• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » صورتحساب‌ها یک‌ماهه می‌شوند، حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

    صورتحساب‌ها یک‌ماهه می‌شوند، حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

    معاون امور مشتریان شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یک‌ماهه از مرداد و حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا آخر سال، از

    صورتحساب‌ها یک‌ماهه می‌شوند، حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

    معاون امور مشتریان شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران با اشاره به اعلام صورت حساب قبض یک ماهه از مرداد و حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت تا آخر سال، از مشوق هایی جهت کسانی که قبض خود را بدون صورت حساب و به صورت مستقیم پرداخت می کنند خبر داد.

    صورتحساب های تلفن ثابت یک ماهه می شوند

    داوود زارعیان با اشاره به کارهای مخابرات در حوزه خدمات به مشتریان، گفت: تعیین کیفیت جهت همه سرویس های مخابراتی از جمله این کارهای هست. بدین ترتیب که ما جهت خدمات شاخص کیفیت تعریف می کنیم و اگر کیفیت پایین تر از حد مطلوب بود، به مشتریان خسارت پرداخت می کنیم.

    عبارات مهم : مخابرات – مخابرات
    وی تجمیع دفاتر امور مشترکین را یکی دیگر از خدمات مخابرات دانست و افزود: ما قصد داریم به صورت موازی دو کار انجام دهیم. بدین ترتیب که مراجعه به یک مکانی خاص در همه کشور حذف شود و در همه نقاط سرویس دهد. همچنین اکنون ۱۲۰ مرکز در پایتخت کشور عزیزمان ایران داریم. به همین علت مراکز امور مشترکان را محدود خواهیم کرد تا سرویس ها به صورت تجمیع شده است وجود داشته باشد.

    صورت حساب یک ماهه و حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

    معاون امور مشتریان شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران با تاکید بر خدماتی جهت جلب رضایت مشتریان به خاص در حوزه تلفن ثابت، گفت: اعلام صورت حساب قبض یک ماهه یکی از کارهای است و از ماه مرداد صورت حساب یک ماهه خواهیم داشت. حذف قبوض کاغذی در یک فرآیند هشت ماهه در کشور نیز از کارهای دیگر هست. زیاد کردن کانال های ارسال و دریافت صورت حساب از اکنون شروع شده است بدین ترتیب تا آخر سال قبض کاغذی حذف می شود.

    پرداخت مستقیم با همکاری بانک

    زارعیان پرداخت مستقیم (direct debit) را از دیگر سرویس های پرداخت دانست و اظهار کرد: کسانی که در بانک حساب دارند می توانند با بانک قرارداد بسته تا بدون دریافت صورت حساب قبض، بانکشان آن را به صورت مستقیم پرداخت کند. جهت این کار مشوق هایی نیز از طرف مخابرات و بانک جهت مشتریان در نظر گرفته شده است تا انگیزه یافته و دیگر نیازمند قبض تلفن نباشند.

    وی با تاکید بر دیجیتال سازی و راحت سازی به عنوان دیگر خدمات مخابرات، گفت: دیجیتال سازی به این ترتیب است که رفت و آمد مردم حذف شده است و همه سرویس های مخابرات تا آخر سال به صورت عملیاتی دیجیتالی شود. همچنین ما به دنبال این هستیم هر آنچه مشتری را معطل می کند، حذف کنیم و راحت سازی بنیادین به صورت اساسی و حذف پرونده های کاغذی از برنامه های ماست، لیکن این پرونده ها جای زیادی را اشغال می کنند در صورتی که مراجعه به آنها بسیار کم است.

    بی عدالتی در حق تلفن ثابت

    معاون امور مشتریان شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران با اشاره به تعرفه تلفن ثابت، اظهار کرد: در حوزه تعرفه گذاری تلفن ثابت یک ظلم تاریخی و بی عدالتی رخ داده هست. در صورتی که مردم جهت گوشی دقیقه ای ۶۰ تومان پول می دهند، این هزینه جهت تلفن ثابت چهار تومان است ولی با آن مسئله دارند، در حالی که ایجاد و نگهداری تلفن ثابت دشوارتر هست. بنابراین باید توجه داشت جهت تلفن ثابت گرانی اتفاق نمی افتد ولی مسوولان ارتباطاتی کشور اگر بخواهند به توسعه ارتباطات فکر کنند باید حداقل ها را در نظر بگیرند.

    زارعیان در ادامه با بیان این که باید نگرش عوض کردن کند لیکن اگر می خواهیم سرویس های خوب داشته باشیم مردم باید حداقل هزینه را پرداخت کنند، افزود: به علت تفکری که جا افتاده مردم تصور می کنند که هزینه تلفن ثابت گران هست. در صورتی که تلفن ثابت در کشور عزیزمان ایران تقریبا رایگان هست. همچنین ۷۰ درصد مکالمات گوشی زیر یک دقیقه است و چهار تومان هزینه دارد در صورتی که در همراه از همان لحظه اول ۳۰ تومان هزینه خواهد داشت.

    اخطار پرداخت به جای قطع تلفن

    وی در پاسخ به ابهامی که در خصوص اخطار به مشترکان پرمصرف تلفن ثابت داده می شود، گفت: مصوبه ۲۰۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات این است که اگر صورت حساب خط اعتباری ثابت به ۲۰ هزار تومان و خط دائمی به ۳۰ هزار تومان رسید، خط باید قطع شود. با وجود این ما در چنین شرایطی تلفن ها را قطع نمی کنیم و به مشترکان اخطار می دهیم تا به پرداخت قبض خود اقدام کنند.

    معاون امور مشتریان شرکت مخابرات کشور عزیزمان ایران با اشاره به بسته های ترکیبی و تاکید به ایجاد این بسته ها، اظهار کرد: اکنون مخابرات بسته هایی شامل صوت و دیتا، صوت و دیتا و سرویس ابری، صوت و ADSL و سرویس ابری و تلویزیون اینترنتی دارد. همچنین در حال مذاکره با سرویس سیار جهت اضافه شدن این بسته های ترکیبی هستیم.

    زارعیان همچنین درخصوص مسابقه با شرکت های FCP در جهت واگذاری تلفن روی فضای ابری توضیح داد: ما در حال حاضر واگذاری تلفن ثابت روی فضای ابری را شروع کردیم و تاکنون ۳۰۰۰ واگذاری انجام داده ایم. البته در مکان هایی که از نظر اقتصادی به صرفه باشد همین شبکه فعلی را گسترش می دهیم.

    وی با اشاره به راه اندازی سرویس تانوما به وسیله مخابرات، اظهار کرد: در پایتخت کشور عزیزمان ایران همه مناطق و در کشور نیز ۱۰ استان  به این سرویس مجهز هستند. همچنین در تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان واگذاری داشته ایم. تاکنون نزدیک به ۷۰۰۰ واگذاری در پایتخت کشور عزیزمان ایران انجام شده است است و تانوما به صورت جدی از اول مهرماه شروع می شود.

     

    صورتحساب‌ها یک‌ماهه می‌شوند، حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت

    گردآوری: گروه خبر سیمرغ
    seemorgh.com/news
    منبع: isna.ir

     

     

    واژه های کلیدی: مخابرات | مخابرات | صورتی | ایران | خبر | اقتصادی |

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های گوش و حلق و بیتی اورجینال
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • خرید کتاب زبان اصلی ادبیات علمی محبوب
  • کتب حیوان خانگی زبان اصلی
  • خرید کتاب های طب چینی از آمازون
  • منابع اورجینال نانو تکنولوژی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>