• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » نرم افزار » x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    مایکروسافت | Office 365 | افزارهای | نمایشگر | اطلاعات | استفاده | مشاهده | اندازی | افزاری | امکانات | اطلاعات

    x64 - مجموعه مایکروسافت آفیس 2013 به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    دانلود Microsoft Office 2013 SP1 Professional Plus Integrated August 2017 x86/x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت ها

    • بازدید: ۲,۱۶۵,۶۶۲
    • دسته: نرم افزار » اداری » آفیس
    (۹۶/۵/۲۳) تغییرات:

    – بسته‌های اختصاصی پی سی دانلود آپدیت شده است تا August 2017 (مرداد ۱۳۹۶) بر روی سایت قرار گرفت!

    Microsoft Office قدرتمندترین مجموعه نرم افزاری اداری بوده که جهت انجام امور متفاوت اداری نظیر تایپ کاربرد دارد، مایکروسافت آفیس از مجموعه نرم افزارهای یکپارچه و متصل به هم تشکیل شده است که هر کدام کاربرد گسترده ای دارند. امروزه به همراه داشتن این مجموعه جزو ملزومات نرم افزاری محسوب شده است و بیش از ۱ میلیارد کاربر در دنیا همه روزه از این مجموعه استفاده می کنند.

    عبارات مهم : مایکروسافت – Office 365

    نسخه Microsoft Office 2013 دارای امکانات اجتماعی جدیدتر بوده و یکپارچگی با Skype نیز از شاخصه های این نسخه از مایکروسافت آفیس هست، که در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم این مجموعه نسبت به نسخه قبلی خود به طور کلی ارتقا یافته است ولی در مجموع تمام این شاخصه ها در حال حاضر هم از طریق سایر سرویس ها و نرم افزار روی کامپیوترهای شخصی وجود دارد. OneNote و Lync هم شاخصه های جدیدی از جمله امکان یادداشت برداری و ارتباطات تصویری آنلاین را به کابران مجموعه تازه آفیس ارائه می دهند. پشتیبانی از قلم های تبلتی وقت هایی از قبیل نشانه گذاری گاه به گاه اسناد و نیز یادداشت برداری با قلم را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

    این نسخه از آفیس مایکروسافت به طور خاص جهت استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها بهینه سازی شده است هست. طرح بندی آن بسیار راحت شده است و آیکون های اضافه شده است به آن از لحاظ لمسی بسیار سازگارتر و کارآمد ترند. از آنجایی که Ribbon هنوز در نرم افزارهای آفیس باقی مانده است شما می تواند جهت داشتن یک دید واضح تر تمام درهم ریختگی های برنامه را از بین ببرید. به جز این موارد، زیاد تمرکز مایکروسافت روی اصلاح استفاده رسانه ای و نیز کم کردن مصرف منابع بوده هست. حالت خواندن اسناد در تبلت ها نیز بسیار بهینه شده است است درست مثل خواندن کتاب و از طریق صفحات آسانسوری و می توان از طریق اسناد ویدئوها را تماشا کرد. همچنین می توان تصویرهای گرفته شده است از طریق دوربین تبلت را به اندازه ابعاد اسناد عوض کردن داد و نیز با استفاده از حرکات انگشت طرح بندی آن را هم می توان عوض کردن داد. یک دکمه هوشمند هم در این نسخه تعبیه شده است که با انگشت کنترل می شود و می تواند خیلی سریع نوع، سایز و رنگ قلم را عوض کردن دهد. Windows Phone، آفیس را از طریق SkyDrive پشتیبانی و کاملا به صورت یک دست تغییرات ثبت شده است به روز خواهد کرد.
    درمورد Skype نیز بایستی گفت که Microsoft Lync از این برنامه به منظور ارتباطات تصویری چند نفره پشتیبانی خواهد کرد. که بیشترین تاثیر را روی ملاقات های اداری خواهد گذاشت. ارائه دادن از طریق یک صفحه نمایش ۸۰ اینچی می تواند یک گردهمایی تعاملی عظیم را جهت هیئت مدیره و همکاران اداری فراهم کند.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsoft Office 2013:
    – کارآمدتر شدن آفیس تازه به لحاظ بصری و لمسی
    – سازگاری با قلم های تبلت های مبتنی بر ویندوز ۸
    – امکانات اجتماعی تازه تر و نیز یکپارچگی با Skype
    – بهینه سازی شدن جهت استفاده در تبلت ها و اسمارت فون ها به طور خاص
    – تمرکز مایکروسافت روی اصلاح استفاده رسانه ای و نیز کم کردن مصرف منابع
    – پشتیبانی Microsoft Lync از Skype به منظور ارتباطات تصویری چند نفره

    نگاه کلی
    اگر تصور می کنید مایکروسافت بطور کامل آفیس را از پایه عوض کردن داده و آن را تنها با رابط کاربری ویندوز ۸ سازگار کرده در اشتباه هستید. شما می توانید همان ریبون آشنای آفیس (نوار منوی بالای نرم افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. اگر ریبون را در آفیس ۲۰۱۳ فعال کنید احساس غربت نخواهید کرد. ریبون در گوشه پنجره نرم افزارهای متفاوت Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می تواند آن را فعال کند.

    منوی استارت آفیس نیز شباهت زیادی به نسخه قبلی دارد ولی دسترسی به اسناد و امکانات متفاوت را راحت تر کرده هست. مایکروسافت امکان لاگین کردن با Microsoft ID را از طریق گوشه سمت راست بالای صفحه میسر نموده هست. شما می توانید اکانت خود را به Flicker یا LinkedIn متصل کنید و همچنین امکان ذخیره سازی فایل ها در فضای کلاد SkyDrive را نیز خواهید داشت. در آفیس ۲۰۱۳ همچون ویندوز ۸، امکان سفارشی کردن بعد زمینه نوار ابزار وجود دارد.

    x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    رابط کاربری آفیس ۲۰۱۳ با صفحه های لمسی سازگار شده است ولی هنوز طراحی آن طوری نیست که به آسانی بتوان با تبلت یا ابزارهای مجهز به صفحه لمسی از آن استفاده کرد. لمس کردن منوهای ریبون مسئله است و اساسا هنوز جهت استفاده ساده از آفیس ۲۰۱۳ نیازمند ماوس و کی برد هستید.

    مایکروسافت | Office 365 | افزارهای | نمایشگر | اطلاعات | استفاده | مشاهده | اندازی | افزاری | امکانات | اطلاعات

    Word 2013
    مایکروسافت در نرم افزار Word برروی ارتقاء سطح کیفی خواندن اسناد تمرکز کرده هست. توانایی تازه Read Mode در Word 2013 چیدمان نوشته ها را براساس صفحه نمایش ابزار کاربر عوض کردن می دهد تا خواندن متون راحت تر شود. در حالت Read Mode نوار ابزار و دیگر ابزارهای روی صفحه مخفی می شوند تا حداکثر فضا به متون تخصیص داده شده است داده شوند. در این حالت کاربر می تواند به سمت پایین یا بالای صفحه اسکرول کند یا با استفاده از انگشت های خود برروی قسمتی از متن، نمودار و جدول بزرگنمایی داشته باشد.

    در آفیس ۲۰۱۳ پشتیبانی از فرمت PDF به میزان قابل ملاحظه ای اصلاح یافته هست، کاربران به آسانی می توانند فایل های PDF را در Word باز نموده و برروی آنها تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنند. بصورت پیش فرض فایل های PDF بصورت محافظت شده است نمایش داده می شوند ولی یک دکمه جهت فعال سازی حالت ویرایش وجود دارد که با فشار دادن آن می توانید محتوای فایل PDF را ویرایش نموده و سپس روی یک فایل تازه ذخیره کنید. هنوز حالت ویرایش فایل های PDF خیلی خوب عمل نمی کند ولی جهت اعمال تغییرات جزئی مناسب است.

    یکی از توانایی های دوست داشتنی و تازه Word 2013 که Resume Reading نام گذاری شده است به شما این امکان را می دهد که خواندن یک فایل را در ابزارهای دیگر و از ادامه همان قسمتی که پیش تر در یک ابزار دیگر خوانده اید، دنبال نمایید. به عنوان مثال چند صفحه از یک سند متنی را در کامپیوتر شخصی خود مطالعه می کنید و سپس اطلاعات آن بصورت خودکار در فضای ابری SkyDrive ذخیره می شود و در نهایت می توانید از طریق تبلت یا یک کامپیوتر دیگر ادامه سند را مطالعه کنید. خوشبختانه جهت استفاده از این توانایی نیازی به اعمال تنظیمات خاص وجود ندارد و همه چیز بصورت خودکار صورت می پذیرد.

    اگر در آفیس ۲۰۱۳ با اکانت مایکروسافت خود لاگین کنید به آسانی می توانید فایل های ایجاد شده است را در فلیکر یا SkyDrive ذخیره کنید.

    از دیگر تغییرات اعمال شده است در Word 2012 می توان به چیدمان بهتر متون، نمودارها و تصویرهای اشاره کرد. ابزار صفحه بندی تازه Word امکان مشاهده پیش نمایش از نحوه جای گیری تصاویر، ویدیو یا اشکال متفاوت را در زمانی که آنها را برروی صفحه کشیده و رها می کنید، می دهد.

    Word 2013 از ویدیو های آنلاین پشتیبانی می کند یعنی شما می توانید در میان محتوای خود ویدیو اضافه کنید. کاربر نیز اگر به اینترنت متصل باشد می تواند ویدیو را در همان محیط Word پخش و مشاهده کند. شما می توانید ویدیوهای مورد نظر خود را از سرویس های همچون Bing Video, Youtube و یا سرویس های دیگری که امکان Embed شدن ویدیوها را دارند، گزینش نموده و به محتوای خود اضافه کنید.

    در ورد ۲۰۱۳ و در حالت Read Mode، امکان جمع کردن یا باز کردن پاراگراف های متفاوت وجود دارد تا کاربر بهتر بتواند اطلاعات موجود برروی صفحه را مدیریت کند این کار نیز به آسانی و با فشار دادن کلید ماوس و یا لمس کرد صفحه انجام می شود. در Word 2013 شما می توانید فایل مورد نظر خود را جهت نمایش در فضای آنلاین ذخیره کنید. در این حالت کاربران حتی اگر مجموعه نرم افزاری آفیس را برروی کامپیوتر خود راه اندازی نداشته باشند، باز هم می توانند محتوای فایل را مشاهده کنند.

    Excel 2013
    نرم افزار صفحه گسترده اکسل مایکروسافت، پیش از این نیز با توانایی های متنوع و طیف وسیعی از توابع به یکی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز شرکت ها تبدیل شده است بود. ولی مایکروسافت در آفیس ۲۰۱۳ نگاه خاص ای به این نرم افزار داشته و توانایی های تازه ای را به آن اضافه کرده هست. مهمترین قابلیتی که به اکسل ۲۰۱۳ اضافه شده است Flash fill نام دارد که کار با اکسل را بسیار راحت تر از پیش کرده هست. این توانایی بصورت خودکار چیدمان و نحوه نمایش اطلاعات را براساس استفاده شما از اکسل عوض کردن داده و بصورت خودکار اطلاعات وارد شده است را کامل می کند بدون آنکه نیازی به نوشتن ماکرو یا فرمول خاصی باشد. این توانایی مخصوصا زمانی که در حال نوشتن فرمول هستید بسیار کارآمد است.

    اکسل از نظر به نمایش نموداری اطلاعات نیز پیشرفت کرده هست. توانایی Quick Analysis به صورت خودکار مناسب ترین روش جهت نمایش اطلاعات یا نوع نمودار مناسب را پیشنهاد می دهد. علاوه بر این، تعدادی انیمیشن به نمودارها اضافه شده است که نمایش اطلاعات را بهتر می کند.

    مایکروسافت همچنین امکان یکپارچه شدن نرم افزارهای متفاوت با اکسل را نیز فراهم کرده هست. این توانایی به تولیدکنندگان نرم افزار اجازه می دهد تا افزونه های مختلفی را تولید کنند که قادر به برقراری ارتباط بین اطلاعات موجود در وب و اکسل باشند. این توانایی جهت شرکت ها و کاربران حرفه ای کاربرد خواهد داشت.

    Excel 2013 همچون Word 2013 از توانایی Present Online پشتیبانی می کند. این قابلیت، امکان اشتراک گذاری یک صفحه از اکسل را برروی فضای وب میسر می کند و کاربران جهت مشاهده آن نیازی به راه اندازی مجموعه آفیس برروی کامپیوتر خود نخواهند داشت.

    دو توانایی دیگری که فقط در نسخه Professional Plus آفیس گنجانده شده است است یکی Quick Explore است که امکان تجزیه و تحلیل حجم وسیعی از اطلاعات را میسر می کند و دیگری Power View نام دارد که روش تازه ای جهت ترکیب اطلاعات، نمودارها و گراف های متفاوت و مشاهده آنها در یک نگاه است.

    x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    PowerPoint 2013
    در آفیس ۲۰۱۳ توانایی های تازه ای به پاورپوینت اضافه شده است هست. این نرم افزار که امروزه به یک ابزار مطمئن و همگانی جهت دانش آموزان و کارمندان تبدیل شده، حالا پشتیبانی بهتری از شبکه های اجتماعی داشته و برروی ابزارهای مجهز به چندصفحه نمایش نیز بهتر کار می کند. در پاورپوینت ۲۰۱۳ می تواند عکس های مورد نظر خود را مستقیما از فیس بوک یا فلیکر و بدون نیاز به ذخیره کردن آنها برروی کامپیوتر به پاورپوینت اضافه کند. اگر با اکانت مایکروسافت خود در پاورپوینت لاگین کنید آن وقت می توانید به تصویرهای موجود در فضای ابری SkyDrive و یا Sharepoint نیز دسترسی داشته باشید.

    حالت پرزنتیشن در پاورپوینت ۲۰۱۳ اصلاح یافته و کار را بسیار راحت تر کرده هست. اگر در وقت پرزنتیشن از دو نمایشگر استفاده کنید به آسانی می توانید نکات نوشته شده است را در یک نمایشگر و مواردی که قصد نمایش آنها را دارید در نمایشگر دیگر مشاهده نمایید. در این حالت حضار تنها صفحه مربوط به پرزنتیشن را مشاهده خواهند کرد.

    همانند دیگر ابزارهای آفیس ۲۰۱۳، در پاورپوینت ۲۰۱۳ نیز منوی استارت با طیف وسیعی از تنظیمات و قالب های سازگار با صفحه عریض وجود دارد. شما می توانید براساس نیاز خود یکی از قالب های آماده آفیس را گزینش و جهت پروژه خود استفاده نمایید. یک ابزار گزینش کننده رنگ نیز وجود دارد که از طریق آن می توانید رنگ مورد نظر خود را از جاهای متفاوت گزینش و قالب خود را براساس آن عوض کردن دهید.

    مایکروسافت پشتیبانی از فایل های صوتی و تصویری بیشتری را در پاورپوینت اضافه کرده است ولی علی رغم Word 2013 در Powerpoint 2013 نمی توان ویدیو آنلاین را به پرزنتیشن اضافه کرد.

    قابلیت Resume Reading که امکان مشاهده ادامه پرزنیتیشن را فراهم می کند در پاورپوینت ۲۰۱۳ وجود دارد البته به شرطی که در اسکای درایو خود لاگین کرده باشید. توانایی Present Online نیز به شما کمک می کند تا فایل های پرزنتیشن خود را در فضای آنلاین و جهت افرادی که پاورپونیت برروی کامپیوترشان راه اندازی نیست، به اشتراک بگذارید.

    مایکروسافت | Office 365 | افزارهای | نمایشگر | اطلاعات | استفاده | مشاهده | اندازی | افزاری | امکانات | اطلاعات

    Outlook 2013
    اما در آفیس ۲۰۱۳ بیشترین تغییرات و اصلاح ها مربوط به اوت لوک ۲۰۱۳ هست. Exchange ActiveSync در Outlook 2013 امکان اتصال سرویس های متفاوت ایمیل از جمله Hotmail را میسر می سازد. پیش از این Outlook از POP و IMAP پشتیبانی می کرد ولی تقویم و کانتکت ها را همگام نمی کرد، حالا می توانید این موارد را نیز به همراه نامه ها همگام کنید. یعنی شما می توانید قرارملاقات های خود در جی میل را نیز با اوت لوک همگام (Sync) کنید.

    پشتیبانی از اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … در اوت لوک ۲۰۱۳ ارتقاء یافته است شما می توانید از طریق اوت لوک به حساب فیس بوک و LinkedIn خود دسترسی داشته باشید. ولی این توانایی در حال حاضر دچار مشکلاتی که قرار است در نسخه نهایی رفع شود.

    در Outlook 2013 نوار مسیریابی بصورت پیش فرض در قسمت چپ صفحه جمع شده است هست. ابزارهای حذف، حرکت دادن، علامت گذاری کردن و علامت زدن به عنوان خوانده شده است نیز در قسمت راست صفحه قرار داده شده است اند. همانند دیگر ابزارهای آفیس، منو ریبون هنوز در Outlook 2013 نیز وجود دارد ولی اگر آن را مخفی کنید فضای بیشتری خواهید داشت و بدون آن نیز می توانید به تمام امکانات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

    قابلیت MailTips به شما اطلاع می دهد که مخاطب شما در شرکت حضور ندارد، یا از خارج از شرکت به شما پاسخ داده است و یا اگر فراموش کنید که پیوست یک نامه را اضافه کنید به شما هشدار می دهد. MailTips در واقع مانع از بروز غلط های رایح می شود.

    مایکروسافت همچنین یک نوار تازه اضافه کرده که در آن گزارش جَوی نمایش داده می شود. شما می توانید گزارش آب و هوای مناطق متفاوت دنیا را از طریق این نوار مشاهده کنید. به کمک این ابزار کاربر می تواند آینده نگری اوضاع آب و هوای سه روز آینده چند نقطه متفاوت دنیا را بصورت یکجا مشاهده کند.

    x64 – مجموعه مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳ به همراه بروزترین آپدیت‌ها، دانلود Microsoft O

    OneNote 2013
    مایکروسافت به تلاش خود جهت تشویق کاربران به استفاده از دفترچه یادداشت دیجیتالی OneNote ادامه می دهد. خبر خوش اینکه OneNote بصورت یک نرم افزار جداگانه و مستقل از آفیس جهت ویندوز ۸ ارائه خواهد شد. هرچند این نرم افزار جهت کامپیوترهای رومیزی طراحی شده است ولی مایکروسافت نسخه مخصوص ابزارهای موبایل مبتنی بر اندروید، iOS و ویندوز فون را نییز انتشار خواهد کرد.

    در OneNote قابلیتی های نظیر: نمایش تمام صفحه، ذخیره خودکار، ابزارهای تازه جهت تهیه جدول، یکپارچگی با Outlook، ضبط و اضافه کردن صدا و جستجوی بهتر اضافه شده است است.

    جمع بندی
    مایکروسافت با ارائه آفیس ۲۰۱۳ در تلاش است تا محبوبیت سرویس مشابه گوگل که زیاد شرکت های کوچک از آن استفاده می کنند را دفع کند. بسیاری از نرم افزارهای مجموعه آفیس به جز Outlook و Powerpoint دستخوش تغییرات جزئي شده است اند. ولی در نهایت مایکروسافت توانسته قدم هایی جهت یکپارچه کردن آفیس با سرویس ابری خود بردارد و حالا ارتباط بهتری بین SkyDrive, Office و ویندوز برقرار شده است هست. این عنوان نهایتا منجر به اصلاح اکوسیستم مایکروسافت می شود. با این اقدام، تنظیمات و فایل های کاربر از طریق ابزارهای متفاوت در دسترس خواهد بود.

    متاسفانه هنوز آفیس ۲۰۱۳ به خوبی از صفحه لمسی تبلت ها پشتیبانی نمی کند به عنوان مثال کار کردن با صفحه های گسترده اکسل و یا فایل های متنی ورد در تبلت ها مسئله هست. البته در حالت Read Mode همه چیز خوب طراحی شده است و با صفحه لمسی به خوبی سازگار شده است است ولی اگر بخواهید محتوای خود را ویرایش کنید دچار مسئله خواهید شد.

    برچسب ها: document, editor, excel, microsoft, office, power point, مایکروسافت, مایکروسافت آفیس, ویرایش کننده متن, word, آفیس, امور اداری

    مشخصات

    شرکت سازنده:

    مشاهده لینک دانلود

    قیمت: ۳۹۹ دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
    حجم فایل: ۲۳۶۵ + ۲۹۱۸ + ۳۶۳۵ + ۴۴۰۳ مگابایت
    تاریخ انتشار: ۱۹:۵۵ – ۹۶/۵/۲۳
    منبع:

    مشاهده لینک دانلود

    امتیاز:

    Microsoft Office 2013 (formerly Office 15) is a version of Microsoft Office, a productivity suite for Microsoft Windows. It is the successor of Microsoft Office 2010 and includes extended file format support, user interface updates and support for touch among its new features. Office 2013 is suitable for IA-32 and x64 systems and requires Windows 7, Windows Server 2008 R2 or a later version of either. A version of Office 2013 comes included on Windows RT devices.

    More info (open/close)

    راهنمای نصب

    ۱٫ ابتدا تمامی قسمت‌های نسخه مورد نظر خود را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
    ۲٫ وارد پوشه Install شده است و با اجرای فایل Setup.exe نرم افزار را راه اندازی نمایید.
    ۳٫ وارد پوشه Crack شده است و فایل AAct را با دسترسی Administrator اجرا کنید.
    ۴٫ در پنجره باز شده است بر روی Office Activation کلیک کنید و اجازه دهید نرم افزار فعال شود.
    ۵٫ بعد از اتمام مراحل راه اندازی و فعال سازی، سیستم خود را یکبار Restart نمایید.

    نکات:
    – نسخه‌های قرار داده شده است همگی نسخه‌های کاملاً رسمی بوده و فقط آپدیت‌های انتشار شده است تا تاریخ فوق به درون آن‌ها اضافه گردیده است که به طور خودکار در هنگام راه اندازی همراه با نرم افزار مهم راه اندازی می‌شوند.

    – تمامی نسخه‌های قرار داده شده است به صورت Volume یا VL است و در هنگام راه اندازی نیازی به وارد کردن سریال ندارند، در صورتی که نیاز به سریال جهت راه اندازی نرم افزار داشتید، می‌توانید سریال زیر را وارد کرده و بعد از راه اندازی نرم افزار با ابزار قرار داده شده است آن را فعال کنید:

    Microsoft Office 2013 Professional Plus
    YC7DK-G2NP3-2QQC3-J6H88-GVGXT

    Microsoft Project 2013 Professional
    FN8TT-7WMH6-2D4X9-M337T-2342K

    Microsoft Visio 2013 Professional
    C2FG9-N6J68-H8BTJ-BW3QX-RM3B3

    – تمامی فایل‌ها تا حد ممکن فشرده شده است و توانایی تعمیر با نرم افزار WinRAR را در صورت ناقص دانلود شدن، دارا می‌باشند.

    – جهت دانلود حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود استفاده کنید.

    سیستم مورد نیاز

    – ۱ gigahertz (GHz) or faster x86 or x64-bit processor with SSE2 instruction set.
    – 1 gigabyte (GB) RAM (32-bit); 2 gigabytes (GB) RAM (64-bit).
    – 3.0 gigabytes (GB) free space available.
    – Graphics hardware acceleration requires a DirectX10 graphics card and a 1024 x 576 or higher resolution monitor.
    Microsoft Windows 7/8/8.1/2008 R2/2012/2012 R2 (32-bit or 64-bit).
    – Internet Explorer 8, 9, 10, or 11; Mozilla Firefox 10.x or a later version; Apple Safari 5; or Google کروم ۱۷٫x.
    Microsoft .Net Framework 3.5 SP1, 4.0, 4.5 or 4.5.1.

    واژه های کلیدی: مایکروسافت | Office 365 | افزارهای | نمایشگر | اطلاعات | استفاده | مشاهده | اندازی | افزاری | امکانات | اطلاعات

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع داروشناسی و سم شناسی
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • خرید کتاب های زبان اصلی منطق
  • خرید کتاب های زبان اصلی علوم اجتماعی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • کتاب های لینوکس اورجینال
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • خرید کتاب های بیوانفورماتیک از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>