• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت جوان؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    گالری‌های مختلفی در طول هفته برپا می‌شود و ما به معرفی اجمالی گالری و هنرمندانی که در آن آثار خود را عرضه می‌کنند، می‌پردازیم:

    پروژه های آران

    تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    جمعی از صورت های معروف از جمله آرمین پورفهیمی، فرناز ربیعی جاه، حامد رشتیان، نسترن صفایی، امیر موسوی زاده و علی موسوی زاده آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده اند.

    این گالری تا دوم مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به پروژه های آران مراجعه کنند. شش هنرمند دغدغه های شخصی ارزش را به نمایش گذاشتند.

    مجموعه ای که دربرگیرنده انواع واهمه ها و دل مشغولی ها هست. از تبعیض و نابرابری تا اهمیت علاقه ورزی و اضطراب پسامرگ با ساخت معبدی جهت مردانگی، آرمین پورفهیمی واکنش‌ مرد سالارنه بخشی بزرگ از جامعه را به نقد می کشد.

    گالری شیرین

    به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    ایمان صفایی آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه در این گالری عرضه کرده است و تا ۳ مرداد ماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری شیرین مراجعه کنند.

    نگارخانه ماه

    رضا بهاروند، آثار خود را با موضوغ محیط زیست بی جان در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده هست. این گالری تا ۲۷ تیرماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به نگارخانه ماه مراجعه کنند.

    گالری محسن

    جمعی از صورت های معروف چون نیما علیزاده، وحید دشتیاری و علیرضا زنگی آبادی آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده اند. این نمایشگاه تا ۲۸ تیرماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری محسن مراجعه کنند. آثار این نمایشگاه به وسیله مهرداد افسری گزینش شده است است.

    مجموعه‌ «آنجا بودی بی‌آنکه بدانی» اثر نیما علیزاده آنچه را به چالش می‌کشد که باید حضور داشته باشد ولی دیده نمی‌شود و نیز آنچه حضور ندارد ولی با این حال احساس می‌شود، به چشم می‌آید و به گوش می‌رسد. از نگاه علیزاده، مفهوم تصویر از این آگاهی نشأت می‌گیرد که غیاب هر چیز، خواه یک انسان باشد، خواه یک کُنش و یا حتی یک ایده، تأثیری به مراتب عمیق‌تر از حضور آن دارد.

    تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    وحید دشتیاری عکس‌هایی قشنگ از مکان‌های طبیعی می‌اندازد. ولی چیزی فراتر از ترکیب عجیب و غیرعادی نور، زمین و درختان در آن‌ها وجود دارد. دشتیاری می‌خواهد وحشت را در تصاویرش ثبت کند که البته ثبت آن در تصویر هر لحظه کاری بسیار سخت بوده هست. مجموعه‌ «دیگران» اثر علیرضا زنگی‌آبادی به کنکاش در رابطه‌ مادی، فرهنگی و استعاری ما با فضاهای شهری که غالباً متروک هستند، می‌پردازد.

    مجتمع‌های مسکونی که با علف‌ها، درخت‌ها، نرده‌ها و ماشین-آلات ساختمان‌سازی احاطه شده‌اند. لایه‌های رشد و تباهی امکان تأویلی راحت را از ما سلب می‌کنند.

    نگارخانه والی

    جمعی از صورت های معروف از جمله بهزاد بزرگی،اسفندیار پورمقدم،احمد تک، فریده ثقت الاسلامی توکلی، مژگان حبیبی و سهیلا حقیقت آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده اند. این گالری تا ۲۳ تیرماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به نگارخانه والی مراجعه کنند. نگارخانه شنبه ها تعطیل است.

    به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی گروه تحریریه سایت؛ هنر یکی از مواهب خداوندی است که باعث آرامش روح انسان می‌شود. جهت همین پیشنهاد گالری‌گردی را در طول هفته جهت شما داریم.

    گالری دنا

    جمعی از صورت های معروف از جمله کیمیا بیدار، مونا جولا، آتوسا شاملو، افرا صفا، پدیده فرزان، نیکو فلاح و کوشا موسوی آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده اند. این گالری تا ۲۶ تیرماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری دنا مراجعه کنند.

    گالری امکان

    جمعی از صورت های معروف از جمله نازگل انصاری نیا، شهلا حسینی، بکتاش سارنگ جوانبخت، محمد حسین عماد، محمد غزالی، رعنا فرنود و غزاله هدایت آثار خود را از ۹ تیرماه در این گالری عرضه کرده اند. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری امکان مراجعه کنند.

    تلاقی گرمای نيمه تيرماه با هنر و رنگ در گالری‌های شهر

    گالری خاک

    جمعی از صورت های معروف از جمله غلامحسین نامی، کوروش شیشه گران، بیتا فیاضی، کامبیز صبری، نرگس هاشمی، حامد رشتیان و عین الدین صادق زاده، آثار خود را از ۹ تیرماه در این گالری عرضه کرده اند.این نمایشگاه تا ۲۶ تیرماه امسال ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری خاک مراجعه کنند.

    گالری هپتا

    این گالری «جمعه نهم تیرماه» نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان ۹ ساله برگزار کرد که اساطیر و داستان‌های شاهنامه را به تصویر کشیده اند.این نمایشگاه تا۲۱ تیرماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری هپتا مراجعه کنند.

    کودکان در گزینش تکنیک و رنگ آزاد بوده اند و بر اساس تصورات و تخیلات کودکانه‌‌شان اساطیری از شاهنامه که داستان‌های‌شان را پیشتر آموخته بودند، تصویر کرده اند. دیدن این مجموعه تنها دیدن مجموعه‌ای قشنگ از نقاشی‌های کودکان نه ساله نیست؛ تا این جست‌وجو به کجا می‌بَرَد ما را.

    عبارات مهم : نمایشگاه – هنرمندان
    گالری جرجانی

    طلا رنجبران به همراه جمعی از صورت های معروف از جمله فرزانه آخوندیان، بصیرا بلبلی، علیرضا پرهیزگاری و کوثر حداد پور آثار خود را در این گالری از ۹ تیر ماه عرضه کرده اند و تا ۱۹ تیرماه ادامه دارد. علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری جرجانی مراجعه کنند.

    گالری ثالث

    فرح سلطانی، آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده هست. این گالری تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد.علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری ثالث مراجعه کنند.

    گالری آتبین

    ابراهیم گنجیان آثار خود را در این گالری از ۹ تیرماه عرضه کرده هست. این گالری تا ۳۰ تیرماه امسال ادامه دارد.علاقه مندان می توانند جهت بازدید به گالری آتبین مراجعه کنند.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: نمایشگاه | هنرمندان | نمایشگاه | کودکان | کودکانه | تصویر | مجموعه | بازدید

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود فایل های زبان اصلی مدیریت
  • خرید کتاب های میکرب شناسی از آمازون
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود فایل های زبان اصلی جغرافیا
  • خرید کتاب معدن کار زبان اصلی
  • منابع اورجینال رمزنگاری در ساختمان داده
  • خرید کتاب زبان اصلی اشپزی
  • هاردکپی کتاب های موجک و پردازش سیگنال
  • کتاب های غدد و متابولیسم اورجینال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>