• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » وزیر ورزش در کار استقلال دخالت نمی‌کند / افتخاری

    وزیر ورزش در کار استقلال دخالت نمی‌کند / افتخاری

    مدیرعامل استقلال بعد از آخر نخستین جلسه هیات مدیره‌ی این کلوب راجع به مباحث مختلفی صحبت کرد.

    وزیر ورزش در کار استقلال دخالت نمی‌کند / افتخاری

    به گزارش گروه ورزش گروه تحریریه سایت جوان، به نقل از سایت کلوب استقلال،سید رضا افتخاری مدیرعامل کلوب استقلال بعد از آخر جلسه هیات مدیره آبی ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و راجع به مباحث مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

    جلسه هیئت مدیره همه اعضای هیئت مدیره حضور داشتند و بحث شد. آقای سلطانی‌فر قبل از جلسه صحبتی با ما کرد و قرار شد تعیین وظیفه بدهی‌های مالیاتی ما انجام شود و به رده‌های پایه توجه ویژه‌ای شود. همچنین اصلاح ساختار سازمانی یکی از بحث‌های ما بود.

    وزیر ورزش در کار استقلال دخالت نمی‌کند / افتخاری

    مصوبات هیئت مدیره استقلال

    مدیرعامل گزارشی از عملکرد خود به اعضای هیئت مدیره داد و یکی از مواردی که من به آن اشاره کردم فعالیت کلوب در فصل نقل و انتقالات بود و مختومه کردن ۵ بازیکن خارجی استقلال بود. همچنین ساماندهی زمین‌های تمرین را به هیات مدیره گزارش دادیم.امروز آقای قریب به عنوان مدیر هیئت مدیره گزینش شد و خود من به عنوان نایب رییس گزینش شدم. دومین تصمیم هم این بود که سخنگوی هیات مدیره برعهده مدیرعامل گذاشته شد. این‌ها کلیاتی بود که در جلسه امروز در مورد تصمیم‌گیری شد.

    فکر می کردیم جباری مصدوم است

    قبلا به ما گفته بودند که مجتبی جباری مصدوم است و ما در قرارداد او شرط گذاشتیم که آزمون پزشکی بدهد و اگر تایید شد قراردادش نهایی می‌شود و اگر مصدوم باشد قراردادش منتفی هست. البته ایشان گفتند که مسئله خاصی ندارد و در قطر هم بازی می کرده هست. او گفت مشکلاتی دارد ولی مانع بازی کردنش نمی شود.

    رضاییان استقلالی می شود؟

    لیست ما پر است و اگر آقای رضاییان بیایید باید یک نفر را خارج کنیم. اگر به توافق رسیدیم مگویان را از لیست خارج می‌کنیم و اگر نرسیدیم با ایشان مذاکره می‌کنیم. البته شرایط مالی ایشان جهت ما قابل قبول نبود و ما یک سقفی داریم که از آن نمی‌توانیم بالاتر برویم. اگر رامین رضاییان شرایط ما را بپذیرد ما بدمان نمی‌آید او را به خدمت بگیریم. ما جام باشگاه‌های آسیا را پیش رو داریم و نمی‌توانیم بگوییم چون بازیکنان خوبی داریم دیگر به سراغ بازیکنان تازه نرویم. در این ۳ جام تلفات دادیم و شما دیدید مادر بازی العین هر ۴ هافبک دفاعی خود را نداشتیم. این تجربه با ما نشان داد که حداقل در هر پست باید ۲ بازیکن داشته باشیم. رضاییان به من گفته که ۱۲ روز وقت می خواهد.

    در دربی شرکت می کنیم

    مدیرعامل استقلال بعد از آخر نخستین جلسه هیات مدیره‌ی این کلوب راجع به مباحث مختلفی صحبت کرد.

    استقلال در دربی شرکت می کند چون به درآمد این بازی نیاز داریم. باید خودمان هزینه‌هایمان را دربیاوریم و هم ما و هم پرسپولیس قبول کردیم که این دربی برگزار شود.

    جلسه هیئت مدیره فرمالیته نبود

    هیچ چیز از قبل مشخص نبود، ممکن است طبق شناختی که از من داشتند می‌گفتند من خودم مدیرعامل می مانم ولی مدیر و نایب مدیر در این جلسه تعیین شد. اعضای هیئت رئیسه اصرار داشتند که حالا که وقت جلسه با وزیر ورزش پیش آمده در همین جلسه مدیرعامل، نایب مدیر و مدیر هیئت مدیره مشخص شود.

    از روز اول دنبال برکناری ام بودند

    از روزی که من آمدم دنبال برکناری‌ام بودم ولی من آدمی نبودم از جای دیگر آمده باشم و بیگانه باشم. من از دل خود فوتبال آمدم و با توجه به شناختی که دارم به استقلال آمدم. کسی که باید در مورد من تصمیم می‌گرفت من را کاملا می شناخت، من الان به آقای وزیر هم گفتم درست است که ساختار کلوب خیلی بزرگ نیست ولی هواداران آن و توقعاتشان خیلی سنگین است و همه جا باید پاسخگو باشند. همه از من توقع دارند ولی ما جهت آنکه بازیکن نرخش را بالا نبرد و مسابقه ناسالمی ایجاد نشود من نمی آمدم مذاکرات کلوب را علنی کنم و ما هنگامی قرارداد بستیم که همه خواب بودند. آنهایی که می گفتند من خواب بودم در نقل و انتقالات خودشان خواب بودند و ما داشتیم کار می کردیم. واقعا در نقل و انتقالات وقت گذاشتیم و روی شناختی که از بازیکنان داشتیم و نیازهای کادرفنی عمل کردیم. استقلال بازیکنان بزرگ می خواست و من یک مقدار ریسک کردم و گفتم که هوادار و هیئت مدیره می آیند و کمک می کنند. من گفتم بازی با العین تجربه بسیار تلخی بود و باید کاری کنیم که استقلال نیاز به بازیکن پیدا نکند، تیم ما جوان و کم تجربه بود و ما در کنار این جوان ها بازیکنان باتجربه هم نیاز داریم.

    حمایت از منصوریان

    منصوریان مربی جوانی است و باید به او وقت بدهیم. باید قبول کنیم که خوب کار کرد، تیم ته جدول بود و به رده دوم آمد. همدل شدیم و این موفقیت را کسب کردیم، بازیکن جوان به آقای منصوریان دادیم و تیم آمد نایب قهرمان شد و یک دربی هم برد. ما بازیکنان خوبی به آقای منصوریان داده‌ایم و مطمئن باشید خیلی بهتر از فصل قبل نتیجه می گیریم.

    حاشیه های رضاییان در استقلال

    ممکن است رضاییان در پرسپولیس این حاشیه‌ها را درست کرده باشد ولی ما بازیکنانی گرفتیم که اگر او کنار آنها قرار بگیرد با آنها هماهنگ می شود. مطمئن باشید رضاییان در استقلال حاشیه‌ای درست نمی‌کند. بازیکنانی که گرفتیم هیچ کدام حاشیه‌ای ندارند هرچند که طرفداران زیادی در تیم دارند.اگر رضاییان در تیم ما حرکتی بکند مطمئنا در میان کارهای حرفه ای سایر بازیکنان محو می شود.

    عبارات مهم : رامین رضاییان – استقلال
    سلطانی فر در کار کلوب دخالت نمی کند

    تصمیم‌های ما فرمالیته نیست، آقای وزیر حرفه‌ای است و می‌داند در ریز مسائل کلوب نباید دخالت کند. کلوب متعهد است که به مسائل اجرایی بپردازد، آقای سلطانی‌فر هیچ توصیه‌ای به ما نکرده است و در هیچ موضوعی دخالت نکرده هست. ایشان جلوی فشارهای که است صبوری می‌کند. شماها که مخالف من بودید همه کار کردید و ۱۵ روز اینترنت را علیه من تحریک کردید، من از این‌ها می‌خواهم به جای آنکه به ما فشار بیاورند به ما کمک کنند و کادرفنی را تشویق کنند. آنها بیهوده وقت تلف کردند. آنها فکر می‌کردند وزیر را می‌توانند تحت تاثیر قرار بدهند ولی ایشان تصمیمی گرفت که می دانست به صلاح مردم هست. فصل قبل من تیم را تحویل گرفتم و خودم نبسته بودم و در آن شرایط تیم را از ته جدول به رتبه دوم آوردم، مطمئنا امسال با بازیکنانی که گرفتیم جبران می کنیم و قهرمان می شویم.

    وزیر ورزش در کار استقلال دخالت نمی‌کند / افتخاری

    ۸ میلیارد گم شده است مربوط به سبک دست است

    ۸ میلیارد بدهی سال گذشته بوده که آقای سبک‌دست کلوب را بدهکار کرده است که ما سر این عنوان دعوا داریم. ۸ میلیارد جایی نرفته است و مربوط به قرارداد آقای سبک دست می‌شود. ایشان مدعی شده است است من اینقدر هزینه کرده ام و ما گفتیم که شما قرار بود ۲۰ میلیارد به کلوب کمک کنید بعد شما بدهکار هستید نه طلبکار. امسال تنها سالی است که شرکت حسابرسی کل کشور قراردادهای مالی ما را قبول کرده هست. یکی از دستاوردهای کلوب این بوده است که صورت‌های مالی هیچ مشکلی پیدا نکرده است.

    انتهای پیام

    مدیرعامل استقلال بعد از آخر نخستین جلسه هیات مدیره‌ی این کلوب راجع به مباحث مختلفی صحبت کرد.

    پول های گمشده استقلال کجاست؟

    واژه های کلیدی: رامین رضاییان | استقلال | منصوریان | در حاشیه | بازیکنان | بازیکن | قرارداد | رضاییان | استقلال

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • خرید کتاب های زبان اصلی جامعه شناسی
  • خرید کتاب های واژهنامه از آمازون
  • خرید کتاب های تاریخ از آمازون
  • منابع اورجینال پلیمر
  • خرید کتاب های تفکر انتقادی از آمازون
  • منابع اورجینال علوم قانونی
  • خرید کتاب های آموزش از آمازون
  • خرید کتاب های طالع بینی از آمازون
  • هاردکپی کتاب های بهداشت
  • دانلود منابع مرجع انرژی
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>