• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت ولی حدی را نگه نداشت و ستادهای او، به سازماندهی افراد و تهیه جزواتی اقدام کرد که حسن روحانی را

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    عبارات مهم : ستاد انتخابات – ریاست جمهوری

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت ولی حدی را نگه نداشت و ستادهای او، به سازماندهی افراد و تهیه جزواتی اقدام کرد که حسن روحانی را به عنوان گسترش دهنده همجنس بازی در کشور و مخالف دین و قرآن معرفی می کرد و با وارونه نمایی سند ۲۰۳۰ ، دولت روحانی را درصدد فرهنگ زدایی اسلامی از کشور، توصیف کرده و او را فریفته فرهنگ غرب برمی شمرد.

    گاهی اوقات در عالم سیاست، سخنانی از جانب سیاستمداران صادر می شود که مرغ پخته را بعد از تأمل و تفکر در موضوع، به خنده وامی دارد. سخنانی که احتمالا ناشی از جاهل فرض نمودن مستمعین هست. در این موارد، گوینده می کوشد به نحوی سخن بگوید که حقایق را وارونه جلوه دهد و ژست افرادی را به خود بگیرد که جز حرکت در مسیر حق، هدفی جهت خود تعیین نکرده اند.

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    اگر فرد گوینده، خویشتن را در جامه متشرعین به جامعه قالب کرده باشد در کلام خویش، مدام از واژه «تکلیف» جهت سرپوش گذاشتن بر حقیقت اهداف خویش بهره می گیرد و چون توان اقدام علنی جهت مقابله با مخالفین را ندارد به فضاسازی روی می آورد و تا آنجا که در توان اوست خود را به «عصمت» نزدیک تر ساخته و مخالفین خویش را «باطل محض» جلوه می دهد.

    در طی روزهای اخیر، سید ابراهیم رئیسی که در «قمار بزرگ» انتخابات، به وسیله مردم ایران، شایسته منصب ریاست جمهوری تشخیص داده نشد و درنتیجه؛ مناصب بزرگ تری که جهت آینده خویش در نظر گرفته بود را نیز از دست داد در مصاحبه با خبرگزاری های وابسته به اصولگرایان، به استمرار رویه مظلوم نمایی خویش پرداخته و به نحوی بر حسن روحانی و عملکرد او در انتخابات تاخته است که گویا خویش را در جایگاه «معصوم» فرض کرده است و روحانی را در جایگاه «ملحد».

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت ولی حدی را نگه نداشت و ستادهای او، به سازماندهی افراد و تهیه جزواتی اقدام کرد که حسن روحانی را

    گویا سید ابراهیم رئیسی، مردم کشور عزیزمان ایران را فراموش کار تصور کرده است که این گونه به وارونه گویی حقایق، اقدام می کند.

    سید ابراهیم رئیسی گفته است: «حتی صداوسیما که باید ملی و فراجناحی باشد، به دلایلی ازجمله گروکشی ها در خصوص بودجه و گاهی گرایش های خاص تحلیلی، در مقاطع نزدیک به انتخابات متأسفانه به روابط عمومی و ستاد تبلیغی دولت تبدیل شده است بود که این وضع در شأن سازمانی با مأموریت های ملی نیست.»

    چه کسی باور می کند که این سخنان، از جانب جناب رئیسی بیان شده است باشد؟ آیا منظور وی، صداوسیمای کشور دیگری است یا منظور، همان صداوسیمایی است که نمازهای جماعت او را در ایام منتهی به انتخابات به طور زنده پوشش می داد و میتینگ های تبلیغاتی او را اطلاع رسانی می کرد و ادعاهای تبلیغاتی او را در قالب برنامه های تولیدی خود، انجام شدنی توصیف می کرد و به سیاه‎نمایی کارهای دولت و تخریب دستاوردهای آن و بزرگنمایی مشکلاتی که حسن روحانی وارث آن بود می پرداخت؟

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    آیا صداوسیمایی که مدیران سطوح عالی آن، از حامیان جلیلی در انتخابات گذشته و از هواداران رئیسی و مرتبطان ستادهای او در انتخابات اخیر بودند به روابط عمومی و ستاد تبلیغی دولت تبدیل شده است بود یا اینکه همین صداوسیما با بودجه ملت علیه کارهای منتخب ملت در طی سال های گذشته قیام کرده بود؟

    این ادعا که صداوسیما به علت گروکشی در بحث بودجه، به حامی دولت در انتخابات تبدیل شده است بود همان قدر مضحک است که گفته شود بعضی نهادهای انقلابی به علت گروکشی در بحث بودجه، به حامی روحانی در انتخابات مبدل گشته بودند.

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت ولی حدی را نگه نداشت و ستادهای او، به سازماندهی افراد و تهیه جزواتی اقدام کرد که حسن روحانی را

    آقای رئیسی در ادامه افاضات خویش گفته است: «حقیقتاً خود بنده این حجم از تخریب و ترساندن مردم را آینده نگری نمی کردم؛ چرا؟ چون پیش خود می گفتم که اولاً طرفِ رقابت، فردی است که لباس دین و روحانیت را به تن دارد و لااقل در این قضیه حد نگه می دارد؛ نه اینکه کاری نمی کند، بلکه بالأخره تا یک جایی جلو می رود، ثانیاً ایشان از اول انقلاب مسئولیت داشته، بنابراین لااقل حریم نظام و اصول اخلاقی انتخابات را نگه می دارد؛ ثالثاً اکنون مدیر جمهور است و شئونات مدیر جمهور را حفظ خواهد نمود؛ خوب، در انتخابات و خصوصاً ده روز آخر هر سه محاسبه ما به هم خورد.»

    به نظر می رسد آقای رئیسی به این نتیجه رسیده است که اگر دست به فرافکنی بزند کارهای او و حامیانش در انتخابات، از یادها خواهد رفت و بدین ترتیب، بهتر می تواند کارهای مخرب خویش علیه دولت را ادامه دهد؛ چراکه مگر می شود به این سرعت، حجم تخریب ها و تهمت ها و هتاکی ها به حسن روحانی و دولت یازدهم را فراموش کرد که به وسیله ستاد رئیسی مدیریت می شد؟

    آقای «رئیسی» از جو انتخابات بیرون بیا

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت و مدام به آمارهای دروغ، متوسل می شد، مدام تکذیبیه ادعاهای او از جانب نهادهای مسئول صادر می شد و مدام وعده های خلاف واقع او که فقط جهت جمع آوری آراء بیان می شد به وسیله صاحب نظران رد می شد.

    آقای رئیسی لباس دین و روحانیت به تن داشت ولی حدی را نگه نداشت و ستادهای او، به شرکت دهی افراد و تهیه جزواتی اقدام کرد که حسن روحانی را به عنوان گسترش دهنده هم جنس بازی در کشور و مخالف دین و قرآن معرفی می کرد و با وارونه نمایی سند ۲۰۳۰، دولت روحانی را درصدد فرهنگ زدایی اسلامی از کشور، توصیف کرده و او را فریفته فرهنگ غرب برمی شمرد.

    سید ابراهیم رئیسی که از سال های ابتدایی انقلاب در کشور، دارای مسئولیت قضایی بوده است حریم نظام را نگه نداشت و با توسل به آمارهای خلاف واقع قاچاق و اوضاع فقر و بسیاری مسائل دیگر، علاوه بر اینکه نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه داد بلکه با خلاف واقع گویی، مدیر جمهور کشور را نیز متهم به دروغ گویی کرد.

    اصول اخلاقی انتخابات اقتضا می کرد با دین و نمادهای آن در تبلیغات انتخاباتی، برخورد ابزاری نشود، از امام رضا (ع) و متبرکات منصوب به بارگاه ایشان، استفاده تبلیغاتی نشود، از آبروی محرومین جهت ساخت پله ترقی در انتخابات، بهره برداری نشود، با شعار پرداخت پول، به فریب مردم پرداخته نشود و جهت کسب رأی و جذب اقبال مردمی، باطن حقیقی در پشت ظاهری فریبنده و غیرواقع پنهان نشود و با تتلوها تصویر یادگاری جهت انتشار گرفته نشود و بسیاری موارد دیگر که متأسفانه به وسیله مدعیان فعلی، رعایت نشد.

    آقای رئیسی فراموش کرده است که فرمان آتش را علیه دکتر روحانی، خودش صادر کرد و اینک شاکی است که به چه دلیل شکست خورده هست. او فراموش کرده است که در مناظره اول و دوم، او بود که ادعاهای خلاف واقع خویش را تکرار می کرد و حسن روحانی هیچ نمی گفت، فراموش کرده است که در صحبت هایش و صحبت اعضای ستادش، آنچه از هتاکی میسر بود به روحانی و دولتش نثار شد، فراموش کرده است که در انتخابات، با شعارهایی وارد گود مسابقه شد که با عملکرد پیشین او مطابقت نداشت و چنین موضوعی جهت حسن روحانی، اظهر من الشمس بود، لذا روحانی تصمیم گرفت در برابر این رویه بایستد و بعد از مناظره دوم، در قالب صحبت ها و ارائه مطالب، مصمم شد واقعیات صحنه انتخابات را نمایان سازد و با یادآوری سوابق و افکار مهم سید ابراهیم رئیسی، به روشنگری در عنوان غیرواقعی بودن و غیرعملی بودن شعارهای او بپردازد و جواب ادعاهای او را بدهد.

    اینک آقای رئیسی شاکی است که به چه دلیل حسن روحانی، شئونات ریاست جمهوری را رعایت نکرده هست. شاید او منتظر بوده است که حسن روحانی در برابر تمام اتهامات و خلاف واقع گویی ها، سکوت کرده و مسئولیت اداره کشور را به اشخاصی بسپارد که از واقعیات درونی آنان، آگاهی دارد.

    سید ابراهیم رئیسی گفته است: «رقیب، با مجموعه تبلیغات تخریبی بی سابقه ای، چنان فضای رعب و وحشت آلودی ایجاد کرد که صدای ما به بخشی از جامعه نرسید. به نظر شما سخیف تر و خنده دارتر از این ادعا وجود دارد که می گفتند «اگر فلانی بیاید در خیابان ها و پیاده روها دیوار می کشد؟».«اینکه فرهنگ سیاسی مسئولان چنان عوض کردن کرده که همانند غربی ها جهت کسب قدرت، کمیته عملیات روانی تشکیل می دهند و در آنجا جهت نشر حداکثری دروغ و تهمت های عجیب وغریب برنامه ریزی می کنند و بعد هم که نتیجه می گیرند؛ نه تنها احساس گناه نمی کنند بلکه جهت خودشان کف می زنند و می گویند «موفق شدیم.»، این یعنی فرهنگ سیاسی رو به انحطاط است.»

    چه کسی باور می کند در دورانی که گستره اینترنت و اینستاگرام، تلگرام، فیس بوک و … تا روستاها نیز ادامه یافته است و صداوسیمای کشور نیز در ایام انتخابات، مدام در حال ارائه برنامه های تبلیغاتی کاندیداها بوده است صدای سید ابراهیم رئیسی به بخشی از جامعه نرسیده باشد؟

    اضافه کنید به عناوین گفته شده است مواردی از قبیل تریبون های نماز جمعه، ارسال طلاب به روستاها، نذورات مذهبی، مبلغین مستقر در بعضی نهادهای نظامی، اماکن متعلق به بعضی نهادهای انقلابی و مواردی ازاین دست. آیا صدای رئیسی به بخشی از جامعه نرسیده است؟ آیا با چنین ابزار تبلیغاتی گسترده، می توان به تخریب آقای رئیسی پرداخت؟

    حسن روحانی در ایام تبلیغات انتخاباتی گفته بود بعضی از افرادی که امروز از آزادی، دم می زنند، از کرامت انسانی سخن می گویند و از اینترنت دفاع می کنند، واقعیت درونی خویش را پنهان کرده اند و از همان قماشی هستند که در سال های نه چندان دور، می درخواست کردند در پیاده روها، جهت تفکیک جنسیتی دیوار بکشند. اینکه آقای رئیسی، مخاطب چنین موضوعی را شخص خود دانسته است بحث دیگری است.

    علاوه بر این، حرکت جامعه به سمتی که در آن، از ناحیه ستاد انتخاباتی کاندیدایی، چنان در جامعه، دروغ پمپاژ شود که حتی مدیر جمهور کشور که مجتهدی شناخته شده است است را مروج همجنسگرایی در مدارس معرفی کند و وعده های پولی دروغینی به محرومان داده شود تا آرای آنان خریداری شود حکایت از آن دارد که فرهنگ سیاسی بعضی از افراد که ادعای دین داری نیز دارند همانند غربی ها در جهت کسب قدرت است و حتی بعد از شکست نیز، شکست خویش را با کاربست واژه «تکلیف»، موفقیت محسوب می کنند.

    سید محرومان! گفته است: «بااینکه بعد از نماز باعجله به سمت پرواز باید می رفتم، ولی نشستم و ۳ تا ۴ دقیقه او (تتلو) را به خاطر ترانه ای که جهت امام رضا (ع) خوانده بود، تحسین و تشویق کردم و رفتم. بعداً از دوستان شنیدم که ایشان تصویر این دیدار کوتاه را در اینترنت انتشار کرده.»

    در رابطه با این عنوان نیز گفتنی ها وجود دارد ولی سؤالاتی را باید از جناب رئیسی پرسید. سؤالاتی از این قبیل که آیا دیدار با تتلو در شب انتخابات، جهت خدا بوده است یا خرما؟ و اینکه آیا تصویرهای دیدار ایشان با محرومان در ایام منتهی به انتخابات نیز به وسیله تتلو منتشرشده است یا خیر؟

    به نظر می رسد آقای رئیسی هنوز به این نتیجه نرسیده است که هرچقدر شناخت جامعه از او زیاد شود آرای کمتری را نصیب وی خواهد کرد و لذا همچنان در فضای انتخابات، به سر می برد.

    منبع: رویداد۲۴

    واژه های کلیدی: ستاد انتخابات | ریاست جمهوری | دکتر روحانی | دولت روحانی | حسن روحانی | انتخابات | روحانیت | فرهنگ | سیاسی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال هنر
  • منابع اورجینال الکتریسیته و مغناطیس
  • کتب صنعت سیمان زبان اصلی
  • کتب الگویابی در ساختمان داده زبان اصلی
  • کتب ماهیگیری زبان اصلی
  • خرید کتاب علوم پایه پزشکی زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های صنعت نور
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • منابع اورجینال برنامه نویسی عصبی زبانی
  • کتب کسر های مداوم زبان اصلی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>