبزپوشان اصفهانی هم باید روند رو به رشد خود را ازهفته ۶ مسابقه ها از سر بگیرند.

    پارس جنوبی – استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران ؛ ساعت ۲۰

    تیم فوتبال استقلال با هدایت منصوریان تنها ۴ امتیاز را تا به اینجای مسابقه های لیگ برتر کسب کرده است .

    شاگردان منصوریان در کارنامه خود نیز تا به اینجای مسابقه ها تنها ۱ گل زده دارند و رده پانزدهم را هم کسب کرده اند و می توان گفت این تیم ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارد.

    با توجه به تصمیم مدیران استقلال ،سرمربی این تیم تنها وقت انجام ۲ بازی برایش در نظر گرفته شده است بود که دیدار برابر پارس جنوبی جم آخرین وقت هیئت مدیره به علیرضا منصوریان است . استقلال از نخستین اولتیماتوم خود در جام حذفی سربلند بیرون آمد و توانست گل گهر را شکست بدهد.

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    اگر منصوریان بتواند در شهر جم پیروز شود می تواندهمچنان سکان هدایت آبی پوشان را در دست بگیرد ولی اگر تیم فوتبال پارس ، استقلال را بشکست بدهد در آن صورت بحران آبی پوشان عمیق تر خواهد شد.به این ترتیب سرمربی استقلال جهت گذراندن امتحان نهایی با موفقیت کار سختی را در پیش دارد .

    تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف تیم پارس جنوبی جم می رود که بازیکنانی همچون امید ابراهیمی ،منتظری،شهباززاده ،مجید حسینی ،شجاعیان و زکی پور را به علت مصدومیت در اختیار ندارد .

    در طرف برابر شاگردان تارتار با یازده گل زده همراه پرسپولیس زهردارترین خط حمله لیگ را دارند.این تیم با ۱۳ امتیاز رده دوم جدول مسابقه های لیگ برتر را کسب کرده است.

    همچنین تیم فوتبال پارس جنوبی جم که به لقب شگفتی ساز معروف است در مسابقه های جام حذفی نتیجه را به نساجی مازنداران واگذار کرد تا با روحیه مضاعف به مصاف حریف خود در لیگ برتر برود .

    به هر ترتیب دیدار استقلال و پارس جنوبی جهت آبی پوشان از اهمیت خاصی برخوردار است و مهدی تارتار در صورت پیروزی تیمش می تواند حکم اخراج منصوریان را امضا کند.با این وجود باید دید منصوریان می تواند از دومین امتحان خود سربلند بیرون بیاید یا خیر .

    اسامی داوران دیدار های لیگ برتر ؛جمعه ۲۴ شهریور

    پارس جنوبیاستقلال تهران / ساعت ۲۰ورزشگاه تختی جم

    عبارات مهم : علیرضا منصوریان – سیاه جامگان
    اشکان خورشیدیرضا سخندانحسن ظهیریمحمد ملکیناظر: حسین عسکری

    تراکتورسازی تبریزسیاه جامگان / ساعت ۱۹ورزشگاه یادگار امام تبریز
    رضا مهدویبابک داوریاسد حاج محمدیشاهو اصلانیناظر: محمدعلی فروغی

    ذوب آهن اصفهاناستقلال خوزستان / ساعت ۱۹:۴۵ورزشگاه فولاد شهر اصفهان
    جواد رحیم زادهسعید علی نژادیانجعفر مهاجرعلی صفاییناظر: محمدعلی فروغی

    پدیده خراسانسایپا /ساعت ۱۷ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
    وحید کاظمیسجاد طوریعلی اکبر عظیم پورعلی بایناظر: سعید بطحایی

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: علیرضا منصوریان | سیاه جامگان | تراکتورسازی | ورزشگاه | استقلال | گل محمدی | منصوریان | مسابقه | فوتبال | کارنامه

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، 90 دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    مسابقه دایی و مهاجری جهت جایگاه سوم ، ۹۰ دقیقه اضطراب جهت منصوریان در بوشهر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی علوم تغذیه
  • خرید کتاب ساخت و ساز زبان اصلی
  • کتب صنعت سیمان زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ابزار
  • خرید کتاب های زبان اصلی دینامیک غیر خطی
  • خرید کتاب های دیابت از آمازون
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • کتب آزمون آیمت ایتالیا زبان اصلی
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>