• خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • خانه » ورزشی » بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت، بیست و یکمین دوره مسابقه های جام جهانی فوتبال در حالی از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت جوان، بیست و یکمین دوره مسابقه های جام جهانی فوتبال در حالی از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای ۲۰۱۸( ۲۴ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۳۹۷) در روسیه برگزار می شود که در فاصله یک سال تا وقت شروع این مسابقات، تنها تیم های برزیل و کشور عزیزمان ایران صعود خود به جام جهانی را مسجل کرده اند.

    مدعیان فوتبال در قاره های متفاوت تلاش می کنند تا با کسب جواز حضور در روسیه ۲۰۱۸، در این جشن باشکوه شرکت کرده و قدرت سیاسی و اقتصادی خود را از راه فوتبال به جهانیان نشان دهند.

    شاگردان تیته در تیم ملی برزیل و کارلوس کی روش در تیم ملی ایران، تنها تیم هایی هستند که تاکنون با ارائه نمایشی مقتدرانه در مسابقه های انتخابی جام جهانی، بلیت سفر به سرزمین تزارها را جهت خود اوکی کرده اند. جالب اینجاست ملی پوشان کشورمان علی رغم پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال، بدون دریافت حتی یک گل صدرنشینی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی را هم مسجل کرده اند تا از این لحاظ عالی ترین عملکرد را در بین تمام تیم های ملی داشته باشند.

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    رقابت های انتخابی جام جهانی با شرکت ۲۱۰ تیم از ۶ کنفدراسیون از ۱۲ مارس ۲۰۱۵ شروع شد و تا ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ هم ادامه دارد.

    پس از کنار رفتن ۱۰۰ کشور از دور مسابقه های انتخابی جام جهانی در قاره های آسیا، اقیانوسیه، آفریقا، آمریکای جنوبی و شمالی در حال حاضر ۱۰۴ تیم همچنان درگیر این مسابقه ها هستند.

    البته در حال حاضر ۲۵ تیم از میان این ۱۰۴ کشور تمام امیدهای خود را جهت راه یابی به جام جهانی از دست داده اند و صرفا جهت اعاده حیثیت به مصاف حریفان می روند.

    در این گزارش به آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی در ۶ قاره نگاهی می اندازیم.

    به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت، بیست و یکمین دوره مسابقه های جام جهانی فوتبال در حالی از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای

    اروپا (۱۳ سهمیه)

    رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه در قاره اروپا در ۹ گروه ۶ تیمی از سپتامبر ۲۰۱۶ شروع شده است و تا نوامبر ۲۰۱۷ استمرار دارد. در این قاره تیم‌های صدرنشین هر گروه به صورت مستقیم راهی جام جهانی می شوند و ۸ تیم برتر دوم هم به صورت رفت و برگشت ۴ بازی برگزار می‌کنند تا ۱۲ سهمیه اروپا، غیر از روسیه میزبان تعیین شود. جهت گزینش عالی ترین تیم های دوم نتیجه تیم‌های دوم گروه با تیم قعرنشین محاسبه نمی‌شود.

    در گروه اول قاره اروپا، تیم های سوئد، فرانسه، هلند و بلغارستان به ترتیب با ۱۳، ۱۳، ۱۰ و ۹ امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفته اند و در چهار هفته نهایی مسابقه های مقدماتی جهت کسب جواز حضور در روسیه ۲۰۱۸ نبرد سخت و حساسی با هم دارند.

    دیدار فرانسه و هلند در هفته هفتم و هلند با سوئد در هفته نهایی این مرحله، تاثیر بسیار زیادی در تعیین صدرنشین و تیم دوم گروه اول قاره اروپا دارد.

    در گروه دوم قاره سبز تیم ملی سوئیس با هدایت ولادیمیر پتکوویچ صرب، ۱۸ امتیازی و صدرنشین هست. سوئیسی ها با این عملکرد تا حد بسیار زیادی خیال خود را دست کم جهت صعود به مرحله پلی آف راحت کرده اند. البته آن ها جهت صعود مستقیم به جام جهانی سایه پرتغال را پشت سر خود حس می کنند. قهرمان یورو ۲۰۱۶ با کسب ۱۵ امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار گرفته هست. دیدار هفته نهایی پرتغال و سوئیس تعیین کننده آینده گروه است.

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    آلمان، مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی با کسب ۱۸ امتیاز، صدرنشین قاطع گروه سوم محسوب می شود و جالب اینجاست این تیم با ۲۷ گل زده و یک گل خورده، برترین خط حمله و دفاع مسابقه های مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا را هم در اختیار دارد.

    ژرمن ها می توانند با پیروزی در ۲ بازی آتی برابر جمهوری چک و نروژ صعود خود به مسابقه های روسیه را قطعی کنند. ایرلند شمالی دیگر مدعی این گروه است که با ۱۳ امتیاز و چهار امتیاز اختلاف با جمهوری چک در رتبه دوم قرار گرفته و شانس زیادی جهت رسیدن به مرحله پلی آف دارد.

    صربستان، ایرلند جنوبی، ولز و اتریش مربع قدرت گروه چهارم قاره اروپا را تشکیل می دهند که به ترتیب با ۱۲، ۱۲، ۸ و ۸ امتیاز رتبه های اول تا چهارم این گروه را تشکیل می دهند. البته در این میان شاگردان اسلاوولیوب موسلین در تیم صربستان و مارتین اونیل در ایرلند، شانس بیشتری جهت کسب جواز صعود مستقیم به جام جهانی دارند و تقابل ۲ تیم در هفته هشتم می تواند وظیفه تیم صعود کننده از این گروه را مشخص کند.

    در گروه پنجم مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا، لهستان با کسب ۱۶ امتیاز صدرنشین هست. این تیم در حال حاضر با مونته نگرو و دانمارک تیم های دوم و سوم گروه ۶ امتیاز اختلاف دارد و همین امر شلنس صعود شاگردان آدام نووالکا را زیاد کردن می دهد. البته لهستانی ها باید در هفته هفتم و دهم به ترتیب به مصاف دانمارک و مونته نگرو بروند که این دیدارها تاثیر بسیار زیادی در تعیین آینده این گروه دارد.

    به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی گروه تحریریه سایت، بیست و یکمین دوره مسابقه های جام جهانی فوتبال در حالی از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ جولای

    انگلیس با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول گروه ششم مقدماتی جام جهانی قاره اروپا ایستاده هست. البته شاگردان گرت ساوت گیت جهت رسیدن به روسیه ۲۰۱۸ سایه اسلواکی، اسلوونی و اسکاتلند را به عنوان جدی ترین تعقیب کنندگان، پشت سر خود حس می کنند. سه شیرها در هفته هشتم و نهم این مسابقه ها باید به ترتیب به مصاف اسلواکی و اسلوونی بروند که این ۲ دیدار تاثیر زیادی در معرفی تیم صعود کننده از گروه ششم دارد.

    اسپانیا و ایتالیا به عنوان ۲ غول فوتبال دنیا با کسب ۱۶ امتیاز و هفت امتیاز اختلاف نسبت به آلبانی، کاملا خرج خود را از سایر مدعیان گروه هفتم جدا کرده اند. شاگردان جولیان لوپتگی و جیان پیرو ونتورا در هفته هفتم مسابقه های مقدماتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید به مصاف هم می روند و شانس برنده این دیدار جهت راهیابی به جام جهانی تا حد قابل توجهی زیاد کردن می یابد.

    در گروه هشتم این قاره بلژیک، قدرت نوظهور فوتبال اروپا با ۱۶ امتیاز صدرنشین هست. یونان و بوسنی هم به ترتیب با ۱۲ و ۱۱ امتیاز در رتبه دوم و سوم قرار گرفته اند. شاگردان روبرتو مارتینز جهت قطعی کردن صعودشان در هفته هشتم و نهم باید به مصاف یونان و بوسنی بروند.

    حساس ترین و در عین حال نزدیک ترین دیدارهای مقدماتی جام جهانی در قاره اروپا مربوط به گروه نهم این قاره هست. جایی که تیم های کرواسی، ایسلند، ترکیه و اوکراین به ترتیب با ۱۳،۱۳، ۱۱و ۱۱ امتیاز در رتبه های اول تا چهارم قرار گرفته اند و از شانس تقریبا برابری جهت راهیابی به جام جهانی برخوردارند.

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    آمریکای جنوبی (۴٫۵ سهمیه)

    تمام تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می روند که در آخر ۴ تیم مستقیم به جام جهانی صعود می کنند و تیم پنجم این قاره هم باید در دیدار پلی‌آف برابر نماینده قاره اقیانوسیه قرار گیرد.

    برزیل که در حال حاضر با ۳۳ امتیاز از ۱۴ بازی در صدرجدول گروه ایستاده، به عنوان نخستین تیم در بین تمام قاره ها صعودش را به جام جهانی قطعی کرد.

    به جز بولیوی و ونزوئلا، تمام تیم های این منطقه همچنان از شانس راهیابی به جام جهانی برخوردار هستند ولی در این میان شانس پنج تیم کلمبیا، اروگوئه، شیلی، آرژانتین و اکوادور که به ترتیب با ۲۴، ۲۳، ۲۳، ۲۲ و ۲۰ امتیاز در رتبه های دوم تا ششم جدول حضور دارند از پرو و پاراگوئه زیاد است.

    به هر حال چهار هفته باقی مانده تا اتمام مسابقه های مقدماتی در آمریکای جنوبی، در اوج حساسیت برگزار می شود چراکه هیچ یک از مدعیان این قاره جهت رسیدن به روسیه دست از تلاش نمی کشد.

    در واقع فوق ستاره هایی چون خامس رودریگوئز و فالکائو کلمبیایی، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی اروگوئه ای، الکسیس سانچز و آرتورو ویدال شیلیایی، لیونل مسی و یارانش در آلبی سلسته و آنتونیو والنسیا اکوادوری به آسانی اجازه نمی دهند تیمشان از رسیدن به جام جهانی بازماند.

    آمریکای مرکزی (۳٫۵ سهمیه)

    رقابت‌های انتخابی جام جهانی در این قاره کمی پیچیدگی دارد و در ۵ مرحله انجام می‌شود که تیم‌های بزرگی مانند مکزیک و آمریکا از مرحله چهارم وارد این مسابقه ها می شوند. از قاره آمریکای مرکزی سه تیم به صورت مستقیم به جام جهانی می روند و تیم چهارم هم شانس صعود خود به روسیه را در تقابل با تیم پنجم قاره آسیا، در مرحله پلی آف جست و جو می کند.

    شاگردان خوان کارلوس اوسوریو در تیم مکزیک با کسب ۱۴ امتیاز از شش بازی صدرنشین این قاره هستند و تا حد زیادی خیال خود را جهت صعود به بیست و یکمین دوره جام جهانی راحت کرده اند. کاستاریکا دیگر مدعی این قاره است که با ۱۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. بعد از این ۲ تیم، آمریکا، پاناما، هندوراس و ترینیداد و توباگو با ۸، ۷، ۵ و ۳ امتیاز در فاصله چهار هفته مانده تا آخر مسابقه های مقدماتی جهت به دست آوردن بلیت روسیه تلاش می کنند.

    آفریقا (۵ سهمیه)

    در آفریقا رقابت‌های انتخابی جام جهانی با دوره های پیش تفاوت زیادی دارد . در این دوره رقابت‌ها در سه مرحله و هر سه مرحله هم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود. بعد از آخر مرحله اول و دوم، تعداد تیم‌های قاره آفریقا به ۲۰ تیم کم کردن یافت.

    این ۲۰ تیم در حال حاضر به پنج گروه چهار تیمی تقسیم‌ شده است اند که از هر گروه تنها تیم صدرنشین راهی جام جهانی می‌شود.دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره سیاه به آخر هفته دوم خود رسیده هست. کنگو و تونس(گروه اول) نیجریه و کامرون( گروه دوم) ساحل عاج و مراکش( گروه سوم) بورکینافاسو، آفریقای جنوبی و سنگال(گروه چهارم) مصر، اوگاندا و غنا(گروه پنجم) نبرد جذابی جهت کسب ۵ سهمیه این قاره دارند.

    آسیا(۴٫۵ سهمیه)

    پس از آخر مراحل اول و دوم مقدماتی در آسیا، تیم ها به ۲ گروه ۶ تیمی تقسیم شدند تا در مرحله نهایی این مسابقه ها شانس خود را جهت رسیدن به جام جهانی امتحان کنند. درحالی که تنها ۲ هفته به اتمام دیدارهای این مرحله باقی مانده، فقط تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران با کسب ۲۰ امتیاز و بدون دریافت حتی یک گل، به عنوان صدرنشین گروه اول صعود خود را قطعی کرده هست. کره جنوبی و ازبکستان که با ۱۳ و ۱۲ امتیاز در رتبه های دوم و سوم ایستاده اند، همچنان شانس زیادی جهت شرکت در معتبرترین آوردگاه دنیا فوتبال دارند.

    کره ای ها در ۲ هفته نهایی به ترتیب در سئول و تاشکند به مصاف کشور عزیزمان ایران و ازبکستان می روند. در سوی برابر شاگردان ساموئل بابایان بعد از برگزاری دیدار با چین در ووهان در آخرین بازی خود برابر کره قرار می گیرند و امیدوارند با برتری در این بازی ها جهت نخستین بار راهی جام جهانی شوند.

    البته سوریه که در حال حاضر با ۹ امتیاز در رتبه چهارم گروه قرار گرفته جهت زنده نگه داشتن کورسوی امید خود در راه رسیدن به روسیه ۲۰۱۸ تلاش می کند. شاگردان آیمن حکیم جهت خلق این معجزه در ۲ هفته نهایی تیم های ناامید قطر و چین را پیش رو دارند.

    در گروه دوم قاره آسیا هم سه تیم جهت کسب جواز حضور در جام جهانی در تلاش هستند.

    ژاپن، پرافتخارترین تیم تاریخ فوتبال آسیا با کسب ۱۷ امتیاز و یک امتیاز اختلاف نسبت به عربستان و استرالیا، صدرنشین این گروه هست. شاگردان وحید هلیل هودزیچ جهت قطعی کردن صعود خود به جام جهانی ۲ بازی فوق العاده حساس، برابر استرالیا در سایتاما و عربستان در ریاض پیش رو دارند.

    کانگوروها و سعودی ها در دیگر بازی خود در راه صعود به جام جهانی به ترتیب برابر تایلند و امارات قرار می گیرند.

    اقیانوسیه(۰٫۵ سهمیه)

    برنده دیدار رفت و برگشت تیم های نیوزیلند و جزایر سلیمان جهت حضور در جام جهانی و کسب نیم سهمیه قاره اقیانوسیه به مصاف تیم پنجم آمریکای جنوبی می رود.

    انتهای پیام/

    واژه های کلیدی: آفریقای جنوبی | کره جنوبی | جام جهانی | جام جهانی | مسابقه | فوتبال | صدرنشین | روسیه | اروپا

    بلیت سرزمین تزارها در جیب کدام تیم ها می رود؟ ، آخرین اوضاع مدعیان صعود به جام جهانی

    اشتراک گذاری مطلب

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • منابع اورجینال محیط بانی
  • خرید کتاب های زبان اصلی طب جایگزین
  • منابع اورجینال ساختمان داده
  • دانلود فایل های زبان اصلی الکترونیک
  • دانلود منابع مرجع تربیت بدنی
  • خرید کتاب های پردازش تصویر از آمازون
  • کتب بیوشیمی زبان اصلی
  • خرید کتاب منطق فازی و برنامه های کاربردی زبان اصلی
  • خرید کتاب های زبان اصلی ارتباط از راه دور
  • هاردکپی کتاب های موجک و پردازش سیگنال
  • تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است - طراحی شده توسط پارس تمز
    ?>