• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    نقل و انتقالات اروپایی در چند روز گذشته با زیاد شدن فعالیت تیم‌های بزرگ اروپایی رنگ و بوی متفاوتی گرفته است.

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، نقل و انتقالات اروپا بعد از چند روز که خبر خاصی را در پی نداشت بسیار پر خبر شده است و تیم‌های بزرگ اروپایی در حال ارائه پیشنهاد‌های متفاوت و جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها هستند. در این میان تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال در چند روز گذشته فعالیتی را در این بازار نداشته اند.

    لیگ جزیره

    لیگ جزیره این روز‌ها شاهد یار گیری بسیار نیرومند تیم‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال هست. الیته دیگر تیم‌های این لیگ هم در چند روز گذشته بسیار پر خبر بوده اند و بازیکنان زیادی را جذب کرده اند.

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    چلسی

    عبارات مهم : نقل و انتقالات – بارسلونا

    کونته سرمربی آبی پوشان لندنی به اعتبار مالک ثرمتمند چلسی بازهم سراغ بازیکنان زیادی رفته است و با آلوارو موراتا، تیمو باکایوکو، ویلی کابایرو، آنتونیو رودیگر، عبدالرحمن بابا، مارکو فن خینخل و ماریو پاسالیچ قرارداد امضا کردند و در برابر بازیکنانی نظیر آسمیر بگوویچ، جان تری، خوان کوادرادو، کریستین آتسو، ناتان آکه و برتراند ترائوره را جهت فروش گذاشته اند.

    منچستر یونایتد

    روملو لوکاکو، ویکتور لیندلوف و آندرس پریرا بازیکنانی هستند که توانستند نظر آقای خاص را جلب کنند و به تیم منچستر یونایتد ملحق شوند و در برابر زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی ستاره‌های شیاطین سرخ از این تیم جدا شدند.

    نقل و انتقالات اروپایی در چند روز گذشته با زیاد شدن فعالیت تیم‌های بزرگ اروپایی رنگ و بوی متفاوتی گرفته است.

    منچستر سیتی

    سرلن منچسترسیتی مانند ۲ فصل گذشته با قدرت پا به بازار نقل و انتقالات گذاشتند و توانستند در همان ابتدا با دنیلو، داگلاس لوئیز، کایل واکر، برناردو سیلوا، ادرسون، سمیر نصری، جو هارت و الیاکیم مانگالا قرارداد امضا کنند. ولی مسئولان منچسترسیتی و گواردیولا همان طور که بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند در برابر بازیکنانی مانند نولیتو، پابلو زابالتا، ویلی کابایرو، گائل کلیچی، خسوس ناواس، باکاری سانیا، انس اونال و آرون موی از تیم آن‌ها جدا شدند.

    آرسنال

    ونگر مربی ماندگار توپچی‌های لندن مانند ادوار گذشته به سراغ بازیکنان جوان رفته است و با الکساندر لاکازت، سئاد کولاشیناچ و یوئل کمپل به توافق رسیده هست. تیم بازیکن ساز آرسنال مانند سال‌های گذشته تعدادی بازیکن خوب خود را مثل وویچک شزنی و یایا سانوگو را از دست داد.

    لیورپول

    مسئولان تیم لیورپول با اندرو رابرتسون، محمد صلاح و دومنیک سولانکه به توافق رسیدند و در برابر سرمربی لیورپول تنها آندره ویزدم را جهت فروش گذاشت.

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    لالیگا اسپانیا

    باشگاه‌های اسپانیایی به قدری از ستارگان فوتبال سود می‌برند که در این بازار زیاد نقش فروشنده را بازی کردند تا خریدار با این حال بارسلونا آخر بعد از مدت‌ها فعالیت خود را در این بازار جهت جذب بازیکن تازه شروع کرده است.

    بارسلونا

    سران بارسلونا هر لحظه در بازار نقل و انتقالات خبر ساز بوده اند و امسال هم با مارلون، مونیر الحدادی، جرارد دلوفئو، توماس فرمالن، داگلاس و سرخی سمپر به توافق رسیدند و در برابر جوردی ماسیپ، کریستین تیو و ژرمی متیو را جهت فروش گذاشتند.در مهمترین نقل و انتقال اروپا نیمار با پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاریسن‌ژرمن انتقال شد.

    نقل و انتقالات اروپایی در چند روز گذشته با زیاد شدن فعالیت تیم‌های بزرگ اروپایی رنگ و بوی متفاوتی گرفته است.

    رئال مادرید

    شاگردان زیدان بعد از قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا توانستند بازهم به صدر برترین تیم‌های کلوب دنیا بازگردند و با تئو هرناندز، دنی سبایوس، مارکوس یورنته، بورخا مایورال و خسوس وایخو به توافق رسیدند. سران کلوب رئال مادرید بازهم نشان دادند به ستاره‌های خود متکی نیستند و به آسانی آن‌ها به فروش می‌رسانند و این بارهم دنیلو، آلوارو موراتا، په په، فابیو کوئنترائو، ماریانو دیاز، دیگو یورنته و خامس رودریگز را به تیم‌های دیگر انتقال کردند.نیمار نیز با پرداخت مبلغ ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به تیم پاری سن ژرمن انتقال شد.

    سری آ. ایتالیا

    باشگاه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته بسیار خبر ساز بودند و نقل و انتقالات بزرگی را در این بازار انجام داده اند. یوونتوس، میلان و اینتر باشگاه‌هایی بودند که حضور خوبی در این بازار داشته اند.

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    یوونتوس

    یووه ای‌ها با ممتئو دی شیلیو، وویچک شزنی، داگلاس کاستا، خوان کوادرادو (دائمی)، مهدی بن عطیه (دائمی)، رودریگو بنتاکور به توافق رسیدند و در برابر لئوناردو بونوچی، دنی آلوز، کینگزلی کومان و سیمونه زازا را در لیست فروش قراردادند.

    میلان

    مسئولان میلان ایتالیا با بازیکنانی نظیر لوکاس بیلیا، لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان اوغلو، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگز، فرانک کسیه، آندرا کونتی، فابیو بورینی قرارداد امضا کردند. میلانی‌ها هنوز از ارائه پیشنهاد به بازیکنان متفاوت و خرید دست نکشیده اند و در چند روز گذشته با آندره بلوتی و دیگو کاستا (البته جهت یک نیم فصل) به توافق رسیده اند آن‌ها همچنان به دنبال کالینچ و بنزما هم هستند.در برابر بازیکنانی مانند متئو دی شیلیو، کیسوکه هوندا، ماریو پاسالیچ، جرارد دلوفئو، ماتیاس هرناندز، یورای کوچکا و آندرا پولی را از دست دادند.

    اینتر

    اینتری‌ها که علی رغم تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند. به تازگی سراغ بازیکنانی، چون اینیستا، کیتا بالده و وچینیو رفته اند. گفتنی است مسئولان اینتر با دنلیه پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار به توافق رسیده اند.در برابر ژوان ژسوس، سفیر تایدر، جانر ارکین، فیلیپه ملو، خوان پابلو کاریزو، رودریگو پالاسیو، اور بانگا و جیانلوکا کاپراری از این تیم جدا شدند.

    رم

    مسئولان رم ایتالیا با گریگوری دیفرل، ماکسیم گونالونس، برونو پرس، ماریو روی، ژوان ژسوس، هکتور مورنو، فدریکو فازیو و ریک کارسدروپ قرارداد امضا کردند. رمی‌ها همچنان حضور قدرتمندی در این بازار نداشته اند، ولی به دنبال بازیکنانی، چون ریاض محرز و کولاروف هستند.رمی ها بازیکنانی نظیر محمد صلاح، فرانچسکو توتی، آنتونیو رودیگر، وویچک شزنی، توماس فرمالن، کلمنت گرنیر و لئوناردو پاردس را از دست دادند.

    لوشامپیونه فرانسه

    لیگ فرانسه در چند وقت گذشته زیاد شاهد فروش بازیکنان این لیگ به دیگر تیم‌های ایتالیایی بوده هست، ولی تیمی مانند پاری سن ژرمن حضور خوبی در این بازار داشته و به دنبال بازیکنان مختلفی رفته است.

    پاری سن ژرمن

    پاریسی‌ها در چند وقت گذشته بسیار خبر ساز بوده اند و به سراغ بازیکنانی، چون الکسیس سانچس، نیمار، گبیا و پارتریک شیک رفته اند آن‌ها همچنین در این مدت خوان فیوث آرژانتینی را هم جذب کرده اند. طبق اخبار رسانه‌های اروپایی نیمار بازیکن بارسلونا به توافق نهایی با فرانسوی‌ها رسیده هست. در برابر بازیکنانی نظیر سالواتوره سیریگو، مکسول و ژان کوین آگوستین از این تیم جدا شدند.همچنین نیمار برزیلی با قراردادی ۴۵۰ میلیون یورویی به عنوان گران قیمت ترین بازیکن دنیا به تیم پاری سن ژرمن پیوست.

    انتهای خبر /

    نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

    واژه های کلیدی: نقل و انتقالات | بارسلونا | روز گذشته | بازیکنان | منچستر | بازیکن | مسئولان | قرارداد | توافق | بازار | اروپا

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    گرانترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال انجام شد ، نیمار با قراردادی ۵ ساله به psg پیوست

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های طب فیزیکی و توانبخشی اورجینال
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • خرید کتاب های زبان اصلی تئوری الاستیسیته
  • کتب فولکلور زبان اصلی
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • خرید کتاب نظریه های کنترل اتوماتیک زبان اصلی
  • کتب محاسبات ریاضیات زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • دانلود منابع مرجع جبر کامپیوتر
  • دانلود منابع مرجع شبکه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>