• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های عاشقانه » ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    بازیگران مشهور | دوران کودکی | افراد موفق | در ماشین | برنامه | خوابیدن | ماشین | زندگی

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند 

    شمار زیادی از افراد مشهور در زندگی سال هاي قبل خود ثروتمند نبودند و حتی بعضی از آنان جایی جهت خوابیدن نیز نداشتند. بیشتر ما تجربه ي این را داشته ایم که در مرحله اي از زندگی خود چنان با دشواری های مالی روبرو شده است ایم که نتوانسته ایم مهم ترین و ابتدایی ترین مایحتاج زندگیمان را تهیه کنیم ولی تنها شمار کمی از ما مجبور شده است ایم

    شبهایمان را در داخل ماشین بگذرانیم. خوابیدن در ماشین را می توان به قرار داشتن در ته یک بشکه ي بلند پر از آب تشبیه کرد ولی دیدنی این است که بدانید شمار زیادی از افراد مشهور جهت مدتی در چنین شرایطی بوده اند.شمار زیادی از صورت هاي مشهور افرادی میباشند که در زندگی خود ریسک هاي زیادی کرده اند و بعضی جهت رسیدن به شهرت

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    و به علت نداشتن کار و درآمد کافی مجبور بوده اند در ماشین خود بخوابند. بعضی از این افراد چنان تهیدست بوده اند که جایی جهت خواب نداشته اند و جز خوابیدن در ماشین خود هیچ گزینش دیگری نداشته اند. در ادامه ي این مقاله میخواهیم شما را با ۱۵ صورت ي معروفی که در دورانی از زندگیشان زندگی بسیار سختی داشته و مجبور بوده اند در داخل ماشین هایشان بخوابند را به شما معرفی کنیم.

    ۱۵- کریس پرَت

    بازیگران مشهور | دوران کودکی | افراد موفق | در ماشین | برنامه | خوابیدن | ماشین | زندگی

    مطمئناً کریس پرت را زیاد با بازی در فیلمهای “نگهبانان کهکشان” «Guardians of the Galaxy» و “دنیای ژوراسیک” «Jurassic World» می شناسید. ولی ساکنان جزیره ي ماوی در هاوایی، کریس پرت جوانی بود که در ماشینش می خوابید. اگر چه وی در حال آماده جهت حضور در هر فیلم ۱۵ میلیون دلار جایزه می گیرد ولی روزگاری وی تنها با ۷۰۰ دلار در یک فیلم حضور یافته بود و با همان ۷۰۰ دلار تلاش می کرد زندگی خود را مدیریت کند.

    کریس پرت همانند ي خوبی از بازیگرانی است که جهت شغلش از جان گذشتگی میکند. او با ماهی ۶۰ دلار زندگی خود را می گذارند ولی به شدت به بازیگری علاقمند بود. ولی شمار زیادی از مشتاقان دنیای بازیگری که مجبور میشوند شب را در ماشینشان بخوابند شرایط مثل کریس پرت پیش نخواهد رفت.

    ۱۴- کلی کلارکسون

    احتمالا طنز باشد که فکر کنید کسی به ثروتمندی کلی کلارکسون مجبور باشد در ماشینش بخوابد ولی یقین کنید که این عنوان صحت دارد. کلارکسون به علت فقر در ماشینش نمی خوابید بلکه بعد از اینکه آپارتمانش دچار حریق شد مجبور گردید جهت مدتی در ماشینش بخوابد. این رخداد قبل از آن بود که کلارکسون در مسابقه ي موسوم به “آمریکن آیدل” «American Idol » مشهور شود.

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    وی در آن دوره در لس آنجلس جهت رسیدن به جایگاهی مناسب در حرفه ي خوانندگی تلاش می کرد. اگر چه وی مدت وقت زیادی را به زندگی کردن در ماشینش نگذراند ولی این عنوان نشان میدهد که او شخصیت محکمی داشته و علی رغم داشتن شرایط بافایده مالی ترجیح داد به جای رفتن به هتل یا مهمانخانه در اتومبیلش بخوابد.

    ۱۳- دیوید لترمن

    بازیگران مشهور | دوران کودکی | افراد موفق | در ماشین | برنامه | خوابیدن | ماشین | زندگی

    دیوید لترمن شخصیت بسیار بامزه اي دارد والبته بسیار ثروتمند و مشهور نیز هست. چنین کسی باید به توانایی هاي خود اطمینان زیادی داشته باشد وبدون شک لترمن دارای چنین اعتماد به نفسی هست.

    وقتی که لترمن تصمیم گرفت به یک کمدین پیروز تبدیل شود از ایندیانا به لس آنجلس آمد و جهت مدتی در وانتش زندگی کرد. بعد از مدتی او شغلی در اساس نوشتن جوک جهت دیگر کمدین ها پیدا کرد. خیلی سریع او خود را بعنوان یک کمدین با استعداد و بامزه مطرح کرد.

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ۱۲- درو کَری

    درو کَری یکی دیگر از آن افرادی است که با ماشنیش به لس آنجلس آمد و خیلی سریع به شهرت رسید. وی مدت زیادی را در جستجوی کار بود و شبها در ماشینش میخوابید. وی در حال آماده یک کمدین بسیار پیروز هست

    کَری حالا جهت اجرای برنامه ي تلویزیونی “قیمت درست هست” «The Price is Right» میلیون ها دلار جایزه می گیرد. ولی باید گفت که موفقیت او در این حوزه با تلاش فراوان و استعداد خدادادی حاصل شده است است و تا به حال این برنامه تنها دو مجری داشته هست.

    ۱۱- جیم کَری

    زمانی که جیم کَری هنوز خیلی جوان بود، پدرش بدون کار شد و تمام خانواده ي کَری مجبور شدند جهت مدتی که در یک ماشین ون مخصوص کمپ زدن زندگی کنند. این تجربه باعث شد که کَری شخصیت نیرومند تری داشته باشد و مشتاق شود که سخت کار کند تا در بزرگسالی به موفقیت برسد.

    به نظر می رسد محاسبات او بسیار موفقیت آمیز بوده است و او به یکی از پیروز ترین کمدین هاي طول تاریخ تبدیل شد. این عنوان در مورد شمار زیادی از افراد موفقی که در این فهرست حضور دارند صدق می کند.

    ۱۰- هیلاری سوانک

    هیلاری سوانک نیز مثل دیگر افراد این فهرست مدتی را در ماشین زندگی کرد ولی این رخداد در دوران کودکی او رخ داده هست. هیلاری و مادرش از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتند و پدرش نیز انها را رها کرده بود.

    هیلاری میخواست بازیگر شود از این جهت او و مادرش به لس آنجلس نقل مکان کردند و تا زمانی که مادرش توانست پول کافی جهت اجاره کردن یک آپارتمان را بعد انداز کنند مجبور بودند در ماشینشان بخوابند.

    ۹- دنی بونادوس

    در حالی که مشاهده نام شمار زیادی از افراد این فهرست جهت شما غیرمنتظره است ولی در مورد دنی بونادوس شرایط کاملاً تفاوت دارد. احتمالاً تعجب ما این است که به چه دلیل او در حال آماده در ماشینش زندگی نمیکند. کسانی که وی را نمی شناسند باید بدانند که دنی بونادوس در سنین کودکی در سریال تلویزیونی”خانواده پارتریج” «The Partridge Family» حضور یافت و به شهرت رسید. ولی در سنین بلوغ گرفتار اعتیاد به مواد مخدر شده است و تمامی دارایی اش را از دست داد.

    در یک برهه ي زمانی چنان شرایط جهت وی سخت شد که چاره اي جز خوابیدن در ماشینش در کنار یک سطل آشغال نداشت. در نهایت دنی با حضور در برنامه هاي تلویزیونی و مجری گری در یک برنامه ي رادیویی توانست تا اندازه ای شرایط قبل ي خود را باز یابد و امروز به نظر می رسد که کاملاَ پاک و هوشیار باشد.

    ۸- لیل کیم

    یک چیز در مورد موسیقی رپ وجود دارد که تقریباً شمار زیادی از مردم توجهی به آن ندارند: در حالیکه شمار زیادی از خوانندگان رپ تنها وانمود می کنند که زندگی سختی داشته اند ولی بعضی از آنها حقیقی بوده و واقعاً در شرایط بدی زندگی کرده اند که بعضی از موزیک هایشان را بر اساس همین شرایط سخت زندگی ساخته اند.

    چه لیل کیم را دوست داشته باشید یا نه، او بی تردید یکی از کسانی است که زندگی سخت و شگفت انگیزی داشته هست. هنگامی که او یک فرزند بود والدینش از هم جدا شدند و سرپرستی لیل کوچک به پدرش واگذار شد ولی پدرش نیز وی را از منزل بیرون انداخت. به همین علت وی جهت مدتی بی خانمان بود

    و روی کاناپه ي منزل دوستانش میخوابید یا حتی در خیابان و در ماشین ها. سپس وارد گروه بیگی اسمالز شد و به یکی از تاثیرگذارترین زنان فعال در موسیقی رپ تاریخ تبدیل گردید.

    ۷- زهر ورتینگتون

    احتمالاً شما زهر ورتینگتون را با بازی در فیلم مشهور “آواتار” «Avatar» بشناسید ولی جیمز کامرون وی را بعنوان پسری که در ماشینش میخوابید می شناخت. وی زمانی که جهت بازی در یک فیلم بی نام با کارگردانی نامشخص آزمون بازیگری داد شبها را در ماشینش می خوابید و بعد از آن همۀ چیز جهت وی عوض کردن کرد.

    برخی از این رویدادها غیر قابل یقین میباشند. چگونه ممکن است شخصی که در ماشینش میخوابد جهت بازی در یک فیلم گزینش شود و در نهایت آن فیلم به پرفروش ترین و پیروز ترین فیلم تاریخ تبدیل شود؟ جیمز کامرون چنان از آزمون بازیگری ورتینگتون خوشش آمد که او راکه آن وقت در استرالیا بود با خود به لس آنجلس آورد و در فیلم اخیر خود به کار گرفت.

    ۶- جول

    جول «Jewel» نیز مدتی را در شرایطی بسیار سخت به سر برده هست. در حالیکه او در حال آماده یکی از مشهور ترین خواننده هاي تمام دوران است ولی در قبل مدتی را بی خانمان بوده و همراه با مادرش در ماشین میخوابیدند. به نطر می رسد که خوابیدن در ون و در کل ماشین یکی از مراحل مهم جهت رسیدن به موفقیت هست.

    گرچه او در آن دوران با دشواری های جسمی شدیدی نیز روبرو بود. در آن دوران نزدیک بود جول به علت عفونت کلیه جان خود را از دست بدهد لیکن هیچ پول یا بیمه اي جهت درمان سخت کلیه هاي خود نداشت. حکایت زندگی پر سختى و آسانى او باورکردنی نیست.

    ۵- سوزی اورمان

    آیا شما یک مشاور اقتصادی که از دانشگاه اخراج شده است و زمانی که در شغل بریدن درخت فعالیت داشته، مجبور بوده در ون خود بخوابد را استخدام میکنید یا حتی به حرف او گوش میدهید؟

    این همان کاری بود که سوزی اورمان کرد. گرچه او بعد از مدتی به دانشگاه برگشت و بعد از بدست آوردن مدرکش در اساس ي تجارت به انسان بسیار موفقی تبدیل شد. گرچه او در حال آماده یک نویسنده ي مشهور و شخصیت تلویزیونی شناخته شده است اي نیز هست.

    ۴- دکتر فیل

    یک چیز را مطمئن هستیم و آن اینکه اگر قرار بود در مورد کسانی که قبلا بی خانمان بوده اند فکر کنید بی تردید دکتر فیل «Dr.Phil» آخرین کسی بود که اسمش به ذهن شما خطور میکرد. او حالا همۀ چیز را در مورد همۀ چیز میداند. هنگامی که دکتر فیل هنوز فرزند بود همراه با پدرش در ماشینشان زندگی می کردند تا اینکه انجمن مردان جوان مسیحی اتاقی را در اختیار انها قرار داد.

    پزشک فیل گفته است که از آن دوران چیزهای زیادی یاد گرفته است که در رسیدن او به این مکان در زندگی اش به کمک او آمده اند. وی می گوید که دوران بی خانمانی به او صبر، سخت کوشی و مواجهه با شرایط گوناگون را آموخته هست. دکتر فیل با نام کامل فیلیپ کالوین مک گرو حالا یک شخصیت تلویزیونی مشهور، نویسنده، روان شناس و مجری برنامه ي تلویزیونی مشهور “پزشک فیل” هست.

    ۳- ویلیام شاتنر

    این یکی کمی با بقیه افراد آماده در این فهرست متفاوت هست. شاتنر مدتی بعد از حضور در سریال تلویزیونی “پیشتازان فضا” «Star Trek» را مجبور شد در وانتش زندگی کند. در آن دوران وی در یک رخداد ناخوشایند از همسرش جدا شده است بود مجبور بود خرج ي زندگی سه فرزندش را بپردازد و اگر چه در آن هنگام در سریال فوق بازی می کرد ولی در قبل بازیگران سریالهای تلویزیونی به اندازه ي امروز جایزه دریافت نمی کردند.

    از این جهت او مجبور شد در وانتی که یک توالت و یک اجاق گاز در آن تعبیه شده است بود مدتی را زندگی کند تا شرایط جهت وی کمی بهتر شود. بدین ترتیب شاتنر حتی بعد از اینکه مشهور شده است بود نیز ناگزیر بود جهت مدتی در وانتش بخوابد.

    ۲- استیو هاروی

    بی تردید این حکایت را به هیچ عنوان یقین نخواهید کرد ولی استیو هاروی مشهور نیز به مدت حدود ۳ سال را در ماشنیش می خوابید و هم وقت جهت ورود به دنیای کمدین ها تلاش میکرد. احتمالا او می توانست اتاقی را در یک هتل جهت خود اجاره کند ولی زیاد درآمدش را جهت فراهم سازی خرج هاي فرزند هایش جهت همسر سابقش می فرستاد. این عنوان شخصیت این کمدین مشهور را نشان میدهد.

    حکایت هاي زیادی از افرادی را میشنویم که علی رغم داشتن سرمایه فراوان، کمکی به فرزندان خود نمیکنند ولی استیو هاروی علی رغم اینکه پول زیادی نداشت ولی ترجیح داد در ماشین بخوابد و مقدار مقداری که درآمد داشت را جهت فرزندانش ارسال کند.

    ۱-شهر دبی رینولدز

    شمار زیادی از مردم شهر دبی رینولدز را به علت اینکه مادر کری فیشر بود می شناختند ولی شهر دبی رینولدز نیز خود در قبل انسان بسیار معروفی بود و شغل جالبی داشت. توصیه ي دیدنی دیگر در مورد او این است که وی جهت مدت کوتاهی در قبل مجبور بود در ماشینش زندگی کند که یک کادیلاک بود.

    زندگی قبل ستاره ها،بازیگران معروف قبل،بازیگران مشهور قدیمی،ستاره هاي مشهور در زندگی قدیم

    واژه های کلیدی: بازیگران مشهور | دوران کودکی | افراد موفق | در ماشین | برنامه | خوابیدن | ماشین | زندگی

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    ستاره های معروف که زمانی جا جهت خوابیدن نداشتند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتب شیمی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی پازل
  • خرید کتاب های مکانیک بدن دگردیس از آمازون
  • خرید کتاب هنرهای رزمی زبان اصلی
  • خرید کتاب های اقتصاد از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • خرید کتاب های زبان اصلی روزنامه نگاری، رسانه
  • دانلود منابع مرجع شیلات
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>