• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » دنیای مد » دکوراسیون » رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    اما استون | بازیگری | بازیگر | ارتباط | بازیگری | زندگی | اخبار سینما

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    رازهای زندگی اما استون جالب ترین زن جهان 

    اما استون بازیگر مشهور و پرافتخار هالیوودی که یکی از زیبارویان دنیا نیز به تعداد می رود در زندگی شخصی خود نکات جالبی جهت شنیدن دارد.اما استون بازیگر و مدل پرطرفدار انگلیسی تبار متولد کشور آمریکا هست. او که علاقه خاصی به بازی در نقش هاي کمدی دارد پاداش اسکار برترین بازیگر نقش اول زن را جهت فیلم لالا لندگرفت. در این نوشتار ۵۰ راز دیدنی درمورد ولی استون از وحشت ها و فوبیاها تا ارتباط عاشقانه اش با اندرو گارفیلد را می خوانیم.

    ۱. نام حقیقی او ولی نیست، بلکه امیلی جین استون هست. هنگامی به Screen Actors Guild ضمیمه نام ولی را گزینه کرد چون امیلی استون از گذشته گرفته شده است بود. خانواده و دوستانش هنوز وی را امیلی صدا میزنند.

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    ۲. ابتدا رایلی استون را بعنوان نام سینمایی خود گزینه کرد، ولی بعد از حضور بعنوان هنرپیشه ي مهمان در «Malcolm in the Middle» نتیجه گرفت با اِما راحتتر است لقبی که مادرش به او داده بود.

    ۳. او متولد ۶ نوامبر ۱۹۸۸ در اسکاتزدیل آریزونا هست.

    اما استون | بازیگری | بازیگر | ارتباط | بازیگری | زندگی | اخبار سینما

    ۴. مادرش کریستا، یک زن منزل دار و پدرش جف، پیمانکار هست. او یک برادر کوچک تر به نام اسپنسر دارد. ولی نخستین فرد خانواده است که وارد دنیای نمایش شده است هست.

    ۵. ولی اجدادی سوئدی دارد. پدربزرگ پدری اش از طریق جزیره ي الیس به کشور آمریکا مهاجرت کرد ـ و نام خانوادگی اش به انگلیسی به استون عوض کردن کرد. همچنین سمت مادری او عمدتا هلندی هاي پنسیلوانیا «آلمانی» انگلیسی اسکاتلندی و ایرلندی میباشند.

    ۶. ولی تنها ۷ سال داشت که با افتادن از میله هاي پارالل ژیمناستیک بازوهایش شکسته شد.

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    ۷. ولی به علت صدای جالب و گرفته اش مشهور است و این نتیجه ي قولنج نوزادی هست. هنگامی نوزادی به صورت مداوم و بدون علت خاصی گریه کند به آن قولنج نوزادی میگویند. اغلب اوقات، این نوزادان هر روز در وقت مشخصی گریه میکنند. او میگوید: هر روز با صدای وحشتناکی جیغ می زدم و گرهک هایي توی گلوم شکل گرفت.

    به همین علت روی تارهای صوتیم پینه دارم که باعث می شه همه ي وقت صدامو از دست بدم و سر صحنه بارها و بارها جیغ بزنم، واقعا گوشخراشه… ولی آره از بچگی اینجوری بودم

    اما استون | بازیگری | بازیگر | ارتباط | بازیگری | زندگی | اخبار سینما

    ۸. هنگامی در آریزونا بزرگ می شد، با بازی در تولیدات تئاتر محلی «The Wiz با Jordin Sparks» که بعدها برنده ي امریکن آیدل شد، عشق به بازیگری اش را نشان داد. او در مجموع در ۱۶ محصول بازی کرد.

    ۹. این ستاره یک ترم را در پیش دانشگاهی «Xavier» گذراند که یک دبیرستان کاتولیک در فونیکس بود.

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    ۱۰. علیرغم بازی در فیلم دبیرستانی بسیار پرطرفدار Easy A، میگوید تجربه ي دبیرستان جهت او اجنبی هست. او از ۱۲ سالگی به بعد در منزل درس خواند و هنگامی ۱۵ ساله بود مادرش را قانع کرد به لس آنجلس نقل مکان کنند.

    ۱۱. چگونه خانواده اش را خوشنود کرد به لس آنجلس بروند؟ یک ارائه ي پاورپوینت درست کرد و در حین اکران موزیک هالیوود مدونا، تمام مزایای اینکار را لیست کرد.

    ۱۲. گذشته از علاقه مندی به بازیگری، به یادگیری HTML و طراحی وب علاقه داشت.

    ۱۳. هنگامی ولی به لس انجلس رفت، شغل پاره هنگامی در یک شیرینی پزی پیدا کرد که مختص خوراک سگ ها بود. با این حال چندین مشتری شکایت کردند که کلوچه هاي آن ها غیرقابل خوردن میباشند و سگ هایشان دوست ندارند.

    ۱۴. بعد از نقل مکان به لس انجلس، هشت ماه طول کشید تا بتواند نخستین نقش خود را بعنوان لوری پارتریج در فیلم تلویزیونی «The New Partridge Family ۲۰۰۵» ایفا کند.

    ۱۵. در «Suite Life of Zack and Cody» صدای سگ لاندن تیپتون راکه ایوانا تیپتون نام داشت اجرا کرد.

    ۱۶. همین طور در اقتباس سینمایی از کمیک استریپ «Marmaduke» به جای سگی به نام مِیزی گفتگو کرد که گریت دین و دوستانش را دنبال می کند.

    ۱۷. رنگ موی طبیعی ولی بلوند است ولی آن را قهوه اي کرده هست. جهت بازی در «Superbad» به پیشنهاد ي جود آپاتو رنگ موهایش را به قرمز عوض کردن داد.

    ۱۸. او جهت اصلاح بازیگری اش اموزش زیادی دید و هنگامی جونا هیل «ست» در فیلم «Superbad» ولی «جولز» را میزند، تصویر العمل اش بهتر شده است بود و فیلم سازان تصمیم گرفتند در تدوین نهایی آن را نگه دارند.

    ۱۹. ولی جهت بازی در نقش کلر بنت در سریال «Heroes» شبکه ي ان بی سی آزمون داد. در گفت و گو اش با «Vanity Fair» گفت:می تونستم صداشونو از اتاق کناری بشنوم، یه دختری رفت تو و اونا گفتن تو گزینش ما هستی … از ۱ تا ۱۰ ما به تو ۱۱ می دیم… رفتم خونه و ناامید شدم. آن دختر اتاق کناری، کسی نبود جز هیدن پانتیر.

    ۲۰. جهت فیلم The Rocker نواختن باس را یاد گرفت.

    ۲۱. در ۲۰۰۸، ولی با تدی گایگر، همبازیش در فیلم «The Rocker» ارتباط ي عاشقانه برقرار کرد.

    ۲۲. همچنین یک سال با برادر مکالی کالکین، به نام کیرن کالکین در ارتباط بود.

    ۲۳. بزرگ ترین وحشت ولی آن است که نتواند به علت شهرت یک زندگی معمولی داشته باشد.

    ۲۴. او اعتراف کرده است که نقش هاي کلیشه اي بعنوان یک دختر خوشگل را رد کرده است به چه دلیل که می خواست بعنوان یک کمدین جدی گرفته شود.

    ۲۵. او در چندین فیلم دیگر نیز بازی کرد؛ منزل خرگوشی و ارواح دوست دخترهای سابق ولی سال ۲۰۰۹ و بعد از بازی در فیلم سرزمین زامبی ها بود که ولی دیده شد.

    ۲۶. ولی با جونا هیل، همبازیش در Superbad دوست خودمانی هست.

    ۲۷. بعد از گذراندن شش سال در لس آنجلس، سال ۲۰۰۹ به نیویورک رفت.

    ۲۸. بعد از آن که همراه با آماندا سیرفراید و کریستین استوارت روی جلدVanity Fair هایوود جوان ظاهر شد، نخستین نقش مهم خود را در کمدی پیروز Easy A بازی کرد.

    ۲۹. در ۲۰۱۰، در Easy A بازی کرد که نامزدی گلدن گلوب را جهت اجرایش به همراه داشت. راجر ابرت، منتقد فیلم میگوید: این فیلم ولی استون آشنا و حداقل گرفته شده است را برداشته و به اعتقاد من، وی را به یک ستاره تبدیل می کند.

    ۳۰. ولی در آن سال پاداش ي برترین اجرای کمدی MTV و برترین بازیگر زن: کمدی رمانتیک جوایز برگزیده ي نوجوانان را دریافت کرد و نامزد دریافت پنج پاداش ي دیگر شد ـ که یکی از آن ها گلدن گلوب برترین بازیگر زن بود ـ فیلم موزیکال یا کمدی.

    ۳۱. در مورد فیلم Easy A چه فکر میکند؟ بعد از انتشار فیلم در گفت و گو اي گفت: فکر نمی کنم واقعا یک فیلم دبیرستانی باشد. به نظرم بیش تر داستانی درمورد ي حیثیت و سوءتفاهم ها و سرعت ترویج آن با تکنولوژی هست

    ۳۲. ولی استون طرفدار پروپاقرص سریال iCarly هست. و به همین علت حضور کوتاهش در فصل آخر این برنامه جای تعجب ندارد.

    ۳۳. ولی استون همراه با رومر ویلیس و کاترین مک پی ترانه ي I Know What Boys Want را جهت فیلم منزل خرگوشی بازخوانی کرد.

    ۳۴. او دوست خودمانی تیلور سویفت است و می گوید: ما در مراسم جوایز هالیوود جوان جهت مجله ي زندگی هالیوودی با هم آشنا شدیم. سه سال پیش اون جا همدیگرو دیدیم و بعد موزیک هاش رو گوش کردم و برایش ایمیل فرستادم که سوگند می خورم از موسیقی تو خوشم می آد. بعد از اون با هم گفتگو کردیم و خودمانی شدیم.

    ۳۵. دایان کیتون و چارلی چاپلین الهام بخش او در بازیگری میباشند.

    ۳۶. بعضی از فیلم هاي پرطرفدار او روشنایی هاي شهر «۱۹۳۱»، شبکه «۱۹۷۶»، و منهتن «۱۹۷۹» میباشند.

    ۳۷. به چه دلیل ولی حساب فیسبوک ندارد؟ ولی گفت مجبور بود به علت اعتیاد شدید به بازی Farmville فیسبوک را ترک کند! او به مجله ي Elle گفت: به مرحله ي ۴۲ رسیده بودم، و هیچ کار دیگری به جز آن انجام نمی دادم. باید دست برمی داشتم.

    ۳۸. ولی استون زبان اشاره بلد است لیکن یک معلم ناشنوا داشته هست. ولی میگوید: زبان خارق العاده ایه، به خصوص بعنوان یکبازیگر، باید بتونی با زبان بدن و حالات صورت و بدون سخن گفتن بعضی چیزهارو انتقال کنی.

    ۳۹. ولی و مادرش طرفداران پروپاقرص بیتلز میباشند و موزیک موردعلاقه ارزش ‘Blackbird’ هست. ولی به پل مک کارتنی نامه نوشت و از او خواست پاهای یک پرنده ي کوچک را نقاشی کند که او و مادرش بتوانند روی مچ هایشان خالکوبی کنند. پل جهت آن ها یک طرح فرستاد و اکنون این دو خالکوبی هایي بامزه و شبیه هم دارند.

    ۴۰. یکی از رویاهای او این بود که میزبان Saturday Night Live «SNL» باشد که دو بار محقق شد. اجراهای او بسیار مورد پیشباز قرار گرفتند و توانست شوخ طبعی اش را به رخ بکشد.

    ۴۱. در ۲۰۱۱، جهت The Help روی لهجه ي جنوبی اش کار کرد. همچنین جهت درک بهتر حس و حال آن دوره، مطالعه ي زیادی انجام داد. او به وال استریت ژورنال گفت: جدیدا زندگی نامه ي مارتین لوترکینگ و کتابی درمورد ي قانون جیم کرو را سفارش داده ام که بخوانم و تمام فیلم هاي کلاسیک می سی سی پی را هم میبینم. مانند می سی سی پی می سوزد و مینی سریال کینگ .حتی فیلم خیال بزن چه کسی جهت شام می آید.

    ۴۲. او با اندرو گارفیلد، همبازیش در مرد عنکبوتی و شریک فعلی اش، در روستای گرینویچ در منهتن زندگی میکند. این زوج از سال ۲۰۱۱ با یکدیگر زندگی میکنند.

    ۴۳. ولی استون یکی از صورت هاي Revlon هست، و در کنار صورت هاي شناخته شده است اي چون الیویا ویلده و هالی بری به کار مدلینگ میپردازد.

    ۴۴. در ۲۰۱۳، ولی استون از فیلم وحشتناک قله اي به رنگ خون به کارگردانی گیلرمو دل تورو انصراف داد و میا واسیکوفکا جایگزین او شد

    ۴۵. این بازیگر از آسم زحمت میبرد. تا زمانی که صحنه ي ارتباط ي جنسی فیلم Easy A را بازی کرد، نمیدانست سخت تنفسی دارد. او می گوید: در طول صحنه اي که باید ساعت ها در تخت بالا و پایین می پریدم و جیغ می زدم، یک حمله ي آسم خفیف داشتم، بدون آن که از گذشته بدانم آسم دارم! خیلی تحقیرآمیز بود، چون تازه روز دوم فیلم برداری بود!

    ۴۶. ولی استون در لیست ۹۹ خواستنی ترین زن دنیا که به وسیله Ask Men تهیه شد در سال ۲۰۱۲، در رتبه ي ۶ام قرار گرفت.

    ۴۷. دارایی خالص ولی ۸ میلیون دلار هست.

    ۴۸. ولی استون چندین فوبیا «ترس» دارد. اولی وحشت از بلند شدن روی سر یک نفر دیگر است که به فیلم عشق دیوانه وار احمقانه مربوط هست، و دیگری وحشت از کشیده شدن خونش به داخل سرنگ هست.

    ۴۹. او گوش هایش را نخستین بار در ۲۱ سالگی حفره کرد. ولی می گوید: بیش تر افراد در ۱۴ سالگی اینکار را میکنند. ولی من اینجوریم، هنگامی از من می پرسند هی، چه خبر؟ میگم تازه رفتم نیویورک و پنج تا پیرسینگ اخیر زدم!

    ۵۰. احتمالا بیش تر افراد از گذشته این حقیقت را بداند که ولی استون به نحوه غیر قابل یقین بامزه هست!

    واژه های کلیدی: اما استون | بازیگری | بازیگر | ارتباط | بازیگری | زندگی | اخبار سینما

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    رازهای زندگی ولی استون جالب ترین زن جهان

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های تجهیزات نظامی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • کتب بیوشیمی زبان اصلی
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • خرید کتاب بیهوشی و مراقبتهای ویژه زبان اصلی
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های زمین شناسی
  • خرید کتاب آسیب شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های سرد سازی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع نظریه عملگرها
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>