• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » آرایش و زیبایی » ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    بیماری های پوستی | ضد عفونی کننده | مرطوب کننده | درمان بیماری | براق کننده | نرم کننده | درمان آکنه |

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا جهت قشنگی پوست

    یکی از تاثیرگذارترین موارد در مواظبت از پوست و حفظ شادابی و جوانی آن استفاده از ماسکهای صورت هست، ماسکهای مختلفی که به وسیله تولید کننده های لوازم آرایش بهداشتی تولید میشوند و یا ماسکهای خانگی یک گزینه موثر جهت حظ قشنگی تان هست. اگر به دنبال داشتن پوستی قشنگ و شاداب هستید توصیه ما این است که حتما ماسک آلوئه ورا را امتحان کنید، در این قسمت فایده های گیاه آلوئه ورا را توضیح داده ایم که مشاهده می نمایید.

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ‎آلوئه ورا یکی از گیاه های عالی و شگفت انگیزی است که محصولات زیادی از آن هم به صورت خوراکی و هم موضعی جهت سلامت و قشنگی پوست و مو در بازار موجود هست. می توان این گیاه را از مراکز معتبر تهیه و از ژل آن مستقیما جهت کم کردن و رفع مسائل پوست و مو استفاده کرد. قصد داریم در این مطلب به فایده های ماسک آلوئه ورا جهت رفع مسائل پوستی بپردازیم.

    مزایایی که باعث می شود آلوئه ورا جهت مصارف پوستی استفاده گردد عبارتند از:
    ۱- در درمان ترکهای پوستی و خشکی پوست موثر می باشد ، بخصوص اگزمای دور چشم یا پوستهای بسیار حساس. ۲- روغن یا کرم آلوئه ورا جهت پوستهای خشک مناسب بوده و باعث نرم شدن و براق شدن پوست می گردد. ۳- با رساندن اکسیژن زیاد به سلولهای پوست، باعث ترمیم بافت پوست می گردد. ۴- پوستهایی که در اثر آفتاب ، سوختگی پیدا کردند را نرم می کند. ۵- سلولهای پوستی مرده را از بین می برد و سلولهای جوان جایگزین شده است بنابراین پوست را تازه و درخشان می سازد. ۶- مانع از پیری پوست و چروک آن می گردد. ۷- شدت رنگدانه های پوستی راکاهش داده بنابراین باعث کم رنگ شدن لکه های پوستی می شود و می تواند لکه های سر سیاه را نیز از بین ببرد. ۸- آلوئه ورا باعث زیاد کردن قدرت جذب رطوبت پوست گردیده و پوست را انعطاف پذیر ساخته بنابراین عالی ترین مرطوب کننده جهت پوست می باشد. ۹- در پیشگیری از بیماریهای پوستی موثر می باشد. ۱۰- بعلت داشتن کلاژن و ویتامین Eالاستیسیته و نرمی پوست را زیاد کردن داده و باعث باقی ماندن رطوبت در پوست می گردد. ۱۱- pH آن نزدیک به pHپوست هست. ۱۲- از آلوئه ورا بعلت داشتن فواید ضد سو ختگی می توان در کرمهای ضد آفتاب استفاده کرد. ۱۳- در درمان ترک بین انگشتان پا که یک بیماری قارچی است موثر است (بر گرفته از یک مقاله در مجله انگلیسیBritish Journal of General Practice ). 14- لوسیون آلوئه ورا بعنوان پاک کننده جهت پوست کاربرد دارد. ۱۵- تاثیر خنک کنندگی بر روی پوست دارد بنابراین در کلد کرمها ( cold cream )کاربرد دارد.

    طرز استفاده از ژل الوئه ورا:
    ژل گیاه آلوئه ورا یک ماده تسکین دهنده و زیباکننده پوست است که به شما کمک می کند پوستتان سالم و شاداب بماند و آسیب های آن ترمیم شود. هنگامی برگ گیاه آلوئه ورا را از وسط تکه می کنیم، ماده لزج و ژلاتینی شکلی از آن خارج می شود که این ماده همان، ژل یا شیره آلوئه ورا می باشد.
    تهیه ماسک جهت لک های پوستی
    اگر هم می خواهید از شر لک های پوست خود خلاص شوید، گلاب را با ژل آلوئه ورا مخلوط کنید و ۱۰ دقیقه روی پوست لک دار خود قرار دهید. سپس با آب سرد بشویید

    بیماری های پوستی | ضد عفونی کننده | مرطوب کننده | درمان بیماری | براق کننده | نرم کننده | درمان آکنه |

    ماسک آلوئه ورا جهت پوست های نرمال و طبیعی
    افرادی که پوست طبیعی و نرمالی دارند، می توانند بدون هیچ نگرانی از ژل گیاه آلوئه ورا استفاده کنند.
    برای اینکه پوستتان سالم بماند، هر روز ترکیب زیر را به پوستتان بمالید. این ترکیب، پوست را صاف و نرم نگه می دارد.
    یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا با یک قاشق غذاخوری آرد نخود، یک قاشق مرباخوری پودر پوست پرتقال و مقداری ماست مخلوط کنید.
    سپس این مخلوط را به پوست صورت و گردن خود بمالید. فقط مراقب باشید آن را دور چشم هایتان نمالید.
    بعد از ۳۰ دقیقه صورت و گردن تان را با آب بشویید و با حوله ای تمیز به آرامی خشک کنید.

    ماسک آلوئه ورا جهت پوست های چرب
    پوست های چرب مستعد زدن جوش هستند و استفاده منظم از ترکیب زیر جهت این نوع پوست بافایده است.
    یک بار در هفته از ترکیب زیر جهت پاک کردن پوست چرب خود استفاده کنید.
    – برگ گیاه آلوئه ورا در آب بجوشانید تا نرم شود. سپس آن را بکوبید تا به شکل خمیری نرم درآید.
    – چند قطره عسل به این خمیر اضافه کنید و مخلوط نمایید. سپس آن را به پوست صورتتان بمالید.
    – بعد از ۱۵ دقیقه صورت خود را با آب سرد بشویید.
    روش دوم:
    دو قاشق ژل را با یک عدد سفیده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری آب لیمو ترش مخلوط کرده روی صورت ماساژ داده بعد از ۲۰ دقیقه با آب گرم بشوئید.

    ماسک آلوئه ورا جهت پوست های خشک
    پوست های خشک اغلب رطوبت کمی دارند و عوارض خشکی پوست به آسانی قابل مشاهده است.برای مقابله با خشکی پوست، هر شب ترکیب زیر را به صورتتان بمالید.
    – ژل گیاه آلوئه ورا را با روغن زیتون مخلوط کنید و کمی کره shea (درخت روغن قلم) به آن اضافه کنید. همچینین می توانید به جای این کره، از کرم آماده آن استفاده نمایید.
    – مواد بالا را به خوبی با هم مخلوط کنید تا به شکل خمیر سفتی درآید. سپس آن را روی صورت و گردن خود بمالید.
    – حداقل ۲۰ دقیقه این خمیر را روی صورتتان نگه دارید. سپس صورتتان را با آب سرد بشویید تا رطوبت در پوستتان حبس شود.

    ماسک آلوئه ورا جهت پوست خشک و دارای چین و چروک
    دو قاشق ژل را با یک عدد زرده تخم مرغ و یک قاشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کرده روی صورت بمالید بعد از ۲۰ دقیقه آن را با آب گرم بشوئید.

    ماسک نرم کننده با آلوئه ورا
    یک قاشق ژل را با یک قاشق چایخوری عسل و دو قاشق آرد جو دو سر مخلوط کرده بصورت دایره ای شکل روی پوست مرطوب شده است با آب ، ماساژ دهید سپس مواد را با آب گرم بشوئید.

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک التیام بخش با آلوئه ورا
    ۲ قاشق ژل را با نصف فنجان ماست مخلوط کرده به مدت یک ساعت در یخچال گذاشته سپس روی صورت یا بدن بمالید ، بعد از ۱۵ دقیقه با آب سرد بشوئید.

    ‎گیاه آلوئه ورا
    ‎فواید بی شمار این گیاه ارزشمند را در زیر به صورت لیست وار شرح می دهیم.
    * به تاخیر انداختن پیری پوست و رفع چین و چروک های پوستی
    * درمان آکنه های پوست از جمله فواید آلوئه ورا جهت پوست است
    * عالی ترین مرطوب کننده پوست، رفع خشکی و ترک های پوستی، زیاد کردن انعطاف پذیری و نرمی پوست لیکن آلوئه ورا یک آبرسان نیرومند است.
    * رفع آسیب های حاصل از نور خورشید مثل آفتاب سوختگی
    * عالی ترین پاک کننده و براق کننده پوست به علت از بین بردن آلودگی ها و سلول های مرده پوست
    * رفع لکه های تیره، کک و مک و تیرگی پوست
    * درمان سوختگی ها و زخم های سطحی به علت اکسیژن رسانی سریع به سلول های پوست و تسریع در روند ترمیم بافت پوست
    * رفع اگزمای پوست دور چشم و پوست های حساس و نازک
    * پیشگیری از انواع بیماری های پوستی
    * درمان بیماری قارچی بین انگشتان
    * کم کردن و تسکین بیماری پسوریازیس نیز از دیگر فواید آلوئه ورا محسوب می شود.

    بیماری های پوستی | ضد عفونی کننده | مرطوب کننده | درمان بیماری | براق کننده | نرم کننده | درمان آکنه |

    ‎معجزه انواع ماسک آلوئه ورا
    ‎در اینجا به معرفی چندین ماسک آلوئه ورا می پردازیم. امیدواریم این ماسک ها را تهیه کرده تا شاهد نتیجه های معجزه آسای آن ها بر روی پوست خود باشید. البته اگر به تنهایی ژل آلوئه ورا را به پوست بمالید ( به مدت ۱۵ دقیقه)، مسائل پوستی رفع می شوند ولی این ماسک ها، روند بهبودی را تسریع می کنند. تمامی ماسک های زیر را به مدت ۳۰ دقیقه بر روی پوست قرار داده و بعد بشویید.
    ‎ماسک مرطوب کننده بسیار قوی
    ‎این ماسک طبیعی آلوئه ورا یک مرطوب کننده خانگی بسیار نیرومند جهت پوست های خشک و حتی لب های ترک خرده می باشد. جهت تهیه انواع ماسک ابتدا برگ ژل آلوئه ورا را شسته و خشک کنید. ابتدا ۴ قاشق چای خوری از ژل آلوئه ورا را با ۲ قاشق چای خوری روغن نارگیل مخلوط کنید. ( روغن را روی حرارت غیر مستقیم قرار داده تا ذوب شود.) سپس محتوای یک کپسول ویتامین E را خارج کنید و از آن به اندازه ۱/۲ قاشق چای خوری به مخلوط اضافه کنید. مواد را در مخلوط کن ریخته و جهت چند دقیقه مخلوط کنید تا یکدست شوند. می توانید به این لوسیون چند قطره روغن نعناع هم اضافه کنید. این لوسیون را در ظرفی شیشه ای در یخچال نگهداری کنید. (فقط جهت یک ماه قابل نگهداری می باشد.)

    ‎ماسک ضد چروک آلوئه ورا
    ‎مواد اولیه اینماسک آلوئه ورا بسیار نیرومند شامل خیار، ژل آلوئه ورا، گلاب و آبلیموی تازه می باشد. خیار ترکیبات مغذی و خاصیت مرطوب کنندگی دارد. لذا از پیری و ایجاد چروک های پوستی جلوگیری می کند. همچنین تسکین دهنده پوست های آفتاب سوخته و دارای جوش می باشد. از طرف دیگر خیار دارای ماده معدنی سیلیس می باشد که بسیار کمیاب هست. بدین جهت خاصیت جوان سازی سلول های پوستی را دارد. گفتنی است که خیار مرجع آنتی اکسیدان هایی نیرومند مثل ویتامین C است که موجب روشن شدن، درخشان شدن و جوانی پوست می شوند.

    آبلیموی تازه و گلاب نیز حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که پوست را سفت کرده و انواع لکه ها مخصوصا لکه های پیری را کم کردن داده و حتی درمان می کنند. بوی آرام بخش گلاب نیز استرس، که خود یکی از عوامل موثر در شکل گیری مسائل پوستی هست، را هم برطرف می کند.

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ‎برای تهیه این ماسک آلوئه ورا, نصف یک عدد خیار میانگین پوست گرفته شده است را با دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا، نصف قاشق چای خوری آبلیموی تازه و نصف قاشق چای خوری گلاب در مخلوط کن ریخته تا ترکیب یکدستی شود. البته این ماسک جهت پوست های خیلی حساس مناسب نیست.
    ‎ماسک رفع تیرگی، کک و مک و لکه های تیره پوست
    ‎این ماسک از ترکیب آلوئه ورا و آبلیموی تازه درست می شود. علاوه بر رفع انواع لکه های پوستی، آکنه و جای آن را نیز درمان و پوست را هم درخشان می کند. جهت تهیه این ماسک قشنگی عالی و مقرون به صرفه، ابتدا ژل دو عدد برگ آلوئه ورا کوچک یا میانگین را با آب نصف یک عدد لیموترش بزرگ در مخلوط کن ریخته و به مدت ۱ دقیقه مخلوط کنید تا این ترکیب یکدست شود. می توانی به این ترکیب قبل از مخلوط کردن آن، ۲ قاشق چای خوری عسل اضافه کنید تا اثر بخشی اینماسک آلوئه ورا زیاد شود.
    ‎ماسک تقویت کننده جهت پوست های خشک و حساس
    ‎این ماسک جهت تقویت پوست های خشک و حساسی که پوسته ریزی دارند، بسیار مناسب هست. ۲ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با ۳ قاشق غذاخوری آووکادو و ۱ قاشق چای خوری مخمر آبجو در مخلوط کن ریخته تا یکدست شوند. بدین شکل ماسک آلوئه ورا تقویت کننده آماده می شود.

    ‎ماسک ضد التهاب، کم کردن قرمزی و رفع جوش های چرکی پوستی
    ‎این ماسک طبیعی آلوئه ورا بی نظیر و فوق العاده خاصیت ضد عفونی کننده دارد و التهاب، قرمزی، آکنه و جوش های سر سفید و چرکی را تسکین و درمان می کند. این ماسک از ترکیب عسل و آلوئه ورا تهیه می شود. عسل جزء عالی ترین مرطوب کننده های طبیعی می باشد. ترکیبات عسل موجب زیاد کردن رطوبت، نرمی و روشن شدن پوست می شوند. جهت تهیه ماسک عسل و آلوئه ورا کافی است یک قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا را با یک قاشق غذاخوری عسل در مخلوط کن کاملا ترکیب کنید

    ‎نکته پایانی
    ‎برای گرفتن نتیجه در استفاده از انواع ماسک آلوئه ورا و یا به طور کلی جهت تمام ماسک های گیاهی و طبیعی، هفته ای دوبار و حداقل به مدت ۳ ماه از این ماسک ها که کاملا مطمئن و بدون عوارض هستند، استفاده کنید.

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    واژه های کلیدی: بیماری های پوستی | ضد عفونی کننده | مرطوب کننده | درمان بیماری | براق کننده | نرم کننده | درمان آکنه | مخلوط کن | آلوئه ورا | استفاده | طبیعی

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    ماسک آلوئه ورا عالی ترین گزینه جهت قشنگی پوست

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های سخنرانی اورجینال
  • خرید کتاب آسیب شناسی زبان اصلی
  • خرید کتاب سخنرانی زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی هوش مصنوعی
  • کتب قوم نگاری زبان اصلی
  • کتب آزمون آیمت ایتالیا زبان اصلی
  • خرید کتاب نوسان و موج زبان اصلی
  • منابع اورجینال فنگ شویی
  • کتب رسانه زبان اصلی
  • خرید کتاب های بازار یابی از آمازون
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>