• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    در آستانه شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر انگلستان قرار داریم. وبسایت guardian هر یک از ۲۰ تیم حاضر در این مسابقه های را مورد بررسی قرار داده و

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل 18-2017 لیگ برتر

    وبسایت رسمی برنامه نود – در آستانه شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر انگلستان قرار داریم. وبسایت guardian هر یک از ۲۰ تیم حاضر در این مسابقه های را مورد بررسی قرار داده و رتبه آن ها را آینده نگری کرده هست. در هر بخش، چهار تیم لیگ برتر را بررسی کرده و خلاصه ای از نکات کارشناس های تحریریه guardian را تقدیم حضورتان می کنیم. در این بخش، تیم های بورنموث، برایتون، برنلی و آرسنال را مورد بررسی قرار می دهیم.

    بورنموث

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    گیلاس ها در فصل گذشته به رتبه نهم دست یافته ولی کارشناس های guardian، رتبه یازدهم را جهت شاگردهای ادی هاو ۳۹ ساله در فصل تازه لیگ برتر آینده نگری می کنند. همچنین شانس قهرمانی این تیم نیز ۷۵۰ به ۱ در نظر گرفته شده است هست. همان طور که می دانید، هیچ تیمی در تاریخ لیگ برتر با یک سرمربی انگلیسی به قهرمانی نرسیده ولی از نظر کارشناس ها، طی دو سال اخیر هیچ مربی انگلیسی به اندازه ادی هاو مورد توجه قرار نگرفته و آینده درخشانی جهت او آینده نگری می شود. بورنموث در مقاطعی از فصل گذشته دچار افت شد و حتی ۹ بازی پیاپی بدون برد را پشت سر گذاشت ولی در آخرهای فصل دوباره اوج گرفت و طی ۱۲ بازی انتهایی، فقط ۲ بار شکست خورد. هنگامی بورنموث با مربی جوان خود در سال ۲۰۱۵ به لیگ برتر صعود کرد، بسیاری از کارشناس ها هیچ شانسی جهت بقای این تیم قائل نبودند ولی ادی هاو کلیه این آینده نگری ها را باطل نمود. او یک مربی با اندیشه های مدرن است که چند ایده نوآورانه را در اردوی تیمش بر پا کرد از جمله اجبار به استفاده از عینک های نارنجی به وسیله بازیکن ها دو ساعت پیش از خواب به منظور مقابله با امواج و تشعشعات حاصل از گوشی های گوشی و تبلت. در اردوی پیش فصل بورنموث در ماربیا اسپانیا، به دستور ادی هاو یک متخصص نگهداری از زمین و چمن نیز به طور دائم جهت بررسی کیفیت زمین تمرین حضور داشت.

    باشگاه بورنموث در خارج از زمین فوتبال نیز به سوی پیشرفت قدم برداشته و محل مورد نظر جهت احداث یک ورزشگاه اختصاصی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ را تعیین کرده هست. ادی هاو در تابستان جاری ۴ بازیکن از جمله آسمیر بگوویچ دروازه بان بوسنیایی را به خدمت گرفت. نیتان آکه هلندی نیز در ازای ۲۰ میلیون پوند از چلسی به بورنموث ملحق شد تا رکورد نقل و انتقالات تاریخ این کلوب را بشکند. پُر سر و صدا ترین خرید بورنموث، جرمین دفو مهاجم محبوب انگلیسی است که بعد از چند فصل درخشان در ساندرلند و سقوط این تیم به چمپیونشیپ، به جمع گیلاس ها پیوست. اگر چه دفو بازیکن مسنی است ولی همچنان یک وزنه سنگین محسوب می شود و حضور او یک اعتبار بزرگ جهت کلوب خواهد بود. جالب این که هر سه خرید فوق الذکر یعنی بگوویچ، دفو و آکه قبلاً نیز جهت بورنموث بازی کرده بودند. کانور ماهونی نیز از بلکبرن به بورنموث ملحق شد. ادی هاو تلاش کرده تا بازیکن های کلیدی خود را حفظ نماید و تنها به لوئیز گرَبان و مارک ویلسون اجازه جدایی داده هست. خط دفاعی بورنموث بعد از بازگشت آکه و با حضور استیو کوک، همچنان نقطه اتکاء گیلاس ها محسوب می شود. باید منتظر مسابقه جالبی بین آرتور بوروتس و آسمیر بگوویچ در دروازه بورنموث باشیم. البته بورنموث از خط حمله خوبی برخودار بوده و هفتمین خط حمله برتر در فصل گذشته لیگ را در اختیار داشت. جاشوا کینگ مهاجم اسبق منچستر یونایتد توانست ۱۶ گل را در فصل گذشته لیگ برتر جهت بورنموث به ثمر برساند. زوج کینگ و دفو احتمالاً حرف های زیادی جهت گفتن خواهد داشت. بازگشت جک ویلشر به آرسنال باعث شده است تا جای بیشتری جهت لوئیز کوک کاپیتان تیم ملی زیر ۲۰ ساله های انگلیس (قهرمان جام جهانی ۲۰۱۷) در خط هافبک باز شود.

    در آستانه شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر انگلستان قرار داریم. وبسایت guardian هر یک از ۲۰ تیم حاضر در این مسابقه های را مورد بررسی قرار داده و

    برایتون و هاو آلبیون

    مرغ های دریایی با نایب قهرمانی در فصل گذشته چمپیونشیپ، جواز صعود مستقیم به لیگ برتر را دریافت کردند ولی کارشناس های guardian آینده نگری می کنند تیم برایتون در فصل تازه هیچ شانسی در لیگ برتر نداشته و به رتبه ای بهتر از بیستم دست پیدا نخواهد کرد. همچنین شانس قهرمانی برایتون نیز ۱۵۰۰ به ۱ می باشد. هزینه منچستر سیتی بابت خرید دو مدافع کناری از کل هزینه کلوب برایتون جهت ورزشگاه آمکس زیاد هست. برایتون حدود ۲۰ سال در مسابقه های مناطق بازی می کرد و در هیچ کدام از چهار دسته از لیگ های انگلستان های حضور نداشت. درایت کریس هیوتن باعث شد تا مرغ های دریایی با اتکاء به فوتبال تهاجمی و کوبنده به لیگ برتر راه یابند ولی کار بسیار دشواری را جهت بقاء در این مسابقات، پیش روی خود می بینند. برایتون یکی از معدود کلوب های لیگ برتر است که اصالت خود را حفظ کرده و دنی بلوم مالک و مدیر باشگاه، از ۷ سالگی هوادار برایتون بود. مرغ های دریایی به شدت خواستار خرید رناتو نتو هافبک برزیلی تیم خنت بودند ولی مصدومیت زانوی وی باعث شد تا این انتقال رخ نداده و رکورد خرید این کلوب جا به جا نشود. همچنین برایتون کورس مسابقه جهت خرید تامی آبراهام از چلسی را واگذار کرده و این پدیده جوان به تیم سوانسی سیتی پیوست.

    متیو رایان دروازه بان تیم ملی استرالیا را باید بااهمیت ترین خرید تابستانی برایتون دانست که از والنسیا به جمع یاران هیوتن اضافه شد. همچنین پاسکال گروس دفاع چپ و مارکوس سوتنر بازیساز (یار شماره ۱۰) نیز از اینگولشتات به برایتون پیوستند. دو استعداد جوان دیگر یعنی ماتیاس نورمن نروژی و استیون آلزیت نیز پیراهن آبی و سفید برایتون را بر تن کردند. رایان استرالیایی با ارزش ۵٫۲ میلیون پوند، جانشین دیوید استاک دیل در دروازه برایتون خواهد شد. برایتون طی ۴۶ بازی در فصل گذشته چمپیونشیپ، ۴۰ گل را دریافت کرد ولی ۲۰ کلین شیت به نام استاک دیل ثبت شد. ایزی براون محصول آکادمی چلسی نیز به طور قرضی به برایتون پیوست. جالب این که بین خریدهای تازه این تیم، فقط براون سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. گلن ماری، استیو سیدول و لیام روسنیور با تجربه ترین یاران برایتون هستند. نقطه قوت برایتون در بازی های خانگی بوده و هیوتن به دنبال تکرار مسیر شون دایچ در برنلی و ادی هاو در بورنموث هست. هیوتن قبلاً نیز تیم وولور همپتون را به لیگ برتر رساند ولی بعد از نتیجه های ضعیف، بسیار سریعتر از حد تصور برکنار شد. اکنون هیوتن و برایتون یک هدف یکسان دارند و آن هدف چیزی نیست جز اثبات شایستگی خود در جمع غول های فوتبال جزیره!

    برنلی

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    شرابی ها در فصل گذشته لیگ برتر به هدف مهم خود دست یافته و با حضور در رتبه شانزدهم، از فرار به دسته پایین نجات یافتند ولی کارشناس های تحریریه guardian آینده نگری کرده اند که برنلی در فصل جدید، در مکان هجدهم جدول قرار گرفته و به چمپیونشیپ سقوط می کند. شانس قهرمانی برنلی، ۱۰۰۰ به ۱ هست. شون دایچ سرمربی برنلی، سه سال پیش نیز دقیقاً در چنین وضعیتی قرار داشت و تیمش جهت دومین فصل، حضور در لیگ برتر را تجربه می کرد ولی برنلی در آن فصل به دسته پایین سقوط کرد. البته کلوب برنلی با سعه صدر و اعتماد مجدد به دایچ، بلافاصله به لیگ برتر بازگشت و در فصل جدید، جهت دومین سال پیاپی در جمع بزرگان فوتبال جزیره به میدان خواهد رفت. حالا دایچ تجارب سه سال پیش را در اختیار داشته و باید از تکرار آن اتفاق تلخ جهت شرابی ها (سقوط به دسته پایین) جلوگیری نماید. یکی از رموز موفقیت دایچ در برنلی، ایجاد فضای صمیمانه بین بازیکن ها هست. برنلی از آن دسته تیم هایی بوده که گل های زیادی نمی زند ولی به آسانی هم تن به شکست نمی دهد به خاص در بازی های خانگی. برنلی در فصل گذشته لیگ برتر به ۱۰ پیروزی خانگی دست یافت و با کسب ۴۰ امتیاز، از سقوط فرار کرد. برنلی در فصل گذشته فقط به یک پیروزی خارج از منزل دست یافت ولی شرابی ها باید از بورنموث الگوبرداری کنند.

    خریدهای تابستانی برنلی حاکی از این واقعیت بوده که شون دایچ به دنبال خرید بازیکن هایی با تجربه زیاد و نه لزوماً اشخاص هیجان انگیز هست. به همین دلیل، اشخاص با تجربه ای همچون جک کورک و جاناتان والترز به جمع یاران دایچ اضافه شدند. کورک و والترز جمعاً بیش از ۴۰۰ بار در لیگ برتر به میدان رفته و سال ها با پیراهن سوانسی و استوک بازی کردند. فیل بردزلی نیز بیش از این که صورت ای جالب جهت هواداران برنلی باشد، یک خرید جهت زیاد کردن بار تجربه در این تیم هست. جدایی دو بازیکن کلیدی برنلی طی دو سال گذشته یعنی جورج بوید و جویی بارتون نیز حائز اهمیت است ولی بااهمیت ترین فروش تابستانی شرابی ها، مایکل کین مدافع آهنین بوده که در ازای ۲۵ میلیون پوند به اورتون پیوست. جدایی آندره گری مهاجم زهردار برنلی و امضای قرارداد وی با واتفورد، ضربه مهلک دیگری جهت این تیم بود. هنوز شون دایچ جانشین های مناسبی را جهت کین و گری پیدا نکرده هست. شاید سم ووکس و اشلی بارنز نتوانند به اندازه آندره گری در خط حمله برنلی، مؤثر باشند. برنلی از لحاظ امکانات و به خاص زمین تمرین طی چند سال اخیر بسیار پیشرفت کرده و ترف مور ورزشگاه اختصاصی این تیم، بسیار مخوف و پُر سر و صدا هست. آیا برنلی همچون فصل گذشته، قادر به تکرار ۱۰ برد خانگی جهت بقاء در لیگ برتر خواهد بود یا دوباره به سندروم سال دوم دچار شده است و به چمپیونشیپ باز می گردد؟

    در آستانه شروع فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر انگلستان قرار داریم. وبسایت guardian هر یک از ۲۰ تیم حاضر در این مسابقه های را مورد بررسی قرار داده و

    آرسنال

    توپچی ها در فصل گذشته جهت نخستین بار در دوران مربیگری آرسن ونگر به رتبه نازل پنجم سقوط کرده و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و جشن روز «سن تاترینگام» را از دست دادند. جالب این که تحریریه guardian رتبه پایین تری را جهت آرسنال در فصل تازه لیگ برتر، آینده نگری کرده هست. به اعتقاد این نشریه، تیم آرسنال در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در مکان ششم قرار گرفته و شانس قهرمانی این تیم نیز ۱۱ به ۱ می باشد. آرسنال جهت اردوی پیش فصل به استرالیا و چین سفر و چند بازی تدارکاتی را در گرمای ۴۰ درجه برگزار کرد. ینس لمن دروازه بان اسبق آرسنال نیز بعد از چند سال به این برگشته تا در کادر فنی ونگر ایفای نقش کند. آرسنال در فصل گذشته بسیار پُر افت و خیز ظاهر شد و نتیجه های ضعیف این تیم در میانه های فصل یک ضربه بزرگ را به پیکره یاران ونگر وارد آورد. البته عوض کردن تاکتیک ونگر در آخرهای فصل منجر به اوج گیری توپچی ها شد ولی در نهایت، آرسنال با یک امتیاز کمتر نسبت به لیورپول، در مکان پنجم جدول ایستاد. اگر چه آرسنال فصل گذشته را با قهرمانی در جام حذفی به آخر رساند ولی هواداران کلوب به چیزی جز بازگشت به لیگ قهرمانان و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر نمی اندیشند. حال این پرسش مطرح است که آیا شاگردهای آرسن ونگر با پتانسیل کنونی، قادر به تکرار روزهای اوج آرسنال هستند یا خیر؟ خریدهای تابستانی آرسنال چندان کافی و وافی به نظر نمی رسند. گر چه مسوت اوزیل در ورزشگاه امارات باقی خواهد ماند ولی هنوز وظیفه الکسیس سانچز و حتی الکس آکسلید چمبرلین دو هافبک کلیدی توپچی ها مشخص نیست. الکسیس ساز جدایی را کوک کرده و به بهانه مصدومیت (احتمالاً ساختگی)، در بازی نخست فصل تازه به میدان نرفت.

    الکساندر لاکازت بااهمیت ترین خرید تابستانی آرسنال است که بعد از چند سال درخشان در لیون، به جمع توپچی ها ملحق شد. لاکازت در بازی های پیش فصل عملکرد خوبی داشته و حتی گل افتتاحیه لیگ برتر ۱۸-۲۰۱۷ را نیز به نام خویش ثبت کرد. با حضور الکساندر لاکازت، اولیویه ژیرو، دنی ولبک، الکس ایووبی و تئوو وولکات، خط حمله آرسنال مسئله چندانی ندارد. نقطه ضعف اساسی آرسنال در خط هافبک بوده که در صورت جدایی الکسیس سانچز، مسائل دو چندان خواهد شد. گرانیت ژاکا و آرون رمزی در بازی های پیش فصل، به هماهنگی خوبی رسیده اند ولی غیبت طولانی سانتی کازورلا، ضربه بزرگی را به شاکله خط هافبک توپچی ها وارد کرده هست. علت پافشاری ونگر جهت خرید توماس لمار ستاره موناکو نیز همین مسائل خط هافبک آرسنال می باشد. آرسنال در آخرهای فصل گذشته به خط دفاعی سه نفره روی آورد و نتیجه های این تیم متحول شد. ونگر در فصل تازه نیز با خط دفاعی سه نفره به میدان رفته لیکن تیمش با این ساختار از ریتم هارمونیک تری برخوردار هست. سئاد کولاشیناچ یکی دیگر از خریدهای تازه آرسنال، یک بازیکن قدرتی و نفوذی در کناره های زمین بوده که می تواند به هکتور بیرین یا الکس چمبرلین ملحق شود. ینس لمن در اردوی پیش فصل آرسنال، اختیارات زیادی از ونگر گرفته بود و در بسیاری از مواقع، صدای او در رختکن بلندتر از سایر مربیان به گوش می رسید. حتی استیو بولد دستیار اول ونگر از این اوضاع ناراضی هست. آرسنال به علت حضور در لیگ اروپا باید به شرایط بازی در روزهای پنج شنبه و یک شنبه عادت کند. حال باید دید که آیا در فصل تازه نیز هواداران آرسنال همان شعارهای معروف «خروج ونگر» را با بالون به آسمان خواهند فرستاد یا این که ونگر این جو منفی را عوض کردن می دهد؟ گونرها (لقب هواداران آرسنال) به خوبی می دانند که حداقل جهت دو سال دیگر باید با این پیرمرد فرانسوی کنار بیایند. آرسنال در مسابقه افتتاحیه فصل تازه لیگ برتر با حساب ۴-۳ برابر لستر سیتی به پیروزی رسید.

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    ۴۴۶۴

    واژه های کلیدی: دروازه بان | بورنموث | برایتون | تابستانی | مسابقه | بازیکن | جدایی | خارجی

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل 18-2017 لیگ برتر

    لشکر توپچی ها و آخرین تیر در ترکش ونگر , دیباچه ای بر فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ برتر

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود منابع مرجع تغذیه
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • خرید کتاب معماری زبان اصلی
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی نقشه کشی
  • کتاب های انتشارات اورجینال
  • دانلود منابع مرجع مهندسی مکانیک
  • منابع اورجینال محیط بانی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباطات
  • دانلود منابع مرجع سیستم های دینامیکی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>