• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: ۴۶ سال در فوتبال فعالیت می کنم ولی دورانی سیاه تر از وقت حضور کفاشیان و تاج در فدراسیون ندیده ام.

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    نادرفریاد شیران در گفت وگو با خبرنگار راجع به کنار گذاشته شدن علیرضا اسدی از دبیر کلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در طول تاریخ فوتبال کشور عزیزمان ایران ، افراد زیادی به فدراسیون فوتبال وارد شده است اند و بعد از مدتی از آن رفته اند ولی این رفت و آمدها باید با خیر و برکت همراه باشد. باور کنید در ۴۶ سالی که در فوتبال فعالیت می کنم، دورانی سیاه تر و تاریک تر از دوران ریاست علی کفاشیان و مهدی تاج ندیده ام. کارلوس کی روش از ابتدای حضور ش در کشور عزیزمان ایران به تمام مسئولان اهانت کرده هست. تاج، کفاشیان، اسدی، گودرزی به عنوان مدیر شرکت لیگ، مدیر فدراسیون، دبیر فدراسیون و وزیر ورزش از وی توهین شنیده اند ولی مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال حاضرند جهت صعود تیم ملی به جام جهانی، خفت و ذلت را تحمل کنند.

    عملکرد تاج و کفاشیان علت گستاخی های کی روش است

    وی افزود: کی روش بعد از ۶ سال همچنان قصد دارد تمام ارکان فوتبال کشور عزیزمان ایران را زیر سلطه بگیرد و معلوم است که خواب های زیادی جهت فوتبال ما دیده هست. آیا صعود به جام جهانی باعث می شود تا وی زحمت سایر افراد را نادیده بگیرد؟ کی روش در سال های اخیر تا چه اندازه به مربیان ایرانی اعتماد کرده است؟ تمام اهالی فوتبال جنجال های او را در بحث ساختمان ایفمارک به یاد دارند. البته من ایرادی به این مربی نمی گیرم چراکه عملکرد امثال تاج و کفاشیان به کی روش اجازه می دهد به آسانی به تک تک اعضای خانواده بزرگ فوتبال کشور عزیزمان ایران اهانت کند.

    کی روش ادعای حرفه ای بودن دارد ولی جایگاه دبیرکل را نمی شناسد

    فریادشیران درمورد اینکه به نظر می رسد مسئولان فدراسیون فوتبال اسدی را مجبور به کناره گیری کرده باشند، گفت: ساکت و تاج از روز گذشته حرف های متناقضی نسبت به اسدی مطرح کرده اند. دبیر کل تازه فدراسیون می گوید اسدی استعفا داده است ولی بهتر است دوستان زمانی که چنین ادعایی دارند، جهت براق سازی، نامه استعفای اسدی را انتشار کنند.وی کاپیتان تیم ملی بوده هست. دکتر متخصص و عضو خانواده شهید هست. در نشست های شخصی ای که با دبیرکل سابق فدراسیون داشتم به وی گلایه کردم به چه دلیل حاضر است با وجود اهانت های کی روش بازهم به فعالیت ادامه دهد اما اسدی اعلام کرد قصد دارد جلوی بسیاری از مفاسد را بگیرد. تمام برنامه های تیم ملی باید زیرنظر دبیرکل انجام شود. اسدی باید نامه مرخصی های سرمربی و اعزام بازیکنان تیم ملی به خارج از کشور را امضا کند. در چنین شرایطی کی روش که ادعای حرفه ای بودن را دارد، جایگاه دبیرکل فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران را نمی شناسد و به آسانی به فرد متشخصی مانند اسدی اهانت می کند.

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    هتاکی های سرمربی تیم ملی مسئولان فدراسیون را عاصی کرده است

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با اشاره به سابقه طولانی هتاکی های کی روش به اهالی فوتبال کشور عزیزمان ایران اظهار داشت:من و مایلی کهن چند سال پیش نشستی را با کفاشیان برگزار کرده و در آن نشست علت بی احترامی های کی روش را پرسیدیم که وی اذعان کرد این عنوان همه را دیوانه کرده هست. درست نیست که به کی روش پول بدهیم و فحش هم بشنویم. چند مدیر رسانه و سرپرست از وقت حضور کی روش در تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران عوض کردن کرده اند؟ شک نکنید اگر محمدرضا ساکت غلام حلقه به دوش کی روش نشود، دبیر کل تازه فدراسیون را هم به سرعت ساکت می کند. همان گونه که با اسدی چنین کاری انجام داد.

    کی روش گلی به سر فوتبال کشور عزیزمان ایران نزده است

    فریادشیران ادامه داد: یادم می آید محمود گودرزی، وزیر سابق ورزش و جوانان تاکید داشت که مسئولان این وزارت منزل و فدراسیون فوتبال کارفرمای کی روش هستند و وی باید زیرنظر آن ها کار کند ولی دیدید که کی روش چه واکنشی در برابر این موضع نشان داد. کشور عزیزمان ایران مستعمره پرتغال نیست که مجبور باشیم چنین اهانت هایی را قبول کنیم. در کنار توانایی های فنی کی روش، شایستگی بازیکنان کشور عزیزمان ایران هم در موفقیت های تیم ملی تاثیرگذار بوده هست. با این وجود بازیکنانی مانند مهدی رحمتی، محمدرضا خلعتبری، هادی عقیلی و حتی سروش رفیعی و محسن مسلمان قربانی این مربی شده است و دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند. هرچند فدراسیون فوتبال از لحاظ مالی با مشکلاتی مواجه است ولی امکانات و پتانسیل فوتبال کشور عزیزمان ایران نسبت به بسیاری از حریفان آسیایی بی نظیر هست. بنابراین کی روش جهت این فوتبال تخم ۲ زرده نکرده هست.

    آقای تاج یادش بیاید که از سوی کی روش راننده تاکسی خطاب شد

    وی با تاکید بر این که مهدی تاج هم بارها از سوی کی روش مورد اهانت قرار گرفته هست، گفت: آقای تاج یادتان می آید که در وقت ریاستتان در شرکت لیگ، کی روش با انتقاد از برنامه ریزی مسابقه های لیگ برتر اعلام کرد راننده تاکسی هم می تواند چنین برنامه ای بنویسد. حال شما چشم خود را روی اهانت های سرمربی تیم ملی می بندید و جهت حمایت از وی، اسدی را از فدراسیون فوتبال کنار می گذارید؟ به نظر می رسد تاج و ساکت آن حرف ها را فراموش کرده و جهت صعود تیم ملی به جام جهانی، حاضرند هر خفت و ذلت ای را تحمل کنند.

    مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران گفت: ۴۶ سال در فوتبال فعالیت می کنم ولی دورانی سیاه تر از وقت حضور کفاشیان و تاج در فدراسیون ندیده ام.

    رئیس فعلی فدراسیون وصله ناجور فوتبال است

    پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: کی روش هیچ کدام از مربیان ایرانی را قبول ندارد ولی کافی است نگاهی به بیانیه اخیر کانون مربیان کشور عزیزمان ایران اندازد که زیر آن را ۱۰۰ مربی ای که ۱۰ تا ۱۵ نفر آن ها سابقه فعالیت در تیم ملی را دارند، امضا زده اند. از مسئولان فدراسیون فوتبال نا امید شده است ایم ولی انتظار دارم مدیر جمهور محترم واکنشی به این رفتارهای کی روش نشان دهد. در وقت تبلیغات ریاست جمهوری از روحانی درخواست کردیم فکری به حال اوضاع فدراسیون فوتبال بکند. تاج وصله ناجور فوتبال کشور عزیزمان ایران است و بهتر است کارهای اقتصادی مانند فروش آهن و فولاد را پیگیری کند.

    اساس نامه فدراسیون فوتبال اجازه نمی دهد مدیر جمهور هم وارد انتخابات این فدراسیون شود

    فریادشیران با اشاره به ایرادهای اساسنامه فدراسیون فوتبال بیان کرد: یکی از ایرادهای اساسنامه فدراسیون فوتبال اینست که نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال جهت شرکت در انتخابات باید دست کم تائیدیه ۱۰ عضو مجمع را اخذ کنند. این امر احتمال لابی بازی را زیاد کردن می دهد و افرادی که تبحر بیشتری دارند، راحت تر می توانند در مجمع رای بیاورند. وجود چنین بندی در اساسنامه فدراسیون فوتبال باعث شده است تا محسن صفایی فراهانی و محمد دادکان که تبحر وی‍‍‍ژه ای در مدیریت فوتبال دارند، نتوانند وارد انتخابات شوند. باور کنید رای آوردن در فدراسیون فوتبال کشور عزیزمان ایران از انخابات ریاست جمهوری فرانسه سخت تر هست. حتی وزیر ورزش و مدیر جمهور هم با این وضعت نمی توانند در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کنند. سیستم این فدراسیون به شدت مافیایی است .

    افراد سیاسی جهت فوتبال سم هستند

    وی درمورد حضور غیرفوتبالی ها در بدنه فدراسیون اظهار داشت: سال گذشته در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش مرتضی تورک و دولت آبادی در ردیف اول و جایگاه قهرمانان ورزش نشسته بودند. این امر مشخص می کند فضای فوتبا ل ایران، امنیتی و قضایی شده است هست. جهت تورک به عنوان یک فرد زحمت کش در دستگاه قضا احترام زیادی قائل هستم ولی درست نیست که که وی به ماجرای تصویر های شخصی مهدی رحمتی و محسن فروزان برخورد کند. مانده ام افراد سیاسی چه ارتباطی با فوتبال دارند. می خواهم به موضوعی اشاره کنم . چند سال پیش با فشار همین غیرفوتبالی هاپیکان به جای راه آهن به لیگ دسته اول سقوط کرد. باید به جای تورک، افراد فوتبالی مطلع به علم حقوق در فدراسیون فوتبال فعالیت کنند. در کل چنین افرادی جهت فوتبال کشور عزیزمان ایران سم هستند.

    کی روش جادوگر است

    فریادشیران راجع به جادوگر خطاب شدن اسدی از سوی کی روش، گفت: به نظرم کی روش جادوگر است چراکه بدون هیچ دلیلی کریمی، نکونام، پیروانی و نمازی را از کادر فنی تیم ملی کنار گذاشت. جالب اینجاست وی نمازی را با سابقه کار در تیم های ملی جوانان و بانوان آمریکا تا سطح تدارکات تیم ملی پایین آورد. خسرو والی زاده و عباس ترابیان دیگر قربانیان کی روش در تیم ملی کشور عزیزمان ایران هستند. مسئولان فدراسیون فوتبال وجود برخورد با این مربی را ندارند که چنین اقداماتی انجام یم دهد.

    وی با اشاره به اینکه کی روش درحال حاضر در سطح نخست فوتبال دنیا هیچ جایگاهی ندارد، اظهار داشت: کی روش جایی در بین ۱۰ مربی برتر دنیا ندارد. بنابراین زمانیکه پول خوبی خرج می کنیم باید زمینه حضور مربیان باکیفیت تری را در کشور عزیزمان ایران فراهم کنیم . بیش ترین عامل صعود کشور عزیزمان ایران در رنکینگ فیفا اینست که ما در دیدارهای دوستانه به مصاف تیم های درجه پایین می رویم.

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    کارشناس فوتبال کشور عزیزمان ایران در آخر خاطرنشان کرد: جهت پیش برد فوتبال کشور عزیزمان ایران و تقابل با این ناهنجاری ها باید از کاشناسان خبره نظر گرفت چراکه مردم ما از بعضی مسائل پشت پرده اطلاعی ندارند. البته کارشناسان هم هنگامی انتقاد می کنند باید به کمیته اخلاق بروند. هرچند در برهه ای با امیر قلعه نویی مسئله داشتیم ولی زمانی که کی روش به وی و همچنین حمید درخشان اهانت می کند، در واقع به کل مربیان اهانت کرده است.

    انتهای پیام/

    کی روش مربی تیم جوانان آمریکا را تا حد تدارکات تیم کشور عزیزمان ایران پایین آورد

    واژه های کلیدی: ریاست جمهوری | علی کفاشیان | فوتبالی ها | انتخابات | مسابقه | فوتبال | جادوگر | ایرانی | مسئولان | فوتبالی | ایران

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    تاج قبلا راننده تاکسی بود و حالا مدیر محبوب کی روش! ، برخی سیاسیون فوتبال کشور

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب زبان اصلی باغبانی
  • کتاب خارجی معروف
  • خرید کتاب های حمل و نقل هوایی از آمازون
  • دانلود فایل های زبان اصلی جغرافیا
  • منابع اورجینال سیستم عامل
  • منابع اورجینال بیماری ها
  • خرید کتاب پزشکی داخلی زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی فناوری اطلاعات سلامت
  • خرید کتاب های تجارت از آمازون
  • هاردکپی کتاب های علوم پایه
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>