• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » آرامش روحتان را در این گالری‌ها جستجو کنید

    آرامش روحتان را در این گالری‌ها جستجو کنید

    به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    آرامش روحتان را در این گالری‌ها جستجو کنید

    به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی بعضی از آنها می‌پردازیم:

    گالری هنر سه:
    هنرمندانی چون احسان ادیبی، توجید بهرام پوری و بابک صابریان آثار خود را در این گالری از اول مرداد ماه عرضه کرده‌اند. این گالری تا ۱۰ مرداد ماه امسال برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به گالری هنر سه مراجعه کنند.

    آرامش روحتان را در این گالری‌ها جستجو کنید

    کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر:

    عبارات مهم : نمایشگاه – هنرمندان
    مراسم افتتاحیه نمایشگاه نشانه‌های حسین حجتی فرید در ۳۱ تیرماه امسال برگزار شد. این گالری تا ۱۴ تیرماه امسال برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به کافه گالری تماشاخانه ایرانشهر مراجعه کنند.

    نگارخانه علیها:
    سوزان عظیمی، آثار خود را در این گالری از ۳۰ تیرماه امسال عرضه کرده هست. این گالری تا ۶ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به نگارخانه علیها مراجعه کنند. آثار این صورت های معروف راجع به مدهوش است.

    گالری اُ:
    جمعی از صورت های معروف از جمله برنا ایزدپناه، پویا پرهیزگار، سهیل دانش اشرافی، علی ذاکری، امیرحسین قدسی، رضا ندیمی، فرشاد مهدی‌زاده، احمد بطحائی و بیژن نعمتی شریف آثار خود را در این گالری از ۶ مرداد ماه عرضه کرده‌اند. این نمایشگاه تا ۱۷ مرداد ماه امسال ادامه دارد. پروسه؛ در تلاش است تا به دور از اصالت دادن به اثر و فارغ از واکنش‌ ارزش گذارانه بر اثرهنرى، به شيوه‌هاى تفكر و فرآیند آفرينش هنرى بپردازد. پروسه، فضاى خصوصى ميان هنرمند و اثر است كه به صورت معمول، به وسیله مخاطب، رويت نمى‌شود. اين پروژه در پی مرئی كردن آن راه دشوارى است كه هنرمند حين آفرينندگى، به تنهايى طى مى‌كند.

    گالری منزل هنرمندان:
    امروزه در دنیا معاصر یکی از چالش‌های پیش روی انسان عنوان «مرز» و مسائل وابسته به آن هست. از آنجایی که سرامیک نیز در محدوده‌ای میان هنر و صنعت در نوسان بوده و در بسترهای متنوعی چون نقاشی و مجسمه حضوری مؤثر داشته است و مرزی براق در حوزۀ هنر کاربردی و تجسمی نداشته هست، آکادمی هنرهای تجسمی «آد» بعد از نمایشگاه شکستنی، دومین نمایشگاه سرامیک بنیان را به «مرز» تخصیص داده شده است داد. این نمایشگاه با هدف استفاده از ویژگی‌های سرامیک جهت پرداختن به دغدغه‌های دنیا معاصر اطراف مرزها برگزار شد .این نمایشگاه از ۳۰ تیرماه شروع شده است و تا ۱۳ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به گالری منزل صورت های معروف مراجعه کنند.

    به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    نگارخانه چهار:
    نمایشگاه نقاشی و مجسمه در این گالری با عنوان رویای نیمه شب تابستان از ۳۰ تیر ماه برپا شده است است و تا ۳۰ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به نگارخانه چهار مراجعه کنند.

    گالری دید:
    شیرین جواهری، نسترن حاجی عرب، نیلوفر رضوانی، مهسا شمس فرد، فریده عزیزی، مریم کریمی، شبنم ناصرپور، نازنین نخباف، فرشته نمد کلاهی نمایشگاه گروهی نقاشی تجربه را در این گالری از ۳۰ تیرماه عرضه کرده‌اند. این نمایشگاه تا ۱۳ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به گالری دید مراجعه کنند.

    گالری محسن:
    مجموعه‌ای از آثار مجسمه، طراحی و نقاشیِ سه هنرمند جوان ، میلاد جهانگیری، ناهید بهبودیان و سهیل مختار، با عنوان «بختک» در گالری محسن از ۳۰ تیر ماه به نمایش درآمد. این نمایشگاه به بررسی ارتباط بین تاریخ، طبیعت، شهود و روایت می‌پردازد و تا ۱۸ مرداد ماه امسال برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به گالری محسن مراجعه کنند.

    نگارخانه هوم
    میترا نابغی،آثار خود را با عنوان مارسمیولوژی در این نگارخانه از ۳۰ تیرماه عرضه کرده هست. این نمایشگاه تا ۲۷ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به نگارخانه هوم مراجعه کنند.

    گالری گلستان:
    این گالری نمایشگاه تابستانی ۱۰۰ اثر از ۱۰۰ هنرمند را از ۳۰ تیرماه برپا کرده است و تا ۲۵ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به گالری گلستان مراجعه کنند. در این نمایشگاه آثار کسانی چون فرخ اصولی، شهلا آزاد، فرزانه آذر، سارا آذربال، محمد احصایی، آناهیتا ابوترابی، شهرام ابراهیمی، سیمین ابراهیم طاری، فیروزه بختیاری، کانیار کشور عزیزمان ایران آزاده، الیاس آقایی و مریم اوحدی عرضه شده است است.

    نگارخانه سهراب:
    جمعی از صورت های معروف از جمله سحر افتخارزاده، افسانه تائبی، نادر ترکمن، پونه جعفری‌نژاد، شیما خشخاشی، مصطفی دره باغی و امید شایان آثار خود را در این گالری از ۲۳ تیرماه عرضه کرده‌اند. این نمایشگاه تا ۱۴ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید به نگارخانه سهراب مراجعه کنند.

    آرامش روحتان را در این گالری‌ها جستجو کنید

    نگارخانه شمس:
    فروش خاص کلکسیون گالری شمس از ۱۶ تیرماه شروع شده است است و تا ۱۶ مرداد ماه امسال ادامه دارد. در این نمایشگاه آثاری از: نصرالله افجه‌ای، احمد اسفندیاری، ناصر اویسی، آیدین آغداشلو، فریدون آو، رضا بانگیز، بهمن بروجنی، صادق تبریزی، ژازه تباتبایی، کیخسرو خروش، خسرو خورشیدی، رضا درخشانی، کامبیز درمبخش، بهرام دبیری، یوسف رضایی، سهراب سپهری، جمشید سماواتیان، مریم سالور، عربعلی شروه، جلال شباهنگی، ناصر عصار، مسعود عربشاهی، علی عابدینی، محمدهادی فدوی، یحیی فیوضی، حسین قوللر آغاسی، حسین کاظمی، عباس کیارستمی، حسین کاشیان، سیاوش کسرایی، فریده لاشایی، رضا مافی، منوچهر معتبر، سیراک ملکنیان، منوچهر نیازی، وارطانیان، هاکوپیان، ف. اخلاقی، فیروزه بختیاری، علی جمشیدی، محسن حجازی، حمیده رضوی، علی روستاییان‌فرد، مریم رحمانی، علیرضا سعادتمند، شهباز سلمانی، فاطمه ستاره، هیرو شیخ‌الاسلامی، سپیده شاه‌حسینی، الهه صالح، ناصر عزیزی، هونیا عباسی، عسل فلاح، رعنا فرنود، احمد مقدسی، فرامرز مختارپور، همایون موسوی، ساغر مسعودی، هانی نجم، سپیده نژادستاری و بهنام ولدوند در معرض نمایش و فروش قرار گرفته است.

    انتهای پیام/

    گالری‌های هنری که میزبان علاقمندان هستند، کدامند؟

    واژه های کلیدی: نمایشگاه | هنرمندان | نمایشگاه | هنرمند | نقاشی | مجسمه | بازدید | گالری گردی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال پزشکی طبیعی
  • خرید کتاب های پردازش تصویر از آمازون
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی مطالعات تطبیقی
  • خرید کتاب زبان اصلی علم
  • منابع اورجینال روان شناسی
  • خرید کتاب جبر زبان اصلی
  • کتب نانو زبان اصلی
  • منابع اورجینال اختراع
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>