• خرید کتاب از گوگل
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » جوابیه سرمربی تیم ملی کاراته در مورد کارتن خوابی ملی پوشان در لهستان

جوابیه سرمربی تیم ملی کاراته در مورد کارتن خوابی ملی پوشان در لهستان

انتشار عکسی مربوط به قهرمانان کاراته در لهستان و استراحت و خواب کنار خیابان بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، تیم ملی کاراته ایران چند روز قبل در بازی‌های جهانی لهستان شرکت کرد و توانست با یک طلا و ۴ نقره عالی ترین نتیجه تاریخ کشور عزیزمان ایران در این مسابقه های را کسب کند. چند روز بعد از بازگشت این تیم، تصاویری از ملی پوشان ایرانی در لهستان انتشار شده است که به شکل عجیبی روی زمین و کنار ایستگاه قطار استراحت می‌کنند.

دلیل خیابان خوابی قهرمانان کاراته در اروپا از زبان حمیده عباسعلی

انتشارعکسی مربوط به قهرمانان کاراته در لهستان و استراحت و خواب کنار خیابان بازتاب گسترده‌ای داشت.

حمیده عباسعلی، کاپیتان تیم ملی بانوان کاراته در تصویر العمل به تصویر انتشار شده است از تیم ملی کاراته در بازی‌های جهانی لهستان گفت:چون باید از پایتخت لهستان به شهر محل برگزاری بازی‌ها می‌رفتیم، تنها مسیر ممکن استفاده از قطار بود و چاره دیگری وجود نداشت و باید منتظر رسیدن قطار می‌شدیم.

زمانی که ما وارد دهکده بازی‌ها شدیم، محل اسکانی که جهت ورزشکاران قرار داده بودند، محیط مناسبی نبود و همان شب آشوری هتلی را جهت ملی‌پوشان در نظر گرفت که بسیار عالی بود و واقعا زمانی که ملی‌پوشان سایر کشور‌ها تصویر هتل ما را دیدند گفتند که‌ ای کاش ما نیز در این هتل حضور داشتیم.

این عکسی که انتشار شده است است به علت این که ما سفر طولانی را در پیش داشتیم و ملی‌پوشان خسته بودند یک وقفه چند ساعته در ایستگاه قطار داشتیم و حقیقت ماجرا این چیزی نیست که در اینترنت و بعضی رسانه‌ها انتشار شده است هست. شرایط ما در لهستان خوب بود.

واکنش سرمربی تیم ملی کاراته به انتشار یک عکس

انتشار یک تصویر از استراحت اعضای تیم ملی کاراته در کنار یکی از خیابان‌های شهر «ورشو» در لهستان، از روز گذشته حاشیه‌هایی را در پی داشته است.

در همین رابطه شهرام هروی سرمربی تیم ملی گفت: شهر «ورسلاو» محل برگزاری بازی‌های جهانی فرودگاه نداشت و ما مجبور شدیم از طریق کیف وارد ورشو شده است و از آنجا با قطار به این شهر برویم.

او افزود: بعد از تهیه بلیت، باید تا رسیدن قطار دو ساعت منتظر می‌ماندیم که اعضای تیم به علت خستگی روی سکوی توقف قطار به استراحت پرداختند و چاره‌ای دیگری هم نبود.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: هنگامی به محل برگزاری رسیدیم، متوجه شدیم میزبان یک خوابگاه دانشجویی که فاقد کمترین امکانات رفاهی بود را جهت اسکان تمامی شرکت کنندگان تدارک دیده بود که از سوی فدراسیون یکی از بهترین‌های هتل‌های شهر گزینش و اعضای تیم ملی به آنجا انتقال شدند.

هروی در آخر گفت: قبول دارم استراحت در چنین وضعیتی در ارزش ملی پوشان نیست و متاسفانه دوستی که اقدام به چنین کاری کرده هدفی جز برهم زدن آرامش حاکم بر کاراته کشور را نداشته و فکر می‌کنم این اقدام به دور از اخلاق و معرفت هست.

انتهای پیام/

جوابیه سرمربی تیم ملی کاراته در مورد کارتن خوابی ملی پوشان در لهستان

ماجرای کارتن خوابی قهرمانان کاراته کشورمان

واژه های کلیدی: سرمربی تیم ملی | استراحت | قهرمانان | کاراته | لهستان | خیابان | ایرانی | برگزاری | تصویر | ایران | لهستان

اشتراک گذاری مطلب

• خرید کتاب زبان اصلی پوست و زیبایی
  • خرید کتاب های دندانپزشکی از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز