• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » بلاتکلیفی در لیگ برتر ، نگاهی به حواشی هندبال

    بلاتکلیفی در لیگ برتر ، نگاهی به حواشی هندبال

    هندبال این روز‌ها رفته رفته با حواشی بیشتری رو به رو می‌شود حواشی که می‌تواند به ضرر هندبال باشد.

    بلاتکلیفی در لیگ برتر ، نگاهی به حواشی هندبال

    به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان؛ آینده نگری می شد با حضور علیرضا رحیمی در راس فدراسیون هندبال بار دیگر این رشته مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گیرد و مانند رشته هایی چون والیبال به جایگاه بالاتری برسد. با گزینش علیرضا رحیمی به عنوان ریاست فدراسیون همه امیدوار بودند تا مسائل و حواشی که مدتی بود این رشته را دچار خود کرده بود به آخر برسد ولی این اتفاق عملا رخ نداد.

    رحیمی از همان ابتدا با حواشی درگیر بود ، حضور او در انتخابات ریاست هندبال از همان ابتدا حواشی خاصی را به وجود آورد که از جمله آن می توان به درگیری با ابوالحسن مهدوی مدیر سابق و مستعفی هندبال اشاره کرد . همچنین درگیری و حواشی در اینترنت کم نبود و همین مسئله باعث شد که حتی رحیمی از حضور در انتخابات استعفا بدهد . استعفایی که آخر به علت حاضر نشدن مهدوی در انتخابات ملغی شد تا رحیمی با حضور در انتخابات با اکثریت آرا به عنوان مدیر فدراسیون گزینش شود.

    در ۲ ماه ابتدایی کار ها بدون حاشیه و در مسیر درست حرکت می کرد . مسئولان تازه برنامه های خوبی را تدوین و تنظیم کردند و این امیدواری را به وجود آوردند که این رشته بار دیگر دوران طلایی خود را شروع می کند . رفع شدن خطر تعلیق ، پرداخت بدهی داوران ، کسب سهمیه جهانی در مسابقه های هندبال ساحلی و فعال شدن تیم های ملی در بخش مردها نمونه ای از عملکرد فدراسیون در همین ماه های اولیه است .اما در این میان اتفاقی رخ داد که کمی عجیب بود.

    بلاتکلیفی در لیگ برتر ، نگاهی به حواشی هندبال

    رحیمی که مورد تائید و تشویق بسیاری از جامعه هندبال بود تصمیم به استعفا گرفت . مسئله ای که همه را شوکه کرد . ابتدا علت آن مشخص نبود ولی در ادامه علت این اتفاق ها حواشی هندبال و بدهی های گذشته فدراسیون بود . با این حال این استعفا مورد تائید وزارت ورزش و جوانان قرار نگرفت تا بار دیگر رحیمی در محل کار خود حاضر شود.

    نکته جالب ولی در این مسئله بود که آیا رحیمی پیش از این که در انتخابات شرکت کند از این مسائل اطلاع نداشت ؟ حواشی هندبال از همان روز های ابتدایی انتخابات وجود داشت و بدهی ها ها هم مسئله ای نبود که مشخص نباشد . شاید رحیمی و فدراسیون هندبال تصور می کردند می توانند کمک مالی بیش تری از وزارت ورزش دریافت کنند اتفاقی که تاکنون رخ نداده و دبیر فدراسیون بار ها در مصاحبه های خود به این مسئله اشاره کرده است . به هر صورت رفتن رحیمی از هندبال دردی را دوا نمی کند.

    اگر وزارت ورزش و جوانان قصد نداشته باشد که کمک مالی بیشتری انجام دهد با حضور سرپرست موقت هم اوضاع همین گونه است تنها با یک تفاوت ! آن هم در این مسئله که حداقل مدیران فعلی از جنس همین رشته هستند زیاد به این مسئله ها آشنا هستند تا مدیران دیگر همچنین اگر رحیمی که سال ها سابقه حضور درخشان در این رشته را دارد توانایی رفع این مسائل را نداشته باشد دیگر از چه کسی می توان انتظار این کار را داشت؟

    هندبال با وجود پتانسیل خوب حال و هوای خوبی ندارد . تیم ملی نزدیک به ۱۰ لژیونر در عالی ترین تیم های دنیا دارد ولی با مسئله رو به روست. تیم های باشگاهی با وجود تلاش بسیار و تربیت بازیکنان خوب حال و روز درست حسابی ندارند . بدون شک مسائل در این رشته زیاد است و اگر حالا قصد حل شدن نداشته باشد در آینده سخت تر می توان به شرایط آن سر و سامان داد.

    هندبال این روز‌ها رفته رفته با حواشی بیشتری رو به رو می‌شود حواشی که می‌تواند به ضرر هندبال باشد.

    اوضاع نا مشخص کلوب ها و لیگ برتر

    مشکلات هندبال تنها به راس فدراسیون ختم نمی شود . متاسفانه این روز ها کلوب ها هم با مسائل زیادی دست و پنجه نرم می کنند. باشگاهی مانند شهرداری کاشان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر با در اختیار داشتن ملی پوشان متفاوت تصمیم گرفت تا دیگر در مسابقه های امسال حاضر نشود . در طرف برابر تیمی مانند هپکو اراک اوضاع نامشخصی جهت حضور در مسابقه های امسال دارد همچنین تیم هفتم دنیا یعنی نفت و گاز گچساران هم که خیلی با مسائل مالی مواجه نیست نمی تواند با دستی باز فعال باشد.

    بازار نقل و انتقالات در لیگ بسیار کم رونق است و بازیکنان متفاوت از کلوب های خود طلب دارند . همچنین بسیاری از بازیکنان ممکن است به علت مسائل کلوب ها دیگر نتوانند فعال باشند.

    با همه این مسائل فدراسیونی ها برنامه خوبی را تنظیم کردند و تلاش کردند به گونه ای برنامه ریزی انجلام دهند که هم تیم ملی به خوبی اردو ها و مسابقاتش را برگزار کند و هم مسابقه های لیگ به خوبی برگزار شود ولی این برنامه خیلی سریع عوض کردن کرد . قرعه کشی سی امین دوره مسابقه های لیگ برتر در مرداد برگزار شد و نمایندگان کلوب ها با حضور در فدراسیون ،هر کدام به بیان نقظه نظر هایشان پرداختند.

    فدراسیون هم پیش از آن زمانی را جهت واریز مبلغ ورودی تیم ها مشخص کرده بودند که بعضی این مبلغ را واریز نکرده بودند . در ادامه وقت دیگری در نظر گرفته شد و قرار بود تا مسابقه های لیگ برتر از اوائل شهریور شروع شود . ولی ظاهرا بازهم این اتفاق نیافتاده هست. با وجود آن که مسئولان بار ها اعلام کرده اند که جهت جایگزینی تیم هایی که قصد حضور در مسابقه های امسال را ندارند آماده است هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است.

    متاسفانه نه برنامه دقیق بازی ها مشخص است و نه مسئولان به درستی در خصوص این مسائل پاسخ گو هستند . با این شرایط باید امسال انتظار سالی سخت و پر حاشیه ای جهت هندبال را داشت . در سالی که تیم ملی باید در مسابقه های قهرمانی آسیا به میدان برود برنامه ها دقیق نیست و از همین ابتدا مشکلاتی وجود دارد.

    انتخاب مربی خارجی جهت تیم ملی

    تیم ملی هندبال کشورمان این روز ها بادر اختیار داشتن ۱۰ لژیونر از پتانسیل بالایی جهت حضور در مسابقه های متفاوت برخوردار است . ولی از شرایط خوبی بهره نمی برد. فعالیت های این تیم بعد از یک سال تعطیلی از اردیبهشت امسال شروع شدو تیم ملی بعد از برگزاری اردو هایی در ۳ شهر مشکین شهر ، پایتخت کشور عزیزمان ایران و اصفهان راهی کره جنوبی شدتا در دو بازی دوستانه به میدان برود. همچنین آن ها جهت حضور در تورنومنتی در تونس هم دعوت شدند.

    بلاتکلیفی در لیگ برتر ، نگاهی به حواشی هندبال

    ملی پوشان باید در دی ماه امسال در مسابقه های قهرمانی آسیا به میدان بروند واین روز ها صحبت از حضور یک مربی خارجی سطح بالا در این تیم است . به هر صورت تیم ملی کشور عزیزمان ایران با پتانسیل بالایی که دارد نیاز به یک مربی سطح بالا هم دارد تا بتواند از تمام ظرفیت ها به خوبی استفاده کند و سر و سامانی به این تیم بدهد ولی سوالی که در این میان مطرح می شود آن است که هندبالی ها چگونه می خواهند بودجه آن را تامین کنند ؟ اگر گزینش فدراسیون اشتباه باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟ به هر صورت مسائل مالی موجود و بدهی ها نمی تواند به آسانی دست مسئولان را جهت گزینش هر مربی باز بگذارد.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: برنامه ریزی | مسائل مالی | انتخابات | مسابقه | برنامه | مسئولان | استعفا | هندبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب خطوط لوله زبان اصلی
  • کتاب های احتمال اورجینال
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • خرید کتاب های زبان اصلی کتب عاشقانه
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • هاردکپی کتاب های واترمارک در ساختمان داده
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • خرید کتاب مکانیک سیالات زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>