• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    تیم ملی تکواندو کشور عزیزمان ایران یازدهمین حضور خود در مسابقه های گرندپری را در غیاب قهرمانان نامی خود، تجربه خواهد کرد.

    خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان،نخستین رقابت های گرندپری ۲۰۱۷ از روز جمعه ۱۳ مردادماه به میزبانی مسکو شروع می شود.مسابقاتی كه یازدهمین حضور تکواندوکاران کشور عزیزمان ایران در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

    تیم ملی تکواندو کشورمان در شرایطی گرندپری مسکو در سال ۲۰۱۷ را تجربه خواهد كرد كه مهدی بی باک، سرمربی تیم ملی بعد از مسابقات جهانی کره جنوبی تصمیم گرفت که تنها با سه نماینده در این مسابقه ها حضور پیدا کند. این در حالی است که تعداد زیادی از تکواندوکاران کشورمان به علت حضور در رنکینگ برتر دنیا از سوی فدراسیون جهانی جهت شرکت در این گرندپری دعوت شدند.

    آرمین هادی پور و محمد کاظمی (وزن ۵۸- كيلوگرم) که به ترتیب در رتبه های ۲ و ۲۷ رنکینگ جهانی هستند و ابوالفضل یعقوبی (وزن ۶۸- كيلوگرم) رتبه دوازدهم رنکینگ دنیا ۳ تکواندوکار انتخابی مهدی بی باک هستند که بر روی شیاپ چانگ به مصاف حريفانشان می روند.

    خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    مهدی خدابخشی، بهنام اسبقی که در رنکینگ جهانی به ترتیب در رتبه های پنجم و پانزدهم وزن خود قرار داردند و در دوره های گذشته گرندپری از مدال آوران تکواندو کشور عزیزمان ایران بودند بعد از جام ریاست فدراسیون یونان از تیم ملی کنار گذاشته شدند و با وجود داشتن دعوتنامه از سوی فدراسیون جهانی در این مسابقه های حضور ندارند و از سوی دیگر سجاد مردانی رتبه چهارم رنکینگ جهان، فرزان عاشورزاده رتبه دوم رنکینگ دنیا دو تکواندوکار دیگر کشورمان نیز به علت خستگی از مسابقه های جهانی و با خواسته خودشان تیم ملی را در این دوره همراهی نمی کنند و مسعود حجی زواره رتبه ششم رنکینگ دنیا به علت ضرب دیدگی از همراهی تیم ملی باز ماند.

    تکواندوکاران کشورمان بعد از حضور در مسابقات کره جنوبی و کسب عنوان سومی جهان، با تمرینات متفاوت خود را جهت حضور در یازدهمین دوره از مسابقه های جهانی آماده کردند تا نخستین مرحله رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را با موفقیت پشت سر بگذارند.

    این مضوع بهانه شد تا به بررسی تاریخچه تیم ملی دررقابت های گرندپریکس بپردازیم:

    مدال برنز در نخستین حضور

    نخستین دوره رقابت های گرندپری در سال ۲۰۱۳ با حضور ۶۴ تکواندوکار برتر دنیا در شهر منچستر انگلیس برگزار شد و بهنام اسبقی، محمدباقری معتمد و هادی مستعان توانستند مدال برنز این مسابقه ها را کسب کنند تا در فینال گرندپری منچستر، تیم ملی کشور عزیزمان ایران جزو کشورهای دارای مدال باشد.

    تیم ملی تکواندو کشور عزیزمان ایران یازدهمین حضور خود در مسابقه های گرندپری را در غیاب قهرمانان نامی خود، تجربه خواهد کرد.

    گرندپری ۲۰۱۴ و کسب مدال های طلا

    دومین دوره رقابت های گرندپری به میزبانی کشور چین با حضور ۲۳۶ ورزشکار از ۵۷ کشور برگزار شد و بهنام اسبقی و سجاد مردانی زموفق به کسب نشان برنز این مسابقه های شدند.

    سومین دوره رقابت های گرندپری به میزبانی قزاقستان با حضور ۲۰۶ تکواندوکار از ۵۰ کشور در همان سال ۲۰۱۴ برگزار شد که مهدی خدابخشی توانست نخستین مدال طلای این مسابقه ها را جهت تکواندو کشور عزیزمان ایران رقم بزند و همچنین نخستین مدال نقره کشور عزیزمان ایران در مسابقات گرندپری به وسیله فرازن عاشور زاده رقم خورد و بهنام اسبقی سومین نشان برنز خود را در قزاقستان رقم زد.

    منچستر میزبان چهارمین دوره از مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۴ بود که در این دوره تیم ملی تکواندو کشورمان صاحب دو مدال طلا به وسیله مهدی خدابخشی و فرزان عاشور زاده شد و سجاد مردانی و مسعود حجی زواره نیز موفق به کسب نشان برنز این مسابقه ها شدند.

    مرحله فینال گرندپری سال ۲۰۱۴ به میزبانی مکزیک با حضور ۶۴ تکواندوکار برگزار شد که فرزان عاشور زاده توانست دومین مدال طلای خود را در این مسابقه ها بدست آورد.مهدی خدابخشی موفق به کسب مدال نقره شد و بهنام اسبقی و سجاد مردانی مدال برنز این دوره از مسابقه ها را از آن خود کردند.

    تیم ملی تکواندو کشورمان در آخر مسابقات گرندپری سال ۲۰۱۴ موفق شد در مجموع ۱۳ مدال شامل چهار طلا، دو نقره، هفت برنز را بدست آورد.

    آغاز مسابقه های گرندپری ۲۰۱۵ با یک نشان طلا

    پنجمین دوره از مسابقه های گرندپری به میزبانی روسیه با حضور ۲۴۵ ورزشکار از ۵۲ کشور برگزار شد و تیم ملی کشور عزیزمان ایران موفق به کسب دو مدال شامل یک نشان طلا و یک نشان برنز شد. فرزان عاشور زاده سومین طلای خود را کسب کرد و ابوالفضل یعقوبی در نخستین حضور خود مدال برنز این مسابقه های را بدست اورد.

    خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    ششمین دوره مسابقات گرندپری با حضور ۲۳۲ ورزشکار از ۵۰ کشور برگزار شد که در این دوره مهدی خدابخشی به مدال طلا دست یافت و سجاد مردانی توانست مدال نقره این دوره از مسابقه های را از آن خود کند.مسعود حجی زواره و ابوالفضل یعقوبی موفق به نشان برنز گرندپری ترکیه شدند.

    سومین مرحله مسابقات گرندپری سال ۲۰۱۵ به میزبانی انگلیس با حضور ۲۳۷ ورزشکار از ۵۶ کشور برگزار شد.در هفتمین دوره این مسابقه ها ابوالفضل یعقوبی موفق به کسب نشان نقره شد و مهدی خدابخشی، فرزان عاشور زاده، امید عمیدی موفق به کسب مدال برنز مسابقه ها شدند.

    فینال گرندپری ۲۰۱۵ با حضور ۶۴ تکواندکار برتر دنیا به میزبانی مکزیک برگزار شد که سجاد مردانی نخستین مدال طلای خود در این مسابقه ها را کسب کرد و فرزان عاشورزاده نیز نشان نقره و مسعود حجی زواره مدل برنز این مسابقه های را بدست آوردند.

    تیم ملی تکواندو ایران در آخر سال ۲۰۱۵ توانست در مجموع حضور در ۴ دوره مسابقه های گرند پری موفق به کسب ۱۳ مدال شامل سه نشان طلا، سه مدال نقره و هفت نشان برنز شدند که نسبت به سال ۲۰۱۴ یک نشان طلای کمتر بدست آوردند.

    تیم ملی تکواندو کشور عزیزمان ایران یازدهمین حضور خود در مسابقه های گرندپری را در غیاب قهرمانان نامی خود، تجربه خواهد کرد.

    گرندپری باکو و ناکامی تکواندو ایران

    دهمین مرحله از مسابقات گرندپری بعد از المپیک ۲۰۱۶ ریو و به صورت یک مرحله به میزبانی باکو با حضور ۶۴ تکواندوکار برتر دنیا برگزار شد و تیم ملی تکواندو کشور عزیزمان ایران که در المپیک ریو عملکرد موفقی نداشت در مسابقات گرندپری جمهوری آذربایجان تنها موفق به کسب یک مدال شد.سجاد مردانی در این مسابقه ها به مدال طلا دست یافت و تیم ملی کشور عزیزمان ایران در آخر این سال تنها از گرندپری یک مدال بدست آورد تا نسبت به سال های قبل با افت شدیدی مواجه شود.

    اکنون مهدی بی باک هدایت تیم ملی کشور عزیزمان ایران را در یازدهمین دوره مسابقات گرندپری در مسکو روسیه برعهده دارد.

    سرمربی کنونی تیم ملی کشورمان که چهار دوره حضور در رقابتهای قهرمانی دنیا را به عنوان عضو تیم ملی تجربه کرده، در دوره قبلی که کشور عزیزمان ایران قهرمان دنیا شد، در کنار بیژن مقانلو به عنوان مربی حضور داشت و با رفتن به المپیک ۲۰۱۶ ریو، تجربه بالایی در کارنامه خود دارد و به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی را در مسابقات جهانی کره جنوبی بر عهده داشت و توانست عنوان سوم دنیا را کسب کند و اکنون با استفاده از تجربیاتش می تواند در گرندپری مسکو نتیجه خوبی را جهت تیم کشور عزیزمان ایران رقم بزند.

    یازدهمین دوره مسابقه های گرندپری (G4) در سال ۲۰۱۷ در ۴ وزن المپيكی زنان و مردان از روز جمعه (۱۳ مردادماه) به مدت ۳ روز در شهر “مسكو” روسيه پيگيری می ‌شود.

    خدابخشی و اسبقی غایبان بزرگ مسکو ، تیم ملی تکواندو در آستانه یازدهمین گرندپری

    روز نخست این مسابقه ها با مبارزت اوزن ۶۷- و ۶۷+ كيلوگرم زنان و ۸۰+ كيلوگرم گروه مردان برگزار و با توجه به اينكه تيم‌ملی كشورمان در وزن ۸۰+ كيلوگرم نماينده ندارد، هوگوپوشان كشورمان از روز شنبه (۱۴ مردادماه) به مصاف حریفان خود می روند.

    روز دوم اين رقابت‌ها با برگزاری پيكارهای اوزان ۴۹- كيلوگرم زنان و ۵۸- و ۸۰- كيلوگرم پيگيری می شود كه آرمين هادی پور و محمد كاظمی در وزن ۵۸- كيلوگرم دو نماينده كشورمان هستند كه بر روی شياپ‌چانگ می ‌روند.

    مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۴:۳۰ و ۱۶ تا ۱۹(به وقت تهران) و رقابت‌‌های نيمه نهايی و فينال از ساعت ۲۰ تا ۲۲:۳۰ پيگيری خواهد شد.

    در روز سوم و پايانی نيز مبارزات اوزان ۵۷- كيلوگرم زنان و ۶۸- كيلوگرم مردان برگزار می‌شود و ابوالفضل يعقوبی به عنوان آخرين نماينده ايران به مصاف حريفانش می‌رود.

    ديدارهای مقدماتی روز پايانی نيز از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷:۳۰ و همچنین مبارزات مرحله نيمه نهايی و فينال نیز از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ انجام می‌شود.

    انتهای پیام/

    حضور تیم ملی تکواندو تنها با سه نماینده در مسکو

    واژه های کلیدی: مهدی خدابخشی | سجاد مردانی | مسابقات | تکواندو | مسابقه | مسابقات | تکواندو | برگزاری | ایران

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • هاردکپی کتاب های فرزندان
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • منابع اورجینال اکواریوم
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های شیمی آلی
  • منابع اورجینال ساختمان داده
  • خرید کتاب های دوره های خلبانی از آمازون
  • خرید کتاب های کلان‌مقیاس از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی درمان
  • خرید کتاب عشق، وابسته به عشق شهوانی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>