• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » عکس » عکس های عاشقانه » رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    تصاویر رونالدو | فوتبالیست ها | پسر رونالدو | زندگینامه | زندگی شخصی | کریستیانو | فوتبالیست | رونالدو | بازیکنان | پرتغال | لیسبون

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو 

    کریستیانو رونالدو فوتبالیست مشهور رئال مادرید- زندگی شخصی قابل توجهی دارد و همه ي وقت رسانه ها را به خود جذب نموده هست.کریستیانو رونالدو فوتبالیست پرتغالی است که در پست مهاجم جهت کلوب فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می کند و توانسته شمار زیادی از رکوردهای فوتبال را جابه جا کند. او در سال ۲۰۰۹ به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال دنیا تبدیل شد. در ادامه ۴۹ راز دیدنی درمورد رونالدو که از سیگار الکل و خالکوبی بیزار است آمده هست.

    ۱. نام کامل او کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو است ولی به کریستیانو رونالدو مشهور.

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    ۲. رونالدو در ۵ فوریه ي ۱۹۸۵ در مدیرا پرتغال به دنیا امد.

    ۳. رونالد ریگان- مدیر جمهور سابق ایالات امریکا هنرپیشه ي مورد علاقه ي پدر کریستیانو بود و به همین علت وی را رونالدو نامید.

    تصاویر رونالدو | فوتبالیست ها | پسر رونالدو | زندگینامه | زندگی شخصی | کریستیانو | فوتبالیست | رونالدو | بازیکنان | پرتغال | لیسبون

    ۴. او جوان ترین فرزند ماریا دولورس دوس سانتوس آویرو آشپز و خوزه دینیس آویرو- باغبان شهرداری هست. او یک برادر بزرگ تر به نام هوگو و دو خواهر بزرگ تر به نام الما و لیلیانا کاتیا دارد.

    ۵. کریستیانو رونالدو در فقر بزرگ شد و اتاقش با سایر خواهر و برادرانش یکسان بود.

    ۶. در ۸ سالگی- جهت تیم غیرحرفه اي آندورینیا بازی می کرد که پدرش مسئول تدارکات آن بود.

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    ۷. در کودکی به او به لقب نی نی کوچولو را داده بودند. مادرش دولورس آویرو می گوید هنگامی از مدرسه به منزل برمی گشت به کریستیانو می گفتم تکالیفش را انجام دهد ولی میگفت تکلیفی ندارد. من مشغول طبخ شام می شدم و او از پنجره بیرون می پرید و تا دیروقت برنمی گشت. هنگامی پاس می داد و دوستانش گل نمی زدند گریه میکرد. به او نی نی کوچولو و زنبورکوچولو میگفتند چون هیچ کس نمی توانست به او برسد.

    تصاویر رونالدو | فوتبالیست ها | پسر رونالدو | زندگینامه | زندگی شخصی | کریستیانو | فوتبالیست | رونالدو | بازیکنان | پرتغال | لیسبون

    ۸. رونالدو در میان فرزند هاي مدرسه پرطرفدار بود- ولی در ۱۴ سالگی و بعد از آن که یک صندلی را به سمت معلمش پرت کرد از مدرسه اخراج شد. رونالدو میگوید علت اینکار بی احترامی معلم به او بوده هست. با این حال این رخداد ناخوشایند به نقطه ي عطف بزرگی در زندگی او تبدیل شد. بعد از اخراج از مدرسه مادرش وی را تشویق کرد همه ي ي تمرکزش را روی فوتبال بگذارد و با اینکار وی را در معرض توجهات بین المللی قرار داد.

    ۹. رونالدو با کلوب محلی ناسیونال قرارداد بست- بعد از کسب یک عنوان- جهت آزمون سه روزه اي به کلوب اسپورتینگ رفت که متعاقبا وی را به مبلغ نامعلومی به خدمت گرفت. پائولو کاردوسو- نخستین مربی او در اسپورتینگ لیسبون میگوید: هنگامی توپ به او می رسید دو یا سه بازیکن را از سر راه برمی داشت. در آخر بازی بازیکنان دیگر همۀ دور او جمع میشدند- میدانستند او فرزند ي خاصی هست.

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    ۱۰. کریستیانو رونالدو در نوجوانی در کلوب با بهره گیری از دو وزنه روی هرکدام از پاهایش تمرین می کرد و با توپ دریبل می زد. به نظر رونالدو تمرین با وزنه شگرد بازی اش را اصلاح می داد لیکن بدون وزنه از آن هم سریع تر می شد.

    ۱۱. در سن ۱۵ سالگی پزشکان تشخیص دادند مبتلا به تندتپشی هست- مشکلی که می توانست باعث شود فوتبال را کنار بگذارد. طی یک عمل جراحی با بهره گیری از لیزر ناحیه ا ي از قلبش راکه باعث ایجاد سخت شده است بود سوزاندند. جراحی صبح انجام شد و در آخر روز از بیمارستان مرخص شد؛ تنها چند روز بعد او تمرین را از سر گرفت.

    ۱۲. کریستیانو رونالدو اعتراف می کند موفقیتش را به یکی از نزدیک ترین دوستانش یعنی آلبرت فانترآو مدیون هست: من باید به علت موفقیتم از دوستم آلبرت تقدیر کنم. ما در کلوب جوانان همبازی بودیم. هنگامی از طرف اسپورتینگ «لیسبون» آمدند- به ما گفتند هرکس گل بیش تری بزند ر آکادمی آن ها پذیرفته می شود.

    ما آن بازی را ۳-۰ بردیم- من گل اول را به ثمر رساندم- بعدی را آلبرت زد و سومی گلی بود که همۀ را تحت تاثیر قرار داد. آلبرت با دروازه بان در یک موقعیت تک به تک قرار گرفت. من کنار او می دویدم- او دروازه بان را دور زد و تنها کاری که باید میکرد شوت کردن توپ به سمت دروازه ي خالی بود. ولی او توپ را به من پاس داد و من گل را زدم. من در آکادمی پذیرفته شدم.

    بعد از مسابقه- پیش او رفتم و پرسیدم چرا؟ آلبرت پاسخ داد: تو از من بهتری. چند سال بعد- روزنامه نگاری به منزل ي آلبرت رفت و از او پرسید

    آیا این حکایت واقعیت دارد. او هم تایید کرد. آلبرت گفت حرفه اش بعنوان یک فوتبالیست بعد از آن مسابقه به آخر رسید و اکنون بدون کار هست. ولی این منزل ي خوشگل- و ماشین را از کجا آورده اي؟ به نظر میرسید مرد ثروتمندی باشی. حتی خانواده ات را هم پشتیبانی می کنی … تمام این خرج ها را چگونه فراهم سازی میکنی؟ آلبرت با سربلندی پاسخ داد؛ این ها از طرف کریستیانو هست.

    ۱۳. کریستیانو رونالدو نخستین بازی حرفه اي او جهت اسپورتینگ لیسبون در ۱۷ سالگی بود. زمانی که او در سوپرلیگ پرتغال در مسابقه اي بازی کرد که نخست راه او جهت تبدیل شدن به بزرگ ترین فوتبالیست تاریخ بود.

    ۱۴. منچستر یونایتد در سال ۲۰۰۳ با پرداخت ۱۲ میلیون یورو با او قرارداد امضا کرد و رکورد جایزه جهت بازیکنی به آن سن و سال را شکست.

    ۱۵. سر الکس فرگوسن در اهدای پراهن عدد ۷ به رونالدو هیچ تردیدی نداشت ما عدد هفت هاي بی نظیر اي داشته ایم- برایان رابسون- اریک کانتونا- دیوید بکهام- بعضی این پیراهن را نمی درخواست کردند ولی خودباوری رونالدو حتی در ۱۸ سالگی هم بالا بود. هنگامی بعنوان بازیکن جایگزین در برابر بولتون به بازی رفت و حضوری طوفانی داشت.

    ۱۶. با این حال رونالدو ناامید نشد. او خیلی سریع و در فینال جام حذفی انگلستان در سال ۲۰۰۴ با زدن نخستین سه گل تیمش به قهرمانی آن کمک کرد.

    ۱۷. در ۲۰۰۶ رونالدو در مدیرا پرتغال یک بوتیک لباس را با نام CR7 «حروف اول نام و عدد پیراهنش» افتتاح کرد. سال ۲۰۰۸ رونالدو کسب و کار خود را با افتتاح دومین بوتیک خود در لیسبون ترویج داد. کالاها این فروشگاه ها شامل کمربندهای مزین به الماس- جین هایي با جیب چرمی و کفش هاي سگک دار بود.

    ۱۸. سال ۲۰۰۷ پس از آن که مادرش مبتلا به سرطان سینه تشخیص داده شد با بحران هاي شخصی روبرو شد.

    ۱۹. در ۲۰۰۸- یک سال بعد از امضای یک قرارداد پنج ساله به ارزش ۳۱ میلیون دلار- با ۴۲ گل رکورد خارق العاده اي را کسب کرد و بعنوان بازیکن سال فیفا گزینش شد.

    ۲۰. سال ۲۰۰۹ وقتی رئال مادرید جهت امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو مبلغ ۱۳۱ میلیون دلار را توصیه کرد- تعهدش به منچستر یونایتد زیر پرسش رفت. رونالدو به خبرنگاران گفت میدانم انتظار زیادی از من خواهند داشت تا در کلوب ارزش بدرخشم و بیش تر از منچستر یونایتد زیر فشار خواهم بود چون سال ها آنجا بوده ام. ولی این به معنای یک بحران اخیر است و قرار است به من یاری کند برترین فوتبالیست شوم

    ۲۱. در ۱۵ ژوئن ۲۰۱۰- در نخستین بازی پرتغال درجام حهانی برابر ساحل عاج رونالدو به وسیله دفاع راست این تیم به نام دمل تکل شد که منجر به مجادله بین این دو و دریافت کارت زرد شد. روز بعد- پرتغال با فیفا تماس گرفت که کارت زرد رونالدو لغو شود لیکن بعد از کنار رفتن از نقطه ي درگیری به آن کشیده شده است بود- ولی این خواهش رد شد.

    ۲۲. در ۳ جولای ۲۰۰۳ رونالدو اعلام کرد پدر شده است هست. صفحات فیسبوک و توئیتر رسمی او به تولد پسرش اشاره کرده و خواستار آرامش وحفظ حریم شخصی بود. این طفل- که کریستیانو رونالدو جونیور «کوچک» نام گرفت تحت حضانت کامل رونالدو قرار دارد. مادر او پیشخدمتی است که رونالدو مدت کوتاهی با او در ارتباط بود.

    ۲۳. در ژوئن ۲۰۱۰- طی آمادگی جهت جام جهانی رونالدو ـ بعد از استیون جرارد- پله و دیوید بکهام ـ تبدیل به چهارمین فوتبالیستی شد که تندیس مومی او در موزه ي مادام توسو لندن قرار گرفت.

    ۲۴. رونالدو در قبل با مدل هاي انگلیسی به نام آلیس گودوین و جما آتکینسون ارتباط داشت و از اوایل سال ۲۰۱۰ ارتباط ي خود را با ایرینا شایک شروع کرد

    ۲۵. کریستیانو رونالدو یک کاتولیک معتقد هست.

    ۲۶. زندگینامه ي رونالدو از زبان خودش با عنوان Moments «لحظات» در دسامبر ۲۰۰۷ انتشار شد.

    ۲۷. در شهر فونخال پرتغال- زادگاه رونالدو- موزه اي به نام «Museu CR7» وجود دارد که به او تقدیم شده است و حاوی جوائز- تصویر هاي نادر- مدال ها و سایر وسایل مربوط به رونالدو هست.

    ۲۸. در دسامبر ۲۰۱۱- رونالدو یک بازی به نام «Heads Up with Cristiano» را جهت آیفون معرفی کرد. این بازی به وسیله شرکت «RockLive» ساخته شده است هست.

    ۲۹. در جولای ۲۰۱۲- شرکت امنیت کامپیوتری McAfee گزارشی تهیه کرد و فوتبالیست ها را براساس احتمال جستجوی نامشان در اینترنت و هدایت به یک وبسایت ناامن رده بندی کرد. نام رونالدو در صدر یان لیست قرار داشت.

    ۳۰. کریستیانو رونالدو قلبی بشردوستانه دارد. در نوامبر ۲۰۱۲- کفش طلای راکه در ۲۰۱۱ برنده شده است بود به ارزش ۱.۵ میلیون یورو فروخت و پول آن را به راه اندازی مدرسه اي جهت کودکان غزه اي تخصیص داده شده است داد. در دسامبر ۲۰۱۲- رونالدو به برنامه ۱۱ «for Health» فیفا ضمیمه تا اطلاع کودکان را جهت دور ماندن از شرایط خطرناکی هم چون اعتیاد به مواد مخدر– اچ آی وی- مالاریا و چاقی زیاد کردن دهند.

    ۳۱. با اینکه رونالدو بازیکن بزرگی است ولی خیلی ها وی را به خاظر شخصیتش دوست ندارند- لیکن به نظر میٰ رسد گاهی اوقات کمی خودخواه میشود. در ۲۰۱۱- لژیون هاي هوادارانی که از رونالدو بدشان می آمد با تبلیغی از جانب رونالدو توجیه شدند که اعلام کرد انسانها وی را دوست ندارند چون خیلی ثروتمند- خوش قیافه و بااستعداد هست.

    ۳۲. رونالدو بازیکنی سریع هست- خیلی سریع. او جدیداً توانست در بحران دو زیگزاگ آنخل دیوید رودریگز- دونده ي اسپانیایی را با ناسازگاری نیم دقیقه شکست دهد ولی درمسیر مستقیم با ناسازگاری بسیار مقداری از این دونده ي حرفه اي شکست خورد.

    ۳۳. هنگامی رونالدو می پرد- هنگام بلند شدن ۵جی نیروی گرانش فرآوری میکند که ۵ برابر نیروی یک چیتا در جهش کامل هست. این فرمایش باعث میشود در حالت ایستاده ۴۴ سانتی متر و در حین دویدن ۷۸ سانتی متر از زمین بلند شود ـ که ۷ سانتی متر از یک بازیکن میانگین لیگ بسکتبال ان بی اي بیش تر هست.

    ۳۴. رونالدو در یک فصل ۹۰۰ برابر بیش تر از یک دونده ي المپیک می دود.

    ۳۵. چربی بدن رونالدو تقریباً ۱۰ درصد است که باعث می شود جهت سریع دویدن و دوره هاي ورزشی یک ماشین تمام عیار باشد.

    ۳۶. سرعت ضربات آزاد کریستیانو رونالدو حدود ۱۳.۱ کیلومتر بر ساعت است که تقریباً سرعتی برابر با سرعت یک شاتل فضایی در حین پرتاب هست.

    ۳۷. رونالدو طی یک جلسه تمرین حدود ۲۳-۰۵۵ کیلوگرم وزنه بلند می کند که معادل وزن ۱۶ خودروی تویوتا پریوس هست.

    ۳۸. رونالدو ۱ متر و ۸۵ سانتی متر قد دارد.

    ۳۹. رونالدو به طور میانگین ۸۰ کیلوگرم وزن دارد.

    ۴۰. آرنولد شوارتزنگر گفته است به نظر او رونالدو یکی از خوش اندام ترین ورزشکاران دنیا هست.

    ۴۱. پدر رونالدو- خوزه دینیس آویرو- در سن ۵۲ سالگی و به علت اعتیاد به الکل درگذشت. به همین علت رونالدو الکل نمینوشد لیکن فوت پدرش را تذکر میکند. رونالدو همه ي وقت به او توصیه میکرد به مرکز توانبخشی برود ولی او نمی پذیرفت

    ۴۲. رونالدو نه سیگار می کشد و نه خالکوبی روی بدنش دارد لیکن به صورت مرتب خون اهدا می کند.

    ۴۳. در اکتبر ۲۰۰۵- یک ماه بعد از فوت پدرش- بعنوان مظنون تجاوز به یک زن در هتلی در لندن توقیف و به قید گارانتی آزاد شد. رونالدو این اتهامات را رد کرد و در نوامبر ۲۰۰۵ اسکاتلند یارد به علت ناکافی بودن شواهد وی را تبرئه کرد. رونالدو با انتشار شدن بیانیه اي گفت: من همواره بر بیگناهی خودم پافشاری می کردم و خوشحالم این مسئله به آخر رسید و می توانم روی بازی جهت منچستریونایتد تمرکز کنم.

    ۴۴. در می ۲۰۱۴- فوربس رونالدو را با درآمد ۷۳ میلیون دلار حاصل از جایزه- جایزه ها و دیگر درآمدهای جانبی طی ۱۲ ماه قبل- در صدر لیست پردرآمدترین بازیکنان دنیا قرار داد.

    ۴۵. او مقدار زیادی از این درآمد را از پشتیبانی هاي مالی و تبلیغ محصولات گوناگون به دست می آورد. بعضی از این محصولاتی که تبلیغ می کند لباس زیر و جین هاي مردانه امپوریو آرمانی- و نایک هست. همچنین قراردادهایی نیز با کوکاکولا- کسترول- کونامی- بانکو اسپیریتو سانتو- موتورولا- شرکت «Jacob & Co- Herbalife» – کی اف سی- «Tag Heuer و Fly Emirates» دارد.

    ۴۶. اضافه بر عنوان برترین بازیکن سال فیفا- و برنده شدن توپ طلا– کفش طلا و افتخارات دیگر بعنوان برترین فوروارد سال اروپا نیز شناخته شده است هست.

    ۴۷. دارایی خالص کریستیانو رونالدو ۲۵۰ میلیون دلار هست.

    ۴۸. اگر باشگاهی بخواهد رونالدو را به خدمت بگیرد باید ۱ میلیارد دلار بپردازد.

    ۴۹. کریستیانو رونالدو بعنوان یکی از دو بازیکن بزرگ نسل خود «دیگری مسی هست» در نظر گرفته می شود. او در خط حمله بازی می کند و غالب اوقات بعنوان مهاجم یا بال کنار توپ میزند و به علت توانایی گلزنی- سرعت- دریبل زنی- جاگیری مناسب- پاس هاي دقیق و ضربه هاي آزاد شناخته میشود

    دوست دختر رونالدو،پسر رونالدو،تصاویر رونالدو،کریس رونالدو،زندگی شخصی کریس رونالدو

    مطالب مرتبط :

    عکس های دیدنی از کودکی تا بزرگسالی کریستیانو رونالدو

    تمام اتومبیل های کریس رونالدو + «عکس و قیمت»

    تمامی افتخارات کریس رونالدو +عکس

    ماجرای علاقه جالب کریس رونالدو به این پسر ایرانی

    دعوای نامزد باردار کریس رونالدو و دوست دختر جدیدش

    واژه های کلیدی: تصاویر رونالدو | فوتبالیست ها | پسر رونالدو | زندگینامه | زندگی شخصی | کریستیانو | فوتبالیست | رونالدو | بازیکنان | پرتغال | لیسبون

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    رازهای شخصی زندگی کریس رونالدو که کمتر کسی می داند

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • هاردکپی کتاب های تصفیه آب
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • خرید کتاب های خون شناسی و سرطان از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • منابع اورجینال دامپزشکی
  • کتب نثر زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع تبلیغات
  • خرید کتاب های پزشکی زنان و زایمان از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>