• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » خبری و خواندنی » اخبار اقتصادی و سیاسی » به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    گویی تاریخ در حال تکرار هست. درست در زمانه ای که آرایش سیاسی کشور به جهت برگزاری یک انتخابات، نابسامانی های خودش را دارد، یک تشکل نامریی باز می

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    عبارات مهم : انتخابات ریاست جمهوری – محمود احمدی نژاد

    گویی تاریخ در حال تکرار هست. درست در زمانه ای که آرایش سیاسی کشور به جهت برگزاری یک انتخابات، نابسامانی های خودش را دارد، یک تشکل نامریی باز می خواهد جای خود را در تاثیرگذاری ها باز کرده و آرایش و جاگیری نیروهای سیاسی را با تغییراتی مواجه سازد . راجع به مداحان سخن می گوییم که این روزها به شدت علاقه مند به سیاست شده است اند! آنها با تمام توان آمده اند.

    به گزار ش انتخاب، گویی تاریخ در حال تکرار هست. درست در زمانه ای که آرایش سیاسی کشور به جهت برگزاری یک انتخابات، نابسامانی های خودش را دارد، یک تشکل نامریی باز می خواهد جای خود را در تاثیرگذاری ها باز کرده و آرایش و جاگیری نیروهای سیاسی را با تغییراتی مواجه سازد . راجع به مداحان سخن می گوییم که این روزها به شدت علاقه مند به سیاست شده است اند! آنها با تمام توان آمده اند.

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    شلیک از مصلی و ارگ

    تازه ترین اتفاق این است :«یک مداح از تریبون نماز عید فطر عیله حسن روحانی شعر خوانده است». این مهمترین تحول در هفته جاری بعد از حمله به رییس جمهور در راهپیمایی روز قدس است . میثم مطیعی ، مداح جوان و جویای نامی که شعر بلند بالایی را علیه رییس جمهور خواند ، حسن روحانی را «ای که در صف اول نشسته ای» خطاب کرد و آنگاه همه آنچه که در دل دلواپسان را بود را در قالب شعر خطاب به حسن روحانی قرایت کرد . یک اتفاق غیر منتظره که هیچ کس تا امروزحاضر نشده مسئولیت آن را بپذیرد . با این همه ولی صفی ار مداحان جهت حمایت از این مداح جوان تشکیل شده است و هر کدام به بهانه حمایت از او حملات دیگری را به دولت سامان داده اند .

    گویی تاریخ در حال تکرار هست. درست در زمانه ای که آرایش سیاسی کشور به جهت برگزاری یک انتخابات، نابسامانی های خودش را دارد، یک تشکل نامریی باز می

    این البته نخستین باری نیست که بعد از انتخابات ریاست جمهوری مداحان خود را رخ به رخ دولت کرده اند و به صورت شبکه ای تلاشی در جهت بازسازی فضای انتخابات علیه روحانی داشته اند . همین چند روز پیش هنگامی یک فراخوان به وسیله حسین الله کرم در نمازجمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران صورت گرفت و امضا جمع شد علیه دولت و در شرایطی که موج انتقادها حتی از سوی اصولگرایان به این اقدام بالا گرفت، این منصور ارضی بود که پا به میدان گذاشت و گفت : «اتفاقا من خودم گفتم تا این تومار نمازجمعه را بیاورند و در کنارمسجد ارگ بگذارند تا همه امضا کنند. بعضی ها که با هر کلک و دروغی رفتن از مردم رأی گرفتند، حالا می آیند جهت ما مفهوم ولایت را معنا می کنند؛ خاک بر سرکسانی که به اسم استاد دانشگاه در آنجا بودند و اعتراضی نکردند! من نمیدانم بعضی ها چقدر پررو و بی حیا هستند که این حرف ها رو می زنند.»

    آنها در چند روز اخیر سند ۲۰۳۰ را نیز بهانه دیگری جهت حملات همه جانبه به دولت کرده اند . حملاتی که اتفاقا در زیاد موارد جناح اصولگرا حضار به پذیرش هزینه های نوع ادبیات بیان آن ها نشده است .

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    تشکل نامریی از ۸۴ تا ۹۶

    اما مداحان که فعالیت های سیاسی ارزش حضور و تاثیر روحانیون با سواد پرسابقه را روی منبرها تحت الشعاع تحرکات خود قرار داده و باعث دیده نشدن آنها شده است اند حضور در سیاست را از سال ۸۴ به بعد به صورت پررنگ تری دنبال کرده اند . آنجا که با تمام توان به سراغ محمود احمدی نژاد رفتند و منبرهای مقدس مساجد و هیت ها را به حمایت از فردی تخصیص داده شده است دادند که خیلی سریعتر از آنچه تصور می شد منتقدش شدند و از همان منبرهای مقدس به او دشنام ها دادند .

    گویی تاریخ در حال تکرار هست. درست در زمانه ای که آرایش سیاسی کشور به جهت برگزاری یک انتخابات، نابسامانی های خودش را دارد، یک تشکل نامریی باز می

    آنها همان افرادی اند که در سال ۸۴، آیت الله هاشمی را با تند ترین الفاظ مورد خطاب قرار دادند تا محمود احمدی نژاد راه بهتری جهت رسیدن به پاستور پیدا کند.

    در همان انتخابات، احمدی نژادِ شهردار که روزی را در مسجد ارک و روزی دیگر را در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) پای مداحی های حاج منصور ارضی و حاج سعید حدادیان می نشست، همین دو را مجاب کرده بود تا پیشگام شده است و بیانیه ای به امضای ۱۰۴ مداح در حمایت از کسی که خود آن را «بسیجی ولایی دکتر محمود احمدی نژاد» خوانده بودند انتشار کنند.

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    حمایت مداحان از محمود احمدی نژاد دیگر چیزی نبود که قابل پنهان کردن باشد . بعضی منبرهای مداحان به حمایت از محمود احمدی نژاد و توهین به رقبای او تبدیل شد .

    دو سال بعد از آن انتخابات، منصور ارضي بعد از حرف هاي تند و تيزي كه راجع به هاشمي رفسنجاني در ميانه روضه خواني خود داشت، محمد باقر قاليباف ديگر رقيب انتخاباتي احمدي نژاد را هدف گرفت و او را به عمر بن سعد تشبيه كرد. حاج منصور كه در دور دوم سفرهاي استاني رييس جمهور را همراهي مي كرد در دعاي روز عرفه در حسينيه صنف لباس فروشان با اشاره به واقعه كربلا گفت:«به عمر بن سعد گفتند با قتل امام حسين (ع) به ملك ري نمي رسي كه با تمسخر پاسخ داده بود اگر به گندمش نرسم به جوي طويله اش كه خواهم رسيد. برخي ابن سعدهاي دوران ما هم اينگونه اند و اگر به گندم رياست جمهوري نرسيدند به جوي شهرداري كه رسيده اند و اين براي ارزش كافي است.»

    ارضي در ادامه با اشاره به شهرداري پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: «فكر مي كنند از كارهايشان بي خبريم و نمي دانيم در حال جمع آوري ميليوني پول هستند تا در موقع مناسب خرجش كنند.» او تاكيد كرد: «مداح كه نبايد فقط مداحي كند. من هم مي خواهم حرف هاي خودم را راجع به مسائل روز بيان كنم. »

    آنها همچنان حامی محمود احمدی نژاد ماندند تا انتخابات سال ۸۸ . در مصلی جایی که احمدی نژاد حامیان خودش را جمع کرده بود منصور ارضی هم آمد تا در جمع همه اینچنین سخن بگوید :« امروز خوشحالم كه انتقام امام و رهبري با اين سيلي مناظره گرفته شد و در اين دوره پيروزي در راه است و بهتر است حزب الله بیدار باشد و براي انتخابات ۴ سال ديگر به دنبال يك نيروي حقيقي و انقلابي باشد» اشاره او به سخنان محمود احمدی نژاد در مناظره ها بود. ولی شاگردان او هم چیزی کم نگذاشتند . دوباره شبکه گسترده مداحان دست به کار شد تا لشکر نامریی کار خاص خود را جهت تاثیر گذاری را در سیاست کشور عزیزمان ایران شروع کند . آنها هر چه در توان داشتند به میدان آوردند تا هم محمود احمد ینژاد را مدح کنند و همه با ادبیات مخصوص به خود رقبا را از میدان خارج کنند .

    بدعتی که احمدی نژاد در عرصه سیاست کشور عزیزمان ایران بنبان گذاشت؛ استفاده ابزاری از لشکر مداحان / به چه دلیل تشکیلات نامرئی مداحان دوباره فعال شده است اند؟

    مخالفان آقای رییس جمهور

    اما این لشکر نامریی چندان به محمود احمدی نژاد وفادار نبود . وقت آنها را از هم جدا کرد .محمود احمدی نژاد جهت بار دوم به قدرت رسیده بود و مداحان در کنار بعضی از اصولگرایان منتقد او شده است بودند. آنها دیگر خود را مهمان سپهر سیاست نمی دانستند که اکنون با خداحافظی محمود احمدی نژاد با آنها صحنه را ترک کنند ؛ آمده بودند که بمانند .

    طنز ماجرا هم این جا بود که از همان منبرهایی که احمدی نژاد مدح می شد، حالا باید تندترین جملات را از زبان مداحان می شنید. مسجد ارک و مهدیه امام حسن مجتبی (ع) روزهای متفاوتی را به خود دید .

    سعید حدادیان همان وقت گفته بود « حرف های نهضت آزادی و شرکت منافقین از دفتر احمدی نژاد شنیده می شود… حیف است که علمای بزگوار ما بخواهند جهت چنین فردی(مشایی) پا به میدان بگذارند، جواب بعضی حرف های سخیف کار ماست ». بعدها هم حاج منصور ارضی علیه مشایی گفت که «پیداش کنن فرزند ها می کشنش» و حالا احمدی نژاد به فکرشکایت از آنها افتاده بود .نهایتا دادگاه انقلاب پایتخت کشور عزیزمان ایران حاج منصور را از اتهام ترساندن به قتل اسفندیار رحیم مشایی تبرئه کرد و جهت سعید حدادیان به اتهام توهین به مقامات دولتی جریمه نقدی در نظر گرفت.

    منصور ارضی تیر آخرش را به احمدی نژاد در روزهای آخر صدارات او زد . او در برنامه مناجات ماه مبارک رمضان در مسجد ارک در حالی که اوصاف دروغگویان را تشریح می کرد، با اشاره به گزارشی که احمدی نژاد از عملکرد هشت ساله اش ارائه کرده هست، گفت: «چرا نمی گویی که جهت دین مردم چه کرده ای؟ به چه دلیل گزارش نمی دهی که در این ۸ سال جهت استقرار حجاب اسلامی چه فعالیتی انجام داده ای؟چند بار تا کنون به مسئول پلیس کشور راجع به امر به معروف و نهی از منکر و برخورد با اراذل و اوباش تذکر داده اند؟ نه گذاشتند پلیس کارش را بکند، نه خودشان اقدامی کردند.»

    بدعتی که احمدی نژاد در عرصه سیاست کشور عزیزمان ایران بنبان گذاشت؛ استفاده ابزاری از لشکر مداحان / به چه دلیل تشکیلات نامرئی مداحان دوباره فعال شده است اند؟

    از قالیباف تا جلیلی

    محمود احمدی نژاد رفت ولی این آخر دخالت مداحان درسیاست کشور عزیزمان ایران نبود. آنها جهت دوران پسا احمدی نژاد هم برنامه داشتند. آنها این بار دودسته شدند . یک دسته دل به محمد باقر قالیباف باختند و دسته دیگر دل در گروه سعید جلیلی نهادند . هلالی در حمایت از محمد باقر قالیباف گفته بود که هدف ما گزینش شخصی است که سرباز خوبی جهت ولایت باشد لذا می خواهیم مدیر جمهوری که گزینش می کنیم هماهنگ ترین فرد با رهبر معظم انقلاب باشد. او در آخرین روز از تبلیغات انتخاباتی با محمد باقر قالیباف به میدان فلسطین رفت و در کمپین او حضور یافت.

    محمود کریمی هم در آستانه انتخابات یک مداحی عجیب جهت حمایت از سعید جلیلی داشت و فیلم و صوتش در رسانه ها انتشار شد .

    او بعد از آن هنگامی با موج انتقادها از چرایی زیاد کردن دخالت مداحان در سیاست رو به رو شد چنین گفت :« در پاسخ به آقایانی که می گویند مداحان نباید در کار سیاست دخالت کنند من پاسخ می دهم که خودشان در سیاست دخالت نکنند چون این حرفشان از بی سوادی سیاسی ارزش نشأت می گیرد. بهتر است به کار خودشان برسند. چون ما این بینش را داریم که در سیاست اظهار نظر کنیم ولی آنها ندارند.»»

    آنها البته این بار به خواست خود نرسیدند و فردی غیر از دو فردی که آنها می درخواست کردند به پاستور رسید . یک اتفاق تلخ جهت آنها که عادت کرده بودند به خواسته اشان برسند . این رخداد با عدم صبوری آنها مواجه شد . حالا دوباره باید فضای تازه ای خلق می کردند . تند ترین انتقادها این بار متوجه حسن روحانی و حامی مهم او یعنی آیت الله هاشمی رفسنجانی شد .

    در همین راستا بود که در دومين شب مراسم مناجات خواني ماه مبارك رمضان در مهديه امام حسن مجتبي با استمساك به مراسم تشييع پيكر شهداي غواص به هاشمي و روحاني حمله كرد و گفت: «من چند تا حرف با جناب آقاي هاشمي دارم. يكي اينكه: در كربلاي چهار فرمانده چه كسي بود؟ خودت بودي! سال ٦٥ شما فرمانده بودي. اگر واقعا دلت براي اين مردم مي سوزد سه چهار تا پرسش من را جواب بده!» اين مداح مشهور در ادامه حرف هاي سياسي خود به سخنان اخير حسن روحاني در مورد وضع معيشتي مردم اظهار داشت: «آن آقا مي گويد بعضي ها از جيب مردم خبر ندارند! تو دلت واقعا براي مردم سوخته؟ شما كجا مي نشيني؟ زندگي ات چطور است؟ استخر را نفر قبلي خراب كرد شما دوباره ساختيد. مي گويند رييس جمهور بايد گلف بازي كند و به استخر برود. شما برويد شناي تان را بكنيد و جت اسكي تان را برويد. اين حرف ها كه در مورد جيب مردم مي زنيد از شما بامزه است.»

    بازگشت مداحان به دنیای سیاست

    مداحان این روزها دوباره فعال شده است اند . کلید شروع به کارشان را هم میثم مطیعی زده است . او علیه دولت شعر خوانده، آن هم در مراسمی وحدت بخش و در روزی که رهبر معظم انقلاب توصیه های مهمی جهت منتقدان داشته اند. بعد از این اقدام او، بسیاری از صورت ها به نقد این شعر و مداحی پرداخته اند و حتی صورت هایی از اصولگرایان هم به نامناسب بودن وقت و مکان این اقدام اعتراف کرده اند . توصیه ولی این است که لشکر مداحان به دفاع از او پرداخته اند و گویا جای پای تازه ای در دنیای سیاست امروز پیدا کرده اند . لشکر نامرئی دوباره فعال شده است است ؛ روزهای مهمی در پیش است .

    واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | محمود احمدی نژاد | رییس جمهور | رييس جمهور | احمدی نژاد | منصور ارضی | حسن روحانی | احمدی نژاد | انتخابات | نامرئی | سیاسی

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    به چه دلیل لشکر نامرئی مداحان دوباره فعال شده است است؟

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب های ژنتیک اورجینال
  • کتب کتابخانه زبان اصلی
  • کتب حمل و نقل زبان اصلی
  • دانلود فایل های زبان اصلی ورزش های رزمی
  • هاردکپی کتاب های هنر های گرافیکی
  • دانلود فایل های زبان اصلی موشک ها
  • دانلود منابع مرجع آزمون های استرالیا
  • کتاب های اپیدمیولوژی اورجینال
  • هاردکپی کتاب های حسابداری
  • هاردکپی کتاب های فن آوری ریز پردازنده
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>