• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    تیم‌های ملی والیبال نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان کشور عزیزمان ایران در روز‌های آینده نبرد‌های جهانی را پیش رو خواهند داشت.

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان، والیبال کشور عزیزمان ایران بعد از پایان مسابقه های انتخابی والیبال جهان که به کسب سهمیه مسابقه های جهانی جهت تیم ملی کشورمان منجر شد، سه تورنمنت مهم دیگر را پیش رو خواهد داشت. تیم‌های ملی والیبال کشور عزیزمان ایران در رده‌های نوجوانان، زیر ۲۳ سال (امیدها) و دانشجویان باید به ترتیب در مسابقه های قهرمانی والیبال نوجوانان جهان، قهرمانی والیبال امید‌های جهان و یونیورسیاد دانشجویان جهان به میدان بروند. میدان‌هایی که هر کدام به تنهایی میدانی مهم جهت والیبال کشور عزیزمان ایران به شمار می‌رود و می‌تواند بستری جهت قدرت‌نمایی بلندقامتان کشور عزیزمان ایران این بار در سطح جهانی باشد.

    ** شاگردان زیر ۲۳ سال سیچلو و چالشی سخت در مصر

    عبارات مهم : تیم ملی والیبال نوجوانان – والیبال نوجوانان
    تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال کشور عزیزمان ایران در مسابقه های قهرمانی امید‌های آسیا که اردیبهشت ماه در شهر اردبیل برگزار شد به مقام قهرمانی رسید و با کسب این عنوان توانست سهمیه مسابقه های جهانی را از آن خود کند. مسابقاتی که از روز ۲۷ مرداد ماه جاری به میزبانی مصر شروع می‌شود و شاگردان خوان سیچلو در تیم امید ایران، در گروه B. با تیم‌های روسیه، ترکیه، چین، الجزایر و آرژانتین هم گروه خواهند بود. این مسابقه های سومین دوره خود را سپری می‌کند و تیم ملی امید کشور عزیزمان ایران در دو دوره قبلی این رقابت‌ها حضور داشته است که که به ترتیب در دوره اول و دوم عناوین هفتم و پنجم را به دست آورد.

    تیم والیبال زیر ۲۳ سال کشور عزیزمان ایران در نخستین دوره این مسابقه های که به میزبانی برزیل و در سال ۲۰۱۳ برگزار شد، در دور مقدماتی با تیم‌های صربستان، روسیه، ونزوئلا، استرالیا و مکزیک همگروه بود که کشور عزیزمان ایران با بدشانسی در رده سوم حاضر شد و نتوانست به جمع ۴ تیم برتر صعود کند. تیم کشورمان توانست در دیدار‌های مرحله بعدی پیروزی شود تا در نهایت به عنوان پنجمی دست یابد. فرهاد سال افزون، میلاد عبادی پور، مجتبی میرزاجانپور، سامان فائزی و رضا قرا از بازیکنان آن تیم بودند که حالا پیراهن تیم بزرگسالان را بر تن دارند.

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    دومین دوره این مسابقه های در سال ۲۰۱۵ و به میزبانی امارات برگزار شد. کشور عزیزمان ایران در این رقابت‌ها تیم بسیار جوان و پر انگیزه‌ای داشت، ولی مصدومیت‌های پی در پی و بدشانسی پیمان اکبری در ۲ بازی تیم را از حضور در جمع ۴ تیم باز داشت. کشور عزیزمان ایران در دیدار تعیین کننده‌ای که جهت حضور در جمع ۴ تیم داشت با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ایتالیا شد. دیداری که کشور عزیزمان ایران ۲ بر یک از حریف پیش بود و شانس زیادی جهت برد در آن بازی داشت، ولی مصدومیت بدموقع محمد فلاح که توانست بعد از آن رقابت‌ها پیراهن تیم ملی کشور عزیزمان ایران را هم بر تن کند برنامه‌های تیم را عوض کردن داد.

    آن بازی با اینکه کشورمان شانس پیروزی هم داشت در نهایت به سود ایتالیا شد تا کشور عزیزمان ایران جهت کسب عنوان پنجم تا هشتمی مسابقه کند. در دیدار بعدی با کوبا این مصدومیت‌ها و نتیجه ۳ بر ۲ نزدیک یک بار دیگر اتفاق افتاد تا تیم زیر ۲۳ سال کشور عزیزمان ایران در نهایت عنوان هفتمی را کسب کند.

    حالا تیم ملی امید کشور عزیزمان ایران بعد از قهرمانی در آسیا راهی مصر شده است است تا در نبردی مهم و حساس به مصاف حریفانش برود. تیمی که مدتی قبل در اندونزی و در مسابقه های قهرمانی مردان بزرگسال آسیا به مقام پنجمی رسید تا از میدان اندونزی به عنوان بستری جهت کسب تجربه بهره برده باشد. شاگردان سیچلو بعد از مسابقه های قهرمانی آسیا به کشور عزیزمان ایران بازگشتند و تمرینات خود را از سر گرفتند و در نهایت یکشنبه شب پایتخت کشور عزیزمان ایران را به مقصد قاهره ترک کردند.

    البته سیچلو پیش از مسابقه های با یک بدشانسی بزرگ رو به رو شد. امین اسماعیل نژاد، یکی از اصلی‌ترین مهره‌های تیم کشور عزیزمان ایران در اردبیل که توانست از اصلی‌ترین عوامل قهرمانی در آسیا نام خود را ثبت کند در آخرین تمرین تیم مصدوم شد تا نتواند شاگردان سیچلو را در قاهره همراهی کند، ولی با این حال این تیم با انگیزه و هماهنگ قصد دارد تا از همه سختی‌ها عبور کند و در دیدار‌های بسیار سخت مقدماتی یکی از عالی ترین نتیجه های تاریخ زیر ۲۳ سال در دنیا را بر جای بگذارد. مسابقه های تیم ملی امید کشور عزیزمان ایران در نبرد جهانی مصر از ۲۷ مرداد با برگزاری دیدار بین کشور عزیزمان ایران و آرژانتین شروع خواهد شد.

    تیم‌های ملی والیبال نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان کشور عزیزمان ایران در روز‌های آینده نبرد‌های جهانی را پیش رو خواهند داشت.

    **نوجوانان بلند قامت به دنبال تکرار ِ سکوی جهانی

    مردان والیبال نوجوان کشور عزیزمان ایران ابتدای سال ۹۶ در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا که به میزبانی کشور میانمار برگزار شده است بود، موفق به کسب سهمیه مسابقه های جهانی بحرین شدند. پانزدهمین دوره مسابقه های والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر ۱۹ سال دنیا ۲۷ مرداد تا ۵ شهریورماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و تیم کشور عزیزمان ایران در گروه چهارم با تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک همگروه است.

    تیم ملی والیبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران در روز جمعه ۲۷ مردادماه استراحت دارد و در چهار روز بعدی دور مقدماتی به ترتیب به مصاف تیم‌های ایتالیا، مکزیک، چین و جمهوری چک می‌رود.

    فدراسیون جهانی والیبال اسامی کادر فنی را انتشار کرده است که محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال کشور عزیزمان ایران با چهار حضور جهانی یکی از باتجربه‌ترین مربیان این رقابت‌ها است که امسال پنجمین حضور جهانی خود را تجربه می‌کند.

    والیبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران تا کنون در ۱۰ دوره مسابقه های قهرمانی دنیا شرکت کرده است و پنج بار بر روی سکو رفته است که قهرمانی سال۷ ۰ ۰ ۲ از جمله آنان است.

    همچنین دو نایب قهرمانی در سال‌های ۱ ۰ ۰ ۲و۹ ۰ ۰ ۲ و دو مدال برنز این رقابت‌ها در سال‌های۳ ۰ ۰ ۲و ۲۰۱۴ دیگر افتخارات والیبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران در این رقابت‌ها است که چهار مدال کشور عزیزمان ایران با حضور وکیلی به دست آمده است.

    سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران چهار مدال جهانی این رده سنی شامل طلای سال ۲۰۰۷، دو مقام نایب قهرمانی ۲۰۰۱ و ۲۰۰۹ و مدال برنز سال ۲۰۱۵ را در پرونده کاری خود دارد که در سه دوره نخست به عنوان مربی و در سال ۲۰۱۵ به عنوان سرمربی با تیم ملی والیبال نوجوانان کشور عزیزمان ایران در رقابت‌های جهانی شرکت کرده است.

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    این داده آماری مسئولیت وکیلی را در رقابت‌های جهانی بحرین سخت‌تر می‌کند، لیکن افکاری عمومی از این مربی که بیش از ۲۸ سال تجربه در رده سنی پایه دارد، انتظاری جز رفتن بر روی سکو ندارد. ولی محمد وکیلی اولویت نخست کاری خود و دستیارانش را در این سال‌ها بازیکن سازی جهت تیم ملی بزرگسالان می‌داند و نتیجه گرایی برایش اهمیت کمتری دارد.

    تیم ملی نوجوانان کشور عزیزمان ایران در شرایطی باید مصافی جهانی را تجربه کند که قطعا همه به دنبال تکرار سکوی جهانی از سوی کشور عزیزمان ایران هستند. تیم نوجوانان کشور عزیزمان ایران در مسابقه های آرژانتین به مقام سومی رسیده بود و حال شرایطی سخت دارد تا بتواند با تیمی تازه نفس که مدتی طولانی را در اردو‌های تدارکاتی سپری کرده است باز هم جهت والیبال کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی کنند.

    **شاگردان آرمات در اندیشه نخستین مدال

    بیست و هفتمین دوره بازی‌های المپیک دانشجویان جهان در ۲۲ رشته ورزشی از ۲۹ مردادماه به میزبانی چین تایپه شروع می‌شود و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

    تیم‌های ملی والیبال نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان کشور عزیزمان ایران در روز‌های آینده نبرد‌های جهانی را پیش رو خواهند داشت.

    والیبال یکی از رشته‌های ورزشی این رقابت‌هاست که در دو گروه مردان و زنان برگزار می‌شود. رقابت‌های مردان با حضور ۲۲ تیم و رقابت‌های زنان با حضور ۱۶ تیم پیگیری خواهد شد.

    والیبال دانشجویان کشور عزیزمان ایران که در ۲۶ دوره گذشته موفق به کسب مدال نشده هست، در این دوره از رقابت‌ها با هدایت مسعود آرمات بدنبال نخستین مدال خود در رقابت‌های والیبال مردان دانشجو است.

    دور مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان یونیورسیاد با حضور ۲۲ تیم در چهار گروه (دو گروه پنج و دو گروه شش تیمی) برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال دانشجویان کشور عزیزمان ایران در گروه چهارم با تیم‌های آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس هم‌گروه هست.

    گروه بندی مسابقه های والیبال مردان یونیورسیاد به قرار زیر است:

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    گروه اول: چین تایپه، ژاپن، برزیل، آمریکا و فرانسه

    گروه دوم: اوکراین، لیتوانی، کره جنوبی، مکزیک و پرتغال

    گروه سوم: روسیه، شیلی، جمهوری چک، استرالیا، هنگ کنگ و رومانی

    گروه چهارم: ایران، آرژانتین، سوئیس، کانادا، امارات و قبرس

    در آخر دور مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می‌کنند که به صورت ضربدری با تیم‌های گروه برابر (اول با سوم) و (دوم با چهارم) بازی می‌کنند.

    تیم والیبال دانشجویان کشور عزیزمان ایران روز یکشنبه ۲۲ مردادماه و شش روز قبل از شروع این رقابت‌ها با ۱۲ بازیکن راهی چین تایپه می‌شود.

    هدایت تیم کشور عزیزمان ایران را مسعود آرمات به عنوان سرمربی، امیرحسین منطمی (مربی)، مهرداد مهران پور (آنالیزور) و دکتر سفیدزاده به عنوان سرپرست بر عهده دارد. همچنین محمود افشاردوست مدیر انجمن والیبال دانشجویان نیز ملی‌پوشان را در این سفر همراهی خواهد کرد. افشاردوست همچنین از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) نظارت بر این مسابقه های را بر عهده دارد.

    روسیه با ۱۲ مدال شامل ۷ طلا، دو نقره و سه برنز پرافتخارترین تیم رقابت‌های والیبال مردان یونیورسیاد است که چهار دوره قهرمانی این کشور از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۵ (متوالی) به دست آمده است.

    کشور‌های کره جنوبی (۴ طلا، یک نقره و سه برنز)، ژاپن (سه طلا، سه نقره و سه برنز) و ترکیه با دو طلا در رتبه‌های دوم تا چهارم پرافتخارترین‌های والیبال مردان این رقابت‌ها قرار دارند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: تیم ملی والیبال نوجوانان | والیبال نوجوانان | تیم ملی نوجوانان | تیم ملی والیبال | مقام قهرمانی | تیم والیبال | آرژانتین | دانشجویان | نوجوانان | آرژانتین | مسابقه

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    نوجوانان، امید‌ها و دانشجویان در نبرد جهانی ، روز‌های پرترافیک والیبال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • خرید کتاب زبان اصلی آمار زیستی
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • کتاب خارجی معروف
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بقاء
  • دانلود فایل های زبان اصلی جراحی پلاستیک
  • هاردکپی کتاب های سونا
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • دانلود منابع مرجع انگلیسی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>