اطلاعیه سایت
از ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی در «ششمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» قدردانی خواهد شد.
به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هوشمند سفیدی گفت: «جایزه تعالی در روابط عمومی» بر اساس الگوی سرآمدی در روابط عمومی به روابط عمومیهایی تعلق میگیرد که حداقل ۵۰ درصد امتیاز ممکن از یک هزار امتیاز را کسب کند و جایگاه آن در نحوه تجلیل بر اساس امتیاز کسب شده است تعیین میشود، به گونهای که دریافت امتیاز بین ۴۵۰ تا ۵۵۰ امتیاز به کسب نشان تعالی ۴ ستاره و کسب ۵۵۰ تا ۸۵۰ امتیاز به بالا به دریافت تندیس منجر میشود.
سفیدی افزود: امتیاز هر روابط عمومی بر اساس ارزیابی و ممیزی تعیین میشود و قرار است ممیزی از روابط عمومیهای داوطلب تا ۲۰ مرداد با حضور ۹۰ صاحبنظر، استاد و محقق روابط عمومی انجام پذیرد.
وی با اشاره به اینکه در بررسی و ممیزی هر روابط عمومی ۸۱ شاخص مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه های آن نیز به روابط عمومیها جهت آگاهی از اوضاع خود و اصلاح امور اعلام میشود، تصریح کرد: یک روابط عمومی سرآمد باید در همه ابعاد و جنبهها از عملکرد و ساختار تا رویکرد و کارایی در سطح بالایی باشد.
قدردانی از ۴۰ روابط عمومی برتر در آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی کشور عزیزمان ایران
سفیدی افزود: چهارشنبه ۲۵ مرداد ماه در تالار شهید مطهری در دانشگاه تربیت مدرس که با حضور ۳۰۰ نفر از دست اندرکاران روابط عمومی برگزار خواهد شد، ضمن برگزاری ۲ کارگاه آموزشی جهت تبیین و آموزش مفهوم تعالی و سرآمدی روابط عمومی، علاوه بر روابط عمومیهای سرآمد، از «مدیران تعالیگر ارتباط» نیز تقدیر خواهد شد.
وی سرآمدی و تعالی را یک بسته ترکیبی اعم از رویکردها، عملکردها و ساختارها دانست که میتواند روابط عمومیها را به سوی پیشرفت رهنمون سازد.
سفیدی با تقدیر از روابط عمومیهای داوطلب، اظهار داشت؛ هم اینک ممیزی از روابط عمومیهای داوطلب در سراسر کشور در حال انجام است.
انتهای پیام/
از ۴۰ روابط عمومی پیشگام در تعالی و سرآمدی در «ششمین دوره آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران» قدردانی خواهد شد.
واژه های کلیدی: روابط عمومی | دریافت | داوطلب | روابط عمومی | آموزش روابط عمومی | روابط عمومیهای سرآمد |