• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    رییس‌ جمهوری در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ مانعی جهت توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا قایل نیست، ابراز

    اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    روحانی: اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ قانونی مورد نیاز را به کنگره آمریکا خواهد داد

    عبارات مهم : ریاست جمهوری – دکتر روحانی

    رییس جمهوری در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ مانعی جهت توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا قایل نیست، ابراز امیدواری کرد: در دولت دوازدهم شاهد استحکام برجام، زیاد کردن مناسبات با اتحادیه اروپا و توسعه همکاری های منطقه ای و بین المللی میان دو طرف باشیم.

    به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز شنبه در دیدار «فدریکا موگرینی» با خوش آمدگویی به وی جهت حضور در مراسم تحلیف دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، گفت: کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا طی چهار سال گذشته گام های مثبت و مهمی را در جهت توسعه روابط و همکاری ها برداشته اند که این مناسبات در شرایطی که نقاط متفاوت دنیا بویژه منطقه خاورمیانه با نگرانی ها، تنش ها و مسائل فراوان و پیچیده ای مواجه هست، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

    اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    وی برجام و توافق هسته ای میان کشور عزیزمان ایران و ۱+۵ را کلیدی مهم در جهت ثبات منطقه و توسعه مناسبات کشور عزیزمان ایران با سایر کشورهای دنیا برشمرد و افزود: اتحادیه اروپا به خوبی در به ثمر رسیدن برجام نقش آفرینی کرد و امروز نیز همه طرف ها جهت حراست از این توافق که با زحمت فراوان به دست آمده، وظیفه سنگینی برعهده دارند.

    روحانی اظهار امیدواری کرد با تلاش و همکاری کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا ، گام های مهمی در جهت ثبات و امنیت بین المللی برداشته شود.

    رییس‌ جمهوری در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ مانعی جهت توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا قایل نیست، ابراز

    رییس جمهوری حضور نمایندگانی از اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییس جمهور کشور عزیزمان ایران را به معنای اراده مستحکم کشور عزیزمان ایران و اروپا جهت توسعه مناسبات همه جانبه برشمرد و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همواره نسبت به اجرای برجام متعهد و پایبند است و تا زمانی که طرف برابر آن را نقض نکند، به تعهدات خود عمل خواهد کرد.

    روحانی با اشاره به اینکه کشور عزیزمان ایران در اجرای برجام به طور کامل به تعهدات خود عمل کرده ولی بعضی طرف ها به بر تعهدات خود پایبند نیستند، گفت: بخش مهمی از اجرای برجام مربوط به گشایش در روابط اقتصادی، بانکی و فعالیت های تجاری است که باید هرچه سریعتر و به طور کامل عملیاتی شود.

    وی افزود: مناسبات کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا طی ۴ سال اخیر، پیشرفت خوبی داشته ولی هنوز به نقطه مورد انتظاری که در برجام بر آن تاکید شده، نرسیده است و لذا باید تحرک بیشتری در روابط ایجاد شود.

    اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    رییس جمهوری نحوه عمل آمریکا نسبت به تعهداتش در برجام را موجب نگرانی همه طرف ها دانست و گفت: نقض مکرر تعهدات از سوی دولت آمریکا و اعمال تحریم های تازه علیه ایران، تاثیر منفی در افکار عمومی ملت کشور عزیزمان ایران داشته و می تواند در مسیر اجرای برجام مخرب باشد که البته مجلس شورای اسلامی مطمئنا قانونی را در جهت مقابله به مثل با اقدام تازه آمریکا تصویب خواهد کرد.

    روحانی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم، برجام استحکام هرچه بیشتری یابد تا بتوانیم، گام های بعدی را در جهت توسعه همکاری های دوجانبه و منطقه ای میان کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا برداریم.

    رییس‌ جمهوری در دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هیچ مانعی جهت توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا قایل نیست، ابراز

    وی گفت: امروز در کشور عزیزمان ایران زمینه های بسیار مناسب سرمایه گذاری در بخش های متفاوت از جمله انرژی، نفت، گاز و پتروشیمی وجود دارد و ما می توانیم در همه زمینه ها همکاری های خوبی در جهت توسعه روابط و مناسبات با اروپا داشته باشیم.

    ** برجام تنها مختص به یک طرف نیست و طرف های مذاکره کننده باید جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنند

    اروپا وظیفه سنگینی در حفظ پایبندی همه طرف‌ها به برجام بر عهده دارد/ مجلس پاسخ

    ‘فدریکا موگرینی’ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در مراسم تحلیف دکتر روحانی و تبریک گزینش مجدد وی به عنوان رییس جمهور، گفت: گزینش مجدد شما به عنوان رییس جمهور و حضور پررنگ مردم در انتخابات بیانگر امید و اراده ملت کشور عزیزمان ایران جهت تقویت و ادامه فعالیت ها و برنامه های دولت در داخل و خارج از کشور است که این صدا به خوبی در اروپا شنیده شده است است.

    مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه توافق برجام دستاوردهای بسیار بزرگ و خوبی جهت کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا به همراه داشته هست، بر ضرورت توسعه همکاری های دوجانبه در بخش های متفاوت تجاری، اقتصادی و گفتگوهای سیاسی میان کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا تاکید کرد.

    موگرینی خاطر نشان کرد: حضور هیاتی از اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف رییس جمهور کشور عزیزمان ایران یک تصمیم مهم سیاسی بوده و نشان دهنده اراده کشورهای اروپایی جهت گسترش روابط با کشور عزیزمان ایران و حراست از برجام است.

    مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه امروز تمام طرفین مذاکره کننده موظف به اجرای صحیح و کامل برجام هستند که تاثیرات مثبتی نیز در مناسبات و همکاری های دوجانبه و بین المللی داشته هست، گفت: برجام تنها مختص به یک طرف نیست و همه طرف های مذاکره کننده و جامعه بین المللی باید جهت حفظ و حراست از آن تلاش کنند.

    موگرینی با بیان اینکه اتحادیه اروپا به دنبال برنامه ای جامع جهت تضمین اجرای کامل برجام هست، گفت: برجام جهت اروپا از اهمیت خاص ای برخوردار است و با امضای برجام بیش از ۸۰ درصد فعالیت های تجاری میان کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا به طور موفقیت آمیز به انجام رسیده است.

    مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکید بر حمایت همه جانبه از اجرای برجام و تصدیق پایبندی کشور عزیزمان ایران نسبت به تعهدات خود افزود: آژانس بین المللی انرژی اتمی جهت بار ششم در گزارش خود تأکید کرده که جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران نسبت به تمامی تعهدات خود در برجام پایبندی کامل داشته است.

    موگرینی با بیان اینکه این توافق مبنایی جهت توسعه همکاری های دو جانبه کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا بوده، خاطرنشان کرد: معتقدیم باید نهایت تلاش را جهت توسعه مناسبات و همکاری های دوجانبه در زمینه های متفاوت علوم، فرهنگ، اقتصاد و تجارت و گفتگوهای منطقه ای انجام دهیم.

    واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | دکتر روحانی | حسن روحانی | سیاست | خارجی | ایران | اروپا | همکاری

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی ژورنال های علمی مشهور
  • خرید کتاب های زبان اصلی موسیقی (گیتار)
  • دانلود فایل های زبان اصلی طراحی وب
  • کتب عکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع مذهب بودا
  • منابع اورجینال ادبیات
  • خرید کتاب ساخت و ساز زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع آمار ریاضی
  • خرید کتاب های رادیولوژی از آمازون
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>