• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق برخورد متقابل و پاسخ مورد نیاز به اقدام امریکا جهت ما محفوظ است و با تمام توان به راهمان در برنامه موشکی ادامه می دهیم.

    موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    حق پاسخ به آمریکا محفوظ است/ موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم

    عبارات مهم : مبارزه با تروریسم – امریکایی

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق برخورد متقابل و پاسخ مورد نیاز به اقدام امریکا جهت ما محفوظ است و با تمام توان به راهمان در برنامه موشکی ادامه می دهیم.

    به گزارش مهر به نقل از صداوسیما، بهرام قاسمی با اشاره به اقدام خصمانه کنگره امریکا در تصویب طرح تحریم های کشور عزیزمان ایران گفت: ما در حال بررسی دقیق مفاد این طرح هستیم ولی در کلیت موضوع، مباحث نظامی و موشکی کشورمان یا اتهام حمایت ما از تروریسم را که به آن اشاره شده است است مد نظر داریم و به آن پاسخ خواهیم داد.

    موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    وی تاکید کرد: سیاست ما در حوزه مسائل نظامی و موشکی کاملا روشن هست؛ این عنوان مربوط به سیاست های داخلی کشورمان است و دیگران حق دخالت و صحبت در این باره را ندارند و اجازه نخواهیم داد دیگران در این باره سخن بگویند و قطعا اجازه اقدام را نیز نمی یابند.

    قاسمی هشدار داد: این مسئله ای داخلی است و هرگونه صحبت و اقدام در این باره را دخالت در امور داخلی خود تلقی می کنیم و چنین اجازه ای نخواهند یافت.

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق برخورد متقابل و پاسخ مورد نیاز به اقدام امریکا جهت ما محفوظ است و با تمام توان به راهمان در برنامه موشکی ادامه می دهیم.

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: سیاست های دفاعی ما روشن و در اختیار نظام ماست که جهت دفاع از خودمان و کمک به صلح، ثبات و امنیت منطقه با جدیت تمام از آن استفاده و در این مسیر تلاش خواهیم کرد. سیاست های موشکی ما نیز بازدارنده است و حتما جهت صلح و امنیت منطقه از آن استفاده می شود.

    وی با اشاره به تجربه تلخ تجاوز نظامی صدام به کشورمان افزود: وی به عنوان دیکتاتور ازجانب امریکا و دیگر قدرت های جهانی حمایت شد و مردم ما در تنگناهای بسیار قرار گرفتند به همین علت زیاد آموختیم و جدی تر در این مسیر حرکت کردیم که باید بتوانیم از قدرت دفاعی مورد نیاز برخوردار باشیم و آنقدر نیرومند شویم که هیچ کس حتی در مخیله اش فکر تجاوز به کشورمان را نکند.

    قاسمی با تاکید بر ادامه برنامه موشکی کشورمان گفت: ما این برنامه را خطری جهت همسایگان و دیگران نمی دانیم بلکه سیاستی است جهت جلوگیری از هر فکر نابخردانه ای که کسی جهت تجاوز به کشورمان داشته باشد؛ این قدرت قطعا در خدمت به صلح، ثبات و امنیت منطقه خواهد بود و جای نگرانی نخواهد داشت.

    موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    وی افزود: این سیاست تغییرناپذیر جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است و در بخش نظامی و نظامیان ما نیز دیگران حق دخالت و صحبت را ندارند و نخواهند داشت و ما سیاست هایمان را ادامه خواهیم داد و نگرانی خاصی هم نداریم.

    قاسمی اضافه کرد: در دوره های گذشته نشان داده ایم که با توجه به ظرفیت های انسانی و درونی توان دفاع از خودمان و اداره کشورمان را به رغم همه تحریم ها داریم و حتی در این دوره ها در بخش های متفاوت بر توانمان بسیار افزوده ایم.

    سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: حق برخورد متقابل و پاسخ مورد نیاز به اقدام امریکا جهت ما محفوظ است و با تمام توان به راهمان در برنامه موشکی ادامه می دهیم.

    سخنگوی وزارت امور خارجه با تبیین محتوای مصوبه مجلس نمایندگان امریکا گفت: این مصوبه لایحه ای است که قبلا از جانب سناتورهای امریکا ارائه و تصویب شده است بود و اکنون نیز با ۴۱۹ رای تصویب شد این لایحه مربوط به تحریم های غیرهسته ای است که البته تحریم تازه نیست بلکه می توان گفت تجمیع تحریم های گذشته است.

    وی تاکید کرد: ما این اقدام امریکا را اقدامی خصمانه، محکوم، مذموم و غیرقابل قبول و توجیه می دانیم و در نهایت تلاشی است که جهت تضعیف برجام به عنوان تفاهمی چندجانبه و بین المللی انجام شد، تفاهمی که از حمایت اکثریت کشورهای جهان، شرکت ملل متحد و اتحادیه اروپا برخوردار بود و قطعنامه ای نیز در این باره صادر شد.

    موشکی را با تمام توان ادامه می دهیم ، حق پاسخ به آمریکا محفوظ است

    قاسمی گفت: امریکا چون نتوانست به رغم همه کارشکنی ها و بدعهدی هایش مانع تماس های بین المللی و بهره مندی کشور عزیزمان ایران از مزایای برجام شود تلاش هایش را جهت ایجاد فضای روانی در دنیا و کم کردن آثار مثبت برجام شروع کرد لیکن برجام گشایش های زیادی را به خاص در عرصه اقتصادی جهت کشورمان داشت و بعضی مسائل را حل و فصل کرد.

    وی افزود: با توجه به تاثیر برجام بر همکاری های کشورمان با شرکت های عمده جهان، امریکایی ها زیاد دلواپس شدند و احساس کردند از فضای موجود خوب استفاده می شود به همین علت با عهدشکنی و کارشکنی هایی که از ابتدای تفاهم داشتند و به آن ادامه دادند احساس کردند این کارشکنی ها کافی نیست و در نهایت لوایح و مباحث تازه را مطرح کردند که در کنگره تصویب شد.

    قاسمی گفت: آنان شاید متوجه هستند که نمی توانند برجام را به آسانی و به طور مستقیم نقض کنند لیکن تفاهمی چندجانبه است به همین علت از طریق حواشی مسئله و کارهای متفاوت تلاش می کنند آثار مثبت برجام را جهت کشور عزیزمان ایران کم کردن دهند به همین علت این لایحه را تصویب کردند که البته باید به سنا برگردد و مدیر جمهور آن را امضا کند.

    وی تاکید کرد: باید صبر کرد که این فرایند چگونه طی می شود و همانطور که از گذشته رصد می کردیم این عنوان را با جدیت زیاد پیگیری و رصد خواهیم کرد و در وقت مناسب براساس نوع واکنش‌ امریکا تصمیمات مورد نیاز را اتخاذ می کنیم و اقدام متقابل را صورت خواهیم داد لیکن این واکنش‌ امریکا را خصمانه می دانیم که مجددا علیه ملت ما اعمال کردند.

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: به نظر می رسد امریکایی ها هنوز از رفتارهای قبلشان عبرت نگرفته اند و شناخت کافی از ملت کشور عزیزمان ایران ندارند.

    قاسمی اظهار داشت: هدف امریکا ایجاد محدودیت های زیاد جهت جلوگیری از رشد کشورمان و آزار و مزاحمت در مسیر توانمندی های کشور عزیزمان ایران است.

    وی تاکید کرد: برعکس دیگران و حتی خود امریکا که فکر می کند امنیت قابل خرید و فروش و معامله است ما تصورمان چنین نیست و راجع به امنیت خودمان با هیچ کس معامله نخواهیم کرد و در این باره هم شوخی نخواهیم داشت؛ هر کس بخواهد راجع به مسائل امنیتی و دفاعی ما صحبت یا اقدامی کند حق برخورد متقابل و پاسخگویی مورد نیاز را در شرایط متفاوت جهت خود محفوظ می دانیم.

    قاسمی ابراز امیدواری کرد که منطق، خردگرایی و شناخت دقیق تر کشور عزیزمان ایران و منطقه در حاکمیت امریکا تقویت شود و مشاوران در آنجا واقعیات را جهت هیئت حاکمه این کشور روشن کنند تا بدانند کشورمان چه جایگاهی دارد و از چه نقشی در صلح، ثبات و امنیت منطقه برخوردار است.

    سخنگوی وزارت امورخارجه راجع به نحوه پاسخگویی کشورمان به این اقدام امریکا گفت: این وزارتخانه کار کارشناسی اش را مانند گذشته پیگیری می کند و گزارش های مورد نیاز را راجع به برجام و دیگر مسائل و حوزه ها در اختیار نهادهای ذی ربط نظام قرار خواهد داد و در خصوص برجام نیز در نهایت گزارشات به هیئت عالی نظارت بر برجام منعکس خواهد شد و آنجا مباحث مطرح، تحلیل و تصمیم گیری خواهد شد.

    وی افزود: تصمیم گیری در این خصوص در نهایت به عهده این هیئت است ولی سیاست های امریکا در قبال کشورمان به گونه ای است که ما به طور دائم این گونه مسائل را رصد و گزارش می کنیم و این هیئت نیز با دقت و جدیت سیاست های امریکایی را مد نظر دارد و تصمیمات مورد نیاز را خواهد گرفت.

    قاسمی همچنین با اشاره به اتهام امریکایی ها مبنی بر حمایت کشور عزیزمان ایران از تروریسم گفت: ما نمی دانیم که این اتهامات از روی نداشتن شناخت است یا سیاست های خصمانه جدی؟ در حالی که کشور عزیزمان ایران قربانی بزرگ تروریسم بوده است و از سال های گذشته تاکنون نیز با توجه به ظهور و بروز گروه های تکفیری تروریستی در منطقه و خطرهایی که جهت کشورهای منطقه داشتند، تلاش های بسیار در مبارزه با تروریسم انجام داد.

    وی افزود: کشور عزیزمان ایران در این مسیر خسارت ها و بهای سنگینی را پرداخت کرده و این سیاست اصولی کشورمان در قبال تروریسم است که همواره جهت مقابله با آن هزینه کرده و در برابر آن ایستاده است واکنون خوشبختانه با تلاش های کشورمان و کمک کشورهای منطقه توانسته ایم تروریسم را تا حد بسیاری مهار کنیم.

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: این در حالی است که تروریست ها از مرجع و منشأ مشخصی حمایت، تربیت، ترویج و حتی تسلیح می شدند و خود امریکایی ها نیز به روایت مقامات سابق این کشور در ایجاد این گروه های تروریستی نقش عمده داشته اند.

    قاسمی گفت: اکنون می بینیم ایرانی را که برابر تروریست ها ایستاده و جهت کم کردن نقش آنها و از بین بردنشان ایفای نقش کرده است به حمایت از تروریسم متهم می کنند و کشورهایی که آنها را تولید و ترویج کرده اند به عنوان دوستان نزدیک امریکا مطرحند و این نیز از طنزهای تلخ تاریخ و از عجایب سرنوشت ماست که واقعیات را اینچنین به آسانی قلب و جای تروریسم را با کشور عزیزمان ایران به عنوان مبارزه کننده با تروریسم جا به جا می کنند.

    وی افزود: این نیز از سیاست های دوگانه امریکاست و اگر ریشه ای به سیاست های خصمانه این کشور نگاه کنیم خیلی هم نباید تعجب کنیم که به چه دلیل چنین رفتاری در منطقه دارند، لیکن به نظر می رسد آنان اصولا با ثبات، امنیت، صلح و توسعه اقتصادی در منطقه ما مخالفند و تلاش می کنند با حضور تروریست ها، منطقه را دستخوش آشوب، تنش و مسائل عدیده کنند.

    واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | امریکایی | ایرانی | امریکا | تروریسم | سیاست | ایران | امنیت

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی فیزیک لیزر
  • کتب ریاضیات زبان اصلی
  • کتب ارتوپد زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی مالی و بازار سرمایه
  • خرید کتاب های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • کتب بافت شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی جانور شناسی
  • منابع اورجینال تولید مواد غذایی
  • خرید کتاب گیاه شناسی زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>