• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های آتلیه طهران قدیم و حفاری اهواز شروع می‌شود.

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان؛ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با برگزاری دیدار تیم‌های آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم و حفاری اهواز شروع می شود.

    آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم – حفاری اهواز

    تیم رده هفتمی آتلیه طهران قدیم در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه ۱۳ مردادماه میزبان تیم حفاری اهواز است‌.تیم حفاری اهواز دیدار هفته پنجم به خود برابر مقاومت قرچک را توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به آخر برساند و تا رتبه پنجم جدول بالا بیاید‌.‌‌‌‌در برابر تیم فوتسال آتلیه طهران قدیم علی رغم حریف تهرانی خود در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه سنگین ۶ بر ۲ برابر تیم صدرنشین مس سونگون شکست خورد و به رتبه هفتم جدول سقوط کرد‌ بازیکنان تیم حفاری اهواز می توانند با شکست تیم آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم تا جایگاه دوم جدول بالا بیایند و در برابر آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم که شکست سنگینی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مجبور شده است هست، به دنبال شکست‌ حریف خود و اعاده حیثیت است تا بتوانند نتیجه باخت دیدار قبلی خود را جبران کند. با توجه به موقعیت تیم های آتلیه طهران قدیم و حفاری اهواز می توان دیدار جذابی میان این دو تیم را آینده نگری کرد.

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    دیدار تیم‌های آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم و حفاری اهواز ساعت ۱۶:۳۰ روز جمعه در پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می‌شود.

    شهرداری ساوه – مقاومت البرز

    تیم فوتسال مقاومت البرز در چهارشنبه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف شهرداری ساوه می‌رود بازیکنان تیم شهرداری ساوه در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برابر تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم به نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی لیگ حضور دارند. در برابر تیم مقاومت البرز توانست با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم آذرخش بندرعباس به پیروزی برسد و در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.
    تیم شهرداری ساوه در این دیدار احتمالا با ترکیبی هجومی پا به میدان مسابقه می‌گذارد.بازیکنان مقاومت البرز جهت قرار گرفتن در نیمه اول جدول در رده بندی لیگ برتر فوتسال به پیروزی در این دیدار نیاز دارند.

    عبارات مهم : شهرداری – بازیکنان
    دیدار تیم های شهرداری ساوه و مقاومت البرز از ساعت ۱۸ روز جمعه در ساوه برگزار می‌شود.

    آذرخش بندرعباس – گیتی پسند

    شاید توان به جرات گفت یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال مسابقه بین تیم‌های آذرخش بندرعباس و نایب قهرمان جام باشگاه‌های فوتسال آسیا هست. تیم آذرخش که در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با نتیجه ۳ بر ۲ برابر تیم مقاومت البرز شکست خورد و تنها با کسب سه امتیاز از ۵ بازی در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. در برابر تیم فوتسال گیتی‌پسند که در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا حضور داشت توانست عنوان نایب‌قهرمانی مسابقه های را از آن خود کند. شاگردان علیرضا افزود با برگزاری ۴ دیدار در رتبه دوم جدول رده بندی قرار دارند و جهت بازپس‌گیری عنوان نخست به دنبال سه امتیاز این دیدار هستند. تیم گیتی پسند اصفهان که بازیکنان ملی پوش زیادی را در اختیار دارد از ساعت ۱۸ روز جمعه سیزدهم مرداد ماه میهمان آذرخش بندرعباس است.

    فرش ‌آرا – ارژن شیراز

    تیم فوتسال ارژن شیراز در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر توانست با سه گل شهروند ساری را شکست دهد و توانست به نخستین پیروزی خود در لیگ دست یابد با ۴ امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی قرار بگیرد.
    در برابر بازیکنان فرش آرا مشهد با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه سوم لیگ قرار دارند و توانستند در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم پارسیان شهر قدس را شکست دهند. تیم فرش آرا جهت باقی ماندن در کورس قهرمانی به ۳ امتیاز از دیدار با ارژن شیراز نیاز دارد. در برابر بازیکنان ارژن می‌خواهند با کسب دومین برد نیمه وال جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال را تجربه کنند. دیدار تیم‌های فرش آرا و ارژن شیراز از ساعت ۱۸ در شهر مشهد برگزار می‌شود.

    رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با دیدار تیم‌های آتلیه طهران قدیم و حفاری اهواز شروع می‌شود.

    تاسیسات دریایی – شهروند ساری

    تیم فوتسال شهروند ساری در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برابر ارژن شیراز با سه گل شکست خورد و با کسب ۶ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارد، ولی تاسیسات دریایی علی رغم تیم شهروند ساری با انجام ۴ دیدار و کسب ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد.
    شاگردان وحید شمسایی در هفته پنجم لیگ به علت حضور تیم گیتی‌پسند در رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا استراحت کردند. تیم تاسیسات دریایی جهت باقی‌ماندن در جمع مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال نیاز به کسب سه امتیاز این دیدار دارد و در برابر بازیکنان تیم شهروند ساری جهت این که نشان‌دهنده می توانند جزء بالا بالانشینان جدول باشند جهت پیروزی پا به میدان مسابقه می‌گذارند.

    پارسیان شهرقدس – مس سونگون

    بازیکنان تیم مس سونگون نشان دادن در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از روحیه بالایی برخوردار هستند و در آخرین دیدار خود توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم آتلیه پایتخت کشور عزیزمان ایران قدیم را شکست دهند و موقتا به صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال صعود کنند. علی رغم تیم مس سونگون بازیکنان پارسیان شهرقدس شرایط خوبی را تجربه نمی کنند و با شکست در هفته گذشته برابر فرش آرای مشهد با کسب تنها ۴ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.
    با توجه به نتیجه های گذشته تیم‌های پارسیان شهر قدس و مس سونگون بازیکنان هر دو تیم به دنبال پیروزی در این دیدار هستند و کسب سه امتیاز می‌تواند شرایط جهت ادامه کار در لیگ جهت آنها مهیا کند.
    دیدار تیم‌های پارسیان شهرقدس و مس سونگون ساعت ۱۸ روز جمعه سیزدهم مرداد ماه برگزار می شود.

    مقاومت قرچک – هیئت فوتبال قم

    تیم فوتسال مقاومت قرچک در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف هیئت فوتبال قم می رود. تیم مقاومت قرچک با کسب ۷ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ حضور دارد و در هفته گذشته برابر تیم حفاری اهواز با نتیجه سه بر دو شکست خورده است و جهت باقی ماندن در میان مدعیان نیاز به کسب پیروزی در این دیدار دارد. در برابر تیم انتهای جدولی هیئت فوتبال قم تنها با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول لیگ برتر فوتسال وجود دارد. بازیکنان تیم هیئت فوتبال قم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ برابر شهرداری ساوه متوقف شدند. تیم هیئت فوتبال قم جهت فرار از منطقه خطر نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز این دیدار دارد.
    دیدار تیم‌های مقاومت قرچک هیئت فوتبال قم روز جمعه سیزدهم مرداد ماه ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

    گفتنی است تیم‌های گیتی پسند و تاسیسات دریایی به علت حضور شاگردان علیرضا افضل در مسابقه های جام کلوب های فوتسال آسیا نسبت به سایر تیم‌ها یک مسابقه کمتر برگزار کرده اند.

    جدول لیگ برتر فوتسال

    انتهای پیام/

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    پیش بازی لیگ برتر فوتسال ایران

    واژه های کلیدی: شهرداری | بازیکنان | مسابقه | فوتسال | فوتبال | برگزاری | ایران | اهواز | آتلیه

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    گیتی پسند در اندیشه صدر جدول ، تنور مسابقه های فوتسال داغ شد

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب پرستاری زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • خرید کتاب های تجهیزات نظامی از آمازون
  • کتاب های فیزیک حالت جامد اورجینال
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع هنر ارتباطات
  • خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • خرید کتاب زبان اصلی مهندسی برق
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>